Die waren lekker jong!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik las alleen maar dingen over kipnuggets.
half 4 snachts 2 worstenbroodjes en kipnuggetsquote:
Relatie met een maagd aangaan: done/not done omdat het kan deel 3quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:38 schreef benzin het volgende:
Waarom zie ik dat topic waar jullie het over hebben helemaal niet?
Capstan is een heldquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat nou?
Waarom zeg ik dit tegen iemand die kennelijk uit '93 stamt?
Pics.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:41 schreef arachide. het volgende:
Ik heb net de leukste schoenen ooit gekocht
Pertinent onwaar.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Belachelijke bewering en derhalve verworpen
Rooftocht?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Straks, ik ben nog op rooftocht.
Schoenen, Benzin geen penissenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Schoenen, Benzin geen penissenIk dacht heul niet aan penissen, ik dacht meer aan arachide de dieveggeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop toch niet dat ze onschuldige mannen beroofd van hun zaakjeTeh horror, een vieze fantasie heb je
![]()
![]()
Heb je nog geneukt gister eigenlijk?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Overigens dat rpmaagdtopic
iemand die 18 is ontmoet iemand die waarschijnlijk jonger dan hem is maar geen ervaring met sex
/care
Ik heb alleen maar advertenties van alleenstaande mama'squote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:55 schreef twi het volgende:
Lang leve persoonlijk afgestemde advertenties. Ik zit al twee dagen tegen het jurkje van Strawberry aan te kijken hier op FOK!
Jurkje van Straw??quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:55 schreef twi het volgende:
Lang leve persoonlijk afgestemde advertenties. Ik zit al twee dagen tegen het jurkje van Strawberry aan te kijken hier op FOK!
Op een linkje van 'r geklikt op TC. Veel plezier met Zalando advertenties de komende dagen, klikquote:
Zalandoquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:58 schreef twi het volgende:
[..]
Op een linkje van 'r geklikt op TC. Veel plezier met Zalando advertenties de komende dagen, klik
Wegwaaien op strand is kut. Maar als 't hard regentquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:57 schreef ElDinosaur het volgende:
pff, tis windkracht zandstraal op het strand.
Om een of andere reden vind ik dat een heel leuk jurkjequote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:58 schreef twi het volgende:
[..]
Op een linkje van 'r geklikt op TC. Veel plezier met Zalando advertenties de komende dagen, klik
Ik vind er geen klap aan.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:00 schreef benzin het volgende:
[..]
Om een of andere reden vind ik dat een heel leuk jurkje
tot je andere schoenen tegen komt die nog leuker zijn en dan is het ook opeens de leukste schoenen ooitquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:41 schreef arachide. het volgende:
Ik heb net de leukste schoenen ooit gekocht
bij een vrouw?quote:
Aan jurkjes? Weinig, ik ben niet zo'n jurkjesman. Gewoon een spijkerbroek met een net shirt en een lekker warm vest vind ik prima.quote:
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heb je nog geneukt gister eigenlijk?
PFFF moeilijkquote:
Maakt het aan wat ze aan heeft het gaat toch wel uitquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:06 schreef twi het volgende:
[..]
Aan jurkjes? Weinig, ik ben niet zo'n jurkjesman. Gewoon een spijkerbroek met een net shirt en een lekker warm vest vind ik prima.
Oh wacht, aan vrouwenkleding...
Is dat zo?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maakt het aan wat ze aan heeft het gaat toch wel uit
Als het goed is wel jaquote:
ik zie echt niet alle vrouwen naakt die ik tegen kom of ken hoor.quote:
Tuurlijk, tijn is een echte hosselaar.quote:
ja, dan faal je wel echt keihard in versierenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik zie echt niet alle vrouwen naakt die ik tegen kom of ken hoor.
Doe ik dan iets verkeerd?
Waarom zoek je daar outfits voor vrouwen?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:13 schreef twi het volgende:
[..]
Tuurlijk, tijn is een echte hosselaar.
En pffff, ik krijg alleen al hoofdpijn van het online zoeken naar leuke outfits voor vrouwen.
Ik dacht, laat ik deze zondag eens wat anders dragen...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom zoek je daar outfits voor vrouwen?
Okequote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:14 schreef twi het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik deze zondag eens wat anders dragen...
Nee, maar zondag is nationale vrouwenkledingdag, weet je dat niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zolang 't maar niet te studentikoos wordt met ruitjes en dingetjes en shawltjes en weet ik veel wat voor zut.
Vrouwen in vrouwenkleren, vrouwen in mannenkleren.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Tijn, je bent bi he maar wat vind je nou leuker? Mannen, vrouwen, mannen in vrouwenkleren of vrouwen in mannenkleren?
Daar kan ik dus niet bij hequote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrouwen in vrouwenkleren, vrouwen in mannenkleren.![]()
Mannen in vrouwen klerenMannen in mannenkleren Tsja
Dat dus.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daar kan ik dus niet bij he
Vrouwen in mannenkleren leuker vinden dan vrouwen in vrouwenkleren
Dafuq dude, just wtf.quote:
Hmm ik heb geen idee waar ik moet kijken voor plaatjesquote:
Beide is even leukquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daar kan ik dus niet bij he
Vrouwen in mannenkleren leuker vinden dan vrouwen in vrouwenkleren
zonder tieten iigquote:
een banner?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik ook wel leuk trouwens![]()
Maar ik vind zoveel dingen leuk staan
Kom je wel eens buiten?quote:
Drommel valt op sletterige kleding.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik dan weer niet leukquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hmm ik heb geen idee waar ik moet kijken voor plaatjes![]()
Maar uhm van een getailleerde blouse tot aan een simpel truitje. Als het maar bij elkaar past en het bij de persoon past vind ik het leuk.
Hoody trui ook prima, blouse er onder, Mouwen van de blouse omslaan ziet het er net even wat leuker uit. Lichte kleuren, lichte vintage broek er onder, all stars schoenen en het ziet er prima uit.
[ afbeelding ]
Zo iets? Maar dan lichte blouse er onder
Maar een leuk truitje met blazer er overheen ook prima.
Als het maar bij elkaar past en het niet zo van een paspop getrokken is, ik vind het leuk als het haar eigen stijl is. Net even iets anders.
Al blijft het belangrijkste dat zij zich er prettig in voelt
dat is wel geil ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Het was ook meer een mening dan een vraag danwel constatering.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
een banner?
[..]
Kom je wel eens buiten?
Vrouwen moeten er wel de tetten voor hebben.quote:
Vrouwen die trots zijn op hun vrouwelijkheid en dat tonen. Mooi, niks "sletterig".quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Vrouwen moeten er wel de tetten het lichaam voor hebben.
Sletterig is heel wat anders dan dat inderdaadquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vrouwen die trots zijn op hun vrouwelijkheid en dat tonen. Mooi, niks "sletterig".
Door middel van een legging met tijgerprint?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vrouwen die trots zijn op hun vrouwelijkheid en dat tonen. Mooi, niks "sletterig".
Ik vind van wel, maar ik heb wel een conservatieve smaak. Ik hou hier totaal niet van. Ik kijk wel hoor, lekker hypocriet, maar hoef niet iemand naast me te hebben die zo over straat huppelt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
. Vind het niet tof. Maar dat is persoonlijk. Maar een eigen stijl of net even iets anders zou ik het niet noemen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:19 schreef ook_gek het volgende:
Hmm ik heb geen idee waar ik moet kijken voor plaatjes![]()
Maar uhm van een getailleerde blouse tot aan een simpel truitje. Als het maar bij elkaar past en het bij de persoon past vind ik het leuk.
Hoody trui ook prima, blouse er onder, Mouwen van de blouse omslaan ziet het er net even wat leuker uit. Lichte kleuren, lichte vintage broek er onder, all stars schoenen en het ziet er prima uit.
[ afbeelding ]
Zo iets? Maar dan lichte blouse er onder
Als het maar bij elkaar past en het niet zo van een paspop getrokken is, ik vind het leuk als het haar eigen stijl is. Net even iets anders.
en gaat het om de kleding, of om de tieten?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon met spijkerbroek dan
[ afbeelding ]
Of gewoon zoiets
Nee de ogenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en gaat het om de kleding, of om de tieten?
Ik heb de kleren uit het smabaltopic gehaald, veel kleinere tieten vind je daar nietquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die foto is inderdaad niet eigen stijl en net even iets anders. Met net even iets anders bedoelde ik een blouse er onder, mouwen omslaan bv.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
. Vind het niet tof. Maar dat is persoonlijk. Maar een eigen stijl of net even iets anders zou ik het niet noemen.
Vind het eerder de stijl van iemand die in der 10de levensjaar is blijven hangen.
Het gaat altijd om tietenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Alleen die linkse is een meisjequote:
als ik iets onbelangrijk vind is dat het welquote:
Nee, je moet zout in je voorhoofd doen volgens mij, zoiets had ik eens op tv gezien als ik het me goed herinnerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |