http://avro.nl/wieisdemol/kandidaten/Anne-Marie.aspxquote:Anne-Marie Jung (1976) is een Nederlandse actrice en zangeres. Zij speelde in musicals als Tjechov, Foxtrot en Petticoat, is regelmatig te zien in Het Klokhuis en staat nu als leading lady naast André van Duin in zijn nieuwe theatershow.
Op negen-jarige leeftijd kreeg ze al zang-, dans- en spellessen bij het Jeugdtheater Hofplein in Rotterdam. Zij speelde daar in vele musicals, waaronder Kruimeltje, naast Loes Luca en Frits Lambrechts. Ze volgde masterclasses bij Willem Nijholt, Erik Vos en Coco York.
Vanaf haar zeventiende maakte zij haar eigen liedjesprogramma's en zong zij bij verschillende funk- en soulbands in en om Rotterdam.
Na haar afstuderen aan de Kleinkunstacademie in Amsterdam werd zij in 2000 genomineerd voor een musicalaward voor aanstormend talent en in 2003 won zij een Gouden Beeld samen met haar trio De Bifi's voor de gelijknamige tv-comedy. Het jaar daarop toerden zij met hun muzikale voorstelling langs de Nederlandse theaters.
Op de Parade, het jaarlijkse randstedelijke theaterfestival, was zij te zien in voorstellingen met Alex Klaasen, Niek Barendsen en Christine van Stralen. In muziektheatervoorstellingen, als Batte, met het Shönbergensemble en musicals als Assepoester, Little Shop of Horrors en Nonsens was Anne-Marie ook te zien.
In de serie Lotte was zij de de secretaresse Bianca en in de muzikale serie Annie MG speelde ze de journaliste Wim Hora Adema. Verder speelde ze gastrollen in oa Jiskefet, Daar Vliegen de Panters, Toscane, Hartslag, De Jong Wil en parodieerde ze bij Kopspijkers en Koppensnellers, samen met De Bifi's, diverse karakters.
Anne-Marie is als stemactrice te horen in 6tien, The Elephant Prinsess, Zoooooo gênant en Johnny Test, evenals in talloze radio- en tv-commercials.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:07 schreef Bellatrix het volgende:
''Er was helemaal geen paal, je bent gek geworden in je hoofd, ijle lucht. Doei!''
In het dagboek stond dat ze al snel had gezien dat er een aantal deelnemers sowieso wel fout zouden lopen oid. dan zou ik als mol zijnde het vliegtuig wel willen zien en anderen daar ook op wijzen, als je toch al weet dat het gaat mislukken.quote:Op zondag 8 januari 2012 01:10 schreef Guanabana het volgende:
Zou een Mol anderen op het vliegtuig wijzen? Het vliegtuig uberhaupt opmerken? De Mol kijkt wel uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
quote:Voor de Anne-Marie liefhebbers heb ik de volgende theorie in de aanbieding, ergens anders gevonden tijdens de lange minuten dat dit forum eruit lag:
Van Plerikna (Mamaloe) kun je april maken, je houdt drie letters over > 3 april > geboortedatum van Anne-Marie.
Dat is wel erg zielig.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:42 schreef Redefine het volgende:
Vind haar ook niet zo heel verdacht, maar helemaal uitsluiten doe ik niet.
Van mij mag ze er zo snel mogelijk uit. Want bij haar denk ik elke keer als ik haar in beeld zie.wat ben jij lelijk, ga weg. En ik val eigenlijk nooit over lelijkheid, want dat is toch niet van belang bij een programma als WIDM
Lolwhut?quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:42 schreef Redefine het volgende:
Van mij mag ze er zo snel mogelijk uit. Want bij haar denk ik elke keer als ik haar in beeld zie.wat ben jij lelijk, ga weg. En ik val eigenlijk nooit over lelijkheid, want dat is toch niet van belang bij een programma als WIDM
Ja, heb dat normaal nooitquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lolwhut?
Tof mens vind ik het.
Nou zeg, ik vind haar niet lelijk, en ook leuk.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:42 schreef Redefine het volgende:
Totaal niet aantrekkelijk, maar wel vermakelijk met die koppen die hij trekt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:54 schreef Bellatrix het volgende:
Ik bedoel, ik vind Frits bijvoorbeeld ook niet aantrekkelijk maar daar stoor ik me gewoon niet aan, daar gaat het ook niet om.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:54 schreef Bellatrix het volgende:
Ik bedoel, ik vind Frits bijvoorbeeld ook niet aantrekkelijk maar daar stoor ik me gewoon niet aan, daar gaat het ook niet om.
Tegen beiden, zoals ik al zei, heb dat eigenlijk nooit. Want uiterlijk boeit me eigenlijk nooit zoveel, zeker niet bij dit soort programma's. Daarom is het juist zo erg. Mijn opmerking is ook helemaal niet bedoeld als 'gatverdamme wat is ze lelijk', meer dat het mij opeens zo tegenstaatquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:48 schreef 2Mini het volgende:
Keihard de mol.. sinds dag 1.. theorie? Heb ik niet. Mijn intuïtie..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
De mol in muziek lijkt inderdaad op een b. Anne-Marie bedacht de categorie 'dieren' met een B. Ik verdenk haar op dit moment nog niet, maar dit zou typisch zo'n hint kunnen zijn die in de laatste aflevering terugkomt. De mol die een dier met een b (mol) als opgave bedenktquote:
Ja, en verder heeft iemand op widm.com ook opgemerkt dat de A en de J in het woord 'IJsland' in de eerste aflevering iets feller opgelicht zijn o.i.d.. Geen idee of dat hier ook al ergens genoemd is.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:51 schreef DaMart het volgende:
Over de opdracht met de speedboot had Steven184 nog een interessante opmerking:
[..]
De mol in muziek lijkt inderdaad op een b. Anne-Marie bedacht de categorie 'dieren' met een B. Ik verdenk haar op dit moment nog niet, maar dit zou typisch zo'n hint kunnen zijn die in de laatste aflevering terugkomt. De mol die een dier met een b (mol) als opgave bedenkt.
Nogmaals, B is geen mol, bes is een mol, net als de as, de es, de ces etc.. Heeft er dus niets mee te maken.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:51 schreef DaMart het volgende:
Over de opdracht met de speedboot had Steven184 nog een interessante opmerking:
[..]
De mol in muziek lijkt inderdaad op een b. Anne-Marie bedacht de categorie 'dieren' met een B. Ik verdenk haar op dit moment nog niet, maar dit zou typisch zo'n hint kunnen zijn die in de laatste aflevering terugkomt. De mol die een dier met een b (mol) als opgave bedenkt.
Het gaat om het symbool. Het molteken lijkt op een letter b.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:17 schreef Honeymooner het volgende:
[..]
Nogmaals, B is geen mol, bes is een mol, net als de as, de es, de ces etc.. Heeft er dus niets mee te maken.
Nee ...quote:
Ik doelde meer op dat blauwe shortjequote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nee ...
Die jurk in combinatie met die legging kon echt niet.
Het vloekte als een gek.
Oh dat. Ja, dat was wel een leuke outfit.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:28 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dat blauwe shortje
Ik kan echt geen hints bedenken, of verdachte acties.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:38 schreef Jane het volgende:
Ik ben een paar weken op vakantie geweest en mijn tijd verder doorgebracht op wieisdemol.com en merk dus nu pas dat er nauwelijks aandacht voor Anne-Marie is op FOK!. Belachelijk!
Ze is wel de mol hoor, mensen.![]()
Als je als eerste gaat, kunnen anderen je verkeerde aansluitingen nog corrigeren.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:44 schreef Redefine het volgende:
In deze opdracht wilde ze niet beginnen, hetzelfde geldt voor de mijn opdracht, die in die zin ook tegen Hadewych als mol spreekt. Als je daar als laatste gaat, is er misschien niet heel veel te mollen.
Neem aan dat die laatste opmerking op Anne-Marie slaat? Dit vraag ik even omdat Hadewych bijna een huwelijk kan aangaan met de portofoon/telefoon (zie zelfs de promo voor komende donderdag).quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:44 schreef Redefine het volgende:
In deze opdracht wilde ze niet beginnen, hetzelfde geldt voor de mijn opdracht, die in die zin ook tegen Hadewych als mol spreekt. Als je daar als laatste gaat, is er misschien niet heel veel te mollen. En ook bij andere opdrachten zie ik haar zichzelf zelden opwerpen als kandidaat voor cruciale posities.
Als laatste gaan, terwijl de opdracht al voltooid is, lijkt me nog een veel slechter plan. De mol kan vaak niet plannen wanneer de opdracht slaagt. Maar zeker bij de mijn opdracht betekend in het begin mollen dat het veel moeilijker is om die fouten te corrigeren.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:44 schreef Jane het volgende:
[..]
Als je als eerste gaat, kunnen anderen je verkeerde aansluitingen nog corrigeren.Wat William bijv. ook doet.
Het is bij die opdracht voor de mol helemaal niet zo gunstig om in het begin te gaan. Ik vraag me af waarom heel veel mensen dat schijnen te denken? Zolang de mol maar gaat voordat de opdracht voltooid is, is het beter om zo laat mogelijk te gaan natuurlijk. Dan zorg je gewoon dat hij niet (juist) voltooid wordt ook. Door iets fout aan te sluiten of gewoon door je af te laten schieten.
Maar goed mensen, we zullen zien... we zullen zien.
De Hadewych opmerking was puur op het niet beginnen bij die opdracht. De laatste opdrachten werpt ze zich juist vaak op. Maar wat betreft de porto ben ik het niet helemaal met je eens, die eer deelt ze toch echt met Liesbeth. Die probeert net zo goed altijd de porto of telefoon in handen te krijgen/of heeft die in handen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:48 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Neem aan dat die laatste opmerking op Anne-Marie slaat? Dit vraag ik even omdat Hadewych bijna een huwelijk kan aangaan met de portofoon/telefoon (zie zelfs de promo voor komende donderdag).
Ik zei het je toch...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:48 schreef 2Mini het volgende:
Keihard de mol.. sinds dag 1.. theorie? Heb ik niet. Mijn intuïtie..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |