Die waren lekker jong!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik las alleen maar dingen over kipnuggets.
half 4 snachts 2 worstenbroodjes en kipnuggetsquote:
Relatie met een maagd aangaan: done/not done omdat het kan deel 3quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:38 schreef benzin het volgende:
Waarom zie ik dat topic waar jullie het over hebben helemaal niet?
Capstan is een heldquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat nou?
Waarom zeg ik dit tegen iemand die kennelijk uit '93 stamt?
Pics.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:41 schreef arachide. het volgende:
Ik heb net de leukste schoenen ooit gekocht
Pertinent onwaar.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Belachelijke bewering en derhalve verworpen
Rooftocht?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Straks, ik ben nog op rooftocht.
Schoenen, Benzin geen penissenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Schoenen, Benzin geen penissenIk dacht heul niet aan penissen, ik dacht meer aan arachide de dieveggeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop toch niet dat ze onschuldige mannen beroofd van hun zaakjeTeh horror, een vieze fantasie heb je
![]()
![]()
Heb je nog geneukt gister eigenlijk?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Overigens dat rpmaagdtopic
iemand die 18 is ontmoet iemand die waarschijnlijk jonger dan hem is maar geen ervaring met sex
/care
Ik heb alleen maar advertenties van alleenstaande mama'squote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:55 schreef twi het volgende:
Lang leve persoonlijk afgestemde advertenties. Ik zit al twee dagen tegen het jurkje van Strawberry aan te kijken hier op FOK!
Jurkje van Straw??quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:55 schreef twi het volgende:
Lang leve persoonlijk afgestemde advertenties. Ik zit al twee dagen tegen het jurkje van Strawberry aan te kijken hier op FOK!
Op een linkje van 'r geklikt op TC. Veel plezier met Zalando advertenties de komende dagen, klikquote:
Zalandoquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:58 schreef twi het volgende:
[..]
Op een linkje van 'r geklikt op TC. Veel plezier met Zalando advertenties de komende dagen, klik
Wegwaaien op strand is kut. Maar als 't hard regentquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:57 schreef ElDinosaur het volgende:
pff, tis windkracht zandstraal op het strand.
Om een of andere reden vind ik dat een heel leuk jurkjequote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:58 schreef twi het volgende:
[..]
Op een linkje van 'r geklikt op TC. Veel plezier met Zalando advertenties de komende dagen, klik
Ik vind er geen klap aan.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:00 schreef benzin het volgende:
[..]
Om een of andere reden vind ik dat een heel leuk jurkje
tot je andere schoenen tegen komt die nog leuker zijn en dan is het ook opeens de leukste schoenen ooitquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:41 schreef arachide. het volgende:
Ik heb net de leukste schoenen ooit gekocht
bij een vrouw?quote:
Aan jurkjes? Weinig, ik ben niet zo'n jurkjesman. Gewoon een spijkerbroek met een net shirt en een lekker warm vest vind ik prima.quote:
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heb je nog geneukt gister eigenlijk?
PFFF moeilijkquote:
Maakt het aan wat ze aan heeft het gaat toch wel uitquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:06 schreef twi het volgende:
[..]
Aan jurkjes? Weinig, ik ben niet zo'n jurkjesman. Gewoon een spijkerbroek met een net shirt en een lekker warm vest vind ik prima.
Oh wacht, aan vrouwenkleding...
Is dat zo?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maakt het aan wat ze aan heeft het gaat toch wel uit
Als het goed is wel jaquote:
ik zie echt niet alle vrouwen naakt die ik tegen kom of ken hoor.quote:
Tuurlijk, tijn is een echte hosselaar.quote:
ja, dan faal je wel echt keihard in versierenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik zie echt niet alle vrouwen naakt die ik tegen kom of ken hoor.
Doe ik dan iets verkeerd?
Waarom zoek je daar outfits voor vrouwen?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:13 schreef twi het volgende:
[..]
Tuurlijk, tijn is een echte hosselaar.
En pffff, ik krijg alleen al hoofdpijn van het online zoeken naar leuke outfits voor vrouwen.
Ik dacht, laat ik deze zondag eens wat anders dragen...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom zoek je daar outfits voor vrouwen?
Okequote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:14 schreef twi het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik deze zondag eens wat anders dragen...
Nee, maar zondag is nationale vrouwenkledingdag, weet je dat niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zolang 't maar niet te studentikoos wordt met ruitjes en dingetjes en shawltjes en weet ik veel wat voor zut.
Vrouwen in vrouwenkleren, vrouwen in mannenkleren.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Tijn, je bent bi he maar wat vind je nou leuker? Mannen, vrouwen, mannen in vrouwenkleren of vrouwen in mannenkleren?
Daar kan ik dus niet bij hequote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrouwen in vrouwenkleren, vrouwen in mannenkleren.![]()
Mannen in vrouwen klerenMannen in mannenkleren Tsja
Dat dus.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daar kan ik dus niet bij he
Vrouwen in mannenkleren leuker vinden dan vrouwen in vrouwenkleren
Dafuq dude, just wtf.quote:
Hmm ik heb geen idee waar ik moet kijken voor plaatjesquote:
Beide is even leukquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daar kan ik dus niet bij he
Vrouwen in mannenkleren leuker vinden dan vrouwen in vrouwenkleren
zonder tieten iigquote:
een banner?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik ook wel leuk trouwens![]()
Maar ik vind zoveel dingen leuk staan
Kom je wel eens buiten?quote:
Drommel valt op sletterige kleding.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik dan weer niet leukquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hmm ik heb geen idee waar ik moet kijken voor plaatjes![]()
Maar uhm van een getailleerde blouse tot aan een simpel truitje. Als het maar bij elkaar past en het bij de persoon past vind ik het leuk.
Hoody trui ook prima, blouse er onder, Mouwen van de blouse omslaan ziet het er net even wat leuker uit. Lichte kleuren, lichte vintage broek er onder, all stars schoenen en het ziet er prima uit.
[ afbeelding ]
Zo iets? Maar dan lichte blouse er onder
Maar een leuk truitje met blazer er overheen ook prima.
Als het maar bij elkaar past en het niet zo van een paspop getrokken is, ik vind het leuk als het haar eigen stijl is. Net even iets anders.
Al blijft het belangrijkste dat zij zich er prettig in voelt
dat is wel geil ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Het was ook meer een mening dan een vraag danwel constatering.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
een banner?
[..]
Kom je wel eens buiten?
Vrouwen moeten er wel de tetten voor hebben.quote:
Vrouwen die trots zijn op hun vrouwelijkheid en dat tonen. Mooi, niks "sletterig".quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Vrouwen moeten er wel de tetten het lichaam voor hebben.
Sletterig is heel wat anders dan dat inderdaadquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vrouwen die trots zijn op hun vrouwelijkheid en dat tonen. Mooi, niks "sletterig".
Door middel van een legging met tijgerprint?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vrouwen die trots zijn op hun vrouwelijkheid en dat tonen. Mooi, niks "sletterig".
Ik vind van wel, maar ik heb wel een conservatieve smaak. Ik hou hier totaal niet van. Ik kijk wel hoor, lekker hypocriet, maar hoef niet iemand naast me te hebben die zo over straat huppelt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
. Vind het niet tof. Maar dat is persoonlijk. Maar een eigen stijl of net even iets anders zou ik het niet noemen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:19 schreef ook_gek het volgende:
Hmm ik heb geen idee waar ik moet kijken voor plaatjes![]()
Maar uhm van een getailleerde blouse tot aan een simpel truitje. Als het maar bij elkaar past en het bij de persoon past vind ik het leuk.
Hoody trui ook prima, blouse er onder, Mouwen van de blouse omslaan ziet het er net even wat leuker uit. Lichte kleuren, lichte vintage broek er onder, all stars schoenen en het ziet er prima uit.
[ afbeelding ]
Zo iets? Maar dan lichte blouse er onder
Als het maar bij elkaar past en het niet zo van een paspop getrokken is, ik vind het leuk als het haar eigen stijl is. Net even iets anders.
en gaat het om de kleding, of om de tieten?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon met spijkerbroek dan
[ afbeelding ]
Of gewoon zoiets
Nee de ogenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en gaat het om de kleding, of om de tieten?
Ik heb de kleren uit het smabaltopic gehaald, veel kleinere tieten vind je daar nietquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die foto is inderdaad niet eigen stijl en net even iets anders. Met net even iets anders bedoelde ik een blouse er onder, mouwen omslaan bv.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
. Vind het niet tof. Maar dat is persoonlijk. Maar een eigen stijl of net even iets anders zou ik het niet noemen.
Vind het eerder de stijl van iemand die in der 10de levensjaar is blijven hangen.
Het gaat altijd om tietenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Alleen die linkse is een meisjequote:
als ik iets onbelangrijk vind is dat het welquote:
Nee, je moet zout in je voorhoofd doen volgens mij, zoiets had ik eens op tv gezien als ik het me goed herinnerquote:
houthakkers bloesjes vind ik echt not donequote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:32 schreef Myraela het volgende:
Ik hou van houthakkers bloesjes, baseballjacks, sneakers en jeans.
Die met die zwarte jas die tegen de auto leuntquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[ afbeelding ]
wie staat van deze het cools op de foto?
Of een donut.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, je moet zout in je voorhoofd doen volgens mij, zoiets had ik eens op tv gezien als ik het me goed herinner
de auto.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[ afbeelding ]
ja ik twijfel tussen die, en tussen die geen op de motorkap.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die met die zwarte jas die tegen de auto leunt
Ik zeg doenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik twijfel tussen die, en tussen die geen op de motorkap.
ik heb een meesterlijk plan bedacht om mezelf zo te gaan fotograferen. ik moet het alleen nog uitwerken hoe ik de foto kan nemen enzo, en ik heb geen vrienden die hem kunnen nemen, en geen locatie van bovenaf tenzij er dakgoten bij komen te staan ofzo.
ja tof h'equote:
Is dit serieus?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb een meesterlijk plan bedacht om mezelf zo te gaan fotograferen. ik moet het alleen nog uitwerken hoe ik de foto kan nemen enzo, en ik heb geen vrienden die hem kunnen nemen, en geen locatie van bovenaf tenzij er dakgoten bij komen te staan ofzo.
en dan facebook posten.
en dan vriendin
ik zou wel een andere auto doen dat diequote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja tof h'e
het is een peugeot 203a
jaquote:
nee....het is een rockband dus hun=cool. dus zoveel mogelijk hetzelfdequote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ik zou wel een andere auto doen dat die
De autoquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeg doenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en dan facebook posten.
en dan vriendin
Omg, dat ik dit nog van jou mocht meemakenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Stijl boeit me niet zo, als het maar leuk staat.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
houthakkers bloesjes vind ik echt not done![]()
De rest kan inderdaad leuk staan bij een vrouw, maar niet mijn ding
Ik denk dat mijn smaak tegen casual en kak aan zit
Klinkt niet gay, ik ben het wel met je eensquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:39 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Stijl boeit me niet zo, als het maar leuk staat.
Maar ik ben er wel van overtuigd geraakt dat een wat elegant geklede vrouw toch het mooist is in potentie.
Al zal ik altijd een zwak houden voor een sportieve stoere lookGod wat klinkt dat fokking gay zeg. Gelukkig gaat het over meisjes
ik zat de zelfde kant op te denken, dacht ook even aan een US car maar daar "steekt" dat logo op de neus net niet ver genoeg uit.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja tof h'e
het is een peugeot 203. ik denk serie A of hoe dat ook heet. dat zie je aan de kofferklep en het achterraam.
ieuwquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Beter ga je zo op de foto
[ afbeelding ]
klopt ook, als de vrouw er maar iets over nagedacht heeft dat het bij elkaar past. Niet dat het een bij elkaar geraapt zooitje is.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:39 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Stijl boeit me niet zo, als het maar leuk staat.
Maar ik ben er wel van overtuigd geraakt dat een wat elegant geklede vrouw toch het mooist is in potentie.
Al zal ik altijd een zwak houden voor een sportieve stoere lookGod wat klinkt dat fokking gay zeg. Gelukkig gaat het over meisjes
het gaat toch ook om de pose.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik zat de zelfde kant op te denken, dacht ook even aan een US car maar daar "steekt" dat logo op de neus net niet ver genoeg uit.
Maar je plan is weer eens helemaal debiel, een heel groot deel van de vrouwen geeft helemaal niks om auto's.
Mooi voorbeeld met mijn auto gisteren in de kroeg. Ah wat is ie schattig met die klap lampjes aan de voorkant. Echt schattig.
Een heel groot deel van de vrouwen kijkt als iets schattigs naar een auto.
Wat voor man vind jij leuk dan?quote:
ja dat kan.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:43 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel een goede camera, kan je wel helpen met die foto mlig.
Te makkelijkquote:
een geposeerde foto straalt niks uit over hoe een persoon is. Neem dan een spontaan genomen foto. Dat zegt gewoon veel meer over jou als persoonquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het gaat toch ook om de pose.
check ze tof staan, check hoe tof ze staan. en ook die yup achtige foto zo met die straat eronder.
het was goed genoeg voor voorop hun album. het album van EEN FUCKING ROCKBAND!
Daarom ben je nog singlequote:
Ik ken geen van beide mannenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar ook wel:
[ afbeelding ]
Onzin. Een goed portret kan zoveel meer zeggen dan een momentopname.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
een geposeerde foto straalt niks uit over hoe een persoon is. Neem dan een spontaan genomen foto. Dat zegt gewoon veel meer over jou als persoon![]()
De foto's op mijn facebook laten goed zien hoe ik ben volgens velen. En geloof me, die kunnen no way op de voorkant van een Rock band. En zijn alles op geposeert of speciaal er voor aangekleed na
Best oke.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en David Villa
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:47 schreef stefanhaan het volgende:
Wat is er toch gebeurt met het topic. Waar zijn de lekkere wijven drommel?
Hier ben ik al voor je...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:47 schreef stefanhaan het volgende:
Wat is er toch gebeurt met het topic. Waar zijn de lekkere wijven drommel?
Nee jij bent een kutuser.quote:
Denk van welquote:
jij valt denk ok net iets wildere uitstraling?quote:
Volgende keer ga ik voor een kapsel zoals Vin.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bovenste Vin Diesel
Tweede ian somerhalder
Onderste Andrew Lincoln
nou ben benieuwd wat je van MLIG kan maken. Ik laat me verrassenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Onzin. Een goed portret kan zoveel meer zeggen dan een momentopname.
dat staat niet iedereen hequote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik voor een kapsel zoals Vin.
Vin is kaal toch?quote:
quote:
Veranderen is de enige optiequote:
Daar kan je lang op wachten.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou ben benieuwd wat je van MLIG kan maken. Ik laat me verrassen
Nee dat klopt, maar aangezien mijn haargrens zich steeds verder terug trekt en mijn buik niet het het enige is wat dunner word, moet het er toch maar een keer van komen.quote:
Nee, dit is hem toch niet helemaalquote:
Hmm... Kloptquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij valt denk ok net iets wildere uitstraling?
inderdaadquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee, dit is hem toch niet helemaal
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar aangezien mijn haargrens zich steeds verder terug trekt en mijn buik niet het het enige is wat dunner word, moet het er toch maar een keer van komen.
Gelukkigquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Neuh, ben wel tevreden met mezelf zo.
kapsel naar voren dragenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar aangezien mijn haargrens zich steeds verder terug trekt en mijn buik niet het het enige is wat dunner word, moet het er toch maar een keer van komen.
iets wilder kapsel, klein stoppel baardje, net even een slag andere keding dan gemiddeld. Lichte ogen en jij bent verkocht?quote:
Gewoon kaal gaan met carnavalquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:54 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben als de dood dat ik kaal word of een terugtredende haarlijn krijg. Heb er wel eens nachtmerries over
ik heb het al, boeit me echt totaal niet, ander kapsel en prima. En als het moet haal ik er alles afquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:54 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben als de dood dat ik kaal word of een terugtredende haarlijn krijg. Heb er wel eens nachtmerries over
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij bent meer benieuwd of de rest ook op vin diesel lijkt
Gaat goedquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkighoe is het met je date?
Nooit! Ik ben al vrij mager, dan zie ik er helemaal uit of ik net 5 jaar Sobibor achter de rug heb.quote:
Door dit soort uitspraken dacht ik dus dat jij 46 was.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:54 schreef Mystikvm het volgende:
niet waarquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ontken het maar niet.
Julie denken als het er op aankomt ook maar aan 1 ding.
Er zijn ook mannen die op hun 25e al kaal worden hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Door dit soort uitspraken dacht ik dus dat jij 46 was.
Mooiquote:
Ik zeg ook niet dat het het belangrijkste is.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hihi
Nee dat is niet het belangrijkste voor mij
Hoe weet jij dit nou weer allemaal van mij?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
iets wilder kapsel, klein stoppel baardje, net even een slag andere keding dan gemiddeld. Lichte ogen en jij bent verkocht?
Waarom ben je al bezet.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:02 schreef charmed_angel het volgende:
nou ik ben er weer vandoor. Doggy uitlaten en lekker gamen
Alle leuke vrouwen tochquote:
Nee dan denk ik dat je gek bent. De dood is niet engquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Er zijn ook mannen die op hun 25e al kaal worden hoor
Of als ik zeg dat ik bang ben voor de dood, kom ik dan als 72 over?
Er zijn ook leuke vrouwen die niet bezet zijn. Alleen vinden die mij niet leuk.quote:
Ik zeg: mwahh, vooruitquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:09 schreef Lot88 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 7 januari 2012 16:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zeg ja!! Damon Salvatore <3
Scharen, wat is dat.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
?
Gaan jullie scharen?
Ik snap het niet.
Kleine toevoegingquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn ook leuke vrouwen die niet bezet zijn. Alleen vinden die mij niet leuk.
Het verbaast me niks dat er over gesproken wordt bij vrouwen rugby.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Scharen, wat is dat.
Kutjeschuren!
Pfff je wil niet weten wat er allemaal besproken wordt in de kleedkamer, niet aan mannen besteedtquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het verbaast me niks dat er over gesproken wordt bij vrouwen rugby.
Verras ons.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Pfff je wil niet weten wat er allemaal besproken wordt in de kleedkamer, niet aan mannen besteedt
Vertelquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Pfff je wil niet weten wat er allemaal besproken wordt in de kleedkamer, niet aan mannen besteedt
Juist welquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee, dat wil je dus niet weten.
Wil ik wel, anders zeg ik dat toch nietquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee, dat wil je dus niet weten.
O gewoon tot in detail over vulgariteiten praten maar ik ga dat hier niet herhalenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wil ik wel, anders zeg ik dat toch niet
Ik vind het altijd wel grappig dat als mannen over seks praten dat er negatief naar gekeken wordt door vrouwen.. Doen vrouwen het zelf is er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
O gewoon tot in detail over vulgariteiten praten maar ik ga dat hier niet herhalen
De meeste mannen praten over seks, de meeste vrouwen doen aan seksquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel grappig dat als mannen over seks praten dat er negatief naar gekeken wordt door vrouwen.. Doen vrouwen het zelf is er niks aan de hand.
Of is mijn wereldbeeld een beetje fucked up.. kan ook.
Ik ben van mening dat mannen en vrouwen dat onderling moeten houden.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel grappig dat als mannen over seks praten dat er negatief naar gekeken wordt door vrouwen.. Doen vrouwen het zelf is er niks aan de hand.
Of is mijn wereldbeeld een beetje fucked up.. kan ook.
Maar het hoeft niet respectloos te zijn...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat mannen en vrouwen dat onderling moeten houden.
Ik ga geen respectloze opmerkingen maken als er mannen bij zijn en ik stoor me als zij dat wel doen als ik erbij ben.
Gescheiden van elkaar: dikke prima.
Nee oke. Maar ik vind het nogal lomp overkomenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar het hoeft niet respectloos te zijn...
Succesquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik overleef het al zo'n 7 maanden ofzo, dus dat komt wel goed
Je kunt toch ook respectvol over seks praten?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar het hoeft niet respectloos te zijn...
En ik wil nu wel eens weten wat vrouwen met elkaar besprekenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:31 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Je kunt toch ook respectvol over seks praten?
Ik vind het raar dat een vrouw zomaar aan jou kan vragen hoe jij pijpt / hoe jij het liefst gebeft wordt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:32 schreef Sinosappel het volgende:
Er is trouwens een verschil tussen opmerkingen plaatsen en met iemand in gesprek gaan over seks. Maar dan nog, ik vind dat een man niet zomaar aan mij kan vragen: hoe pijp jij/hoe word jij het liefst gebeft? En een vrouw wel.
Penisgrootte en dikte. Lik skills. Uithoudingsvermogen. Strakheid van het lichaam en de bips.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En ik wil nu wel eens weten wat vrouwen met elkaar bespreken
Ik denk niet dat ze het ervoor net over de nieuwe gordijnen hebben gehadquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat een vrouw zomaar aan jou kan vragen hoe jij pijpt / hoe jij het liefst gebeft wordt.
Tsja vrouwen onder elkaar he.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat een vrouw zomaar aan jou kan vragen hoe jij pijpt / hoe jij het liefst gebeft wordt.
Schijnt inderdaad dat vrouwen alles mededelen aan vriendinnen...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Penisgrootte en dikte. Lik skills. Uithoudingsvermogen. Strakheid van het lichaam en de bips.
Ik hoor het ook van vrouwen hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Schijnt inderdaad dat vrouwen alles mededelen aan vriendinnen...
Daar heb je ook gelijk in, maar ik vermijd dat soort conversaties altijd met vrouwen, wordt er een beetje oncomfortabel van als er zoiets gevraagd wordt, en met maten begin ik er ook nooit over... Nou goed ik ben dan ook pas 16 dus daar zal het wel aan liggen, vrijwel niemand in mijn omgeving van dezelfde leeftijd heeft überhaupt seks gehad dus praat niemand er ook over eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:32 schreef Sinosappel het volgende:
Er is trouwens een verschil tussen opmerkingen plaatsen en met iemand in gesprek gaan over seks. Maar dan nog, ik vind dat een man niet zomaar aan mij kan vragen: hoe pijp jij/hoe word jij het liefst gebeft? En een vrouw wel.
Mijn maten hebben seks gehad, maar daar praten we ook niet overquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:36 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk in, maar ik vermijd dat soort conversaties altijd met vrouwen, wordt er een beetje oncomfortabel van als er zoiets gevraagd wordt, en met maten begin ik er ook nooit over... Nou goed ik ben dan ook pas 16 dus daar zal het wel aan liggen, vrijwel niemand in mijn omgeving van dezelfde leeftijd heeft überhaupt seks gehad dus praat niemand er ook over eigenlijk.
Ik ben 24 en word ook ongemakkelijk als een man daarover begint tegen mij. Vind dat ook ongepastquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:36 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk in, maar ik vermijd dat soort conversaties altijd met vrouwen, wordt er een beetje oncomfortabel van als er zoiets gevraagd wordt, en met maten begin ik er ook nooit over... Nou goed ik ben dan ook pas 16 dus daar zal het wel aan liggen, vrijwel niemand in mijn omgeving van dezelfde leeftijd heeft überhaupt seks gehad dus praat niemand er ook over eigenlijk.
Bij ons gaat het soms als we film kijken ofzo over 'kijk dat wijf die is keigeil', maar dat is vooral de kleine, ietwat oversekste persoon die dat zegt. En als ik erbij ben gaat het na wat alcohol nogal eens over mijn fucked uppe porno smaakquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mijn maten hebben seks gehad, maar daar praten we ook niet over
We praten alleen maar met elkaar over dat we onze vriendinnen via MSN niet begrijpen en dat ze ons dan gaan negeren. Of het gesprek doodvalt.
Of klagen dat ze sarcasme niet snappen enzo
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Bij ons gaat het soms als we film kijken ofzo over 'kijk dat wijf die is keigeil', maar dat is vooral de kleine, ietwat oversekste persoon die dat zegt. En als ik erbij ben gaat het na wat alcohol nogal eens over mijn fucked uppe porno smaak
Ik denk dat je een van de weinige vrouwen bent... En hoezo respectloos? Vol lof over je partner vertellen dat hij je geweldige orgasmes geeft is echt niet erg hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:46 schreef Sinosappel het volgende:
Maar als ik een relatie zou hebben zou ik echt niet zo openlijk over m'n sexleven vertellen aan m'n vriendinnen. Beetje respectloos vind ik dat
Daar hoef ik geen alcohol voor op te hebbenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Bij ons gaat het soms als we film kijken ofzo over 'kijk dat wijf die is keigeil', maar dat is vooral de kleine, ietwat oversekste persoon die dat zegt. En als ik erbij ben gaat het na wat alcohol nogal eens over mijn fucked uppe porno smaak
Het zal niet altijd zo positief zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat je een van de weinige vrouwen bent... En hoezo respectloos? Vol lof over je partner vertellen dat hij je geweldige orgasmes geeft is echt niet erg hoor
Idd ik zou dat iets vinden tussen mij en hem.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:46 schreef Sinosappel het volgende:
Maar als ik een relatie zou hebben zou ik echt niet zo openlijk over m'n sexleven vertellen aan m'n vriendinnen. Beetje respectloos vind ik dat
He?quote:
Ik hoor geruchten dat je iemand gehosseld hebt.quote:
Onmogelijk als Heloef een date had dan had het wel op de voorpagina gestaanquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoor geruchten dat je iemand gehosseld hebt.
En je was er de hele dag niet dus heb ik maar vast de conclusie getrokken dat je te druk was met haar.
Gehosseld.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoor geruchten dat je iemand gehosseld hebt.
En je was er de hele dag niet dus heb ik maar vast de conclusie getrokken dat je te druk was met haar.
Ik heb vertrouwen in Heloef.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Onmogelijk als Heloef een date had dan had het wel op de voorpagina gestaan
Heel goed, het begin is er dus.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Gehosseld.
Man ik DM net wat met haar joh.
Mja ik vind dat prive...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat je een van de weinige vrouwen bent... En hoezo respectloos? Vol lof over je partner vertellen dat hij je geweldige orgasmes geeft is echt niet erg hoor
Zo dom ben ik niet, dat soort dingen moet je niet aankondigen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Onmogelijk als Heloef een date had dan had het wel op de voorpagina gestaan
Hoe zit dat nou eigenlijk met jou? Je hebt een eigen kroeg, maar je verkoopt ook telefoons?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Meet bij mij in het cafe en jij komt ook
Oh jammer, dus hoe heet ze?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo dom ben ik niet, dat soort dingen moet je niet aankondigen.
Ik zal haar proberen mee te slepen, als ze leuk is.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heel goed, het begin is er dus.
Laat haar vast 28 januari vrijhouden.
Ja, heb een telecomwinkel en een kroeg.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou eigenlijk met jou? Je hebt een eigen kroeg, maar je verkoopt ook telefoons?
ovoxoquote:
De invaliden wc is bezet door silk en mij. Jij mag het biljart.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal haar proberen mee te slepen, als ze leuk is.
For realquote:
Heel goed.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal haar proberen mee te slepen, als ze leuk is.
Wanneer ga je trouwen?quote:
Dat klinkt als een hoop werk, ben je dan niet gewoon elke dag van 9 tot 2 zoet?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, heb een telecomwinkel en een kroeg.
En 's nachts mag ik graag het kwaad bestrijden in mijn Batman pak
Jullie eerste kind wordt naar mij vernoemd neem ik aan?quote:
Ja zo'n beetje welquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat klinkt als een hoop werk, ben je dan niet gewoon elke dag van 9 tot 2 zoet?
Ooooh...oke tof. Waar is dat?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Meet bij mij in het cafe en jij komt ook
Hoe hou je dat vol?quote:
Het is niet 'mijn' jurkje, ik vroeg me alleen af wat andere mensen er van vonden. Achteraf vind ik het zelf ook niet wat, met name door de kleuren.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:55 schreef twi het volgende:
Welke provincie?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Boven-leeuwen, slaapplek is geen probleem, moet je alleen een luchtbed en slaapzak meenemen
Ze had er gisteravond anders wel zin inquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:18 schreef heloef het volgende:
Mensen kinderen rustig, als ik haar op date krijg mogen jullie hysterisch gaan doen tot die tijd is er niks.
Het kan zomaar van niets naar iets gaan. Kijk maar naar Kreequote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:18 schreef heloef het volgende:
Mensen kinderen rustig, als ik haar op date krijg mogen jullie hysterisch gaan doen tot die tijd is er niks.
Dat vraag ik me ook af, als ik een week heb waarin ik 5 dagen lang van 8-8 zoet ben dan ben ik helemaal stuk. Leer mij de geheimen, oh grote Roycoquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:18 schreef heloef het volgende:
Terecht, maar ons, anomieme fokkertjes, kun je alles vertellen hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het zal niet altijd zo positief zijn.
Maar nee, ook niet iets wat ik in detail zou gaan delen met vriendinnen.
Oh dan heb ik veel dates gehadquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Naar Royco telt ook als date. Doe het loef!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |