Voornamelijk in de Cabine/apparatenbouw.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
why not, als ze goed zijn. Maar belangrijkste is dat jij een baan hebt
Nog een bepaalde industrie, is nml een groot begrip
Ow, ga ik toch maar eens proberen dan. Ik heb trouwens een buur die de cementmixer en mitrailleur wél werkend heeftquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
gewoon tegen 1 energie ergens neerleggen. ontploffen als er een zombie op staat. Volgens mij 4 levens
heb ik er diverse van, Hebben mogelijk gekocht of voor de updat werkend gekregenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ga ik toch maar eens proberen dan. Ik heb trouwens een buur die de cementmixer en mitrailleur wél werkend heeft
cabine in de zin van vrachtwagens?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:24 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Voornamelijk in de Cabine/apparatenbouw.
Cementmixer e.d. zijn er pas sinds de update. Maar gekocht zou natuurlijk kunnen. Maar ga ik echt niet doenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ik er diverse van, Hebben mogelijk gekocht of voor de updat werkend gekregen
ik kijk wel uitquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Cementmixer e.d. zijn er pas sinds de update. Maar gekocht zou natuurlijk kunnen. Maar ga ik echt niet doen
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
cabine in de zin van vrachtwagens?
lekker afwisselend dus. Spannend. hopen dat het door gaatquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:31 schreef pl4kkie het volgende:
[..], allerlei soorten cabines, voor kranen, vrachtwagens, noem het maar up, hun maken het.
Ik hoop het ook(weet eigenlijk wel zkeer). Maadag hoor ik meer + een salaris aanbod.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
lekker afwisselend dus. Spannend. hopen dat het door gaat
zal voor je duimenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:38 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik hoop het ook(weet eigenlijk wel zkeer). Maadag hoor ik meer + een salaris aanbod.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:38 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik hoop het ook(weet eigenlijk wel zkeer). Maadag hoor ik meer + een salaris aanbod.
Ik ook hoorquote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ik ook hoor![]()
Maar niet meteen in paniek raken als ze maandagmiddag/avond nog niet gebeld hebben. Komt wel vaker voor
dat is dan ook weer een voordeel, dat je de bedrijfscultuur kentquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:43 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
[..]![]()
Nee weet ik. Maar ik heb wel een vermoeden dat ze maandag bellen. Ik heb 5 jaar met die mensen samengewerkt, ik weet hoe ze werken
. Als ze iets zeggen dan komen dat na ook.
Idd, er zit eigenlijk nog een heel verhaal vooraf, maar ik heb geen zin om dat helemaal uitteleggenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is dan ook weer een voordeel, dat je de bedrijfscultuur kent
Truste kokkiequote:
en zo werkt datquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:46 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Idd, er zit eigenlijk nog een heel verhaal vooraf, maar ik heb geen zin om dat helemaal uitteleggen.
Korte samenvatting: als je 5 jaar lang je best doet onthouden mensen je. Dat kan een heel groot voordeel zijn.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar het is zo truttig en beschaafd
Zo begon ik ook, maar zeker de laatste twee jaar ben ik aardig door het WIDM-virus gegrepen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:25 schreef Laysa het volgende:
Nah....als ik het al ga volgen dan is dan gewoon die ene keer per week
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo begon ik ook, maar zeker de laatste twee jaar ben ik aardig door het WIDM-virus gegrepen.
Gewoon een keertje kijken, en er achter komen of het een programma is dat jou ligt
Je weet vast wel weer een of andere ban om te mollen uit de geschriften te halenquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik pof wel eens een molletje in de magnetron. Prima eten zo'n beest!
De potjes eet je niet. De rest wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]De voorpoten zijn lekker mals daar het vele graven
Nah, vlees dat gewerkt heeft, heeft meer smaak, de rest is alleen maar geschikt voor een stoofpotje. En eekhoorntjes, tjeetje daar zit zo weinig vlees aan dat proef je toch nietquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De potjes eet je niet. De rest wel.![]()
Als je geluk hebt met stropen dan smaakt het prima met een eekhoorntje.
Zitten zo op het oog best smakelijke recepten bij, maar zijn eerder 18e of 19e eeuws recepten uit het zuiden van de VSquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://www.woodybobs.com/bestsquirrelrecipes.html
Een middeleeuwse delicatesse.
En waar komen die Amerikanen van oorsprong vandaan?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zitten zo op het oog best smakelijke recepten bij, maar zijn eerder 18e of 19e eeuws recepten uit het zuiden van de VS
Zo te zien aan deze recepten uit Afrikaquote:Op zondag 8 januari 2012 19:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En waar komen die Amerikanen van oorsprong vandaan?
Alle kleuren lusten eekhoornquote:Op zondag 8 januari 2012 19:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo te zien aan deze recepten uit Afrika
Zet je zwaard in de hoek, laat je schip buiten staan en kom binnen!quote:
Goed! Maar ik zit wel met één oog BzV te kijken hoor... Ben zo benieuwd!quote:Op zondag 8 januari 2012 20:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zet je zwaard in de hoek, laat je schip buiten staan en kom binnen!
Boeren met 1000 kinderen. Zo het einde verklapt of wat dat vorige week?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Goed! Maar ik zit wel met één oog BzV te kijken hoor... Ben zo benieuwd!
quote:
Ik football, Falcons staan achterquote:Op zondag 8 januari 2012 20:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Goed! Maar ik zit wel met één oog BzV te kijken hoor... Ben zo benieuwd!
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Vikingsmeisje
[..]
Ik football, Falcons staan achter
Falcons zijn aan het verliezenquote:Op zondag 8 januari 2012 21:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Leuk, leuk, leuk.. Al vond ik de aflevering van vorige week liever...
Nee, maar dat ligt niet aan jou, dat komt omdat kokkie altijd gelijk heeft, en die had gezegd dat de Giants zouden winnenquote:Op zondag 8 januari 2012 21:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Sorry, ik heb het geprobeerd maar mijn cheer werkt dus niet..
sowwyquote:Op zondag 8 januari 2012 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee, maar dat ligt niet aan jou, dat komt omdat kokkie altijd gelijk heeft, en die had gezegd dat de Giants zouden winnen
Die paar keer dat ik de voorspellingen goed hadquote:Op zondag 8 januari 2012 21:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Wanneer heeft Kokkie nou eens ongelijk??
en je hebt maar weinig voor gestaan. En ik heb je ook nog een keer gelijk laten komenquote:Op zondag 8 januari 2012 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die paar keer dat ik de voorspellingen goed had
quote:Op zondag 8 januari 2012 21:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
en je hebt maar weinig voor gestaan. En ik heb je ook nog een keer gelijk laten komen
Eli Manning is te goedquote:
mooi wedstrijdenquote:Op zondag 8 januari 2012 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
Oei, volgende week zaterdag Saints-49ers en zondag Packers-Giants
Peyton Manning is trouwens weer voorzichtig begonnen met trainen. Zou dus volgend jaar wel eens heel goed kunnen dat de Colts heel ver komenquote:
is maar te hopen dat hij weer de oude wordtquote:Op zondag 8 januari 2012 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Peyton Manning is trouwens weer voorzichtig begonnen met trainen. Zou dus volgend jaar wel eens heel goed kunnen dat de Colts heel ver komen
Is nog afwachten, was best een heftige operatie natuurlijk. Maar zo zie je maar wél dat als je wílt herstellen je een heel eind komtquote:Op zondag 8 januari 2012 21:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
is maar te hopen dat hij weer de oude wordt
Ik zeg maar vast 49-ers en packersquote:
Dusquote:Op zondag 8 januari 2012 21:53 schreef superkokje het volgende:
zie net dat de patriots en steelers elkaar tegen gaan komen
Moet wel heel gek lopen als ze verliezen van de broncos.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
is nog niet zeker, steelers moeten eerst winnen vanavond
Daar heb ik ook wel eens last vanquote:Op zondag 8 januari 2012 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
en ik ben ontroostbaar voor de rest van de avond
ach zielquote:Op zondag 8 januari 2012 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
en ik ben ontroostbaar voor de rest van de avond
Nah, valt wel mee hoor. Diep in mijn hart wist ik echt wel dat de Giants zouden winnen (heel stiekem ben ik fan van Eli Manning), maar ik gunde het de Falcons zo graag.quote:
Oh, mijn vader zei altijd dat het wel overging voor ik een jongetje werdquote:Op zondag 8 januari 2012 22:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
gaat vast met slapen wel weer over, zal mijn vader zeggen...
geen idee.. het wordt wel in één avond opgenomen..quote:Op zondag 8 januari 2012 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
Hoe vaak per week is TVOH wél niet op tv
Tja, ik zag dat er al bekend was wie er doorgingen en wie niet voordat de uitzending geweest is.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
geen idee.. het wordt wel in één avond opgenomen..
nee! vergeet steeds op Fok te kijken voor WIDM, terwijl daar de mooiste theorieën staan...quote:Op zondag 8 januari 2012 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
Hebben jullie trouwens gezien dat RLS uit zijn voegen aan het barsten is van de WIDM topics
klinkt bekendquote:Op zondag 8 januari 2012 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, mijn vader zei altijd dat het wel overging voor ik een jongetje werd
Is een lobby-actie geweest voor een apart forum, omdat het ene topic in FT&R wel erg onoverzichtelijk werd. Piet en Gert hebben toegestaan dat de WIDM-ers dit jaar onderdak kregen in RLSquote:Op zondag 8 januari 2012 22:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
nee! vergeet steeds op Fok te kijken voor WIDM, terwijl daar de mooiste theorieën staan...
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
Hebben jullie trouwens gezien dat RLS uit zijn voegen aan het barsten is van de WIDM topics
Was ook een van mijn argumenten.... dat de drie topics die regelmatig boven komen drijven in RLS toch een vaste groep users heeft die de topics in hun MyAtt hebben staan.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:18 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
let ik niet op, kijk ik ook niet
Vorig jaar volgde ik het niet op FOK!quote:Op zondag 8 januari 2012 22:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Vorig jaar was er een hele theorie over wie er uit ging en zo...
Ik las het vooral op het werk, thuis heb ik er geen tijd voor..quote:Op zondag 8 januari 2012 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vorig jaar volgde ik het niet op FOK!wél op wieisdemol.com
Is nu ook al een topic over hoor [WIDM] Hint naar volgorde van afvallers WIDM?
Kan niet geloven dat hij dat tegen jou zijquote:
klopt helemaalquote:Op zondag 8 januari 2012 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan niet geloven dat hij dat tegen jou zij![]()
Tegen je zus![]()
Wel gezien dat het uit zijn voegen barst, maar ik kijk geen WISDM?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:18 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
let ik niet op, kijk ik ook niet
quote:
Donderdag NL1 20:30 mag je vast met Laysa meekijkenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wel gezien dat het uit zijn voegen barst, maar ik kijk geen WISDM?
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat vroeg ik me ook al af. Gebruik het zelf ook regelmatig
is shiatsu dan niet wat voor jou? ik ga één keer in de maand, zes weken.. en het valt me zo mee!!!quote:Op zondag 8 januari 2012 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
Ik mis mijn pa trouwens nu. Mijn rechterschouder is een grote spierknoop, en hij kon die er altijd in twee minuten uitkrijgen
Kokkie wil slapen denk ikquote:
Ik zeg dat ik van die stijve schouder afwilquote:
pak een mesquote:Op zondag 8 januari 2012 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik van die stijve schouder afwil
En danquote:
hakken maarquote:Op zondag 8 januari 2012 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dan![]()
* MaryMouse heeft koksmes in haar rechterhand
Op watquote:
Als vrouw kan je het niet in de kamer snijden in ieder geval.quote:
oh ja, iets met recht geloof ikquote:Op zondag 8 januari 2012 22:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als vrouw kan je het niet in de kamer snijden in ieder geval.
Hoezo vlekken, je zegt alleen maar dat ze moet hakken.. Gaat door die repeterende handeling de knoop uit haar schouder??quote:Op zondag 8 januari 2012 22:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan ook op het balkon gaan liggen, geeft nml nogal wat vlekken
quote:
Dat vraag ik mij dus ook af, vooral omdat ik het mes in mijn rechterhand heb en de knoop in mijn rechterschouder zitquote:Op zondag 8 januari 2012 22:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hoezo vlekken, je zegt alleen maar dat ze moet hakken.. Gaat door die repeterende handeling de knoop uit haar schouder??
als ze op de juiste plek hakt welquote:Op zondag 8 januari 2012 22:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hoezo vlekken, je zegt alleen maar dat ze moet hakken.. Gaat door die repeterende handeling de knoop uit haar schouder??
mes met links vasthoudenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij dus ook af, vooral omdat ik het mes in mijn rechterhand heb en de knoop in mijn rechterschouder zit
Je moet dus een beweging vaak herhalen, MaryMouse!!! Tip van Kokkie!quote:Op zondag 8 januari 2012 22:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
als ze op de juiste plek hakt welze kan ook een tornmesje gebruiken
* MaryMouse heeft koksmes nu in linkerhand en moet blijkbaar op iets hakken, maar watquote:
Je arm werd gewoon moequote:Op zondag 8 januari 2012 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
* MaryMouse legt mes maar weer in de la, dit is ook de oplossing niet![]()
Klopt, nu heb ik een lamme linkerarm, en nog steeds een knoop in mijn rechterschouderquote:
Dit topic is al zo goed als doodquote:
ga jij Mary wegdragen??quote:Op zondag 8 januari 2012 23:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik hou stug vol.Ben er bij als ie weg gedragen wordt
heb altijd een tornmesje bij me. Hoef ik alleen het draadje maar los te maken, valt er dan van zelf uitquote:Op zondag 8 januari 2012 23:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ga jij Mary wegdragen??Over je schouder?? Pas je dan wel op dat er geen knoop inkomt??
Nee hij draagt het topic weg!quote:Op zondag 8 januari 2012 23:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ga jij Mary wegdragen??Over je schouder?? Pas je dan wel op dat er geen knoop inkomt??
Wat voor messenset heb jij eigenlijk aan de wand hangen?quote:Op zondag 8 januari 2012 23:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb altijd een tornmesje bij me. Hoef ik alleen het draadje maar los te maken, valt er dan van zelf uit
Kom dan op met dat tornmesje, en snijd het draadje los van mijn knoopquote:Op zondag 8 januari 2012 23:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb altijd een tornmesje bij me. Hoef ik alleen het draadje maar los te maken, valt er dan van zelf uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op zondag 8 januari 2012 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kom dan op met dat tornmesje, en snijd het draadje los van mijn knoop
Gewoon een goede opvoeding gehad, doe alles zelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die bestaat uit een mes of 50quote:Op zondag 8 januari 2012 23:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat voor messenset heb jij eigenlijk aan de wand hangen?
Kijk daarom geef ik kokkie altijd gelijk (zelfs als hij ongelijk heeft)quote:
alles????quote:Op zondag 8 januari 2012 23:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
Gewoon een goede opvoeding gehad, doe alles zelf
Zoveel? Zit er één scherpe tussen 49 botte messen verstopt?quote:
op dit moment 70% goed bruikbaar, overige wordt binnenkort geslepenquote:Op zondag 8 januari 2012 23:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zoveel? Zit er één scherpe tussen 49 botte messen verstopt?
doe je dat niet zelf??quote:Op zondag 8 januari 2012 23:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
op dit moment 70% goed bruikbaar, overige wordt binnenkort geslepen
Ik denk het niet. Het slijpen van een mes is best een ambacht.quote:
Daar heb je de scharensliep voorquote:
dat laat ik aan een pro over. zijn ze te belangrijk voor. En heb er de juiste apparatuur niet voorquote:
Mijn vader deed het zelf... met zo'n stok!quote:Op zondag 8 januari 2012 23:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat laat ik aan een pro over. zijn ze te belangrijk voor. En heb er de juiste apparatuur niet voor
de scharensliep komt echt niet aan mijn messenquote:Op zondag 8 januari 2012 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar heb je de scharensliep voor
Kokkie heeft geslepen messen nodig voor ie ze kan aanzetten
dat is aanzetten. dat doe je om ze langer scherp te houden. Heb altijd een aanzetstaal naast me liggen als ik aan het snijden ben. Maar op een gegeven moment helpt dat ook niet meerquote:Op zondag 8 januari 2012 23:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mijn vader deed het zelf... met zo'n stok!
Moest even terugdenken aan een werkelijk gebeurt verhaal hier in Amsterdam een paar jaar terug. Een 'scharensliep' die beweerde voor *-koks de messen te slijpen. Had veel wanne-be-klanten hier in de regio en rekende rustig 35-45 euro voor het 'slijpen' van één mes. Messen kwamen botter terug dan ze erheen gingenquote:Op zondag 8 januari 2012 23:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
de scharensliep komt echt niet aan mijn messen
Dat is niet echt slijpen, maar meer het zorgen dat de bramen verdwijnen.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mijn vader deed het zelf... met zo'n stok!
en waarschijnlijk ook hol geslepen ook. Heb er helaas ervaring meequote:Op zondag 8 januari 2012 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moest even terugdenken aan een werkelijk gebeurt verhaal hier in Amsterdam een paar jaar terug. Een 'scharensliep' die beweerde voor *-koks de messen te slijpen. Had veel wanne-be-klanten hier in de regio en rekende rustig 35-45 euro voor het 'slijpen' van één mes. Messen kwamen botter terug dan ze erheen gingen
Eigenlijk moet de messenset van mijn pa naar de slijper, maar ik weet niet of het de moeite waard is om die te laten slijpen of maar nieuwe messen aan te schaffenquote:Op zondag 8 januari 2012 23:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
en waarschijnlijk ook hol geslepen ook. Heb er helaas ervaring mee
Af en toe blijf je mij verbazen met de brede kennis die je hebtquote:Op zondag 8 januari 2012 23:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bramen eruit butsen kan iedereen, maar het slijpen van een mes is veel moeilijker. Dan moet je weten hoe hard het staal is en onder welke hoek het moet. En dan kan je dat nog conventioneel doen of geconditioneerd doen om de hardheid van het mes te bewaren.
Ik ben een bron van feiten waar een normaal mens geen zak aan heeft.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Af en toe blijf je mij verbazen met de brede kennis die je hebt
ik heb messen die meer dan 20 jaar oud zijn, dus waarom zouden ze dat niet waard zijn. Als het goede messen zijn kan het.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eigenlijk moet de messenset van mijn pa naar de slijper, maar ik weet niet of het de moeite waard is om die te laten slijpen of maar nieuwe messen aan te schaffen
Nu ben ik gelukkig géén normaal mensquote:Op zondag 8 januari 2012 23:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben een bron van feiten waar een normaal mens geen zak aan heeft.
quote:
Sabatier, 1992 door hem gekocht, was toen een set van iets van 800-900 gulden. Heb ze drie jaar terug van mijn moeder gekregen die ze zelf nooit gebruikt heeft.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik heb messen die meer dan 20 jaar oud zijn, dus waarom zouden ze dat niet waard zijn. Als het goede messen zijn kan het.
Goed staal blijft goed staal. Zolang het in die 20 jaar niet door een amateur is geslepen blijft een prima mes een prima mes.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik heb messen die meer dan 20 jaar oud zijn, dus waarom zouden ze dat niet waard zijn. Als het goede messen zijn kan het.
Gezellig, dit topic is al bijna dood, alhoewel je kokkie en mijzelf hier bijna dood moet wegdragen.quote:
gewoon laten slijpen dusquote:Op zondag 8 januari 2012 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sabatier, 1992 door hem gekocht, was toen een set van iets van 800-900 gulden. Heb ze drie jaar terug van mijn moeder gekregen die ze zelf nooit gebruikt heeft.
klopt, zijn er verschillende die alleen wat klein worden door het slijpen. 3 x p 2 jaarquote:Op zondag 8 januari 2012 23:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Goed staal blijft goed staal. Zolang het in die 20 jaar niet door een amateur is geslepen blijft een prima mes een prima mes.
Dat is geen merknaam maar een verzameling aan merknamen. Weet je ook de oorspronkelijke fabrikant?quote:Op zondag 8 januari 2012 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sabatier, 1992 door hem gekocht, was toen een set van iets van 800-900 gulden. Heb ze drie jaar terug van mijn moeder gekregen die ze zelf nooit gebruikt heeft.
quote:
Pfff, je kan Kokkie ook even vragen of ie bij je thuis wil komen om te kijken of het kwaliteit is... Juist omdat het zo'n gedoe is om een hele set in de auto mee te nemen. Je weet het immers maar nooit met die controles in Amsterdam...quote:Op zondag 8 januari 2012 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dank je, dus ff een mailtje sturen aan Ron Blaauw met het adres van een betrouwbare messenslijper
sabatier is zeker een merk, Is frans. Waren vroeger de messen. Later is wüsthoff en solinger erbij gekomen. die hebben de markt min of meer over genomenquote:Op zondag 8 januari 2012 23:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is geen merknaam maar een verzameling aan merknamen. Weet je ook de oorspronkelijke fabrikant?
Op het mes zelf staat Sabatier Stainless-France op de klinknagel Mollybdene en op het heft Le Diamant du cuisinier.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is geen merknaam maar een verzameling aan merknamen. Weet je ook de oorspronkelijke fabrikant?
Het bedrijf laat ze slijpen door Bloom staalwaren. Komen aan de deurquote:Op zondag 8 januari 2012 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dank je, dus ff een mailtje sturen aan Ron Blaauw met het adres van een betrouwbare messenslijper
quote:Op zondag 8 januari 2012 23:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Pfff, je kan Kokkie ook even vragen of ie bij je thuis wil komen om te kijken of het kwaliteit is... Juist omdat het zo'n gedoe is om een hele set in de auto mee te nemen. Je weet het immers maar nooit met die controles in Amsterdam...
Gemiste kans dus!!!
de diamant versie is professioneel gebruikquote:Op zondag 8 januari 2012 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op het mes zelf staat Sabatier Stainless-France op de klinknagel Mollybdene en op het heft Le Diamant du cuisinier.
Lijkt totaal niet op de messenset van Sabatier die ik recentelijk voor ¤49 bij het kruitvat zag
Nee het is een streekgebonden naam van een frans mes, maar die naam is nooit echt vastgelegd qua merk of streekrecht. Er zijn enkele oorspronkelijke fabrikanten, maar ook veel moderne goedkope massa productie messen.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
sabatier is zeker een merk, Is frans. Waren vroeger de messen. Later is wüsthoff en solinger erbij gekomen. die hebben de markt min of meer over genomen
quote:Op zondag 8 januari 2012 23:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
Het bedrijf laat ze slijpen door Bloom staalwaren. Komen aan de deur
slijper
goed lezenquote:Op zondag 8 januari 2012 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]gebookmarked
Sjips zitten in Hendrik-Ido-Ambacht, gaat wel een stuivertje kosten dan
quote:Op zondag 8 januari 2012 23:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
de diamant versie is professioneel gebruik
Ik ga ze van de week wel even bellenquote:Op zondag 8 januari 2012 23:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
goed lezenZe zullen vast wel ergens bij jou in de buurt komen, dan kan je ze daar heen brengen
Sabatier Diamant is de fabrikant, het is een staal-legering met molybdeen, wat op het heft staat betekent niets dat is de slogan/motto van het bedrijf.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op het mes zelf staat Sabatier Stainless-France op de klinknagel Mollybdene en op het heft Le Diamant du cuisinier.
Lijkt totaal niet op de messenset van Sabatier die ik recentelijk voor ¤49 bij het kruitvat zag
Dat was alles wat ik wilde wetenquote:Op maandag 9 januari 2012 00:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sabatier Diamant is de fabrikant, het is een staal-legering met molybdeen, wat op het heft staat betekent niets dat is de slogan/motto van het bedrijf.
Kan je prima laten slijpen.
Diamant als logo en de naam op het lemmet alsmede de slogan. Als je een beschrijving geeft kan ik ook de serie opzoekenquote:
En mij dan vertellen dat mijn vader in 1992 schandalig is afgezetquote:Op maandag 9 januari 2012 00:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Diamant als logo en de naam op het lemmet alsmede de slogan. Als je een beschrijving geeft kan ik ook de serie opzoeken
alle sabatiers komen uit dezelfde fabriek, diamand is de reeks. Sabatier is ontstaan uit 2 families sabatier, die geen bloedverwanten waren. Deden beide hetzelfde ding. in 1979 is het samengevoegd tot 1 ondernemingquote:Op maandag 9 januari 2012 00:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sabatier Diamant is de fabrikant, het is een staal-legering met molybdeen, wat op het heft staat betekent niets dat is de slogan/motto van het bedrijf.
Kan je prima laten slijpen.
Het schatten van de waarde kan ik niet. Het is ook geen kunst & kitschquote:Op maandag 9 januari 2012 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En mij dan vertellen dat mijn vader in 1992 schandalig is afgezet
Kan morgen wel foto's maken van de set. Zit in een koffer.
trustequote:Op maandag 9 januari 2012 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
#MWVZ worden en ik moet morgen gewoon werken
trusten lieve mensjes
van de website van de fabrikant zelf dan maar:quote:Op maandag 9 januari 2012 00:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
alle sabatiers komen uit dezelfde fabriek, diamand is de reeks. Sabatier is ontstaan uit 2 families sabatier, die geen bloedverwanten waren. Deden beide hetzelfde ding. in 1979 is het samengevoegd tot 1 onderneming
quote:Is my knife a genuine Sabatier?
First of all it must be pointed out that no SABATIER company owns "THE" Sabatier brand. The SABATIER brand is ancient and appeared at a time well before the first French legislation concerning intellectual property rights. For historical reasons several companies registered the SABATIER brand in France. This is true of the SABATIER DIAMANT company, that makes its knives in the heart of the French cutlery region.
Back at the beginning, when the brand name SABATIER was registered in France, it had to be accompanied by a word or traditional image, and our company registered the name SABATIER accompanied by a diamond. Outside France the situation concerning the SABATIER brand is far less complicated, but that is by no means a guarantee of quality.
As things stand, a large number of knives bear the name "SABATIER", it is even possible to find knives marked "SABATIER" which are made in China, and this is the case notably in the United States.
The only way for you to be sure of buying a genuine top quality SABATIER knife is to steer clear of those produced in the Far East and, out of the various other SABATIER ranges, to chose the word or image that corresponds the best to the quality level you want.
If the brand name "SABATIER" marked on the blade of your knife is accompanied by a diamond, you will be sure that your knife was indeed manufactured in France, according to traditional methods and respecting the quality criteria that make the SABATIER a "gold standard" knife.
http://www.w3line.fr/elec(...)&lang=gb&orderby=ASC
zover had ik nog niet gelezen, heb de ontstaan geschiedenis gelezen. Lijkt we of ze zichzelf tegen sprekenquote:Op maandag 9 januari 2012 00:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
van de website van de fabrikant zelf dan maar:
[..]
als mes ken ik het nietquote:Op maandag 9 januari 2012 00:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
Ander merk, andere logo, ook Sabatier en uit dezelfde regio.
Dit merk ken ik trouwens beter van de klassieke scheermessen voor mannen
Nou ze waarschuwen dus gewoon dat de term geen merknaam is of teken van garantie. Behalve hun eigen mensen natuurlijk dat is top-kwaliteitquote:Op maandag 9 januari 2012 00:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
zover had ik nog niet gelezen, heb de ontstaan geschiedenis gelezen. Lijkt we of ze zichzelf tegen spreken
Ik weet niet wat voor messen ze allemaal maken. Scheermessen in ieder geval wel, daar zijn ze samen met DOVO bekend van als een van de weinige authentieke messen-fabrikanten.quote:
ik werk al van jong af met sabatier, de echte, en die liggen mij het prettigst in de hand. Moet ik wel zeggen dat die reeks niet meer gemaakt wordt zoals toen. Messen en met name de greep zijn dunner en lichter gewordenquote:Op maandag 9 januari 2012 00:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou ze waarschuwen dus gewoon dat de term geen merknaam is of teken van garantie. Behalve hun eigen mensen natuurlijk dat is top-kwaliteit
[..]
Ik weet niet wat voor messen ze allemaal maken. Scheermessen in ieder geval wel, daar zijn ze samen met DOVO bekend van als een van de weinige authentieke messen-fabrikanten.
die heb ik nog nooit gezienquote:Op maandag 9 januari 2012 00:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://thebestthings.com/knives/sabatiercarbon.htm
dat maken ze dus voor in de keuken.
Ik ken al die messen niet. Ik snap ook het verschil niet echt tussen een groentemes en een koksmes.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
die heb ik nog nooit gezien![]()
wel de reeksen die op hun eigen site staan
voor thuis gebruik is dat ook niet zo belangrijk. Ik heb koksmessen in diverse maten daarnaast diverse uitbeners, zaagmessen, fileermessen, trancheermessen en klein handgereedschap. Alles heeft te maken met de grootte en kwetsbaarheid van het productquote:Op maandag 9 januari 2012 00:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ken al die messen niet. Ik snap ook het verschil niet echt tussen een groentemes en een koksmes.
Ik ben gewoon iemand die alles snijdt met één mes, omdat ik dat fijn in de hand vind liggen.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
voor thuis gebruik is dat ook niet zo belangrijk. Ik heb koksmessen in diverse maten daarnaast diverse uitbeners, zaagmessen, fileermessen, trancheermessen en klein handgereedschap. Alles heeft te maken met de grootte en kwetsbaarheid van het product
dat doe ik thuis ook, maar op de zaak werkt dat nietquote:Op maandag 9 januari 2012 00:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben gewoon iemand die alles snijdt met één mes, omdat ik dat fijn in de hand vind liggen.
Kook je thuis wel eens dan? Ik ken amper koks die thuis wat in de keuken doen. Die eten of bij de zaak of nemen daar het eten mee.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat doe ik thuis ook, maar op de zaak werkt dat niet
quote:
in de winter maanden soms. ben ik vaak vrij of vroeg thuisquote:Op maandag 9 januari 2012 00:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kook je thuis wel eens dan? Ik ken amper koks die thuis wat in de keuken doen. Die eten of bij de zaak of nemen daar het eten mee.
quote:
ho stop, hoe maak ik die leegquote:Op maandag 9 januari 2012 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]vandaar dat jij opnieuw vroeg of ik je buurvrouw wilde worden.
Probleem had ik ook met FF, moest iedere keer de cache leegmaken om mijn buurtjes terug te krijgen. Speel nu alleen maar met chrome
Tools --> Options --> linkje clear recent historyquote:Op maandag 9 januari 2012 20:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
ho stop, hoe maak ik die leeg![]()
HEb al chrome geprobeerd, maar ook daar geen buren
is al die tijd goed gegaan, dus lijkt me nietquote:Op maandag 9 januari 2012 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tools --> Options --> linkje clear recent history
dropdown balkje [time range] everything selecteren
Daaronder alle vinkjes weghalen behalve bij cache
Heb je misschien teveel buren?
Iemand op porno lopen smurfen?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 januari 2012 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, ik heb Engelse versie 8.01quote:Op maandag 9 januari 2012 20:40 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
heb denk ik een andere NL versie
Heeft kokkie KPD voorquote:Op maandag 9 januari 2012 20:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Iemand op porno lopen smurfen?
In het menu heb je vast wel een optie help, daar onderste optie 'over vuurvos' (o.i.d)quote:
8.0quote:Op maandag 9 januari 2012 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In het menu heb je vast wel een optie help, daar onderste optie 'over vuurvos' (o.i.d)
OK, dan ga ik ervan uit dat de menu opties op dezelfde plaats zitten.quote:
Ik zie kokkie nooit in KPD.quote:
Whut, stond toch ook iets op het forum over verdwenen buren?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:58 schreef superkokje het volgende:
vrees dat ik al mijn buurtjes moet wissen, en nieuwe vrienden moet maken
Verdwenen buren?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Whut, stond toch ook iets op het forum over verdwenen buren?
nu zitten mijn beide schouders in de knoopquote:
in je kring zoeken met buurtjes met envelopje, die wissen. dan uit de lijst van ZL halen. Alle profilene bezoeken om te kijken of ze wel werken, die ook wissen als ze niet bestaanquote:Op maandag 9 januari 2012 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Whut, stond toch ook iets op het forum over verdwenen buren?
Pfffff...... ben ik blij dat ik niet zoveel buren hebquote:Op maandag 9 januari 2012 21:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
in je kring zoeken met buurtjes met envelopje, die wissen. dan uit de lijst van ZL halen. Alle profilene bezoeken om te kijken of ze wel werken, die ook wissen als ze niet bestaan
Das niet mijn schuld, maar de schuld van kokkie!quote:Op maandag 9 januari 2012 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nu zitten mijn beide schouders in de knoop
doe er ook nog niks mee, miss morgen wel anders. Krijg nog steeds mijn gifts. Zie alleen de buren niet in ZL, dus krijg geen hulpquote:Op maandag 9 januari 2012 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pfffff...... ben ik blij dat ik niet zoveel buren heb
ik heb brede schoudersquote:Op maandag 9 januari 2012 21:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Das niet mijn schuld, maar de schuld van kokkie!
Heb ik nu niets aan, mijn schouders janken niet hoorquote:
quote:
Ja, in een online spel wat kokkie speeltquote:
voor die knopen mag je wel een kapmes meenemenquote:Op maandag 9 januari 2012 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dan kom ik wel met het tornmesje langs
Andersom dus niet... Hij biedt het niet eens aan!quote:Op maandag 9 januari 2012 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dan kom ik wel met het tornmesje langs
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, in een online spel wat kokkie speelt
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Andersom dus niet... Hij biedt het niet eens aan!
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Andersom dus niet... Hij biedt het niet eens aan!
Nee, ik zie geen duiveltjes op het moment.. Ik leef op een grote roze wolk... Zie alleen maar positieve dingen!!quote:Op maandag 9 januari 2012 21:16 schreef superkokje het volgende:
[..]je hebt toch wel dat duiveltje gezien? zegt genoeg lijkt me
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:16 schreef superkokje het volgende:
[..]je hebt toch wel dat duiveltje gezien? zegt genoeg lijkt me
quote:
quote:
Ben je ookquote:Op maandag 9 januari 2012 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
En dan wordt er gezegd dat ik een zwaai-verslaafde ben
Een hele wijze uitspraakquote:Op maandag 9 januari 2012 21:33 schreef pl4kkie het volgende:
Er is nog niks zeker totdat er getekend is
zo is het. maar komt goed tochquote:Op maandag 9 januari 2012 21:33 schreef pl4kkie het volgende:
Er is nog niks zeker totdat er getekend is
quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:38 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Niet liegen jijquote:
quote:
En ik heb de fysio tot ziens gezegd!!quote:Op maandag 9 januari 2012 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en weer een probleem de wereld uit
Hè lekker toch zo'n dagjequote:Op maandag 9 januari 2012 21:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En ik heb de fysio tot ziens gezegd!!![]()
En ik heb een heel fijne dag met mijn vader gehad, samen fijn geklust!
Zal toch welquote:Op maandag 9 januari 2012 21:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
heb een gouden dag gehad! hoop dat mijn vader morgen weer zo gezellig is..
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zal toch wel
Keuken nu al helemaal gesloopt ?
Maar gaat dus deze week goed komen. Wat een puinzooi geeft het altijd hèquote:Op maandag 9 januari 2012 22:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]onderkant moet nog.. maar woensdag is mijn mannetje vrij..
Volgende week maandag komen ze de onderdelen brengen, om 7.00 uur en dinsdag staan ze rond half acht voor de deur om te plaatsen!quote:Op maandag 9 januari 2012 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar gaat dus deze week goed komen. Wat een puinzooi geeft het altijd hè![]()
Wanneer wordt de nieuwe keuken geplaatst ?
quote:Op maandag 9 januari 2012 22:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Volgende week maandag komen ze de onderdelen brengen, om 7.00 uur en dinsdag staan ze rond half acht voor de deur om te plaatsen!
ja, zoiets... of woensdag de hele dag..quote:
Meestal is mijn gebak binnen drie dagen op...quote:Op maandag 9 januari 2012 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
Oh, trouwens over bakken gesproken. Heb eerder vanavond de documentaire "Kings of pastry" gezien. Kan hem alleen niet terugvinden op uitzending gemist, want is echt de moeite waard.
Gaat over pattisserie chef-koks die de Meilleur Ouvrier France willen behalen en VIER jaar bezig zijn met het voorbereiden van een wedstrijd die DRIE dagen duurt.
quote:Op maandag 9 januari 2012 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
Oh, trouwens over bakken gesproken. Heb eerder vanavond de documentaire "Kings of pastry" gezien. Kan hem alleen niet terugvinden op uitzending gemist, want is echt de moeite waard.
Gaat over pattisserie chef-koks die de Meilleur Ouvrier France willen behalen en VIER jaar bezig zijn met het voorbereiden van een wedstrijd die DRIE dagen duurt.
Bij mij binnen twee (maar dat komt omdat ik zelf niet zo'n zoetekauw ben en dus meestal meeneem naar mijn werkquote:Op maandag 9 januari 2012 22:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Meestal is mijn gebak binnen drie dagen op...
Is alleen maar de trailer. Is echt goede docuquote:
newsleecher loopt alquote:Op maandag 9 januari 2012 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is alleen maar de trailer. Is echt goede docu
Echt triest om te zien hoe (zit ook in de trailer) iemand in het laatste half uur zijn suikerwerk omstoot waar hij 2 dagen mee bezig was. Zelfs bij de juryleden stonden de tranen in de ogen.
Ik ben dol op gebak en zoetigheidquote:Op maandag 9 januari 2012 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij mij binnen twee (maar dat komt omdat ik zelf niet zo'n zoetekauw ben en dus meestal meeneem naar mijn werk
Denk wel dat je deze docu wel kunt waarderen. Ik leefde tenminste echt wel mee met de chefs. En de bruidstaarten en suikerwerken die ze makenquote:Op maandag 9 januari 2012 22:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
newsleecher loopt al![]()
over 10min kijken
Geeft toch nietquote:Op maandag 9 januari 2012 22:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ben dol op gebak en zoetigheid
kan me er wat bij voorstellen. Heb het op lager niveau zien gebeurenquote:Op maandag 9 januari 2012 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk wel dat je deze docu wel kunt waarderen. Ik leefde tenminste echt wel mee met de chefs. En de bruidstaarten en suikerwerken die ze maken
ik ga dus volgende week mijn eerste chocoladetaart maken...quote:Op maandag 9 januari 2012 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk wel dat je deze docu wel kunt waarderen. Ik leefde tenminste echt wel mee met de chefs. En de bruidstaarten en suikerwerken die ze maken
ik moet me zo inhouden bij gebak.. vooral omdat lief niet een gebaketer is...quote:Op maandag 9 januari 2012 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geeft toch niet
Ik meer op kaas en worst, maar vind het wel heel leuk om te bakken.
Dat maakt de docu ook meteen zo spannend. Dit ZIJN al chef-koks van uitzonderlijk niveau, en ze staan bij het examen/wedstrijd praktisch net zo te trillen als een gemiddelde leerlingkok die zijn eerste horeca-papiertje probeert te halen. Eén doet al voor de 4e keer mee, dus is er al 16 jaar mee bezig om de MOF te behalenquote:Op maandag 9 januari 2012 22:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan me er wat bij voorstellen. Heb het op lager niveau zien gebeuren
quote:Op maandag 9 januari 2012 22:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik ga dus volgende week mijn eerste chocoladetaart maken...
Eigenlijk vind ik alleen vruchtenvlaai/gebak wel echt lekker (hooguit met wat banketbakkersroom). De rest is mij snel te zoet/vet/zwaarquote:Op maandag 9 januari 2012 22:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik moet me zo inhouden bij gebak.. vooral omdat lief niet een gebaketer is...
Dan is bokkenpoottaart voor jou echt niet geschikt...quote:Op maandag 9 januari 2012 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]lekker
[..]
Eigenlijk vind ik alleen vruchtenvlaai/gebak wel echt lekker (hooguit met wat banketbakkersroom). De rest is mij snel te zoet/vet/zwaar
Wil ik nog steeds wél makenquote:Op maandag 9 januari 2012 22:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan is bokkenpoottaart voor jou echt niet geschikt...
Bokkenpootjestaart..quote:Op maandag 9 januari 2012 22:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan is bokkenpoottaart voor jou echt niet geschikt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |