abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 januari 2012 @ 20:29:21 #176
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_107454380
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 22:45 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

wist je Tuinhekkie, ik doe al meer dan 10 jaar onderzoek naar voeding, farma en medicijnen; en ik kan je vertellen dat big-farma gewoon een mafia bende is. Ze hebben er belang bij om zoveel mogelijk mensen ziek te maken en ziek te houden, zodat ze hun rommel kunnen blijven aansmeren.

En waarom zou men grof geld moeten verdienen aan patenten e.d.; aan onderzoek en ontwikkeling om zogenaamd de gezondheid van mensen te bevorderen ?
Deze kennis is toch van iedereen als die kennis zo waar en nuttig zou zijn ?

antwoord:

omdat het een grote vieze criminele business is van big pharma in samenwerking met de "wetenschap".

ze hebben nog NOOIT mensen gezonder gemaakt, wel hebben ze steeds MEER geld verdiend.
En dit.
  woensdag 1 februari 2012 @ 15:06:55 #177
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_107479683
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:29 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

En dit.
Snap je niet waarom ze er geld aan willen verdienen? Lijkt me een mooi punt om er uit te lichten, gezien het nog steeds een lastige is.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_107511627
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 22:45 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

wist je Tuinhekkie, ik doe al meer dan 10 jaar onderzoek naar voeding, farma en medicijnen; en ik kan je vertellen dat big-farma gewoon een mafia bende is. Ze hebben er belang bij om zoveel mogelijk mensen ziek te maken en ziek te houden, zodat ze hun rommel kunnen blijven aansmeren.

En waarom zou men grof geld moeten verdienen aan patenten e.d.; aan onderzoek en ontwikkeling om zogenaamd de gezondheid van mensen te bevorderen ?
Deze kennis is toch van iedereen als die kennis zo waar en nuttig zou zijn ?

antwoord:

omdat het een grote vieze criminele business is van big pharma in samenwerking met de "wetenschap".

ze hebben nog NOOIT mensen gezonder gemaakt, wel hebben ze steeds MEER geld verdiend.
Damn, bestaat Google al 10 jaar?
  donderdag 2 februari 2012 @ 12:07:04 #179
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_107511931
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 11:57 schreef .SP. het volgende:

[..]

Damn, bestaat Google al 10 jaar?
Tis wel ergens rond die tijd begonnen. Misschien nog in beta?
Onikaan ni ov dovah
pi_107512278
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:06 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Snap je niet waarom ze er geld aan willen verdienen? Lijkt me een mooi punt om er uit te lichten, gezien het nog steeds een lastige is.
Blijkbaar moet alles wat te maken heeft met geneeskunde charitatief worden.
Benieuwd hoe men dat in het vat wil gieten.
Ook zeer benieuwd wie er dan gratis wil werken.
pi_107512790
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 12:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Blijkbaar moet alles wat te maken heeft met geneeskunde charitatief worden.
Benieuwd hoe men dat in het vat wil gieten.
Ook zeer benieuwd wie er dan gratis wil werken.
Dat hoeft niet per se. Stevige hervormingen in de zorgsector kunnen het karakter van de geneeskunde doen aanpassen, waardoor de band tussen geld en gezondheidszorg sterk afzwakt. Afschaffing van de op handeling gebaseerde beloning is al een interessant voorbeeld, maar er kan vast wel meer bedacht worden. Ik denk echter wel dat de hervorming van dit stelsel ook van binnen de maatschappij moet komen, en dat die dus zelf ook zal moeten veranderen, alvorens het gerealiseerd kan worden.
  donderdag 2 februari 2012 @ 20:19:46 #182
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_107530126
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 12:37 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat hoeft niet per se. Stevige hervormingen in de zorgsector kunnen het karakter van de geneeskunde doen aanpassen, waardoor de band tussen geld en gezondheidszorg sterk afzwakt. Afschaffing van de op handeling gebaseerde beloning is al een interessant voorbeeld, maar er kan vast wel meer bedacht worden. Ik denk echter wel dat de hervorming van dit stelsel ook van binnen de maatschappij moet komen, en dat die dus zelf ook zal moeten veranderen, alvorens het gerealiseerd kan worden.
Hervormingen op dat gebied lijken me wel nuttig ja. Dat lijkt me alleen niet iets wat de zorgen over bijv de farmaceutische industrie weg gaat nemen, en is in die zin denk ik een ander probleem met de medische wereld.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 2 februari 2012 @ 21:48:03 #183
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_107535549
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 08:27 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Ze hebben in een zwaar gecontroleerde laboratorium setting 1 rat laten knipperen met zijn ogen, en jij denkt meteen aan cyborgs? :N
Kevin Warwick, "I, Cyborg"

quote:
The cybernetic pioneer who is upgrading the human body - starting with himself
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_107537244
quote:
Wow, een linkdump.........en wat heeft hij, buiten het implanteren van wat elektrodes, nu gedaan?
  donderdag 2 februari 2012 @ 22:25:17 #185
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_107537984
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 22:13 schreef .SP. het volgende:

[..]

Wow, een linkdump.........en wat heeft hij, buiten het implanteren van wat elektrodes, nu gedaan?
Je kent hem niet? Hij is een Cyborg. :D

http://www.kevinwarwick.com/

En professor aan de universiteit van Reading.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_107569665
leg het even uit zou ik zeggen

lees het al
pi_107702300
Binnenkort komt een paper uit met een statistische methode om valse conclusies te ontdekken. Welke BNW-er gaat er een weekendje voor zitten om pharma met onafhankelijke uni's te vergelijken?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  Moderator dinsdag 7 februari 2012 @ 11:08:54 #188
249559 crew  Lavenderr
pi_107706711
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 02:32 schreef oompaloompa het volgende:
Binnenkort komt een paper uit met een statistische methode om valse conclusies te ontdekken. Welke BNW-er gaat er een weekendje voor zitten om pharma met onafhankelijke uni's te vergelijken?
Dat zal Lambiekje wel op zich nemen :D

en hoi oompa, leuk je weer te zien staan
  dinsdag 7 februari 2012 @ 11:32:39 #189
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_107707378
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 02:32 schreef oompaloompa het volgende:
Tof :) Als je wat meer weet over titel/auteurs etc, laat je het dan weten?
Onikaan ni ov dovah
pi_107713575
Was praatje op spsp maar staat weinig over online omdat ze het in science gaan proberen te krijgen en dan mag er nu nog niks bekend over zijn.

Het is iig gerelateerd aan en van dezelfde mensen als dit paper:
http://www.psychologytoda(...)-positive-psychology

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 11:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat zal Lambiekje wel op zich nemen :D

en hoi oompa, leuk je weer te zien staan
Ik betwijfel het. Lambiekje is veel woorden weinig daden over het algemeen, en ook hoi terug! :)
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 7 februari 2012 @ 17:12:53 #191
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_107719180
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 14:44 schreef oompaloompa het volgende:
Was praatje op spsp maar staat weinig over online omdat ze het in science gaan proberen te krijgen en dan mag er nu nog niks bekend over zijn.

Het is iig gerelateerd aan en van dezelfde mensen als dit paper:
http://www.psychologytoda(...)-positive-psychology

[..]

Ik betwijfel het. Lambiekje is veel woorden weinig daden over het algemeen, en ook hoi terug! :)
Die kunnen daar erg streng in zijn ja... Als het ook maar ergens soort van voorkomt krijgt het dan de stempel "is niet nieuw meer" en is het gedaan.
Onikaan ni ov dovah
pi_107848667
quote:
'Kosten medicijngebruik kunnen fors omlaag'

De medicijnkosten van ouderen kunnen jaarlijks met honderd miljoen euro omlaag. Dat zegt directeur van het Instituut voor Verantwoord Medicijngebruik Ruud Coolen van Brakel vrijdagavond in het televisieprogramma Nieuwsuur.

Achthonderdduizend mensen boven de 70 jaar zouden dagelijks vijf of meer geneesmiddelen gebruiken. Dat komt onder meer doordat artsen herhaalrecepten niet herzien. Oudere mensen krijgen er bovendien vaker kwalen bij dan dat ze ervan af komen.

Het voorschrijven van pillen gebeurt weliswaar volgens de richtlijnen, maar die zijn meestal opgesteld voor één aandoening. Daarnaast staat in de richtlijnen niet wanneer iemand met een medicijn moet stoppen.

Het instituut pleit ervoor dat jaarlijks verplicht wordt gekeken naar het medicijngebruik van ouderen. Dat zou ook tot een betere gezondheid van de ouderen en tot minder acute ziekenhuisopnames moeten leiden.

'Kosten medicijngebruik kunnen fors omlaag'
Het vetgedrukt gedeelte vind ik ernstiger dan het zakkenvullen.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_107853255
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 23:33 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Het vetgedrukt gedeelte vind ik ernstiger dan het zakkenvullen.
het 1 is een gevolg van het ander. de belangen om te verkopen zorgen ervoor dat bijwerkingen minder aandacht krijgen dan de beoogde werkingen, en meds steeds vaker meteen worden voorgeschreven zonder eerst het op een andere manier te proberen.

in een artikel stond eens dat boven de 5 meds je eigenlijk niet meer al te hoge verwachtingen hoeft te hebben van de voordelen tov de nadelen. zeker bij ouderen hebben bijwerkingen vaker verstrekkende gevolgen. heupbreuken en de dood tot gevolg - zeker geen uitzondering.
  maandag 13 februari 2012 @ 12:58:21 #194
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_107926673
quote:
Bof is terug ondanks vaccinaties
De bof is weer terug in Nederland en dat is verrassend, aldus het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) in Bilthoven vandaag in NRC Handelsblad.

De afgelopen jaren kregen in Nederland meer dan 600 mensen de bof, ondanks vaccinatie in hun kindertijd. Sinds 1987 worden alle kinderen in Nederland twee keer tegen de bof gevaccineerd: met 14 maanden en met 9 jaar.

Het RIVM heeft overwogen jongeren een derde vaccinatie aan te bieden, maar heeft daar vanaf gezien omdat niet vaststaat dat die ook echt werkt.

bron

.
Niks ondanks! Juist door vaccinaties. Het grafiekje in de NRC laat het ook zien.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 13 februari 2012 @ 13:08:50 #195
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_107927019
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.
Niks ondanks! Juist door vaccinaties. Het grafiekje in de NRC laat het ook zien.
Kijk nou, Lambiekje is weer vrijgelaten ;) Doe je tegenwoordig al aan onderbouwingen voor dit soort kreten?
Onikaan ni ov dovah
pi_107927640
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.
De man, nee de myhte, wat zeg ik, de legende is terug.. _O_
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  maandag 13 februari 2012 @ 14:00:48 #197
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_107928687
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:27 schreef fruityloop het volgende:

[..]

De man, nee de myhte, wat zeg ik, de legende is terug.. _O_
:)
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_107928769
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:08 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Kijk nou, Lambiekje is weer vrijgelaten ;) Doe je tegenwoordig al aan onderbouwingen voor dit soort kreten?
Jou hoef ik niet te vragen of je nog steeds zo slectief reageert.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  maandag 13 februari 2012 @ 14:18:13 #199
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_107929218
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 14:03 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Jou hoef ik niet te vragen of je nog steeds zo slectief reageert.
En mijn mening over jou is ook nog steeds niet aangepast. Fijn he, hoe alles bij hetzelfde blijft.
Onikaan ni ov dovah
  maandag 13 februari 2012 @ 15:08:56 #200
362990 Dr-Anderson
In haar hoedanigheid
pi_107930990
Het blijkt dus te zijn dat de geneeskunde, zoals wij dat kennen, onjuist is. Het wordt kunstmatig in stand gehouden, omdat de Pharma industrie (voornamelijk in handen van overheden) flink wat geld genereert. Ook zouden er anders teveel mensen op de wereld zijn.

quote:
De ontdekking van Dr. Ryke Geerd Hamer uit Duitsland is een empirisch vastgestelde natuurwetenschappelijk systeem, dat intussen op meer dan 40.000 ziektegevallen op juistheid is getest en niet éénmaal weerlegt kon worden. Empirisch wil zeggen dat het proefondervindelijk, door middel van observatie is vastgesteld. Dit systeem bevat geen enkele veronderstelling of hypothese. Hierdoor is het mogelijk, het volgens wetenschappelijke criteria te testen. Volgens deze criteria moet het systeem of zijn facetten op elk eerstvolgende (ziekte-)geval op juistheid kunnen worden getest en daarmee reproduceerbaar zijn. Lees HIERverder.
Ik denk dat hier best een waarheid in zou kunnen zitten.
Graag je reactie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')