Hont gaat inmiddels naar de dagopvang en de vrachtauto is uitgebrand:
"Het is nu begin 2012 en we zijn nu een week of zes aan het werk in onze bloemenwinkel in Tiel. Tot nu toe gaat het zoals we graag wilden, veel contact met mensen en werken met bloemen, dat wat ik in Frankrijk te veel miste.
Hier kan ik weer bloemiste zijn en dat is toch waar mijn hart ligt. Dit is de 180 graden om die ik in Zevenaar bedoelde. We hebben het hier goed naar onze zin, ondanks het feit dat in de nieuwjaarsnacht onze vrachtauto in vlammen is opgegaan. Gelukkig alleen materiële schade en iedereen hier is erg behulpzaam om te zorgen dat alles vlug is geregeld zodat wij naar een andere auto kunnen gaan kijken.
Met onze hond Luc gaat het heel goed. Ondanks een totaal ander leven, van veel vrijheid naar een winkel, is hij veel aanhankelijker en gehoorzamer geworden.’s Morgens lekker een uurtje wandelen langs de Waal. Verder gaat hij regelmatig naar de dagopvang in De Bommel om lekker te spelen en naar de hondenclub om aan zijn opvoeding te werken. Kortom wij hebben onze draai in Tiel wel gevonden en hopen hier de komende jaren bloemen en planten te verkopen. En mijn heimwee; die is over.
Sander en Marga"
Trouwens.. toen ze in Frankrijk waren en zij stond te sippen in haar groentetuin sprak ze NL tegen de hont, hier in NL ineens Frans.. raar mens.
http://www.meeuwsenbloemen.nl