quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:35 schreef franklop het volgende:
[..]
De finale van AO dit jaar was tot een uurtje of 2 gewoon bagger, daarna werd het spannend, maar niveau was gewoon niet bijster hoog.
De eerste drie sets van de US Open finale worden iig nooit meer geevenaard, wat een niveau was dat zeg
Er waren al berichten dat Roddick niet meer zo goed op zijn voeding zou letten e.d., maar dit vond ik wel erg dik.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dat kan toch bijna niet lijkt me
Op vakantie in Zuid Amerika ofzo?quote:Op zondag 19 februari 2012 14:23 schreef wimderon het volgende:
Wat gaat Nishikori bij de Golden Swing doen, terwijl hij ook Memphis/Delray of Montpellier/Dubai kan spelen
Over Haase: Hij is een echte knokker, hij laat het koppie niet snel hangen.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:46 schreef luckass het volgende:
En hebben jullie dit al gezien: http://nos.nl/video/34252(...)over-tennissers.html
Om maar even het hoogtepuntje eruit te halen:
"Berdych heeft vaak van Nadal gewonnen (op hardcourt)"
H2H 3-11, op hardcourt 3-6, en die overwinningen zijn uit 2005/2006.
Was waarschijnlijk gewoon een tweet van Haase zelf die ze hebben overgenomen.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:19 schreef Salamando het volgende:
[..]
Over Haase: Hij is een echte knokker, hij laat het koppie niet snel hangen.
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Was waarschijnlijk gewoon een tweet van Haase zelf die ze hebben overgenomen.
Verhip!twitter:robin_haase twitterde op donderdag 16-02-2012 om 20:01:58Ik ben een echte knokker en laat het koppie niet snel hangen! reageer retweet
Zelfs in Rotterdam.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:59 schreef Norrage het volgende:
Dat gebruikten ze toch ook altijd bij Indian Wells en Miami?
Is dat weer sneller ofzo?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:51 schreef TheArt het volgende:
WTF. Het Master-toernooi van Madrid heeft dit jaar wel een hele aparte ondergrond.
Blauw gravel![]()
quote:
http://edition.cnn.com/20(...)blue-clay/index.htmlquote:The blue clay is made exactly the same way as the red, with specially dyed bricks being ground into tiny fragments, before two different layers are spread over the court.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |