Niet veel, maar we krijgen hier een kans om te bewijzen dat we een eigen subforum verdienen.quote:
die www.wiemol.nl?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:10 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Is het nog mogelijk mee te doen in die Fok! sub-pool?
Thanks, ga meedoenquote:Op zondag 8 januari 2012 19:14 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
die www.wiemol.nl?
Jawel:) Gewoon registreren. Voor gebruikersnaam en groepswacthwoord moet je even naar Panhonitius ofzo PM'en, die heeft ze wel:)
En dan pak ik die ook meequote:
Ik wil een bron dat het écht is. Iedereen kan er even een stemmetje achter zetten. Als jij dat filmpje aan mij geeft dat je direct van de aflevering hebt opgenomen. Dan pas is het echt.quote:
widm.avro.nl, rond 40 min.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:35 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Ik wil een bron dat het écht is. Iedereen kan er even een stemmetje achter zetten. Als jij dat filmpje aan mij geeft dat je direct van de aflevering hebt opgenomen. Dan pas is het echt.
Belachelijk.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:08 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Niet veel, maar we krijgen hier een kans om te bewijzen dat we een eigen subforum verdienen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Moest het ook nog een keer terug luisteren; dat zijn nou nog eens leuke verborgen hints!quote:Op zondag 8 januari 2012 19:56 schreef Beaudelaire het volgende:
Godverdomme zeg, het zit er echt in.
quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
en dan het gezicht van Frits op het einde
Het lijkt er op alsof frits het ook hoort inderdaad. Ik vind het erg vaag.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
en dan het gezicht van Frits op het einde
Haha, volgens mij was Frits nog helemaal verguld met zijn eigen vrijstelling, als een kind zo blij, en heeft ie er helemaal niets van gehoordquote:Op zondag 8 januari 2012 20:05 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Het lijkt er op alsof frits het ook hoort inderdaad. Ik vind het erg vaag.
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:06 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Haha, volgens mij was Frits nog helemaal verguld met zijn eigen vrijstelling, als een kind zo blij, en heeft ie er helemaal niets van gehoord
Ik dacht eerst ook dat het erin geplakt was ofzo.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:56 schreef Beaudelaire het volgende:
Godverdomme zeg, het zit er echt in.
Volgens mij hoorde hij het juist wel.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:06 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Haha, volgens mij was Frits nog helemaal verguld met zijn eigen vrijstelling, als een kind zo blij, en heeft ie er helemaal niets van gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |