1. Het is FOK!.quote:
Nee is geen ja hoorquote:Op zondag 8 januari 2012 10:20 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Gezellig!Vanavond 20.00 uur op het Leidseplein?
Wou je soms beweren dat die chick niet het beste is wat er in dit topic is langsgekomen?quote:Op zondag 8 januari 2012 10:21 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
1. Het is FOK!.
2. Je bent m'n 'maatje' niet.
3. Je bent geen vis.
4. Het beste?
Ik ben leuker dan je huidige vriend, geef mij nu die kans, ik geef je dr een hoop voor terug. geef mij nu de naaaacht, want ik laat je nu nooit meer gaaaaanquote:
*zucht*quote:Op zondag 8 januari 2012 10:22 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Wou je soms beweren dat die chick niet het beste is wat er in dit topic is langsgekomen?
-x- Mike
geloof ik niks vanquote:Op zondag 8 januari 2012 10:23 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Ik ben leuker dan je huidige vriend , geef mij nu die kans, ik geef je dr een hoop voor terug. geef mij nu de naaaacht, want ik laat je nu nooit meer gaaaaan
En jij op je playstation, lekker met je aardwormpie spelenquote:Op zondag 8 januari 2012 10:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
*zucht*
Ga gewoon naar Bokt.nl, waar je thuishoort.
Heey copykneusjequote:Op zondag 8 januari 2012 10:26 schreef Copycat het volgende:
Als je dacht dat TS zich niet nog sneuer kon profileren ...
ga fietsen stelen op de damquote:Op zondag 8 januari 2012 10:26 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Geef t een kans zou ik zeggen. Je bent nog lekker jong
Ik fiets graag met jouw fiets over de dam; dan drinken we wat bij de McDonaldsquote:Op zondag 8 januari 2012 10:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mijn fiets staat niet op de dam
haha goeien garp, stop er nu maar weer meequote:Op zondag 8 januari 2012 10:29 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Ik fiets graag met jouw fiets over de dam; dan drinken we wat bij de McDonalds![]()
Ja maar ik wil echt voor je gaan. Trek je niet aan wat ze er over zeggen; mijn liefde is puur. Zo puur als de reet van copycat, zo puur als de beschimmelde kut van Leandra en zo bitter als de punt-tieten van Lienekienquote:Op zondag 8 januari 2012 10:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha goeien garp, stop er nu maar weer mee
sickfuckquote:Op zondag 8 januari 2012 10:31 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Ja maar ik wil echt voor je gaan. Trek je niet aan wat ze er over zeggen; mijn liefde is puur. Zo puur als de reet van copycat, zo puur als de beschimmelde kut van Leandra en zo bitter als de punt-tieten van Lienekien![]()
de enige kneus hier ben jij levenloze gek, die geen liefde kent,quote:
Moet jij geen vakkenvullen? Het is dan wel zondag, maar jullie zijn gewoon open, dus hop, pc uit en vullen die schappen!quote:Op zondag 8 januari 2012 10:33 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
de enige kneus hier ben jij levenloze gek, die geen liefde kent,
en je bent een stalker
Dat gele truitje in je fotoboek zal ook vast niet meer dan 3 knaken hebben gekost of wel somsquote:Op zondag 8 januari 2012 10:33 schreef Copycat het volgende:
TS zieltje is echt beschadigd geraakt door onze kritiek op zijn shiny suit van drie knaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |