Voornamelijk in de Cabine/apparatenbouw.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
why not, als ze goed zijn. Maar belangrijkste is dat jij een baan hebt
Nog een bepaalde industrie, is nml een groot begrip
Ow, ga ik toch maar eens proberen dan. Ik heb trouwens een buur die de cementmixer en mitrailleur wél werkend heeftquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
gewoon tegen 1 energie ergens neerleggen. ontploffen als er een zombie op staat. Volgens mij 4 levens
heb ik er diverse van, Hebben mogelijk gekocht of voor de updat werkend gekregenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ga ik toch maar eens proberen dan. Ik heb trouwens een buur die de cementmixer en mitrailleur wél werkend heeft
cabine in de zin van vrachtwagens?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:24 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Voornamelijk in de Cabine/apparatenbouw.
Cementmixer e.d. zijn er pas sinds de update. Maar gekocht zou natuurlijk kunnen. Maar ga ik echt niet doenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ik er diverse van, Hebben mogelijk gekocht of voor de updat werkend gekregen
ik kijk wel uitquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Cementmixer e.d. zijn er pas sinds de update. Maar gekocht zou natuurlijk kunnen. Maar ga ik echt niet doen
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
cabine in de zin van vrachtwagens?
lekker afwisselend dus. Spannend. hopen dat het door gaatquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:31 schreef pl4kkie het volgende:
[..], allerlei soorten cabines, voor kranen, vrachtwagens, noem het maar up, hun maken het.
Ik hoop het ook(weet eigenlijk wel zkeer). Maadag hoor ik meer + een salaris aanbod.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
lekker afwisselend dus. Spannend. hopen dat het door gaat
zal voor je duimenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:38 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik hoop het ook(weet eigenlijk wel zkeer). Maadag hoor ik meer + een salaris aanbod.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:38 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik hoop het ook(weet eigenlijk wel zkeer). Maadag hoor ik meer + een salaris aanbod.
Ik ook hoorquote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ik ook hoor![]()
Maar niet meteen in paniek raken als ze maandagmiddag/avond nog niet gebeld hebben. Komt wel vaker voor
dat is dan ook weer een voordeel, dat je de bedrijfscultuur kentquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:43 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
[..]![]()
Nee weet ik. Maar ik heb wel een vermoeden dat ze maandag bellen. Ik heb 5 jaar met die mensen samengewerkt, ik weet hoe ze werken
. Als ze iets zeggen dan komen dat na ook.
Idd, er zit eigenlijk nog een heel verhaal vooraf, maar ik heb geen zin om dat helemaal uitteleggenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is dan ook weer een voordeel, dat je de bedrijfscultuur kent
Truste kokkiequote:
en zo werkt datquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:46 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Idd, er zit eigenlijk nog een heel verhaal vooraf, maar ik heb geen zin om dat helemaal uitteleggen.
Korte samenvatting: als je 5 jaar lang je best doet onthouden mensen je. Dat kan een heel groot voordeel zijn.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar het is zo truttig en beschaafd
Zo begon ik ook, maar zeker de laatste twee jaar ben ik aardig door het WIDM-virus gegrepen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:25 schreef Laysa het volgende:
Nah....als ik het al ga volgen dan is dan gewoon die ene keer per week
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo begon ik ook, maar zeker de laatste twee jaar ben ik aardig door het WIDM-virus gegrepen.
Gewoon een keertje kijken, en er achter komen of het een programma is dat jou ligt
Je weet vast wel weer een of andere ban om te mollen uit de geschriften te halenquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik pof wel eens een molletje in de magnetron. Prima eten zo'n beest!
De potjes eet je niet. De rest wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]De voorpoten zijn lekker mals daar het vele graven
Nah, vlees dat gewerkt heeft, heeft meer smaak, de rest is alleen maar geschikt voor een stoofpotje. En eekhoorntjes, tjeetje daar zit zo weinig vlees aan dat proef je toch nietquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De potjes eet je niet. De rest wel.![]()
Als je geluk hebt met stropen dan smaakt het prima met een eekhoorntje.
Zitten zo op het oog best smakelijke recepten bij, maar zijn eerder 18e of 19e eeuws recepten uit het zuiden van de VSquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://www.woodybobs.com/bestsquirrelrecipes.html
Een middeleeuwse delicatesse.
En waar komen die Amerikanen van oorsprong vandaan?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zitten zo op het oog best smakelijke recepten bij, maar zijn eerder 18e of 19e eeuws recepten uit het zuiden van de VS
Zo te zien aan deze recepten uit Afrikaquote:Op zondag 8 januari 2012 19:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En waar komen die Amerikanen van oorsprong vandaan?
Alle kleuren lusten eekhoornquote:Op zondag 8 januari 2012 19:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo te zien aan deze recepten uit Afrika
Zet je zwaard in de hoek, laat je schip buiten staan en kom binnen!quote:
Goed! Maar ik zit wel met één oog BzV te kijken hoor... Ben zo benieuwd!quote:Op zondag 8 januari 2012 20:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zet je zwaard in de hoek, laat je schip buiten staan en kom binnen!
Boeren met 1000 kinderen. Zo het einde verklapt of wat dat vorige week?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Goed! Maar ik zit wel met één oog BzV te kijken hoor... Ben zo benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |