Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
Kopieren en hier plakken?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:32 schreef vandermar het volgende:
Godverdomme, ik had een heel verhaal getypt, ik klik op invoeren kan het nietfuck dan maar.
Lukt niet als ik aan het tilten benquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lukt niet als ik aan het tilten ben
Firefox way to go bro!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:37 schreef StijnDa het volgende:
WTF op internet explorer kan ik gewoon inloggen, maar op Chrome niet??
Ik speel het wel..quote:
Ik vind die packs wel goed, maar als je 2500 hebt en je koopt 1 pack is de kans niet groot dat er iets goeds in zit.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is het slim om m'n geld te houden of om zo een 2500 silver pack te kopen?
Niet te mans hequote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet tegen jou, ezel.
Geld houden aan het begin. Later kan je wel eens wat packs halen maar reken niet op winst.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is het slim om m'n geld te houden of om zo een 2500 silver pack te kopen?
Heb altijd 100 chemquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:55 schreef zerokil het volgende:
Geeftjeenergie, je moet wel fatsoenlijke chem hebben he om te winnen.
`Bronze ligt mij niet geloof ik, maar heb er nu 3 gouden tussen dus moet wel lukkenquote:
Die drie gouden zijn ook wel echte toppers in dit spel jaquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
`Bronze ligt mij niet geloof ik, maar heb er nu 3 gouden tussen dus moet wel lukken
Je kan dan toch gewoon met full bronze de bronzecup spelen? Wat doe je nou moeilijk!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
`Bronze ligt mij niet geloof ik, maar heb er nu 3 gouden tussen dus moet wel lukken
Wist niet eens dat dan bestond zegquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je kan dan toch gewoon met full bronze de bronzecup spelen? Wat doe je nou moeilijk!
En je hebt zeker ook nog niet de moeite genomen om de handleiding voor FUT uit de openingspost te lezen?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wist niet eens dat dan bestond zeg
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wist niet eens dat dan bestond zeg
Logisch als je zusje zit te downloaden tochquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:10 schreef vandermar het volgende:
Wat een lag heb ikdus even COD erin gedaan, quickscopen jwt. seconde later de kill pas
Deze show is echt pijnlijk niet-grappig..echt zonde..vroeger was het echt een held. Publiek is vaak ook echt ongemakkelijk stilquote:
Die blijkt niet eens thuis te zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Logisch als je zusje zit te downloaden toch
We zijn ondertussen over op Herman Finkers... Wordt meer gewaardeerd door de rest van de familie.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deze show is echt pijnlijk niet-grappig..echt zonde..vroeger was het echt een held. Publiek is vaak ook echt ongemakkelijk stil
Herman Finkers is wel een baasquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
We zijn ondertussen over op Herman Finkers... Wordt meer gewaardeerd door de rest van de familie.
Vroeger was hij inderdaad wel erg grappig
Alles boven CoD MW2quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:31 schreef vandermar het volgende:
Campers13-15
echt even wennen, sinds 2 maand weer COD
Verkeerd topic?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:31 schreef vandermar het volgende:
Campers13-15
echt even wennen, sinds 2 maand weer COD
Nah, zo weer fifa.quote:
MW2quote:
Fifa?quote:
Die is er allang geblesseerd af.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:45 schreef DutchSL het volgende:
Als Benzema er nog eentje bij prikt kan dat wel een brute IF worden.
Jammer (of niet, want dan zou ik mijn IF Soldado moeten vervangen).quote:
Ja lol, gebeurd vaak bij mij. Nog es.quote:
Oke. Maar ik vind het niet echt eerlijk aangezien ik een beter team hebquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja lol, gebeurd vaak bij mij. Nog es.
Carequote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oke. Maar ik vind het niet echt eerlijk aangezien ik een beter team heb
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Caremaar kan niet mijn moeder moet een GADVERDAMME KUT GRISTELIJKE AIDS FILM KIJKEN
Jawel, jammer dat ik alles tegen je keeper opschootquote:
Omdat ik het graag budget wil houden hehe. Maar puik team heb jequote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:01 schreef Rijst het volgende:
Waarom neem je Neymar niet?Denk dat hij perfect bij je spel past. Of Fred.
Speler is sowieso wat te goed in FIFA..quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:45 schreef DutchSL het volgende:
Als Benzema er nog eentje bij prikt kan dat wel een brute IF worden.
En Huntelaar en Van Bommelquote:
Zullen wij trouwens potje doen?quote:
Pro League is kutquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:34 schreef Tim86 het volgende:
Dan ga je snel naar een Jupiler Pro League team toe..Kan IF Gillet wel aanraden
CF lijkt perfect voor IF Ljubljkjijuetehtuankic
Prima, ik log ff in UT.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hey Gurbuh, heb nu een team.
Potje nu?
Hardquote:
Tchite is er ook nog, maar het valt me allemaal wat tegen in die league. LB Tshimanga is wel een ubereindbaasquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:37 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Pro League is kutIk heb al deze:
[ afbeelding ]
IF Zlatan is echt een uber poacher. Alle rebounds zijn voor hem. Alle andere Sloveense en Pro League spitsen vind ik kut. Nong eigenlijk ook.
Is goede league hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tchite is er ook nog, maar het valt me allemaal wat tegen in die league. LB Tshimanga is wel een ubereindbaas
Hmm, misschien een Braziliaan uit BPL centraal op middenveld en dan Kanu erachter en Tshimanga LB en dan van daaruit verder...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tchite is er ook nog, maar het valt me allemaal wat tegen in die league. LB Tshimanga is wel een ubereindbaas
Je wilt nietquote:
Dat kan leuk worden ja..genoeg Braziliaanse rechtsbacks en middenvelders ook..quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:42 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hmm, misschien een Braziliaan uit BPL centraal op middenveld en dan Kanu erachter en Tshimanga LB en dan van daaruit verder...
Kom zo maar potje tegen m'n Bronzesquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kijken of ik wat tegen Gurbuh op kan
Is goed ik en snorrebaard tegen jou? hij is hier namelijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zullen wij trouwens potje doen?
Geen idee wie snorrebaard is maar ik vind het goedquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:59 schreef zerokil het volgende:
[..]
Is goed ik en snorrebaard tegen jou? hij is hier namelijk.
Ik heb er ook veel, maar heb steeds fases waarin ik het ene team tof vind en daarna weer snel het andere..zolang je het nog zonde vindt om ze weg te doen zou ik ze lekker houdenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:53 schreef vandermar het volgende:
Ik heb 9 teams maar wtf moet ik met 9 teamsvind het ook zonde om 5 teams te verkopen, vooral Mexicanen, Eredivisie, Feyenoord, Ex Feyenoord, Bronzes Engeland, Bronzes Nederland, Brazil budget, Hybrid en mijn russen.
Slechtste Fifa speler ooitquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen idee wie snorrebaard is maar ik vind het goed
Heb je een vriend invite verstuurdquote:
Ja, anders loop je het risico dat die mannetjes hem onderscheppen bij een korte passquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:01 schreef GuRBuH het volgende:
Jezus GJE, wat een baggerpot van mij, sorryJij maakte best 2 puike goals hoor, en kon niet echt beginnersfouten ontdekken ofzo. Alleen hoe doe jij je uittrappen met je keeper? Alles recht vooruit rammen?
Ja dat is ook niet goed, maar volgens mij had ik m bijna elke keer nu. Je kunt eventueel wel varieren met kracht en richting. Of je zoekt gewoon een grote speler. Ik zoek altijd Castaignos of Matic, puur om de lengte.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, anders loop je het risico dat die mannetjes hem onderscheppen bij een korte pass
Want een beetje scheef uittrappen is niet mogelijkquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, anders loop je het risico dat die mannetjes hem onderscheppen bij een korte pass
Moet een beetje betere spelers in het algemeen hebben, m'n verdediging is allemaal bronzequote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:02 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja dat is ook niet goed, maar volgens mij had ik m bijna elke keer nu. Je kunt eventueel wel varieren met kracht en richting. Of je zoekt gewoon een grote speler. Ik zoek altijd Castaignos of Matic, puur om de lengte.
Ja, is niet eerlijk tegen Koning Zhano natuurlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moet een beetje betere spelers in het algemeen hebben, m'n verdediging is allemaal bronze
Nee, ik zweer is niet spang papiquote:
pics om te beoordelen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ik zweer is niet spang papi
Nah, mijn mening zegt al genoeg.quote:
oke.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nah, mijn mening zegt al genoeg.
Je mag wel een foto van mij hebbenquote:
Vanuit 3-1 achterstand klom ik zo naar 3-4quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:27 schreef zerokil het volgende:
Haha wat een wedstrijd effe revanche man.
van een boer op het weiland? Thanks, but no thanks.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je mag wel een foto van mij hebben
nohommo
Kwam ik niet goed terug dan?quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
van een boer op het weiland? Thanks, but no thanks.
Heb je al ge-invitequote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:28 schreef zerokil het volgende:
Mag ook wel met z'n spitsen hé ;p, maar kom ff revanche.
lulkoek, je komt uit Friesland, dus je weet wat het is.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:29 schreef vandermar het volgende:
[..]Weiland, wat is dat? Nog nooit op gestaan
Ja met van Persie. Maar ik had hem anders toch niet gemaakt Ik draaide al weg van de goal.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:32 schreef vandermar het volgende:
Rijst, die wilde pas een SWEATY GOAL maken tegen mij. Gelukkig was het buitenspelanders was een rage kannonade aanstaande
Gast, je woont in Nederland. Doe niet alsof jij niet weet wat het isquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lulkoek, je komt uit Friesland, dus je weet wat het is.
Friesland is nog dichter bevolkt dan de randstadquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lulkoek, je komt uit Friesland, dus je weet wat het is.
Ja jaquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja met van Persie. Maar ik had hem anders toch niet gemaakt Ik draaide al weg van de goal.
- is het systeem heilig?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:32 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Verder dan dit kom ik niet met mn team voor MignoletIk wil eigenlijk zo weinig mogelijk BPL en wel een aantal IF's. Maybe eerst maar eens bedenken welke spitsen ik wil...
ik woon omgeveer twintig meter van een weiland.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:34 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Gast, je woont in Nederland. Doe niet alsof jij niet weet wat het is
BAHZENSPITSCHquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:37 schreef Reemi het volgende:
Hoe is Van Persie? Het feit dat ie links is, is ideaal maar zijn pace en heading baren me zorgen... Is hij het waard?
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
- is het systeem heilig? Ja
- mag Boyata (linkspoot) ook rechts centraal? Ja. Boyata is trouwens ook niet verplicht, zo lang Mignolet maar 9 krijgt. Alleen was ik niet zo gecharmeerd van Bramble dus moet ik eigenlijk wel Boyata als ik een dubbele link wil creeren.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
BAHZENSPITSCH
KOHPEN ISCH HET CHELD WAART
Nog een potje doen of wil je nietquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Jij speelde sweatier dan mij hoor
Jepp. Hij speelt net als de echte Robin van Persie. Ook wisselvallig.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
BAHZENSPITSCH
Dit overtuigt me zekerquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
BAHZENSPITSCH
Als ie iets niet is dit jaar.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jepp. Hij speelt net als de echte Robin van Persie. Ook wisselvallig.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jepp. Hij speelt net als de echte Robin van Persie. Ook wisselvallig.
En Torres speelt voor mij alquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:41 schreef vandermar het volgende:
[..]toe even, uitstekende spits. Ik vind hem 100x fijner dan Torres. Van Persie is echt goed en ik moet zeggen, lack aan pace my ass. Ik merk er niets van.
Lol ik ben gewoon beter geef er aan toequote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:46 schreef zerokil het volgende:
Ik speel dalijk wel effe tegen je maar dan alleen.
2 van de 2 gewonnenquote:
Zal wel komen omdat ik met 2 spitsen speel. Ene keer scoort Torres er 3 en RvP 0 en de andere keer is het andersom. Ik vindt ze allebei even goed.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:41 schreef vandermar het volgende:
[..]toe even, uitstekende spits. Ik vind hem 100x fijner dan Torres. Van Persie is echt goed en ik moet zeggen, lack aan pace my ass. Ik merk er niets van.
Hey Lindgren, potje proberen?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:48 schreef Lindgren. het volgende:
Heb net echt een mooi potje gespeeld. Ook tegen een skiller, heb wel 80 fake rabona's gezien denk ik.Heel vriendelijk allemaal, niet replays kijken etc. Op een gegeven moment waren we gewoon in opvolgende acties elkaars skills aan het nadoen.
Best wel grappig. Ik kreeg in de laatste minuut een pingel, miste ik en hij scoort uit de counter de 0-1.
Nodig je net uitquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hey Lindgren, potje proberen?
vindtquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zal wel komen omdat ik met 2 spitsen speel. Ene keer scoort Torres er 3 en RvP 0 en de andere keer is het andersom. Ik vindt ze allebei even goed.
Nou kerel, met z'n 2e zijn wij idd niet zo goed als jou. Maar als psv in zijn eentje tegen jou speelt, wordt je waarschijnlijk hard afgedroogt. Naja speel maar tegen hem, en look at it by yourself.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wtf is een houte krant nou weer![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:48 schreef zerokil het volgende:
wij speelden met zijn 2e kom dan alleen tegen mij City tegen City fozo.
Gaat weer nietquote:
quote:
GÜDVERDquote:
Dan jij.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:50 schreef zerokil het volgende:
Snorrebaard is ook gewoon beter dan jou, maar met zijn 2e is gewoon lastig spelen, wat we al paar keer aangeven. Wij spelen met zijn 2e omdat het leuker is.
Stiekem moest ik ook lachen in mijn vuistjequote:
Ik zie dat m'n dinges weer op beperkt staatquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Stiekem moest ik ook lachen in mijn vuistje
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
GÜDVERD
[..]
Dan jij.
Jij vindt.
Leer Nederlands.
Isgoed. Ondertussen wacht ik op loze argumenten waarom hun beter waren maar ik wonquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zie dat m'n dinges weer op beperkt staatEven veranderen.
Zijquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Isgoed. Ondertussen wacht ik op loze argumenten waarom hun beter waren maar ik won
Oja, nog een smoes.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:51 schreef zerokil het volgende:
Owja ik vergat nog even te zeggen dat die lag het ook niet fijner maakte.
Lagsmoes is overused manquote:
Geen idee, mag ik jouw nick ook weten?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:52 schreef Snorrenbaard het volgende:
Hey Steef91 wanneer ga je weer lekker gamen als je visite er is?
Hoi, vind je het nog leuk op manutd?quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:53 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Oke kerel, je bent kankerslecht. Wil je het tegendeel bewijzen speel dan nu nog een keer?
Ik ben ook geband jungenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoi, vind je het nog leuk op manutd?
Zoals ik al zei:quote:
Lees bovenstaande postquote:
quote:
Voor privacy ofzo, Randy is admin enzo nu ;pquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:54 schreef vandermar het volgende:
[..]hoezo hebben ze randomchitchat weggehaald? Ik vond het altijd wel leuk om te trollen of in het ajax topic te provoceren.
We are the champions - my friendsquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:54 schreef zerokil het volgende:
Geeftjeenergie, ik wacht.
Als je zo stoer doet, durf je vast wel nog een keer te spelen.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:55 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Voor privacy ofzo, Randy is admin enzo nu ;p
Oke is goed, getuige jou zwakheidquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
We are the champions - my friends
And we'll keep on fighting - till the end -
We are the champions -
We are the champions
No time for losers
'Cause we are the champions - of the world -
Ik heb IP-ban, maarja proxy FTW.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vond dat het leukste deel van het forum, football manager deed ik toch niet. Ik moet maar eens even een account aanmaken en weer even lopen zieken daar hehe
Jouw.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:57 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Oke is goed, getuige jou zwakheid
Oke 1ste weds, wij waren beter door 2 knullige doelpunten kom jij weer voor.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
We are the champions - my friends
And we'll keep on fighting - till the end -
We are the champions -
We are the champions
No time for losers
'Cause we are the champions - of the world -
True thatquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:57 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Ik heb IP-ban, maarja proxy FTW.
Wss van die feyenoord haters, zoals Wesley en Raymon ofzoquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
True that
Weet je ook wie dat was die zo hard op feyenoord.netwerk trollde afgelopen zomer met die wijnaldum transfer? Waren ook enkele van manutd.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:58 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Wss van die feyenoord haters, zoals Wesley en Raymon ofzo
Klasse teamquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:58 schreef Lindgren. het volgende:
Hee GJE, m'n poortjes staat weer open.
Hij had die knuppel Thieryvanne gestalked he, gebelt, dingen verstuurd etc. Komt die thierry aan van ' mijn vader is een woud, hij handelt jou wel af!'quote:Op zondag 8 januari 2012 00:00 schreef vandermar het volgende:
[..]ik dacht sowieso wesley al. Knuppel dat hij was. Ze waren er ook nog achtergekomen
al zijn gegevens stonden op het forum waar hij woonde, wie hij was leeftijd alles.
Nee laat dan maar, omdat GJE een potje aan je vroeg.quote:
Lol, wat een banaan. Hoezo was jij dan gebanned? Of lees ik daar overheenquote:Op zondag 8 januari 2012 00:01 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Hij had die knuppel Thieryvanne gestalked he, gebelt, dingen verstuurd etc. Komt die thierry aan van ' mijn vader is een woud, hij handelt jou wel af!'
Hun dachten dat ik en PSVUNITED dubbelaccounts waren ( wat niet is maarja, moederneukertjes daar) en toen hebben ze nog een hoop dubbelaccounts van psv opgerolt.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lol, wat een banaan. Hoezo was jij dan gebanned? Of lees ik daar overheen
Euh, ja?quote:Op zondag 8 januari 2012 00:02 schreef zerokil het volgende:
[..]
Nee laat dan maar, omdat GJE een potje aan je vroeg.
Want heb 1x tegen kaassoldaat gespeeld en speelde gelijk snappie.
Idd, vergeleken met Fok helemaal..quote:Op zondag 8 januari 2012 00:04 schreef vandermar het volgende:
sowieso waren het een beetje domme mods daar en veel te streng.
Wesley is ook perm banned, netzoals die Ozark henry (die kerel was wel een baas)quote:Op zondag 8 januari 2012 00:04 schreef vandermar het volgende:
sowieso waren het een beetje domme mods daar en veel te streng.
Ja lol, daar heb ik mij ook wel om vermaaktquote:Op zondag 8 januari 2012 00:04 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Wesley is ook perm banned, netzoals die Ozark henry (die kerel was wel een baas)
Zijn jammergenoeg nog een paar van die mengols bij gekomen, pas was die Ozark Henry weer terug met een dubbelaccount. Allemaal piemels posten enzoquote:Op zondag 8 januari 2012 00:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja lol, daar heb ik mij ook wel om vermaaktik heb echt te vaak een ban gehad daar om niets
belachelijk gewoon. Wel mooi dat ik enkele ajasiedjes meesleurde met een ban toen ik perm ban kreeg hehe. Waren zij ook mooi de klos
Pas 5x lopen schreeuwen hier dat ik wel zin een potje hadquote:Op zondag 8 januari 2012 00:07 schreef zerokil het volgende:
Oh, voeg me toe psvunited
Ik had niet door dat je tegen me wou.
quote:Op zondag 8 januari 2012 00:07 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Zijn jammergenoeg nog een paar van die mengols bij gekomen, pas was die Ozark Henry weer terug met een dubbelaccount. Allemaal piemels posten enzo
Sorry man, ik las per ongeluk over paar posts heen.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:08 schreef laucas het volgende:
[..]
Pas 5x lopen schreeuwen hier dat ik wel zin een potje had
quote:Op zondag 8 januari 2012 00:07 schreef zerokil het volgende:
Oh, voeg me toe psvunited
Ik had niet door dat je tegen me wou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus jij wilt zeggen dat jij wel skills hebt? haha kerelquote:Op zondag 8 januari 2012 00:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Tegen Lindgren spelen is leuker spelen dan tegen zeroskil
quote:Op zondag 8 januari 2012 00:10 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Dus jij wilt zeggen dat jij wel skills hebt? haha kerel
Oke ik kom met een voorstel, Ik (nooit FIFA spelend) zal een wedstrijd tegen jou spelen. Win jij dan erken ik dat je beter bent als mij.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Tegen Lindgren spelen is leuker spelen dan tegen zeroskil
Zeroskil kan niet tegen verliesquote:Op zondag 8 januari 2012 00:14 schreef Tim86 het volgende:
wtf is er in dit topic gebeurd afgelopen 3 kwartier ofzo
Oke ik kom met een voorstel, Ik (nooit FIFA spelend) zal een wedstrijd tegen jou spelen. Win jij dan erken ik dat je beter bent als mij.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zeroskil kan niet tegen verlies
Mazzelquote:Op zondag 8 januari 2012 00:17 schreef vandermar het volgende:
Maar ik zal even een leuk boek lezenlater.
DAN IK GODVERDOMME.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:16 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Oke ik kom met een voorstel, Ik (nooit FIFA spelend) zal een wedstrijd tegen jou spelen. Win jij dan erken ik dat je beter bent als mij.
Ziet er goed uitquote:Op zondag 8 januari 2012 00:05 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan ik gewoon maken van spelers die ik al hadMaar verdediging lijkt me niet super. Wel alles 9 chem als ik 2 kaartjes haal.
Vandermar, get a room
quote:Op zondag 8 januari 2012 00:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hulde aan Lindgren zijn spelstijl
Rematch hahaquote:
Scheer je wegquote:
Was 100% vloeiend.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:20 schreef Lindgren. het volgende:
Had je eigenlijk last van Lag tegen mij?
Ninja editerrquote:
Nope. Perfect.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Was 100% vloeiend.
Ik had ook geen lag toch?
Zeroskil en zn lagsmoesquote:
Ja zemmer wie hostte nou de heletijd danquote:
Dat komt omdat je ik word met dt schrijft.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:23 schreef vandermar het volgende:
Ik heb bijna altijd lagik wordt ook erg vaak gekickt
Rijst was er getuige van en hij was Host.
quote:Op zondag 8 januari 2012 00:23 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Maja, kom dan tegen mij? mij moet je ook wel aankunnen als je beter als psv bent?
Ik wilde even kijken of iemand het opvielquote:Op zondag 8 januari 2012 00:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat komt omdat je ik word met dt schrijft.
Ja mang.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wilde even kijken of iemand het opviel
Dus bij deze, taalnazi award van het jaar.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 januari 2012 00:11 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Oke ik kom met een voorstel, Ik (nooit FIFA spelend) zal een wedstrijd tegen jou spelen. Win jij dan erken ik dat je beter bent als mij.
Best wel een ruk potje tbh, niks kwam aan bij mij en alle spelers reageerden zo raar. Als ik een bal kon onderscheppen, kwam die gelijk bij jou in de voetjes terecht.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:27 schreef zerokil het volgende:
Leuk potje, maar wat een bazen zitten er in Amerika.
Vooral die Kandji (?)
Was fakking episch geweest als ie zatquote:
Avila.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:27 schreef zerokil het volgende:
Leuk potje, maar wat een bazen zitten er in Amerika.
Vooral die Kandji (?)
Dat welquote:Op zondag 8 januari 2012 00:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Was fakking episch geweest als ie zat
Jou spelers waren ook wel wat beter als mijne.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:30 schreef laucas het volgende:
[..]
Best wel een ruk potje tbh, niks kwam aan bij mij en alle spelers reageerden zo raar. Als ik een bal kon onderscheppen, kwam die gelijk bij jou in de voetjes terecht.
Mwoa ja, ze zijn wel sterk maar met 3 verdedigers heb ik het altijd wel lastig hoor tegen een 4-3-3 (of een variant). Je kunt in ieder geval nog genoeg upgraden met die Engelsen, ik heb ze namelijk ookquote:Op zondag 8 januari 2012 00:31 schreef zerokil het volgende:
[..]
Jou spelers waren ook wel wat beter als mijne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |