Marc-Marie maakte dat seizoen goed, Yvon zeker niet. Wat een luie Mol was dat, ze liet bij de meeste opdrachten de kandidaten aan hun lot over zonder zelf ook maar iets te doen...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb gegierd van het lachen bij dat spel! Nog steeds als ik het terugkijk. Wat een heerlijk seizoen vond ik dat. Zelfs met Yvon als mol, ik vond 'r niet zo bijzonder slecht en stom eigenlijk.
Ik vond Inge in dat opzicht nog veel erger.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:08 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Marc-Marie maakte dat seizoen goed, Yvon zeker niet. Wat een luie Mol was dat, ze liet bij de meeste opdrachten de kandidaten aan hun lot over zonder zelf ook maar iets te doen...
Dat ging nergens over nee, erg rare mol vind ik ook.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vond Inge in dat opzicht nog veel erger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hee hallo, dit gaat over WIDM 2012!Je weet zelf de oplossingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koel en donker bewaren
quote:
Heb je de lippen van Anne Marie niet gezien?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:06 schreef Bellatrix het volgende:
Marc-Marie.Geweldig.
Ik mis in deze groep nog wel een beetje de kleurrijke figuren.
Ze doet me denken aan Hot Lips van MASH.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:19 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Heb je de lippen van Anne Marie niet gezien?
Heeft naar mijn mening amper meerwaarde t.o.v. dit topic. Of wordt dit SC?quote:
Daar gaat het meer over de theorieën, hier meer over de afleveringen zelf. Lijkt me.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Heeft naar mijn mening amper meerwaarde t.o.v. dit topic. Of wordt dit SC?
In deze preek van pasen 2010 worden beide kreten in 1 Alinea gebruikt...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:19 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Even op terugkomen. Af Jesu Liv is volgens mij een gangbare Deense uitdrukking, wat ik dan toch weer stug ga koppelen aan de Deense Tivoli... dat boekje lag er nu eenmaal ook naast.
quote:Het was als een samenleving, ze waren het dichtst bij de navolging van Jezus 'leven. De maaltijd in de de eerste kerk was de uitdrukking van de diepe vreugde van het behoren tot een nieuwe samenleving waar je kon de mens zijn in een veel vrijere manier dan het leven in de wereld leek toe te staan. Het was alsof ze stapte uit van de "spiegelzaal in Tivoli", waar je altijd zichzelf te zien in verwrongen vorm, in de echte wereld, het koninkrijk van God, bevrijd door Jezus, de broer of zus de tekeningen op elk gezicht te herkennen, een ontmoet, bevrijd als de weerstand groter, dieper context van wat te creëren wereld blijft adskilt.Her tonen van Gods koninkrijk in de wereld, opstanding het leven nu.
Ze zullen sowieso wel niet de hele tijd in één land blijven, dat is bijna nooit zo toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:15 schreef Jabberwocky het volgende:
Of ze gaan hierna gewoon naar Italië.
twitter:mvdweijden twitterde op zaterdag 07-01-2012 om 20:11:24Lieve twittervolgers ik heb een nieuwtje: Ik ga trouwen met mijn aller aller liefste Daisy. Zo mooi kan liefde zijn. #liefde reageer retweet
quote:"We had a love, a love, a love you don't find everyday".
Jawel hoor. Japan bijvoorbeeld, en Mexico.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ze zullen sowieso wel niet de hele tijd in één land blijven, dat is bijna nooit zo toch?
Nee het is niet zeker. In afl 4 zal de toekomst worden bepaald en die zou weleens erg zonnig kunnen zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:40 schreef Steve het volgende:
Van de 11 seizoenen zijn ze 3 keer naar 2 landen gegaan.
Maar inderdaad, Art maakte er al een opmerking over, dus ze zullen de warmte wel gaan opzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |