Tijdje geleden alweer. Weet niet of het dezelfde is maar het ging over hoe verschillende mensen haar muziek beleefden. Onder andere een blinde professor.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
Heb je die documentaire laatst gezien?
Die haar brieven had geschreven vanuit zijn hippiecommune in California? Ofzo.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Tijdje geleden alweer. Weet niet of het dezelfde is maar het ging over hoe verschillende mensen haar muziek beleefden. Onder andere een blinde professor.
Yup volgens mij wel. Waren wel een stel mafketels bij elkaar.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Die haar brieven had geschreven vanuit zijn hippiecommune in California? Ofzo.
Gingen ze een meeting hebben in Zuid-Engeland, maar niet te dicht bij haar huis, dat zou eng zijn...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Yup volgens mij wel. Waren wel een stel mafketels bij elkaar.
Wat staat erin, dat het hoger onderwijs geislamiseerd is en Henk & Ingrid er allemaaal gratis geld aan moeten geven.quote:
quote:Op de KU in T zijn ze allemaal Stapel.
Een voor betreffend sujet verbazend scherpe observatie.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 09:24 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben ook zojuist voor Stapel uitgemaakt door onze Geert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |