Ze zullen sowieso wel niet de hele tijd in één land blijven, dat is bijna nooit zo toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:15 schreef Jabberwocky het volgende:
Of ze gaan hierna gewoon naar Italië.
twitter:mvdweijden twitterde op zaterdag 07-01-2012 om 20:11:24Lieve twittervolgers ik heb een nieuwtje: Ik ga trouwen met mijn aller aller liefste Daisy. Zo mooi kan liefde zijn. #liefde reageer retweet
quote:"We had a love, a love, a love you don't find everyday".
Jawel hoor. Japan bijvoorbeeld, en Mexico.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ze zullen sowieso wel niet de hele tijd in één land blijven, dat is bijna nooit zo toch?
Nee het is niet zeker. In afl 4 zal de toekomst worden bepaald en die zou weleens erg zonnig kunnen zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:40 schreef Steve het volgende:
Van de 11 seizoenen zijn ze 3 keer naar 2 landen gegaan.
Maar inderdaad, Art maakte er al een opmerking over, dus ze zullen de warmte wel gaan opzoeken.
Dit denk ik ook dus. In aflevering 5 naar een nieuw land dan.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:05 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Nee het is niet zeker. In afl 4 zal de toekomst worden bepaald en die zou weleens erg zonnig kunnen zijn.
Ik denk dat er dit jaar een spel zal komen waarin gespeeld word om een nieuwe locatie. waarschijnlijk wordt het of blijven, of verkassen naar een zonnig land.
Nu ik het zo opschrijf is dat wel onpraktisch, maar je weet het nooit met widm
Nee, je vond het al kut voordat er uberhaupt iets geopend werdquote:
QFTquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:50 schreef Laysa het volgende:
Niet janken!
RLS was / is zo goed als dood dus goed dat er WIDM erbij komt![]()
Have fun
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:50 schreef Laysa het volgende:
Niet janken!
RLS was / is zo goed als dood dus goed dat er WIDM erbij komt![]()
Have fun
Ben ik nu mee bezigquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lijkt me wel.
Kan iemand een tweetstopic maken?
Wie weet heet dit hele forum volgend jaar gewoon WIDM ipv RLSquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Het is leuk om het een jaartje hier te proberen zodat we volgend jaar een eigen forum krijgen inderdaad
Pis azijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Jezus joh hoeveel topics komen er nog bij... Waarom moeten caps en hints apart.
Is er al een aparte [WIDM SC]? Misschien is dat een mooie plek om dat soort posts te doen, dan houden we dit gewoon voor de hints.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Jezus joh hoeveel topics komen er nog bij... Waarom moeten caps en hints apart.
Niet te diep over nadenken lijkt me.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:18 schreef liesje1979 het volgende:
Ik blijf maar nadenken over deze:
[ afbeelding ]
En die oude foto met mannen maar daar heb ik geen screenshot van nog.
Poffertjes op inductie?! How.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:03 schreef Leandra het volgende:
Aan het eind van aflevering 1, bij het invullen van de test waren onder andere een boekje van Tivoli, een kist met daarop 1843 en een poffertjespan te zien. Het Deense pretpark Tivoli bestaat sinds 1843.
Tivoli heeft diverse restaurants en eetgelegenheden maar maar 1 waar de Deense variant op poffertjes (Æbleskiver)verkocht wordt; de Vaffelbageriet, dit restaurant is al sinds de opening in 1906 in handen van dezelfde familie, de familie Kraetzmer, die kan ik nog niet linken... maar ik heb na alle combinaties uiteindelijk het woord Poffertjes tesamen met de voor- en achternaam van de deelnemers gegoogled, en bij Hadewych had ik direct een link (geen idee hoe ik het twitterbericht hier als twitterbericht kan neerzetten) vam oudjaarsdag 2010:
http://twitter.com/#!/HadeMini/status/20873960753205248
Compleet met plaatje:
[ afbeelding ]
Dit dacht ik ook precies.twitter:dijkshoorn twitterde op donderdag 05-01-2012 om 20:38:59Deelneemster op strand tegen cameraman. 'ik ben nog nooit zo alleen geweest' Waanzinopening van Wie is de Mol. reageer retweet
Het lijkt een speciale pan te zijn, maar als dat niet kan dan zou het zomaar een hele echte hint kunnen zijnquote:
Die opmerking heeft hij gejat van Fokquote:Op zondag 8 januari 2012 00:05 schreef tochweerhenk het volgende:
Dit dacht ik ook precies.twitter:dijkshoorn twitterde op donderdag 05-01-2012 om 20:38:59Deelneemster op strand tegen cameraman. 'ik ben nog nooit zo alleen geweest' Waanzinopening van Wie is de Mol. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |