Die oma kocht iets van 3 euro.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:08 schreef Pannenkoeken het volgende:
Voor 100 euro verkocht, dat zijn dus 4 bloemstukken
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Aaargh! Typo! bloemetjes moet dat zijn natuurlijk.. Modje?
ik wil het niet weten!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:09 schreef hexje het volgende:
Is tukkie doen code woord voor iets anders?
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:09 schreef hexje het volgende:
Is tukkie doen code woord voor iets anders?
Omdat jij hard moet werken zeker.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Omdat jij hard moet werken zeker.
Ja, maar hier raken ze ze aan de straatstenen niet kwijtquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:11 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ze in NL bewaard worden?
Ik heb gewoon haar stem in samenwerking met de boze, vervelende uitdrukking die ze constant heeft. Ik vind haar ook een beetje hautain.quote:
Dat valt wel mee dus, als ze het tot nu toe redden...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, maar hier raken ze ze aan de straatstenen niet kwijt
Dat staat ook een beetje dom in Frankrijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Het idee is mooi, maar ze zijn niet de types die "BLOEMEN TE KOOP, VERSE BLOEMEN TE KOOP" schreeuwen...
Gebeurd daar ook nooit, loop maar eens over een Franse marktquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Het idee is mooi, maar ze zijn niet de types die "BLOEMEN TE KOOP, VERSE BLOEMEN TE KOOP" schreeuwen...
FLEURES FLEURES FRAICHES!!! DIX EUROS!!!!!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat staat ook een beetje dom in Frankrijk.
En toch hebben ze op het oog een mooi leventje. Dat weerquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:12 schreef Karina het volgende:
Ik word hier helemaal depri van en dan die muziek nog erbij... wat erg.
Price du special pour vouz!!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:14 schreef Palomar het volgende:
[..]
FLEURES FLEURES FRAICHES!!! DIX EUROS!!!!!
Jepquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:15 schreef Karina het volgende:
Met andere woorden: ze vervelen zich gewoon helemaal kapot nu.
Inderdaad, ik verveel me al als ik alleen naar ze kijkquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:15 schreef Karina het volgende:
Met andere woorden: ze vervelen zich gewoon helemaal kapot nu.
Maar dan ook ECHTquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:17 schreef k_man het volgende:
"Emigreren is je vaderland verlaten."
Joh...
Hond in de winkel is wel raar ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zou al niet die winkel ingaan alleen omdat er zo'n kuthond loopt.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zou al niet die winkel ingaan alleen omdat er zo'n kuthond loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |