Ik heb gewoon haar stem in samenwerking met de boze, vervelende uitdrukking die ze constant heeft. Ik vind haar ook een beetje hautain.quote:
Dat valt wel mee dus, als ze het tot nu toe redden...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, maar hier raken ze ze aan de straatstenen niet kwijt
Dat staat ook een beetje dom in Frankrijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Het idee is mooi, maar ze zijn niet de types die "BLOEMEN TE KOOP, VERSE BLOEMEN TE KOOP" schreeuwen...
Gebeurd daar ook nooit, loop maar eens over een Franse marktquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Het idee is mooi, maar ze zijn niet de types die "BLOEMEN TE KOOP, VERSE BLOEMEN TE KOOP" schreeuwen...
FLEURES FLEURES FRAICHES!!! DIX EUROS!!!!!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat staat ook een beetje dom in Frankrijk.
En toch hebben ze op het oog een mooi leventje. Dat weerquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:12 schreef Karina het volgende:
Ik word hier helemaal depri van en dan die muziek nog erbij... wat erg.
Price du special pour vouz!!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:14 schreef Palomar het volgende:
[..]
FLEURES FLEURES FRAICHES!!! DIX EUROS!!!!!
Jepquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:15 schreef Karina het volgende:
Met andere woorden: ze vervelen zich gewoon helemaal kapot nu.
Inderdaad, ik verveel me al als ik alleen naar ze kijkquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:15 schreef Karina het volgende:
Met andere woorden: ze vervelen zich gewoon helemaal kapot nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |