Totaal niet aantrekkelijk, maar wel vermakelijk met die koppen die hij trekt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:54 schreef Bellatrix het volgende:
Ik bedoel, ik vind Frits bijvoorbeeld ook niet aantrekkelijk maar daar stoor ik me gewoon niet aan, daar gaat het ook niet om.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:54 schreef Bellatrix het volgende:
Ik bedoel, ik vind Frits bijvoorbeeld ook niet aantrekkelijk maar daar stoor ik me gewoon niet aan, daar gaat het ook niet om.
Tegen beiden, zoals ik al zei, heb dat eigenlijk nooit. Want uiterlijk boeit me eigenlijk nooit zoveel, zeker niet bij dit soort programma's. Daarom is het juist zo erg. Mijn opmerking is ook helemaal niet bedoeld als 'gatverdamme wat is ze lelijk', meer dat het mij opeens zo tegenstaatquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:48 schreef 2Mini het volgende:
Keihard de mol.. sinds dag 1.. theorie? Heb ik niet. Mijn intuïtie..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
De mol in muziek lijkt inderdaad op een b. Anne-Marie bedacht de categorie 'dieren' met een B. Ik verdenk haar op dit moment nog niet, maar dit zou typisch zo'n hint kunnen zijn die in de laatste aflevering terugkomt. De mol die een dier met een b (mol) als opgave bedenktquote:
Ja, en verder heeft iemand op widm.com ook opgemerkt dat de A en de J in het woord 'IJsland' in de eerste aflevering iets feller opgelicht zijn o.i.d.. Geen idee of dat hier ook al ergens genoemd is.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:51 schreef DaMart het volgende:
Over de opdracht met de speedboot had Steven184 nog een interessante opmerking:
[..]
De mol in muziek lijkt inderdaad op een b. Anne-Marie bedacht de categorie 'dieren' met een B. Ik verdenk haar op dit moment nog niet, maar dit zou typisch zo'n hint kunnen zijn die in de laatste aflevering terugkomt. De mol die een dier met een b (mol) als opgave bedenkt.
Nogmaals, B is geen mol, bes is een mol, net als de as, de es, de ces etc.. Heeft er dus niets mee te maken.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:51 schreef DaMart het volgende:
Over de opdracht met de speedboot had Steven184 nog een interessante opmerking:
[..]
De mol in muziek lijkt inderdaad op een b. Anne-Marie bedacht de categorie 'dieren' met een B. Ik verdenk haar op dit moment nog niet, maar dit zou typisch zo'n hint kunnen zijn die in de laatste aflevering terugkomt. De mol die een dier met een b (mol) als opgave bedenkt.
Het gaat om het symbool. Het molteken lijkt op een letter b.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:17 schreef Honeymooner het volgende:
[..]
Nogmaals, B is geen mol, bes is een mol, net als de as, de es, de ces etc.. Heeft er dus niets mee te maken.
Nee ...quote:
Ik doelde meer op dat blauwe shortjequote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nee ...
Die jurk in combinatie met die legging kon echt niet.
Het vloekte als een gek.
Oh dat. Ja, dat was wel een leuke outfit.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:28 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dat blauwe shortje
Ik kan echt geen hints bedenken, of verdachte acties.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:38 schreef Jane het volgende:
Ik ben een paar weken op vakantie geweest en mijn tijd verder doorgebracht op wieisdemol.com en merk dus nu pas dat er nauwelijks aandacht voor Anne-Marie is op FOK!. Belachelijk!
Ze is wel de mol hoor, mensen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |