abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106542179

quote:
Anne-Marie Jung (1976) is een Nederlandse actrice en zangeres. Zij speelde in musicals als Tjechov, Foxtrot en Petticoat, is regelmatig te zien in Het Klokhuis en staat nu als leading lady naast André van Duin in zijn nieuwe theatershow.
Op negen-jarige leeftijd kreeg ze al zang-, dans- en spellessen bij het Jeugdtheater Hofplein in Rotterdam. Zij speelde daar in vele musicals, waaronder Kruimeltje, naast Loes Luca en Frits Lambrechts. Ze volgde masterclasses bij Willem Nijholt, Erik Vos en Coco York.

Vanaf haar zeventiende maakte zij haar eigen liedjesprogramma's en zong zij bij verschillende funk- en soulbands in en om Rotterdam.

Na haar afstuderen aan de Kleinkunstacademie in Amsterdam werd zij in 2000 genomineerd voor een musicalaward voor aanstormend talent en in 2003 won zij een Gouden Beeld samen met haar trio De Bifi's voor de gelijknamige tv-comedy. Het jaar daarop toerden zij met hun muzikale voorstelling langs de Nederlandse theaters.
Op de Parade, het jaarlijkse randstedelijke theaterfestival, was zij te zien in voorstellingen met Alex Klaasen, Niek Barendsen en Christine van Stralen. In muziektheatervoorstellingen, als Batte, met het Shönbergensemble en musicals als Assepoester, Little Shop of Horrors en Nonsens was Anne-Marie ook te zien.

In de serie Lotte was zij de de secretaresse Bianca en in de muzikale serie Annie MG speelde ze de journaliste Wim Hora Adema. Verder speelde ze gastrollen in oa Jiskefet, Daar Vliegen de Panters, Toscane, Hartslag, De Jong Wil en parodieerde ze bij Kopspijkers en Koppensnellers, samen met De Bifi's, diverse karakters.

Anne-Marie is als stemactrice te horen in 6tien, The Elephant Prinsess, Zoooooo gênant en Johnny Test, evenals in talloze radio- en tv-commercials.
http://avro.nl/wieisdemol/kandidaten/Anne-Marie.aspx

Anne-Marie de mol c_/?

[ Bericht 0% gewijzigd door PietjePuk007 op 07-01-2012 23:00:42 ]
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  zaterdag 7 januari 2012 @ 22:54:58 #2
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_106542221
NOU. :(
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 7 januari 2012 @ 22:56:18 #3
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_106542313
Link wijst naar Hadewych

[ Bericht 32% gewijzigd door jcdragon op 07-01-2012 23:08:15 ]
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 22:56:22 #4
88233 Steve
Still the best.
pi_106542317
Ik vind haar tof. :D. Lekker hysterisch overal doorheen schreeuwen. O+.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_106542325
De gevleugelde uitspraak van Anne-Marie op de gletsjer: "ik wilde gaan graven, maar dat mag natuurlijk niet".. Tja, dat doen mollen wel heel graag.

Daarnaast viel ze vooral op door haar rode lippen
  zaterdag 7 januari 2012 @ 23:07:53 #6
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_106542876
''Er was helemaal geen paal, je bent gek geworden in je hoofd, ijle lucht. Doei!'' _O-
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  zaterdag 7 januari 2012 @ 23:08:46 #7
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_106542923
quote:
3s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 23:07 schreef Bellatrix het volgende:
''Er was helemaal geen paal, je bent gek geworden in je hoofd, ijle lucht. Doei!'' _O-
:D
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  One tough cookie zondag 8 januari 2012 @ 01:02:31 #8
169210 liesje1979
pi_106547486
Ze is in ieder geval samen met Liesbeth mijn hoofdverdachte, en ik begin haar steeds verdachter te vinden.

Wat ik ook apart vond:

"Wat is dat dan? Een vliegtuig! Een heel oud vliegtuig!"

En dan vervolgens als ze Frits tegenkomt:
"En ik zie daar, nou het is dus een vliegtuig, kijk dan!" Alsof ze het voor het eerst ziet.
"Vliegtuig staat er niets voor niets Frits!"

Naja ik vond het erg verdacht overkomen. :D
pi_106547705
Zou een Mol anderen op het vliegtuig wijzen? Het vliegtuig uberhaupt opmerken? De Mol kijkt wel uit.
Koel en donker bewaren
pi_106547738
Daarnaast vind ik haar vooralsnog te oprecht hyper en hysterisch en enthousiast voor een Mol.
Koel en donker bewaren
  One tough cookie zondag 8 januari 2012 @ 01:13:51 #11
169210 liesje1979
pi_106547807
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 01:10 schreef Guanabana het volgende:
Zou een Mol anderen op het vliegtuig wijzen? Het vliegtuig uberhaupt opmerken? De Mol kijkt wel uit.
In het dagboek stond dat ze al snel had gezien dat er een aantal deelnemers sowieso wel fout zouden lopen oid. dan zou ik als mol zijnde het vliegtuig wel willen zien en anderen daar ook op wijzen, als je toch al weet dat het gaat mislukken.

Wat ik ook vreemd vond was dat ze bij de kokers heel ergens anders aan het zoeken was, dan waar Frits haar heen stuurde.
  zondag 8 januari 2012 @ 09:05:29 #12
208890 June.
Seriously?
pi_106551988
Ja, maar de mol is als eerste al gedropt bij het vliegtuig hè. Heeft daar de klok een uur terug gezet en is toen weer weggegaan.
Shine bright like a diamond.
pi_106741430
Mijn molletje
  maandag 16 januari 2012 @ 19:29:25 #14
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_106881302
Inmiddels verdenk ik Anne-Marie ook. Niet echt door heel opvallende dingen, maar vooral juist door heel veel circumstantial evidence.

Opdracht 1 - vliegtuig
Ze vindt als eerste het vliegtuig, als een goede kandidaat betaamt. Maar ja, de eerste opdracht van een serie is altijd tricky. Diverse mollen hebben in de eerste opdracht zelfs juist de held uitgehangen, om zo gelijk de verdenking van zich af te schudden. Zegt dus niet zoveel. Het viel me op dat ze als een van de weinigen wel de opdracht leek te begrijpen ("Dat vliegtuig staat er niet voor niks!") en dan had je ook nog dat vreemde gesprek met William, die haar iets raars had zien doen bij 'een paal'. Het interessante daaraan is dat Anne-Marie in alle toonaarden ontkent. Begrijpelijk als ze de Mol is, maar als kandidate zou ze een gat in de lucht moeten springen. Gelijk verdacht, wat wil je nog meer?

Opdracht 2 - gletsjer
Deel 1 - kaart maken: Hier valt op dat ze niet naar de plek loopt die Frits aanwijst. Heel vreemd natuurlijk. Mogelijk wilde ze als Mol voorkomen dat ze zich met de vrijstellingen moest bemoeien. Ten eerste omdat de Mol in opdracht 3 liever een jager is, maar wellicht ook om niet voor de situatie te komen te staan dat ze een medekandidaat moet uitzoeken om een vrijstelling aan te geven (zie ophef over de weggegeven joker vorig jaar).
Deel 2 - kokers zoeken: Liesbeth kan geen kokers vinden met de kaart die Anne-Marie gemaakt heeft(!). Heeft Anne-Marie überhaupt wel kokers zien liggen of heeft ze zomaar wat op die kaart gezet?

Opdracht 3 - brug
Moet samen met Liesbeth en Maarten proberen Frits neer te schieten. Blijft achter de andere 2 en laat zich als laatste, volgens Frits nogal klungelig, afschieten. Goede tactiek voor een mol en het valt zelfs niet uit te sluiten dat ze zelf op haar medejagers heeft geschoten.

Opdracht 4 - trap
Anne-Marie krijgt een vraag over haar gezichtsvermogen (blinde mol) en dat is bovendien 1 van de antwoorden die niet te controleren vallen en waarmee het grote verschil in aantal treden te verklaren is.

Opdracht 5 - auto's
Wat rijden betreft niet veel opgevallen. Raadt later ook het woord niet, maar de vraag is of dat überhaupt te doen viel. Probeert ook niet echt wat (itt tot Maarten).

Opdracht 6 - rooksignalen
Is samen met Frits het laatste duo die die code moet raden en zit daarmee in een heel strategische positie. Je mag aannemen dat de Mol op een of andere manier weet wat Maarten voorspeld heeft en door in het laatste team te zitten kan de Mol de uitkomst bepalen. Alleen denk ik dat Dio hier roet in het eten gooide. Die deed het namelijk zo slecht met die signalen, dat het heel erg vreemd zou zijn geweest als Anne-Marie toch ineens met de juiste code op de proppen was gekomen (en zo Maartens voorspelling niet had laten uitkomen).

Nou ja, dat is hoe ik er nu tegenaan kijk. Ben benieuwd hoe het in de komende weken gaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jane op 17-01-2012 20:06:34 ]
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  dinsdag 17 januari 2012 @ 01:42:44 #15
88233 Steve
Still the best.
pi_106899322
Mooi overzichtje Jane.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  dinsdag 17 januari 2012 @ 08:01:31 #16
1986 Jane
pi_106900992
Dank je. :)

Ik was trouwens nog vergeten te zeggen dat Anne-Marie bij de gletsjeropdracht natuurlijk ook nog die rare opmerking over 'willen graven' maakte, bij zo'n molshoopje. "Oh, ik mag niet graven. Ik wilde graven". Bijna een beetje té obvious zelfs, maar wie weet...

[ Bericht 0% gewijzigd door Jane op 17-01-2012 20:06:12 ]
  donderdag 19 januari 2012 @ 22:48:32 #17
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_107010640
Zij is ook best verdacht.
Maar ik vind het nog te vroeg om echt op één mol te gaan zitten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 19 januari 2012 @ 22:50:45 #18
1986 Jane
pi_107010762
Ook hier maar even crossposten, net gelezen op widm.com:

quote:
Voor de Anne-Marie liefhebbers heb ik de volgende theorie in de aanbieding, ergens anders gevonden tijdens de lange minuten dat dit forum eruit lag:

Van Plerikna (Mamaloe) kun je april maken, je houdt drie letters over > 3 april > geboortedatum van Anne-Marie.
pi_107012182
Annemarie is wat mij betreft uit te sluiten. Een Mol gaat niet die borden goed lezen, in de boot, als 'ie dat ook kan laten.

Verder heb ik haar op zeer weinig verdacht gedrag kunnen betrappen.
Koel en donker bewaren
  donderdag 19 januari 2012 @ 23:42:00 #20
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_107013239
Vind haar ook niet zo heel verdacht, maar helemaal uitsluiten doe ik niet.

Van mij mag ze er zo snel mogelijk uit. Want bij haar denk ik elke keer als ik haar in beeld zie. :r wat ben jij lelijk, ga weg. En ik val eigenlijk nooit over lelijkheid, want dat is toch niet van belang bij een programma als WIDM :@
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 19 januari 2012 @ 23:42:29 #21
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_107013265
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 23:42 schreef Redefine het volgende:

Van mij mag ze er zo snel mogelijk uit. Want bij haar denk ik elke keer als ik haar in beeld zie. :r wat ben jij lelijk, ga weg. En ik val eigenlijk nooit over lelijkheid, want dat is toch niet van belang bij een programma als WIDM :@
Dat is wel erg zielig. :')
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  One tough cookie donderdag 19 januari 2012 @ 23:43:37 #22
169210 liesje1979
pi_107013319
quote:

Lolwhut? :D
Tof mens vind ik het.
  donderdag 19 januari 2012 @ 23:51:52 #23
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_107013741
quote:
10s.gif Op donderdag 19 januari 2012 23:43 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Lolwhut? :D
Tof mens vind ik het.
Ja, heb dat normaal nooit :D. Vind haar verder ook niet irritant ofzo.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_107013855
quote:

Nou zeg, ik vind haar niet lelijk, en ook leuk.
Koel en donker bewaren
  donderdag 19 januari 2012 @ 23:54:17 #25
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_107013862
Ik bedoel, ik vind Frits bijvoorbeeld ook niet aantrekkelijk maar daar stoor ik me gewoon niet aan, daar gaat het ook niet om.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')