Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
Kopieren en hier plakken?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:32 schreef vandermar het volgende:
Godverdomme, ik had een heel verhaal getypt, ik klik op invoeren kan het nietfuck dan maar.
Lukt niet als ik aan het tilten benquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lukt niet als ik aan het tilten ben
Firefox way to go bro!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:37 schreef StijnDa het volgende:
WTF op internet explorer kan ik gewoon inloggen, maar op Chrome niet??
Ik speel het wel..quote:
Ik vind die packs wel goed, maar als je 2500 hebt en je koopt 1 pack is de kans niet groot dat er iets goeds in zit.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is het slim om m'n geld te houden of om zo een 2500 silver pack te kopen?
Niet te mans hequote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet tegen jou, ezel.
Geld houden aan het begin. Later kan je wel eens wat packs halen maar reken niet op winst.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is het slim om m'n geld te houden of om zo een 2500 silver pack te kopen?
Heb altijd 100 chemquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:55 schreef zerokil het volgende:
Geeftjeenergie, je moet wel fatsoenlijke chem hebben he om te winnen.
`Bronze ligt mij niet geloof ik, maar heb er nu 3 gouden tussen dus moet wel lukkenquote:
Die drie gouden zijn ook wel echte toppers in dit spel jaquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
`Bronze ligt mij niet geloof ik, maar heb er nu 3 gouden tussen dus moet wel lukken
Je kan dan toch gewoon met full bronze de bronzecup spelen? Wat doe je nou moeilijk!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
`Bronze ligt mij niet geloof ik, maar heb er nu 3 gouden tussen dus moet wel lukken
Wist niet eens dat dan bestond zegquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je kan dan toch gewoon met full bronze de bronzecup spelen? Wat doe je nou moeilijk!
En je hebt zeker ook nog niet de moeite genomen om de handleiding voor FUT uit de openingspost te lezen?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wist niet eens dat dan bestond zeg
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wist niet eens dat dan bestond zeg
Logisch als je zusje zit te downloaden tochquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:10 schreef vandermar het volgende:
Wat een lag heb ikdus even COD erin gedaan, quickscopen jwt. seconde later de kill pas
Deze show is echt pijnlijk niet-grappig..echt zonde..vroeger was het echt een held. Publiek is vaak ook echt ongemakkelijk stilquote:
Die blijkt niet eens thuis te zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Logisch als je zusje zit te downloaden toch
We zijn ondertussen over op Herman Finkers... Wordt meer gewaardeerd door de rest van de familie.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deze show is echt pijnlijk niet-grappig..echt zonde..vroeger was het echt een held. Publiek is vaak ook echt ongemakkelijk stil
Herman Finkers is wel een baasquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
We zijn ondertussen over op Herman Finkers... Wordt meer gewaardeerd door de rest van de familie.
Vroeger was hij inderdaad wel erg grappig
Alles boven CoD MW2quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:31 schreef vandermar het volgende:
Campers13-15
echt even wennen, sinds 2 maand weer COD
Verkeerd topic?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:31 schreef vandermar het volgende:
Campers13-15
echt even wennen, sinds 2 maand weer COD
Nah, zo weer fifa.quote:
MW2quote:
Fifa?quote:
Die is er allang geblesseerd af.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:45 schreef DutchSL het volgende:
Als Benzema er nog eentje bij prikt kan dat wel een brute IF worden.
Jammer (of niet, want dan zou ik mijn IF Soldado moeten vervangen).quote:
Ja lol, gebeurd vaak bij mij. Nog es.quote:
Oke. Maar ik vind het niet echt eerlijk aangezien ik een beter team hebquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja lol, gebeurd vaak bij mij. Nog es.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |