quote:Op zondag 8 januari 2012 01:16 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Thx, heb goed gelachen met dat topic.
Precies.quote:Tevens hatelijk doen tegen een tof wijf zoals Leandra.
Veranderingquote:Op zondag 8 januari 2012 00:50 schreef Oerbeer het volgende:
Wie zijn al die mensen opeens. Al die vage users die voorbij komen steeds.
Ik denk het en ben het, jij bent een zeikerd en een zuurpruim, kneusjequote:Op zondag 8 januari 2012 01:01 schreef Boca_Raton het volgende:
TS denkt leuk te zijn naar aanleiding van zijn topic: Broek van kostuum te klein, blazer zit goed : dilemma!
Hoe weet jij of ze tof is. Jij komt uit België, daar zijn ze over het algemeen al snel tevredenquote:Op zondag 8 januari 2012 01:16 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Thx, heb goed gelachen met dat topic.
Tevens hatelijk doen tegen een tof wijf zoals Leandra.
quote:Op zondag 8 januari 2012 10:04 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Ik denk het en ben het, jij bent TS is een zeikerd en een zuurpruim, kneusje
hihihi, quotes veranderen. Dat maakt jou tot dusver de grootste loser van dit topic. Gefeliciflapstaartquote:
Kappuh man! Je zit te eikeluh man!quote:Op zondag 8 januari 2012 03:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Falderie, faldera, ik ben Arnie!
Zei de loser met de plastik pak van 30 euriquote:Op zondag 8 januari 2012 10:07 schreef mikemareen het volgende:
[..]
hihihi, quotes veranderen. Dat maakt jou tot dusver de grootste loser van dit topic. Gefeliciflapstaart
origineel ben je ook al niet, geef je bird een beurt zou ik zeggen. Kneusje!quote:Op zondag 8 januari 2012 10:11 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Zei de loser met de plastik pak van 30 euri
quote:Op zondag 8 januari 2012 10:18 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Jij ziet er anders ook erg lekker ruig uit moet ik zeggen
Kijk 'm hosselen dan !___quote:Op zondag 8 januari 2012 10:18 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Jij ziet er anders ook erg lekker ruig uit moet ik zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |