SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153208quote:AFCA
Qui audet adipiscitur
Hoe oud is ietsje ouder?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:37 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben stiekem ietsje ouder, afspreken?
Ik heb hem al geplaatst, maar wat denken jullie van Enoh richting Fulham voor 5 miljoen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Stelletje lijpos Smoofie is trouwens 14. Heb nog bij hem in de klas gezeten, maar hij werd teruggezet naar het speciaal onderwijs. Laten we nu weer transfergeruchten plaatsen
Sunderland was het toch. Of heeft inmiddels ook Fulham interesse getoont?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:49 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Ik heb hem al geplaatst, maar wat denken jullie van Enoh richting Fulham voor 5 miljoen?
Mjah gemengde gevoelens met Enoh...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:49 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Ik heb hem al geplaatst, maar wat denken jullie van Enoh richting Fulham voor 5 miljoen?
Elm is ook een type ideale schoonzoon, noem dan Wernbloom.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik zeg laten gaan voor 5 miljoen, en Clasie halen ...
Nee, Elm
Meteen weg doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:49 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Gast..... Waarom doe je altijd zo als er vrouwen in het topic zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Stelletje lijpos Smoofie is trouwens 14. Heb nog bij hem in de klas gezeten, maar hij werd teruggezet naar het speciaal onderwijs. Laten we nu weer transfergeruchten plaatsen
Ik regel een date voor je, en vervolgens gedraag je je zo kinderachtigquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Meteen weg doen.
[..]
Gast..... Waarom doe je altijd zo als er vrouwen in het topic zijn. U jelly?
Precies wat ik net niet zei, over Enoh dan hequote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik regel een date voor je, en vervolgens gedraag je je zo kinderachtig. Voor de rest is er zeker verbetering ten opzichte van Enoh mogelijk, maar dan moet je wel iets van agressie terug kopen. Anders wint Ajax helemaal geen duels meer op het middenveld.
Kijk het shirt, en dan hoe jij zijn naam schrijft.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:18 schreef ajacied4lf het volgende:
GATUSSO, Ik zeg DOEN!
[ afbeelding ]
Agressie.
Jonge, wat doe je nou. Ik wachtte op Saekerhett.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kijk het shirt, en dan hoe jij zijn naam schrijft.
Die ligt al in bed.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jonge, wat doe je nou. Ik wachtte op Saekerhett.
Breaking Bad.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:41 schreef Gnieperd het volgende:
Dat meisje was Breaking Bad aan het kijken.
Het luciferhoutje is de wedstrijd tegen Almere aan het analyseren denk ik en wat er allemaal misging. Het schijnt zo kut te zijn geweest dat wij Gattuso momenteel voor je moeten verbeteren.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jonge, wat doe je nou. Ik wachtte op Saekerhett.
Eriksen was weer niks tegen Almere City, verkopen aan RKC!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het luciferhoutje was de wedstrijd tegen Almere aan het analyseren denk ik en wat er allemaal misging. Het schijnt zo kut te zijn geweest dat wij Gattuso momenteel voor je moeten verbeteren.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het luciferhoutje was de wedstrijd tegen Almere aan het analyseren denk ik en wat er allemaal misging. Het schijnt zo kut te zijn geweest dat wij Gattuso momenteel voor je moeten verbeteren.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:50 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Eriksen was weer niks tegen Almere City, verkopen aan RKC!
quote:Mounir El Hamdaoui blijkt alsnog opgenomen in de voorselectie van het Marokkaanse elftal dat zich voorbereidt op deelname aan de Afrika Cup • De bij Ajax-coach Frank de Boer in ongenade gevallen Marokkaan mag zich wel bewijzen voor bondscoach Erik Gerets • El Hamdaoui reist om die reden ook niet mee met de selectie van Jong Ajax voor een trainingskamp naar Cyprus.
Wat een mislukte player ben je ook, smoof.quote:
Tja helaas blijkt Sighorsson zo blessuregevoelig als ik al bang was, maar verwacht eigenlijk geen transfers. Tenzij El Hamdaoui toch mee mag en er 20 inschiet bij Marokko.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat een mislukte player ben je ook, smoof.
Ik hoop trouwens wel dat we nog nieuwe spelers kopen, anders zijn we weer de lul als iemand geblesseerd raakt..
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat een mislukte player ben je ook, smoof.
Ik hoop trouwens wel dat we nog nieuwe spelers kopen, anders zijn we weer de lul als iemand geblesseerd raakt..
Sturkenboom.quote:Crisismanager Sturkenboom neemt vakantie
Martin Sturkenboom, algemeen directeur ad interim bij Ajax, is al enige tijd op vakantie. De Utrechter vertrok op de avond van Ajax-AZ en keert pas in de loop van deze week terug. Waarschijnlijk gaat het om een reeds geplande vakantie, die Sturkenboom niet wilde annuleren.
Dat Sturkenboom juist nu op vakantie gaat, is opmerkelijk te noemen. Midden november werd hij nog halsoverkop aangesteld, omdat Ajax per direct sturing op de werkvloer nodig zou hebben. Er moest met grote nood iets gebeuren om de ‘organisatorische problemen’ op te lossen, meende Ten Have. Na een maand heeft de Utrechter blijkbaar al deze ‘problemen’ opgelost en kan hij rustig op zijn lauweren gaan rusten. De problemen waren dus niet zo nijpend en zorgelijk als eerder werd gesteld.
Of de Utrechter moet een superman zijn. Daar complimenteerde Johan Cruijff hem al mee: “Met het feit dat hij een superman is”, zei Cruijff. “Hij is net in dienst, komt nooit op De Toekomst en binnen enkele dagen heeft hij al besloten wie niet deugt. Waar bemoeit die man zich mee?”
De voorganger van Sturkenboom als algemeen directeur, Rik van den Boog, ging vorig jaar ook al in de fout door op een ongelukkig tijdstip op vakantie te gaan. Ook hij was tijdens de transferperiode, destijds in de zomerstop, afwezig. Een actie die hem erg duur kwam te staan. Hij moest halsoverkop terugkeren, toen bleek dat trainer Martin Jol op het punt van vertrek richting Fulham stond. Weer terug op zijn tropische bestemming gaf hij commercieel directeur Henri van der Aat toestemming de transfer van Mounir El Hamdaoui af te ronden. Opnieuw met alle gevolgen van dien.
We hebben een reactie vanuit de club verzocht, maar Ajax weigerde te reageren op deze berichtgeving.
quote:Blind: “Rustig op transferfront”
Volgens Danny Blind is het rustig op het transferfront. „Voor Mounir El Hamdaoui, Jan Vertonghen en Christian Eriksen is geen concrete belangstelling.” Hij verwacht dat Valencia zich binnenkort weer in Amsterdam meldt voor een zomertransfer van Gregory van der Wiel. „Het laatste contact dateert van voor de kerst. Er is nog een verschil tussen vraag en aanbod, maar de eerste twee gesprekken verliepen in een prettige sfeer.”
Ajax zal – zo zegt Blind – in januari geen aankopen doen. „Tenzij er jongens weggaan en we dat niet kunnen opvangen met eigen jeugd.”
quote:Aissati dient contract uit
Na de training op dinsdagochtend liet Ismail Aissati weten zijn contract tot komende zomer bij Ajax te willen uitdienen. „Ik blijf in principe”, sloot hij een wintertransfer min of meer uit. Blind heeft begrip voor dat standpunt. „Voor Ajax is een vertrek zakelijk gezien misschien beter. Maar ik snap dat Ismail kritisch naar mogelijk nieuwe clubs kijkt. Bovendien zijn we tevreden over hem en kunnen we hem er goed bij hebben.”
quote:De Boer acht nieuwe spits overbodig
Ajax zal deze winterstop geen nieuwe spits aantrekken. De Amsterdammers hebben met Nicolas Lodeiro, Dmitry Bulykin en Siem de Jong voldoende opties voor de voorhoede volgens coach Frank de Boer.
Ajax moet het voorlopig nog doen zonder eerste keus Kolbeinn Sigthorsson. Voor De Boer is dat echter geen reden om een vervanger aan te trekken, zo bevestigde de coach aan RTV Noord-Holland.
In het oefenduel met Almere City kwamen de moeilijk scorende Amsterdammers vlak voor tijd via spits Bulykin op voorsprong. De Rus kopte raak en bezorgde Ajax daarmee de zege.
quote:Jol: Onder mij was elke thuiswedstrijd een feest
Het was 6 december 2010 toen Martin Jol het genoeg vond. De aanhoudende druk van Johan Cruijff in zijn columns was de Scheveninger zat. De sfeer veranderde compleet bij Ajax toen de fluwelen revolutie werd ingezet. Daarbij kwam ook kijken dat de resultaten van Ajax tegenvielen. De Amsterdammers wonnen maar negen van de zeventien wedstrijden, en een inhaalrace zou dus weer het seizoen van Ajax gaan overschaduwen. Uit gesprekken met Rik van den Boog werd tevens duidelijk dat de trainer onvoldoende basis zag om de samenwerking met Ajax succesvol voort te kunnen zetten. Frank de Boer nam het stokje over en dat hebben wij allemaal geweten. Ajax realiseerde een succesvolle inhaalrace en haalde de derde ster naar Amsterdam. In het AD blikt Martin Jol nog een keer terug op de rumoerige periode.
In het seizoen 2009/2010 was Ajax dichtbij de dertigste landstitel. Tot de laatste speelronde streden FC Twente en Ajax om het kampioenschap. Het verschil was uiteindelijk één puntje in het voordeel van FC Twente. Het seizoen typeerde vooral het hoge doelsaldo van Ajax, en dat zit Martin Jol nog steeds een beetje dwars: 85 punten, 106 goals voor, 20 tegen. Dat zijn unieke getallen, vertelt de trainer van Fulham. Ik had het er deze week nog over met Bryan Ruiz, die met Twente kampioen werd. Ongelooflijk hoe vaak zij met één goal verschil wonnen en vaak in de laatste minuten.
Ondanks het hoge puntenaantal en een doelsaldo van +86, was er veel kritiek op het spel van Ajax. Ach, iedereen doet maar mee in de beeldvorming dat onder Jol alleen de lange bal werd gespeeld. Een lange bal op Suárez zeker, die niet eens kan koppen. Man, elke thuiswedstrijd was een feest. We maakten er zes, zeven en kregen er amper één tegen. Over een heel jaar twintig tegengoals. Dat aantal halen ze nu al niet meer, aldus de 55-jarige trainer.
Jol leek vooral slachtoffer te zijn van de fluwelen revolutie van Johan Cruijff. Toch denkt hij daar zelf anders over: Nou, ik heb zelf besloten te vertrekken. Maar eigenlijk had ik die zomer na het eerste seizoen al weg moeten gaan. Dan had ik al dat politieke gedoe en gezeur van Cruijff niet gehad. Nu zaten veel spelers er na het WK doorheen en kregen we ook nog die schorsing van Suárez van zeven wedstrijden. En zo slecht was het allemaal niet. Als ik nu hoor dat Enoh voor de balans moet zorgen. Die vonden ze in mijn tijd niet goed genoeg. En Anita was toch geen linksback? Die staat er nog steeds. En ik ben ook nog bezig geweest met Theo Jansen, vraag het hem maar. Als ik die had gehaald, had ik waarschijnlijk gehoord dat Martin Jol niet goed bij zijn hoofd is, aldus Jol.
Tot slot geeft de oud-coach van Ajax zijn mening over de rumoerige periode bij Ajax op dit moment. Volgens Martin Jol is Louis van Gaal de perfecte directeur voor Ajax: Toen ik hoorde dat Van Gaal zou komen, dacht ik: dat is de oplossing. Onder hem was de jeugdopleiding er een om trots op te zijn. Ook toen ik er zat, speelden er negen spelers uit eigen opleiding in het eerste. Maar ja, Cruijff is er nu. Ik ben benieuwd, besluit de Haagse coach.
quote:De Boer: 'Heb 22 spelers helft kunnen laten spelen'
Hoewel Ajax de oefenwedstrijd tegen het nietige Almere City FC slechts met 1-0 won, stemde het duel trainer Frank de Boer tot tevredenheid.
'Het was een nuttige wedstrijd', aldus de trainer van de Amsterdammers na afloop. 'Ik heb 22 spelers driekwartier in actie kunnen laten komen.'
De Boer blikte alvast vooruit op de competitiehervatting, op 22 januari tegen AZ. Enkele dagen eerder staan de twee ploegen in het bekertoernooi tegenover elkaar. 'We zullen zorgvuldig moeten gaan afwegen welke spelers in de beker in actie gaan komen. Met name wat betreft de jongens die net terugkomen van een blessure.'
De Amsterdamse oefenmeester is overigens niet van plan een vervanger aan te trekken voor de langdurige geblesseerde aanvaller Kolbeinn Sigthórsson. 'We hebben drie alternatieven.'
Zaterdagavond vertrekken de Amsterdammers voor een trainingskamp naar Brazilië. Bij de selectie zitten onder andere jongelingen Davy Klaassen, Ouasim Bouy, Ricardo van Rhijn en Ruben Ligeon. Nicolai Boilesen reist vanwege aan hamstringblessure niet af naar Zuid-Amerika.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:41 schreef TJV het volgende:
Kunnen al die mongolen die tevreden zijn over de jeugdopleiding opgehangen worden? Groetjes.
Moet je ook kijken wat voor een kneuzen daar over het algemeen vandaan komen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:41 schreef TJV het volgende:
Kunnen al die mongolen die tevreden zijn over de jeugdopleiding opgehangen worden? Groetjes.
bedank lowietje maar voor het vakkundig verneuken van die opleidingquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Moet je ook kijken wat voor een kneuzen daar over het algemeen vandaan komen.![]()
Allemaal NEC of Twente niveau.
Waarvoor dank. Bryan Ottenhoff doet het prima.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Moet je ook kijken wat voor een kneuzen daar over het algemeen vandaan komen.![]()
Allemaal NEC of Twente niveau.
Laat die knipoog weg en het zou zomaar kunnen. Ondanks het feit dat een aantal Ajaxxers blijkbaar een hekel aan de beste man hebben, staat hij er straks gewoon weer.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:16 schreef j0rdiiii het volgende:
We worden gewoon weer kampioen met de Jong in de spits.
Zeker, dat was hun motor. Ik snapte alle heisa om het mogelijke vertrek van die Poulsen en Holman ook niet. Dit is wel echt een probleem voor hen.quote:
ze vliegen niet eens non stop?quote:Op zondag 8 januari 2012 03:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Vliegtuig is zojuist geland op Sal, even bijtanken en dan richting Sao Paulo![]()
twitter:ajax1nl twitterde op zondag 08-01-2012 om 10:08:20Het gaat #Ajax niet lukken om El Hamdaoui kwijt te raken in de winterstop. Geen enkele club heeft interesse. Ajax vraagt ongeveer 2/3 mil. reageer retweet
Vragen ze zo weinig??? vraag 10!!!quote:Op zondag 8 januari 2012 10:10 schreef Tarado het volgende:
twitter:ajax1nl twitterde op zondag 08-01-2012 om 10:08:20Het gaat #Ajax niet lukken om El Hamdaoui kwijt te raken in de winterstop. Geen enkele club heeft interesse. Ajax vraagt ongeveer 2/3 mil. reageer retweet
Ze zijn al aardig gezakt, als een club interesse zou hebben kunnen ze hem nog wel voor minder meenemen denk ik, dat niemand hem wil zegt toch wel wat.quote:Op zondag 8 januari 2012 10:14 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Vragen ze zo weinig??? vraag 10!!!
Was een joke. Die kerel ga je niet meer kwijtraken...quote:Op zondag 8 januari 2012 10:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze zijn al aardig gezakt, als een club interesse zou hebben kunnen ze hem nog wel voor minder meenemen denk ik, dat niemand hem wil zegt toch wel wat.
Ik zag het Litmanen al doenquote:Op zondag 8 januari 2012 14:37 schreef Dr.Horrible het volgende:
Als klein jongetje keek je op tegen de Ajacieden op het veld, dat waren bijna echt een beetje Goden. Nu ben je ouder dan de meerderheid van dat grut en plaatsen ze idiote berichten op Twitter.
Gregory van der Wiel
twitter:Gvanderwiel twitterde op zaterdag 07-01-2012 om 18:08:51'a' or 'an' i dont give a F.. Y'all understand right? reageer retweet
Haha wat een badboi.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik zag het Litmanen al doentwitter:Gvanderwiel twitterde op zaterdag 07-01-2012 om 18:08:51'a' or 'an' i dont give a F.. Y'all understand right? reageer retweet
quote:Nachtje ziekenhuis na bal in gezicht
ALMERE - Voetballer Mitchell Burgzorg van Almere City FC heeft de nacht in het ziekenhuis doorgebracht. Hij ging vrijdag knock-out tijdens het oefenduel met Ajax toen Christian Eriksen de bal uit een vrije trap keihard in zijn gezicht schoot. Burgzorg kwam weer bij en speelde de eerste helft zelfs uit, maar werd in de rust alsnog gewisseld.
Duurt nog wel 3 jaar.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:14 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Tot wanneer heeft hamlap contract?
2014.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:14 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Tot wanneer heeft hamlap contract?
keihard. op een schot van eriksen?quote:
Idd, is dat mogelijk?quote:Op zondag 8 januari 2012 16:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
keihard. op een schot van eriksen?
Begreep dat stukje ook niet. Dat beloofd wat voor de tweede seizoenshelft.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
keihard. op een schot van eriksen?
Jawel joh, daar krijgt die pas geel als die iemand van een andere ras onthoofd of zo. Lekker alles kapot trappen!quote:Op zondag 8 januari 2012 17:18 schreef Smoofie het volgende:
Waarom wil Jol Enoh halen? Die kan toch nooit mee in de Premier league.
Zo kun je het ook zeggen jaquote:Op zondag 8 januari 2012 17:25 schreef msnk het volgende:
[..]
Jawel joh, daar krijgt die pas geel als die iemand van een andere ras onthoofd of zo. Lekker alles kapot trappen!
Omdat mongolen.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo kun je het ook zeggen ja.
Waarom lacht iedereen mij uit als ik zeg dat united in de huidige vorm niet super veel voorstelt en dat er kansen zijn voor Ajax?
5 miljoen...meteen weg doen. Hij kan niet voetballen, een vervanger zoeken die beter is , is niet al te moeilijk lijkt mij.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:35 schreef Pedroso het volgende:
Ik zou Enoh er toch graag bijhouden, beste balafpakker die er in Nederland rondloopt.
Als ie geconcentreerd speelt en de vrije man in de voeten speelt dan kan ie in balbezit ook best nuttig zijn.
Nou, als die Ricardo van rhijn nog een beetje goed is, kun je gratis Jan naar vquote:
Ja goed idee spelers die ooit in potentie een speler kunnen vervangen in het diepe gooien zonder backup binnen de selectie.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou, als die Ricardo van rhijn nog een beetje goed is, kun je gratis Jan naar v
Dit, maar voor 5 miljoen breng ik hem weg.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:35 schreef Pedroso het volgende:
Ik zou Enoh er toch graag bijhouden, beste balafpakker die er in Nederland rondloopt.
Als ie geconcentreerd speelt en de vrije man in de voeten speelt dan kan ie in balbezit ook best nuttig zijn.
Idd, zoals het altijd bij Ajax is gegaanquote:Op zondag 8 januari 2012 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja goed idee spelers die ooit in potentie een speler kunnen vervangen in het diepe gooien zonder backup binnen de selectie.
De backup is jan op CVM :p. Of we kunnen met de punt naar voren spelenquote:Op zondag 8 januari 2012 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja goed idee spelers die ooit in potentie een speler kunnen vervangen in het diepe gooien zonder backup binnen de selectie.
Van Rhijn verdient een eerlijk kans, maar als je 1 wedstrijd voor Ajax 1 hebt gespeelt op je 20ste dan ben je niet goed genoeg om er direct als speler te staan in het as van het veld. Zeker als je Vertonghen de voor Ajax begrippen ervaren man naast hem weghaalt.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:33 schreef gniffie het volgende:
[..]
Idd, zoals het altijd bij Ajax is gegaan
Staat nog wel op het veldquote:Op zondag 8 januari 2012 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van Rhijn verdient een eerlijk kans, maar als je 1 wedstrijd voor Ajax 1 hebt gespeelt op je 20ste dan ben je niet goed genoeg om er direct als speler te staan in het as van het veld. Zeker als je Vertonghen de voor Ajax begrippen ervaren man naast hem weghaalt.
De Boer denkt wel meer...quote:Op zondag 8 januari 2012 19:34 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Tsjah 5 miljoen is netjes voor Enoh, als De Boer maar niet denkt dat Anita een goede vervanger is.
Enoh = mindere uitvoering van Tiotéquote:Op zondag 8 januari 2012 17:18 schreef Smoofie het volgende:
Waarom wil Jol Enoh halen? Die kan toch nooit mee in de Premier league.
Ik denk dat we een nieuwe trainer moeten krijgen ..quote:Op zondag 8 januari 2012 20:37 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Idd. Je kunt er geen ruk meer op aan van die De Boer. Treurniswaardig.
Doe normaal man, de Boer moet gewoon opdonderen, fucking waardeloze trainer ..quote:Op zondag 8 januari 2012 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ah het blik extreem negatieve users is ook weer opengetrokken. Dat zal wel betekenen dat de winterstop bijna is afgelopen
Dat zou wel de normale gang van zaken moeten zijn ja.. ik zeg Co halen!quote:Op zondag 8 januari 2012 20:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doe normaal man, de Boer moet gewoon opdonderen, fucking waardeloze trainer ..
Laat hem eerst maar ervaring op doen bij een kleine club, dan pas Ajax. GVD!
Gastquote:Op zondag 8 januari 2012 20:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat zou wel de normale gang van zaken moeten zijn ja.. ik zeg Co halen!
quote:
Last van grootheidswaanzin?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
GastCo heeft gefaald bij Twente. Ik wil toch echt een toptrainer, denkend aan Louis, Mourinho, Pep. Een Ajaxwaardige trainer
[..]
hahahahquote:Op zondag 8 januari 2012 20:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat zou wel de normale gang van zaken moeten zijn ja.. ik zeg Co halen!
Laat Johan Pep maar binnenhalen, toffe uitdaging voor hemquote:Op zondag 8 januari 2012 20:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
GastCo heeft gefaald bij Twente. Ik wil toch echt een toptrainer, denkend aan Louis, Mourinho, Pep. Een Ajaxwaardige trainer
Want de boer is:
[..]
quote:Op zondag 8 januari 2012 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Als ik hem was zou ik van Lodessi echt zijn voetbalnaam maken. Met dat talent is het zelfs geen arrogantie.
ga het maar vragen bij Edwin Goedhart , die zal het wel ontkennen en zeggen dat er helemaal niets aan het handje isquote:Op zondag 8 januari 2012 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand bevestiging dat Sigthorsson waarschijnlijk nog langer is uitgeschakeld?
Vjenne en contador zijn altijd een stel negatieve clownsquote:Op zondag 8 januari 2012 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ah het blik extreem negatieve users is ook weer opengetrokken. Dat zal wel betekenen dat de winterstop bijna is afgelopen
Oh en ik moet als anafalbetischehooligan wel ff meelopen natuurlijk...
De Boer![]()
nog 10 jaar om vervolgens naar Barcelona te gaan door middel van het beschadigen van de clubquote:Op zondag 8 januari 2012 21:50 schreef msnk het volgende:
Waren het nou 20 of 25 jaren dat die gaat blijven?
De club beschadigen mag hij, moet hij wel 10 jaar blijven.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:52 schreef vincerusso het volgende:
[..]
nog 10 jaar om vervolgens naar Barcelona te gaan door middel van het beschadigen van de club
Daar beslist hij niet alleen overquote:Op zondag 8 januari 2012 22:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De club beschadigen mag hij, moet hij wel 10 jaar blijven.
Klopt, ik beslis dat.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:06 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Daar beslist hij niet alleen over
Helaas heb je dat niet goed geweten ...quote:Op zondag 8 januari 2012 22:15 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat jij Paul Römer bent
Hoi ik ben Winston Bogarde .quote:Op zondag 8 januari 2012 22:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Helaas heb je dat niet goed geweten ...
Steven, Steven ten Have is de naam, Aangenaam.
Daarom ben je dus zo'n Ajax-hater.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:20 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Hoi ik ben Winston Bogarde .
Een gefrustreerde neger die genaaid is door Danny Blind en Arie van Os in 1996
Klopt, alleen loop ik net te trollen.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Vjenne en contador zijn altijd een stel negatieve clowns
Zit je nu klaar te komen van je pluche ? Kale homoquote:Op zondag 8 januari 2012 22:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Daarom ben je dus zo'n Ajax-hater.Weten wij ook weer genoeg.
Doe normaal joh, even RP.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:34 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Zit je nu klaar te komen van je pluche ? Kale homo
Oke.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
Eerste potje met mijn Liga BBVA en geijk hattrick soldado
Nerdquote:Op zondag 8 januari 2012 23:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
Eerste potje met mijn Liga BBVA en geijk hattrick soldado
Kon zaterdag toch?quote:Op zondag 8 januari 2012 23:45 schreef Smoofie het volgende:
Wat een tering debielen in dit topic. Kom dan vechten.
quote:Column Cruijff: Bayern en Ajax
Johan Cruijff bespreekt deze week in zijn exclusieve column voor Telesport het succes dat oud-voetballers hebben bij Bayern München.
"De combinatie Hoeness/Rummenigge is wat ik met Jonk/Bergkamp ook bij Ajax nastreef. Je hebt het dan over koppels, die sportief de top hebben gehaald en het financieel prima hebben gedaan. Werken voor Bayern of Ajax is eigenlijk geen must, ze doen het vooral voor hun club."
(...)
"Bayern München komt bij mij echt als een club over. Zoals ik dat ook weer graag bij Ajax zou willen zien. Maar als ik zie wat er in de eerste week van het jaar alweer binnen de club is gebeurd, dan moeten we in 2012 nog flink aan de bak. Er zijn spelers zonder overleg van club veranderd, een rvc-vergadering en een hoger beroep zijn gepland terwijl al maanden bekend is dat ik in januari op vakantie in Mauritius ben. Er wordt dus weer van alles gedaan om het onderlinge wantrouwen in stand te houden."
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/10066quote:Ajax is tevreden over Miralem Sulejmani en hoopt zijn contract te verlengen, maar niet tegen iedere prijs. Dit vertelde Frank de Boer na afloop van Ajax - Almere City FC aan een groepje journalisten.
Tevreden
"Danny Blind moet dat uitmaken, maar we gaan Mickey geen topsalaris bieden," zei de trainer. De Boer ging niet in op details, ook dat is als technische man aan Blind, maar het perspectief is als volgt.
De Serviër werd door Marco van Basten voor 16,25 miljoen euro gekocht van sc Heerenveen toen de salarissen voor Ajacieden dichter tot de hemel groeiden dan nu het geval is. In buitenlandse competities is veel meer geld te verdienen en zo veel kan en wil Ajax niet bieden.
De Boer: "We zijn tevreden over Mickey, zeer tevreden zelfs, maar zijn contract loopt tot 2013. Als hij niet wil bijtekenen, is het deze zomer misschien beter om te vertrekken."
Beetje vreemd dat ze tevreden over hem zijn. Volgens mij vergeet de Boer dat er 16,25 miljoen voor is betaald en hij leuk mee doet maar geen topper is.quote:De Boer: "We zijn tevreden over Mickey, zeer tevreden zelfs,
Met Siem in de spits wordt je geen kampioen.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:12 schreef Smoofie het volgende:
Met lodessi worden we gwn kampioen.
--------------Siem---------------
-------Boer----------------Sulej--
--------------Eriksen------------
-----Theo----------Lodessi----
-------------Anita?---------------
---Jan------Toby--------Greg---
Of gwn 4-3-3 met de punt naar voren zonder anita maar met boil op linksback.
Vorig seizoen nog hoor.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met Siem in de spits wordt je geen kampioen.
Vorig jaar heeft hij ons het kampioenschap bezorgd.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 januari 2012 09:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 januari 2012 09:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Owja, door Siem, niet door het falen van PSV/Twente
Siem deed al het scoor werk
Niet door Siem hoor, dat maak jij ervan.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Owja, door Siem, niet door het falen van PSV/Twente
Waarom niet Sigthorson in de spits?quote:Op maandag 9 januari 2012 09:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niet door Siem hoor, dat maak jij ervan.
Die is nog steeds geblesseerd. Hij speelt sowieso voor maart niet en de Boer heeft al gezegd dat de focus ligt op volgend seizoen.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom niet Sigthorson in de spits?
Ohquote:Op maandag 9 januari 2012 09:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die is nog steeds geblesseerd. Hij speelt sowieso voor maart niet en de Boer heeft al gezegd dat de focus ligt op volgend seizoen.
Maar maak je dan optimaal gebruik van beide spelers? Jansen speelde bij Twente gewoon als tien achter de spitsen, toch? Daar speelde hij de pannen van het dak met Bryan en de Jong voor z'n smoelwerk.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:39 schreef Catch22- het volgende:
Anita verdedigend en janssen links en eriksen rechts.
En dan kan je daar Serero, de Jong ook laten spelen.
Met een lekker wijf op het middenveld moet het wel lukkenquote:Op zondag 8 januari 2012 21:12 schreef Smoofie het volgende:
Met lodessi worden we gwn kampioen.
--------------Siem---------------
-------Boer----------------Sulej--
--------------Eriksen------------
-----Theo----------Lodessi----
-------------Anita?---------------
---Jan------Toby--------Greg---
Of gwn 4-3-3 met de punt naar voren zonder anita maar met boil op linksback.
Denk ik ook, daarnaast laten Boerrigter en ook Sulejmani hun man nogal eens lopen, waardoor Anita ook nog eens de linker en rechterkant van het veld zal moeten afdekken om het niet 90 minuten lang 1 op 1 te laten worden voor de backs. Dan moet ie een km's maken, dat is niet te doen.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:44 schreef Tarado het volgende:
Eriksen zou het beste functioneren als "10" op een middenveld met de punt naar voren, omdat Ajax met de punt naar achteren speelt moet er een breekijzer als Enoh opgesteld worden achter Eriksen en Janssen omdat die verdedigend hun steekjes laten vallen. Anita kan dat verdedigend niet opvangen.
ahhahahahahahahahahahah!!111111quote:Op maandag 9 januari 2012 09:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Met een lekker wijf op het middenveld moet het wel lukken![]()
Vandaar dat het zo lekker loopt....quote:Jan Vertonghen groeit in zijn rol als aanvoerder van Ajax. De 24-jarige Belg is blij met de band, maar stelt zich niet anders op. "Ik ga niet de aanvoerder spelen, daar houd ik niet van", zegt Vertonghen.
Met Ajax verblijft Vertonghen momenteel in Brazilië. De eerste dagen van het winterse trainingskamp bevallen de verdediger. Vertonghen was één van de eerste spelers die tijdens de eerste training het veld opstapte.
"Ik ben gewoon een liefhebber. We moesten pas een halfuur later trainen, dus vandaar dat veel spelers al wat eerder naar buiten gingen. Even een balletje hooghouden", zegt Vertonghen op de officiële website van Ajax.
"Lekker toch? Anders zit je toch maar binnen. Ik neem gewoon mijn verantwoordelijkheid, maar dat heeft niet zozeer met die band te maken. Het heeft denk ik veel meer te maken met de tijd die ik hier al bij Ajax zit. Dat heeft uiteraard invloed op mijn rol in de groep", gaat Vertonghen verder. De Belg wil een 'natuurlijke leider' zijn.
"Ik ga niet de aanvoerder spelen, daar houd ik niet van. Ik probeer het in te vullen op een manier die voor mij en het team het beste is. Dat betekent dat ik altijd eerst moet zorgen dat ik het zelf in het veld afdwing. Pas daarna kan ik andere jongens corrigeren als dat nodig is. Ik denk dat ze dat ook wel accepteren van me."
Vertonghen gaf in de zomer aan dat hij het seizoen graag bij Ajax af wil maken. Daar blijft hij bij. "Ik blijf dus sowieso nog een halfjaar. Ik zie wel wat er komt. Iedereen weet dat ik ambities heb, maar ik heb ook weer niet de ultieme drang om in de zomer weg te gaan. Ik wil graag een keer hogerop, maar het kan ook zo maar zijn dat ik hier bij Ajax mijn contract uitdien."
Verkopen tegen elk aannemelijk bod...quote:De zaakwaarnemer van Mounir El Hamdaoui is druk bezig een nieuwe club voor zijn speler te vinden. De zoektocht heeft wellicht gehoor gevonden. Fiorentina onderzoekt de mogelijkheid de verbannen Ajax-spits aan te trekken.
De club zou inmiddels Ajax hebben opgebeld om te informeren naar de vraagprijs. Danny Blind, technisch directeur van de Amsterdammers, wil tenminste drie miljoen euro ontvangen voor El Hamdaoui. Fiorentina wil niet verder gaan dan twee miljoen euro, meldt Corriere dello Sport.
Pantaleo Corvino, technisch directeur van La Viola, ziet het liefst FC Twente-spits Luuk de Jong naar Florence komen. De Tukkers verlangen echter een bedrag dat dicht tegen de twintig miljoen euro ligt. De Italianen zijn daarom overgeschakeld naar El Hamdoaui.
Daar gaat toch niets uitkomen...quote:De nieuwe bestuursraad van Ajax bereidt in het geheim een gesprek voor tussen Louis van Gaal en Johan Cruijff. Dat gebeurt in opdracht van de ledenvergadering van de Amsterdamse voetbalclub, zo meldt AD Sportwereld maandag.
Voorzitter Henny Henrichs van de bestuursraad nam volgens de krant het voortouw en zocht Van Gaal tussen kerst en de jaarwisseling op. Het geheim gehouden bezoek in Noordwijk zou informeel binnen Ajax worden bevestigd.
Bij zijn aanstelling op 22 december kreeg Henrichs in een motie het verzoek mee om zowel Cruijff als Van Gaal te behouden voor Ajax. De betrokken partijen zeggen niets over de voortgang. Wel is gezegd dat er 'nog een lange en moeilijke weg te gaan is'.
Het merendeel van de raad van commissarissen (rvc) kwam eerder met Van Gaal overeen dat hij op 1 juli als algemeen directeur zou beginnen bij Ajax. Maar Cruijff, die ook deel uitmaakt van de raad, was in dat besluit niet gekend.
Op 18 januari is er een hoger beroep in een rechtszaak waarin Cruijff en een aantal trainers de rvc eerder hebben afgedwongen terug te komen op de voorgenomen benoeming van onder anderen Van Gaal.
Palmeiras uit 14 januari 20uur NL tijd, geen idee of het nog ergens te zien isquote:Op maandag 9 januari 2012 12:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hebben we eigenlijk nog oefenwestrijden op het programma staan?
Nee, speelde naast brama in een counter team. De keren dat die op 10 speelde bij twente was het niks, o.a. de kampioenswedstrijd.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar maak je dan optimaal gebruik van beide spelers? Jansen speelde bij Twente gewoon als tien achter de spitsen, toch? Daar speelde hij de pannen van het dak met Bryan en de Jong voor z'n smoelwerk.
Wat denk je nou zelf met onze geweldige medische staf ? die gaat gewoon Siggy achternaquote:Op maandag 9 januari 2012 12:17 schreef Mandéra het volgende:
Wanneer komt Boilessen nou eindelijk eens terug, ventje heeft zoveel in zijn mars.
Gewoon op eredivisie livequote:Op maandag 9 januari 2012 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Palmeiras uit 14 januari 20uur NL tijd, geen idee of het nog ergens te zien is
Ik deel je wantrouwen in de medische staf, maar of Boilesen Sigthorsson achterna gaat waag ik toch te betwijfelen.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:34 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf met onze geweldige medische staf ? die gaat gewoon Siggy achterna
Hij zegt ook: ik probeer het te doen. Wat Jan Vertonghen niet beseft is dat het hem nog amper is gelukt.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Vandaar dat het zo lekker loopt....
Omdat de spelers moe zijn.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:20 schreef J2T het volgende:
Ik kan niet meer wachten! Waarom is onze competitie zo soft? Spanje, Italie zijn alweer begonnen. Engeland is nooit gestopt. Zelfs de Jupiler League begint deze week al.
Haha ja ik weet het. Alleen een maand vind ik wel erg lang. Zondagen zijn zo saai zonder Ajax.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:20 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Omdat de spelers moe zijn.![]()
Mee eens. Maar je hebt toch kunnen 'genieten' van Ajax - Almere, met een wervelend Ajax dat een metamorfose heeft ondergaan?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:22 schreef J2T het volgende:
[..]
Haha ja ik weet het. Alleen een maand vind ik wel erg lang. Zondagen zijn zo saai zonder Ajax.
Volgens mij weet iedereen dat dat veelste veel was, er is niet veel meer te halen.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Beetje vreemd dat ze tevreden over hem zijn. Volgens mij vergeet de Boer dat er 16,25 miljoen voor is betaald en hij leuk mee doet maar geen topper is.
Als ik een auto koop voor zoveel geld verwacht ik een Ferrari en geen Volkswagen Golf ook al is dat een fijne auto.
Fit houden gaat al een moeilijke opdracht voor ze wordenquote:Op maandag 9 januari 2012 14:04 schreef Tarado het volgende:
Het goede aan de winterstop is dat er nagenoeg een fitte selectie staat voor de 2e seizoenshelft, nu maar kijken of ze goed genoeg zijn voor titel 31
Oh! Ik dacht altijd dat hij op het middenveld wat verder naar voren geschoven stond. Naast Brama, dat wist ik niet.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:29 schreef gniffie het volgende:
[..]
Nee, speelde naast brama in een counter team. De keren dat die op 10 speelde bij twente was het niks, o.a. de kampioenswedstrijd.
Ze zullen wellicht allemaal fit zijn voor de kampioenswedstrijd in mei, goede planning toch?quote:Op maandag 9 januari 2012 14:13 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Fit houden gaat al een moeilijke opdracht voor ze worden
Zo'n scenario als afgelopen seizoen zit er niet in omdat Ajax de laatste wedstrijd tegen Vitesse speelt en het lijkt me heel stug als die onderling het kampioenschap gaan beslissenquote:Op maandag 9 januari 2012 15:44 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ze zullen wellicht allemaal fit zijn voor de kampioenswedstrijd in mei, goede planning toch?![]()
Daardoor zit er een verrassingseffect aan vast wat iedereen zal verrassen als nooit tevoren.
Die Bompa, of hoe heet die knakker die het goed doet bij Vitesse, kan Vitesse wel eens hoog laten eindigen. Ik geloof er niet in, maar toch, je weet nooit.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo'n scenario als afgelopen seizoen zit er niet in omdat Ajax de laatste wedstrijd tegen Vitesse speelt en het lijkt me heel stug als die onderling het kampioenschap gaan beslissen
Reis ben ik ook wel benieuwd naar, vond ik toch wel een hele goeie tot aan zijn blessurequote:Op maandag 9 januari 2012 16:14 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Die Bompa, of hoe heet die knakker die het goed doet bij Vitesse, kan Vitesse wel eens hoog laten eindigen. Ik geloof er niet in, maar toch, je weet nooit.
Ja, ik ben daar ook érg nieuwsgierig naar. De ultieme spits voor een ploeg, zeker in de Eredivisie.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Reis ben ik ook wel benieuwd naar, vond ik toch wel een hele goeie tot aan zijn blessure
Ja het ligt vast aan de invulling van het aanvoerderschap die Jan er op na houdt, dat de resultaten en het spel nog niet top zijnquote:Op maandag 9 januari 2012 13:17 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Hij zegt ook: ik probeer het te doen. Wat Jan Vertonghen niet beseft is dat het hem nog amper is gelukt.
Nou, vind je hem dan écht zo'n geweldige aanvoerder? Zeg eens eerlijk.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:27 schreef thettes het volgende:
[..]
Ja het ligt vast aan de invulling van het aanvoerderschap die Jan er op na houdt, dat de resultaten en het spel nog niet top zijn
Is wel logisch dat hij aanvoerder is en of hij het goed doet geen idee, ik vind hem in zijn spel niet dominant genoeg maar dat heeft natuurlijk ook te maken met de mandekkers om hem heen waardoor hij weinig voor zijn verdedigers kan of durft te voetballenquote:Op maandag 9 januari 2012 16:39 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Nou, vind je hem dan écht zo'n geweldige aanvoerder? Zeg eens eerlijk.
Vertonghen in de mandekking?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is wel logisch dat hij aanvoerder is en of hij het goed doet geen idee, ik vind hem in zijn spel niet dominant genoeg maar dat heeft natuurlijk ook te maken met de mandekkers om hem heen waardoor hij weinig voor zijn verdedigers kan of durft te voetballen
Zeg nou maar niet dat het een grapje was .. je meent het, ik weet het.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben Ajax zat altijd gezeur. Feyenoord seizoenskaart is aangeschaft.
quote:De nieuwe bestuursraad van Ajax bereidt in het geheim een gesprek voor tussen Louis van Gaal en Johan Cruijff.
Hennie Henrichs waagt weer een poging om Cruijff eruit te werken dusquote:Op maandag 9 januari 2012 18:29 schreef Contador_The_Best het volgende:
'Geef Johan Cruijff zeggenschap over het 'Gouden Aandeel' van Ajax'
9 januari 2012
Het Algemeen Dagblad meldde vanmorgen dat de nieuwe bestuursraad in het geheim werkt aan de totstandkoming van een gesprek tussen Cruijff en Van Gaal. Een en ander komt voort uit een motie van de opgeheven ledenraad om een gesprek tot stand te laten komen.
Onderbelicht in het verhaal is een ander onderdeel van de motie. De op te stappen leden van de Raad van Commissarissen zouden in geen enkele formele functie meer terug mogen keren in de NV. In de motie van de Ledenraad werd geopperd om Johan Cruijff dan de zeggenschap over het zogenaamde 'Gouden Aandeel' in handen te geven, zo weet het Algemeen Dagblad te melden. De vereniging heeft naast 73% van de aandelen een onverhandelbaar bijzonder aandeel, waarin de cultuur van de club is vastgelegd. Hieronder valt conform de statuten ook 'de structuur van de jeugdopleiding'. Eerder zou Cruijff daar al eens over gepolst zijn en de mogelijkheid wordt bekeken, aldus het AD.
Ajax Netwerk
'Noem ons iemand anders dan Johan Cruijff die de zeggenschap over dit onderdeel van het bijzonder aandeel kan vervullen? Op deze manier kan Johan Cruijff de door hem geïntroduceerde visie bewaken en de rvc aanspreken op eventuele afwijkingen. Dit is de beste plek voor Johan Cruijff en Ajax', zo zou er in de motie hebben gestaan.
Wat is daar mis mee? JC wilt zelf ook geen lid van de RvC zijn.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:00 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Hennie Henrichs waagt weer een poging om Cruijff eruit te werken dus
Henrichs ziet het liefst dat Lowietje de club naar de afgrond helptquote:Op maandag 9 januari 2012 19:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? JC wilt zelf ook geen lid van de RvC zijn.
Ik dacht dat we homies warenquote:Op maandag 9 januari 2012 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben Ajax zat altijd gezeur. Feyenoord seizoenskaart is aangeschaft.
Dat zal toch niet gebeuren. Lowietje komt niet.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Henrichs ziet het liefst dat Lowietje de club naar de afgrond helpt
als de rechter de aanstelling goedkeurt..quote:Op maandag 9 januari 2012 19:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat zal toch niet gebeuren. Lowietje komt niet.
Als de 2 overige leden pro-cruijff worden in de bestuursraad zal er niets kunnen gebeuren.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:27 schreef vincerusso het volgende:
[..]
als de rechter de aanstelling goedkeurt..
het is allemaal als als... ik moet het allemaal nog maar zien.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als de 2 overige leden pro-cruijff worden in de bestuursraad zal er niets kunnen gebeuren.
zolang Edwin Goedhart eraan meedoet zal het resultaat niet negatief uitvallen voor de medische stafquote:Op maandag 9 januari 2012 19:57 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Ik maak me toch zorgen om Boilesen,Boerrigter en Sightorsson.. Boerrigter geeft in een recent filmpje op Ajax Tv aan dat hij nog altijd last heeft van zijn rug..Ik geloofde het eerst niet, maar het zal toch echt aan de medische staf liggen dat er zoveel blessures zijn, al wat bekend van het onderzoek dat Frank had ingesteld nav de blessures?
Wil jij eens kappen met deze constante herhalende stroom aan berichten? Dankjequote:Op maandag 9 januari 2012 19:59 schreef vincerusso het volgende:
[..]
zolang Edwin Goedhart eraan meedoet zal het resultaat niet negatief uitvallen voor de medische staf
Het kliekje van de VU ontkent dat er problemen zijnquote:Op maandag 9 januari 2012 20:00 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Wil jij eens kappen met deze constante herhalende stroom aan berichten? Dankje
Blijkbaar hebben redelijk wat mensen die herhaling steeds maar weer nodig. Het is alleen maar goed dat hij dat doet.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:00 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Wil jij eens kappen met deze constante herhalende stroom aan berichten? Dankje
Cruijff wilt anders ook dat die mensen oprotten maar de massa begint nu langzaam door te krijgen dat Frank omringd is door prutsers van de VU die ervoor zorgen dat de blessurelijst achterlijk lang blijftquote:Op maandag 9 januari 2012 20:15 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben redelijk wat mensen die herhaling steeds maar weer nodig. Het is alleen maar goed dat hij dat doet.
Juist door het te herhalen wordt het voor de massa wellicht duidelijk.
Jawel, maar wellicht veranderen die mensen wel als ze eens écht gaan luisteren naar Cruijff en consorten. Dat is toch juist beter of is dit naief om te denken dat dit nog gaat gebeuren?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:16 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Cruijff wilt anders ook dat die mensen oprotten maar de massa begint nu langzaam door te krijgen dat Frank omringd is door prutsers van de VU die ervoor zorgen dat de blessurelijst achterlijk lang blijft
die mensen zijn van het kamp Ten Have/Van Gaal , wat denk je nou zelf ?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:18 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Jawel, maar wellicht veranderen die mensen wel als ze eens écht gaan luisteren naar Cruijff en consorten. Dat is toch juist beter of is dit naief om te denken dat dit nog gaat gebeuren?
Water bij de wijn doen of kunnen dat soort mensen dat niet doen?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:20 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die mensen zijn van het kamp Ten Have/Van Gaal , wat denk je nou zelf ?
quote:Cruijff stellig: 'Te laat voor verzoening met Van Gaal'
Hoewel de bestuursraad van Ajax een gesprek tussen Johan Cruijff en Louis van Gaal aan het voorbereiden is, lijkt de kans op verzoening vrijwel uitgesloten.
Voorzitter Hennie Henrichs heeft Van Gaal tussen kerst en oud en nieuw in Noordwijk bezocht in een poging de twee iconen bij elkaar te brengen. De insteek van het initiatief is om zowel Cruijff als Van Gaal te behouden voor de Amsterdamse club. Over de voortgang van de lijmpoging is vooralsnog niets bekend, maar Cruijff sloot eerder een toenadering en verzoening uit.
'Daar is het te laat voor', vertelde Cruijff onlangs gedecideerd in het Kerstnummer van Voetbal International. 'Los nog van het feit dat Van Gaal heeft ingestemd met de achterbakse manier waarop Ajax met hem in gesprek is gegaan.'
'Onze karakters liggen mijlenver uit elkaar. En het belangrijkste: we hebben een totaal verschillende voetbalvisie. Kort gezegd ga ik uit van het individu, Van Gaal gaat uit van het collectief. Wij zijn een heel andere weg ingeslagen met opleiden. Het zou rampzalig zijn als dat straks weer helemaal wordt omgegooid.'
zucht.. Ik hoop met heel mijn hart dat Van Gaal en Steven hun handen van Ajax afhouden.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:24 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Water bij de wijn doen of kunnen dat soort mensen dat niet doen?
Natuurlijk, het is bijna niet te doen, maar ja. Als er een gesprek komt kan het toch verhelderend werken?
Ik bedoel, beide partijen ( zowel Van Gaal/Ten Have/Heinrichs als partij Cruijff ) zijn mensen en geen dieren al is het gedrag van de kant van Van Gaal/Ten Have/Heinrichs beschamend.
Ik ben wellicht te naief om te geloven dat een gesprek daadwerkelijk verhelderend kan werken. Maar ja, je moet toch nog een beetje hoop hebben betreft het voetbal bij Ons Aller Ajax?
Jawel, maar ik opperde dit omdat dit eventueel zou kunnen. In theorie althans, maar idd, het heeft verdomde weinig nut. Cruijff zal dan ontzettend tegengewerkt blijven worden.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:30 schreef vincerusso het volgende:
[..]
zucht.. Ik hoop met heel mijn hart dat Van Gaal en Steven hun handen van Ajax afhouden.
Van Gaal is de reden dat onze jeugdopleiding niet meer als vanouds functioneert en Henrichs was vroeger heel erg fel tegen op Cruijff.. Die medische staf weet zelf al dat Cruijff niet voor reden vatbaar is en weg moet gaan als hij het voor het zeggen krijgt . En terecht lijkt me.
Het word tijd dat al die kliekjes met oa de Davinci Group Ajax gaat verlaten want sinds hun intrede is Ajax , Ajax niet meer
Ja, en hij voegt er aan toe: "Misschien moet ik er even doorheen," of woorden van die strekking. Ik weet niet wie hem dat heeft wijsgemaakt, maar als ik hem was zou ik me rustig houden, een second opinion zoeken. Je rug aan gort voetballen, daar heeft ook niemand iets aan. Robben en Elia werden in Duitsland gepushed om "door de pijn heen te spelen" en bleken vervolgens nog veel ernstiger geblesseerd te zijn.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:57 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Boerrigter geeft in een recent filmpje op Ajax Tv aan dat hij nog altijd last heeft van zijn rug..
Hele medische staf van Barca faalt ook of niet?quote:Op maandag 9 januari 2012 19:59 schreef vincerusso het volgende:
[..]
zolang Edwin Goedhart eraan meedoet zal het resultaat niet negatief uitvallen voor de medische staf
Dan moeten ze er maar gewend na raken na een jaar ? maar nee dat zijn dus niet volgens jouw theorie . Hoe komt het dat blessures altijd langer duren dan voorspeld ?quote:Op maandag 9 januari 2012 22:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hele medische staf van Barca faalt ook of niet?
Het spel van Ajax (de Boer) vraagt veel energie, dat zijn onze jongentjes nog niet gewend.
Steeds lange ballen naar voren (Jol) is een stuk makkelijker, en minder fysiek.
Een optimistische fysiotherapeut?quote:Op maandag 9 januari 2012 23:29 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Dan moeten ze er maar gewend na raken na een jaar ? maar nee dat zijn dus niet volgens jouw theorie . Hoe komt het dat blessures altijd langer duren dan voorspeld ?
in verschillende interviews zijn ze zich van geen kwaad bewust .quote:Op maandag 9 januari 2012 23:33 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Een optimistische fysiotherapeut?
Interviews graag ..quote:Op maandag 9 januari 2012 23:36 schreef vincerusso het volgende:
[..]
in verschillende interviews zijn ze zich van geen kwaad bewust .
Optimisme is geen kwaad.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:36 schreef vincerusso het volgende:
[..]
in verschillende interviews zijn ze zich van geen kwaad bewust .
quote:Blind: Er gaat deze winter niet veel meer gebeuren
Danny Blind is met Ajax meegereisd naar Brazilië. Praten over de fluwelen revolutie of de beoogde benoeming van Louis van Gaal ligt te gevoelig. De technisch directeur wil in het AD wel ingaan op de huidige stand van zaken binnen de selectie. Over het al dan niet blijven van Jan Vertonghen, Gregory van der Wiel en Mounir El Hamdaoui.
Jan Vertonghen heeft gezegd dat hij zijn contract, dat nu loopt tot 2013, niet wil verlengen. Wel zei hij dit seizoen tussentijds niet te vertrekken.
Danny Blind: 'Jan zal niet bijtekenen, dat wisten we. Een bewuste keuze. Hij heeft ook gezegd dat hij kritisch is in zijn keuze voor een volgende club. Hij is belangrijk voor ons. We willen en hopen dat hij sowieso dit seizoen blijft. Voor hem heeft zich nu ook geen club gemeld.'
Is er voor Mounir El Hamdaoui al concrete interesse?
'Er is wat beweging. Ik schat in dat er een goede kans is dat Mounir in de winterstop een andere club heeft. Ik hoop het sowieso, voor hem en voor Ajax.'
En Gregory van der Wiel gaat tussentijds zeker niet weg?
'We hebben met Valencia twee uitstekende gesprekken gevoerd, waarin de club duidelijk heeft aangegeven Greg per 1 juli van dit jaar te willen aantrekken. Na dit seizoen dus. De gesprekken staan nu even geparkeerd.'
Voorlopig is het rustig op de transfermarkt. Er is één speler weg. Tom Boere, spits van Jong Ajax. Kortom, er verandert niet veel meer aan de Ajax-selectie deze winter?
'Inderdaad, ik verwacht geen gekke dingen meer. Deze groep blijft bij elkaar.'
quote:Ajax niet met meer fans naar United
Ajax krijgt niet meer kaarten voor de uitwedstrijd in de Europa League tegen Manchester United. De Engelse topclub heeft besloten het vak voor bezoekers van de tegenpartij niet uit te breiden.
Ajax kreeg 3700 tickets voor de wedstrijd in het Theatre of Dreams. De belangstelling is zo groot dat die kaartjes nagenoeg zijn uitverkocht. Ajax gaat op 23 februari op bezoek bij de kampioen van Engeland. Manchester United speelt een week eerder in de ArenA.
quote:’Ondernemingsraad Ajax handelt in strijd met vonnis rechter’
De verklaring van de ondernemingsraad (or) van Ajax van 15 december 2011 op het intranet van de club, lijkt niets waard. De or gaf aan geen partij te zijn in het conflict tussen Johan Cruijff en Steven ten Have en verzocht de raad van commissarissen (rvc) de ondernemingsraad ’alleen te zien als stakeholder en de onafhankelijkheid te waarborgen’. Die neutraliteit gooiden zes or-leden volgens de verbaasde advocaat en vooraanstaand lid Keje Molenaar zelf te grabbel door recent een – door meerdere bronnen bevestigd – gesprek te voeren met beoogd algemeen directeur Louis van Gaal.
Geconfronteerd met de ontmoeting tussen het zestal en de oud-trainer, reageert Molenaar verrast. „Dit is in strijd met het vonnis van de Haarlemse kortgedingrechter, die het besluit van de beoogde benoeming tot nader order heeft geschorst. Met het onderhoud geeft de rvc alsmede de ondernemingsraad uitvoering aan een door de rechter geschorst besluit.”
Dat het ’informele gesprek’ volgens betrokkenen slechts ’ter kennismaking’ was en nog niet tot het benodigde positieve advies van de or heeft geleid, doet volgens Molenaar niet ter zake. „Het gaat er maar om welk affiche je erop plakt.”
Met het bezoek aan Van Gaal ging de ondernemingsraad ook voorbij aan de mening van het personeel dat half december afstand nam van de ’brandbrief’ van de or aan de rvc. Die werd door de commissarissen herhaaldelijk aangehaald om goed te praten dat Van Gaal, Danny Blind en Martin Sturkenboom achter de rug van ’medecommissaris’ Johan Cruijff werden binnengehaald. Het leidde – na een emotionele bijeenkomst van twee uur – onder druk van de werkvloer tot de eerder genoemde ’onafhankelijkheidsverklaring’ van voorzitter Wouter van der Lei, die het gesprek met Van Gaal niet ontkende.
De ondernemingsraad negeert tot slot het feit dat de jeugdtrainers, leden, de grootaandeelhouder én de supporters hebben uitgesproken Cruijff te allen tijde voor de club te willen behouden. Hoewel sommige leden maar anders blijven hopen, weten betrokkenen binnen Ajax inmiddels dat samenwerking tussen Cruijff en Van Gaal volstrekt onmogelijk is. „Ze gaan voort op een weg die werkelijk door de hele club, maar dan ook de hele club, wordt afgezworen”, aldus Molenaar.
quote:De Boer: vaste basis uur laten spelen tegen Palmeiras
Frank de Boer liet tijdens de persconferentie vandaag voor de Braziliaanse pers weten zaterdag met zijn vaste basis te willen starten in de vriendschappelijke wedstrijd tegen Palmeiras. Hij wil die basis een uur laten spelen om ze klaar te stomen voor de hervatting van de tweede seizoenshelft met het bekerduel tegen AZ. Hij denkt erover om na een uur de nodige wissels te gaan doorvoeren.
De coach gaf aan heel weinig te weten van Palmeiras. "In Nederland worden de Braziliaanse wedstrijden niet uitgezonden. Ik heb een wedstrijd van Palmeiras tegen Santos gezien en weet dus welk systeem ze spelen en dat het elftal individueel talent herbergt. Palmeiras is een echte topclub en ik ben trots met Ajax tegen ze te mogen spelen. Ik ken Scolari als een topcoach, die ik al jaren erg waardeer. Ik probeer van hem te leren, zoals ik van elke coach probeer de goede dingen op te pakken."
Dat is het probleem bij de meeste spelers, die denken dat ze al goed genoeg zijn dat ze wedstrijden op "kwaliteit" kunnen beslissen, helaas is dat het niet het geval en is Ajax zonder 100% inzet een middelmatig elftal dat van iedereen kan verliezenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:38 schreef TJV het volgende:
Als hij eens stopt met het op 60% spelen wel.
Wat is dit dan weer?quote:
Alsjeblieft. Zie je Janmaat al spelen tegen Ronaldo?quote:Ook Ajax wil Janmaat
Daryl Janmaat heeft de clubs in Nederland voor het uitkiezen. De rechtsback van SC Heerenveen is in het bezit van een aflopen contract. Naast Feyenoord en Vitesse mengt nu ook Ajax zich in de strijd om de voormalig jeugdinternational, zo meldt VI. De Amsterdammers zien in Janmaat een opvolger voor Gregory van der Wiel worden, als die naar Valencia vertrekt.
Ja zie je Ligeon al spelen tegen Ronaldo? Ik heb niet zoveel gezien van die Janmaat dit seizoen, als ie zo extreem goed speelde was die vast wel meer in het nieuws geweest.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsjeblieft. Zie je Janmaat al spelen tegen Ronaldo?
Ligeon heeft nog veel meer potentie, die ga je toch niet in de weg zitten met *proest* Janmaatquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja zie je Ligeon al spelen tegen Ronaldo? Ik heb niet zoveel gezien van die Janmaat dit seizoen, als ie zo extreem goed speelde was die vast wel meer in het nieuws geweest.
QPR krijgt alleen al meer tv geld per jaar als de omzet van Ajaxquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:05 schreef xSoDx het volgende:
We moeten drogba halen.
(als Qpr intressant is moet ajax dat zeker zijn.)
Maar zijn voor de rest kut..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
QPR krijgt alleen al meer tv geld per jaar als de omzet van Ajax
Liever Ligeon, die hem op snelheid een beetje kan bijhouden. Janmaat kan hem op geen vlak bijhoudenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja zie je Ligeon al spelen tegen Ronaldo? Ik heb niet zoveel gezien van die Janmaat dit seizoen, als ie zo extreem goed speelde was die vast wel meer in het nieuws geweest.
Is ook zo maar financieel en qua competitie toch een stuk minder, het zou me trouwens verbazen als hij naar QPR zou gaan.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:11 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Maar zijn voor de rest kut..
Wij hebben alles(op tv geld na)!
Wel jaarlijks verzekerd van CL, en in de toekomst CL winst.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook zo maar financieel en qua competitie toch een stuk minder, het zou me trouwens verbazen als hij naar QPR zou gaan.
Qpr is degratie kandidaat.. Ze staan 17de.. Bij ajax sowieso europees voetbal en meedoen om het kampioenschap..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook zo maar financieel en qua competitie toch een stuk minder, het zou me trouwens verbazen als hij naar QPR zou gaan.
Ebecilio zou naar een strafkamp moeten worden gestuurd. Dit lijkt niet bepaald op één.quote:
dadelijk weer rillend van de kou in Nederland uit tegen AZ..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker aan het chillen daar in Brazil.
Die reactiesquote:
Nooit, zulk soort spelers verdient het niet het Ajax shirt te dragen. Het is een goede speler (ondanks dat hij langzaam te oud wordt) maar hij kan zich echt niet gedragenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:05 schreef xSoDx het volgende:
We moeten drogba halen.
(als Qpr intressant is moet ajax dat zeker zijn.)
Drogba? Omdat hij een keerje kwaad werd omdat zijn ploeg genaaid werd, vind ik niet zo'n probleem, tenminste als je dat bedoelt, ik kan me van hem niet veel incidenten herinneren, maar goed waar praten we over, die komt toch niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nooit, zulk soort spelers verdient het niet het Ajax shirt te dragen. Het is een goede speler (ondanks dat hij langzaam te oud wordt) maar hij kan zich echt niet gedragen
twitter:KNVBpers twitterde op dinsdag 10-01-2012 om 18:34:28Ajax kiest voor kinderen vanwege educatieve karakter. Toelaten vrouwen leek in strijd met AWGB #ajaaz reageer retweet
Maar ff naar het weeshuis dan om een kind onder begeleiding naar Ajax te laten kijken.quote:
en wat nou als die ene begeleider Wesley is?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:46 schreef Wilskracht het volgende:
Per 6 kinderen mag 1 begeleider mee. Lopen 6 kinderen het veld op hoe hou je dat als 1 begeleider tegen.
Drogba kan 500000 euro per week in China gaan verdienen. Dus ik zie best kansen hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Drogba? Omdat hij een keerje kwaad werd omdat zijn ploeg genaaid werd, vind ik niet zo'n probleem, tenminste als je dat bedoelt, ik kan me van hem niet veel incidenten herinneren, maar goed waar praten we over, die komt toch niet.
Heb je niet, doe maar niet stoer.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:22 schreef Gnieperd het volgende:
Achja, ik als ik gewoon mijn haren in 2 staartjes doe, mijn tieten tegen mijn lichaam bind met rekverband en lelly kelly schoentjes aan doe kan ik zo meer voor 12 jarige
Dan regel ik wel wat snotjongetjes en ga ik mooi naar het stadion.quote:
Oke, veel plezier.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:25 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Dan regel ik wel wat snotjongetjes en ga ik mooi naar het stadion.
Als snotneus van 12 of als begeleider?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oke, veel plezier.Regel mij ook ff.
Snotneus van 12 jaar.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:27 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Als snotneus van 12 of als begeleider?
Ik wens je veel plezier om met zes van die jammerende kinderen opgescheept te zitten de hele dag. Dat alleen al is voor mij een taakstrafquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:25 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Dan regel ik wel wat snotjongetjes en ga ik mooi naar het stadion.
Ach joh. Gewoon binnenkomen en dan de kleuters laten gaan, en zelf een plek opzoekenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:01 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik wens je veel plezier om met zes van die jammerende kinderen opgescheept te zitten de hele dag. Dat alleen al is voor mij een taakstraf
Haha jij bent jonger dan mij. Ik ben niet de jongstequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
picsquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:22 schreef Gnieperd het volgende:
Achja, ik als ik gewoon mijn haren in 2 staartjes doe, mijn tieten tegen mijn lichaam bind met rekverband en lelly kelly schoentjes aan doe kan ik zo meer voor 12 jarige
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha jij bent jonger dan mij ik. Ik ben niet de jongste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I knew all the rules but the rules did not know me
Guaranteed
Echt hè. Wat gaan ze doen? Je een stadionverbod opleggen? Het is toch hun domme systeemquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ach joh. Gewoon binnenkomen en dan de kleuters laten gaan, en zelf een plek opzoeken
Als ik me vlassnor wegscheer lijk ik ook 10 daar waar ik 14 ben.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:22 schreef Gnieperd het volgende:
Graag. Nu nog maar 4 kleine mensjes en ik ben binnen.quote:
1 is genoeg, max 6.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:48 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Graag. Nu nog maar 4 kleine mensjes en ik ben binnen.
Waarom? eenmaal binnen kan je overal gaan zitten, plek genoeg.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:01 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik wens je veel plezier om met zes van die jammerende kinderen opgescheept te zitten de hele dag. Dat alleen al is voor mij een taakstraf
Als je dat bevalt, wil je me dan vaker begeleiden?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:48 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Graag. Nu nog maar 4 kleine mensjes en ik ben binnen.
Ik dacht dat je al genoeg begeleiding kreeg op jouw speciale school.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je dat bevalt, wil je me dan vaker begeleiden?
Alleen van mannen. Wil wel eerst een pic zien, mijn grote broer smoofy zegt altijd alleen mooie chicks.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:51 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al genoeg begeleiding kreeg op jouw speciale school.
Scherp...quote:
Betekent dit minimaal 6 kinderen per begeleider of maximaal?quote:waarbij de regel van één begeleider op zes kinderen wordt aangehouden.
Maximaal.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:53 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Scherp...
[..]
Betekent dit minimaal 6 kinderen per begeleider of maximaal?
Ja, ik hoop dat zij ook wat leuks aantrekt, maar niet te veel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, ik gun je het beste.
Trek je wel wat leuks aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |