dan formuleer ik het anders:quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, zover ga ik nog niet dat er doden hoeven te vallen
Ach, even dromen mag toch bestquote:
Hilde wie ?quote:
ik heb een keer een boek gelezen dat je de dingen waarvan je droomt moet visualiseren. En dat het dan uitkomt wat je visualiseert. Ik denk dat ik Mark gewoon laat bellen maandagquote:
topic stond in RLS net bovenaan, een of ander iemand uit een big brother reeks NLquote:
Dit soort nieuws vind ik veel leukerquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:19 schreef Ceetje.. het volgende:
toch leuk zo'n app op je ipad die je vertelt dat er in Rotterdam Rijnmond een zeer grote brand woedt
uit big brother 2006. moeder van milica die datzelfde jaar in het huis zat. Blijkt al 3mnd geleden te zijnquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
uit big brother 2006. moeder van milica die datzelfde jaar in het huis zat. Blijkt al 3mnd geleden te zijn
Ietsjes langer geledenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
uit big brother 2006. moeder van milica die datzelfde jaar in het huis zat. Blijkt al 3mnd geleden te zijn
mijn lieve Mark heeft deze app geïnstalleerd, altijd bang dat ie iets mist. Maar geeft bij ernstige calamiteiten de pushberichten voor heel NL door, niet alleen plaatselijkquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit soort nieuws vind ik veel leuker
http://www.nu.nl/algemeen(...)welijk-scheiden.html
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ietsjes langer geleden![]()
Hilde Rens heeft op 25 juni 2009 zelfmoord gepleegd.
Als er echt belangrijjk nieuws is krijg ik wel een twatjequote:Op vrijdag 30 december 2011 23:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mijn lieve Mark heeft deze app geïnstalleerd, altijd bang dat ie iets mist. Maar geeft bij ernstige calamiteiten de pushberichten voor heel NL door, niet alleen plaatselijk
das weer een anderquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ietsjes langer geleden![]()
Hilde Rens heeft op 25 juni 2009 zelfmoord gepleegd.
die krijg ik ook maar dat vond hij niet voldoendequote:Op vrijdag 30 december 2011 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als er echt belangrijjk nieuws is krijg ik wel een twatje
Ow, wordt er werkelijk van mij verwacht dat omdat ik in de RLS-SC post alle kandidaten van alle BB's en DGK's uit mijn hoofd ken, en nog steeds bij hou wat wie doetquote:
milica haar dochter is getrouwd met jeroen, ook een deelnemer. zij is drachtig en staat op het punt te werpenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, wordt er werkelijk van mij verwacht dat omdat ik in de RLS-SC post alle kandidaten van alle BB's en DGK's uit mijn hoofd ken, en nog steeds bij hou wat wie doet
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:26 schreef superkokje het volgende:
ik ga mijn nest in. Moet morgen niet ziek zijn, zonde van de klappertjes
het regent morgen om 00.00 uurquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:26 schreef superkokje het volgende:
ik ga mijn nest in. Moet morgen niet ziek zijn, zonde van de klappertjes
zal vast goed komen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]trusten kokkie, paracetamolletje innemen en lekker slapen
Als ik je morgen niet meer spreek een gezellige jaarwisseling en vooral een gezond begin van het nieuwe jaar
Dat heb je weer heel poëtisch verwoordquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
milica haar dochter is getrouwd met jeroen, ook een deelnemer. zij is drachtig en staat op het punt te werpen
ach, die vergeet ik nog, de bijbehorende drie zoenenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
zal vast goed komen.
Voor jullie ook het beste voor het nieuwe jaar![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat heb je weer heel poëtisch verwoord
da's volgens mij een koks-ding.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat heb je weer heel poëtisch verwoord
die ken ik ook jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
da's volgens mij een koks-ding.
Toen ik in de horeca bij 't Autotron werkte, zei de chef toen zijn vrouw hoogzwanger was:
Ik mot naar huis, ons Marie mot biggen
en nee, hij had geen varkens thuis, en zijn vrouw heette inderdaad Marie
jij ook een hele goede jaarwisseling en de allerbeste wensen voor zondag en de rest van 't jaarquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga ook mijn bed in, zit al een uur te
![]()
Ceetjegoede jaarwisseling
je nest in jij, anders kom ik met dequote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:01 schreef Ceetje.. het volgende:
00.01 uur 31 december: ik heb het op de valreep toch nog de laatste dag van 't jaar zien worden![]()
[ afbeelding ]
En ik denk dat we allemaal vandaag #MWVZWquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:01 schreef Ceetje.. het volgende:
00.01 uur 31 december: ik heb het op de valreep toch nog de laatste dag van 't jaar zien worden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:55 schreef Ceetje.. het volgende:
Fijn altijd als de visite bakken vol van die oliebollen meebrengt![]()
![]()
![]()
Moest ik nog effe kwijt.
Tot volgend jaar allemaal
Jij ook een zalig uiteinde!!quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Fijne jaarwisseling dames en superkokje!
Jij en Laysa ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Fijne jaarwisseling dames en superkokje!
quote:Een gezond en gelukkig 2012 toegewenst!
quote:Op zondag 1 januari 2012 00:42 schreef MaryMouse het volgende:
Dit bericht moet ik hier even posten. Ik quote sms van Kahaarin:
[..]Ze leeft nog
quote:Op zondag 1 januari 2012 02:04 schreef superkokje het volgende:
Voor al mijn FOK vrienden het aller beste voor het nieuwe jaar
quote:Op zondag 1 januari 2012 12:34 schreef pl4kkie het volgende:
Allemaal de beste wensen en een gelukkig en gezond nieuwjaar
quote:Op zondag 1 januari 2012 20:37 schreef Ceetje.. het volgende:
Allemaal gelukkig nieuwjaar![]()
Ik sta niet in de top 500 maar wel in de top 2000![]()
Maareeeeh, ik ben er morgen weer, ga lekker op mijn gemakkie Youp kijken![]()
Prettige avond allemaal![]()
quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nu mooie film.. Terug naar de Kust...
Dus als je me mist, dan is het een goede film!!
Het is je gegundquote:
vandaag wel weer, gister de hele dag van de wereldquote:Op maandag 2 januari 2012 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het is je gegund![]()
kokkie
![]()
weer een beetje bijgekomen?
Die indruk kreeg ik al, had je eigenlijk vandaag ook nog wel een beetje buiten westen verwachtquote:Op maandag 2 januari 2012 21:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
vandaag wel weer, gister de hele dag van de wereld
je bedoelt rust rust en rustquote:Op maandag 2 januari 2012 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die indruk kreeg ik al, had je eigenlijk vandaag ook nog wel een beetje buiten westen verwacht
Juist jij kent toch het belang van de drie R's
quote:Op maandag 2 januari 2012 21:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
je bedoelt rust rust en rust![]()
was om 11.00 al op de zaak, en kom net binnen vallen
partij van 60 pax. En maandafsluitingquote:Op maandag 2 januari 2012 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Zoveel af te ronden door je weekend van vorige week en voortebereiden voor je weekend van deze week?
Zolang je maar een leuk OenN met je vrienden hebt gehadquote:Op maandag 2 januari 2012 21:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
partij van 60 pax. En maandafsluiting
Lekker rustig, en vanaf een uurtje of elf tot een uurtje of half drie was het beregezellig hier op FOK!quote:Op maandag 2 januari 2012 21:43 schreef superkokje het volgende:
ben je de avond leuk doorgekomen zaterdag?
was je alleen thuis danquote:Op maandag 2 januari 2012 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lekker rustig, en vanaf een uurtje of elf tot een uurtje of half drie was het beregezellig hier op FOK!
heb me prima vermaakt, gezellig zitten kleppen, misten zelfs dat het 12 uur was. merkten het aan het vuurwerkquote:Op maandag 2 januari 2012 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zolang je maar een leuk OenN met je vrienden hebt gehad
quote:
quote:[..]
heb me prima vermaakt, gezellig zitten kleppen, misten zelfs dat het 12 uur was. merkten het aan het vuurwerk
mss volgend jaar ook maar een keer doenquote:Op maandag 2 januari 2012 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]dus geen Youp gezien?
Hier was het vanaf een uur of 10 al bijna continue knallen, weinig verschil met 12 uur
quote:Op maandag 2 januari 2012 21:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
mss volgend jaar ook maar een keer doen![]()
HEb helemaal niks gezien, was om 0230 thuis, en lag om 7.30 weer naar het plafond te staren
Zullen er ook wel een paar van mij en muisje zijnquote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zullen er ook wel een paar van mij en muisje zijn
als i dat toch eens wistquote:Op maandag 2 januari 2012 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]waarom lukt het jou niet om uit te slapen?
Ik lag er geloof ik om 0230 in en kwam met moeite om 1100 er weer uit. Moest natuurlijk nog verplicht langs moeders. Gelukkig was mijn zusje nét weg met dat stelletje drukke meiden
Ik had teveel gedronken, daarom voelde ik mij ook baggerquote:Op maandag 2 januari 2012 22:00 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
[..]
als i dat toch eens wistDaarom wss de hele dag van de wap
Misschien volgend jaar maar gewoon met OenN thuis blijven en lekker om 2300 je bedje inquote:Op maandag 2 januari 2012 22:00 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
[..]
als i dat toch eens wistDaarom wss de hele dag van de wap
moet je ook maar niet zuipenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had teveel gedronken, daarom voelde ik mij ook bagger![]()
Lag er gister om 10:30 en en heb de klok 11:00, 11:30, 12:00, 00:30, 01:00, 01:30, 02:00 én 02:30 horen slaan voor ik (drie bekers warme melk later) pas in slaap viel
Uiteraard moet ik je weer gewoon gelijk gevenquote:
of weer in training gaanquote:Op maandag 2 januari 2012 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Misschien volgend jaar maar gewoon met OenN thuis blijven en lekker om 2300 je bedje in
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uiteraard moet ik je weer gewoon gelijk geven
Kan je de winter goed voor gebruikenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
of weer in training gaan![]()
Vriendin van me is vorige week voor het eerst in een paar jaar uit geweest, heeft de smaak weer te pakken. Moet ook weer mee. Gaat wat worden
quote:
maar ik ben ook nog lang niet uitgeleerdquote:Op maandag 2 januari 2012 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]lach maar, eigenlijk moet ik 'superkokjes padawan' heten ipv 'Barts padawan'
af en toe is wel leukquote:Op maandag 2 januari 2012 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan je de winter goed voor gebruiken
Is een goede Yoda ook nooitquote:Op maandag 2 januari 2012 22:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
maar ik ben ook nog lang niet uitgeleerd
De laatste keer dat ik 'uit' geweest ben was toen ik nog in de VS woonde, sindsdien niet meer verder gekomen dan de hotelbar op zakenreizenquote:
voor mij ook al een jaar of 5quote:Op maandag 2 januari 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik 'uit' geweest ben was toen ik nog in de VS woonde, sindsdien niet meer verder gekomen dan de hotelbar op zakenreizen
Toen je nog dartequote:
neuy Was met bewuste vrien en vriendin, minimaal twee keer per weekin een buurtkroeg doorhalenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toen je nog darte
Alleen uitgaan heb ik nooit leuk gevonden, en al mijn vrienden hebben inmiddels kids dus die gaan niet meer uit.
Maar die hebben geen kinderen denk ikquote:Op maandag 2 januari 2012 22:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
neuy Was met bewuste vrien en vriendin, minimaal twee keer per weekin een buurtkroeg doorhalen
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Misschien moeten Muisje en Kokje eens samen uitgaan.. Beide geen kindjes, beide gek op Football.. Dus wanneer wordt er eens een wedstrijd in Nederland gespeeld??
best wel jammer jaquote:Op maandag 2 januari 2012 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]De Amsterdam Admirals bestaan niet meer
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Heel jammer dan... Rugby dan? Of ijshockey??
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Oorlogsmuseumquote:Op maandag 2 januari 2012 22:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
quote:
en zo is hetquote:Op maandag 2 januari 2012 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]wat in het vat zit verzuurd niet
je mag vragen wat je wilquote:Op maandag 2 januari 2012 22:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
iets zegt me dat ik nu niet door moet vragen...
Precies, ooit zijn wij beiden oud-en-grijs en met pensioen en durf je het misschien wél aan om een gaatje in je drukke agenda te vindenquote:
Dat is ook zoquote:Op maandag 2 januari 2012 22:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
En van uitstel komt afstel.. Dat weet iedereen!
door dequote:
kan nog steeds niet stoppen met werken, had wel de vetpot van ¤ 10,-quote:Op maandag 2 januari 2012 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Precies, ooit zijn wij beiden oud-en-grijs en met pensioen en durf je het misschien wél aan om een gaatje in je drukke agenda te vinden
Je blijft hem maar de hand boven het hoofd houden!quote:Op maandag 2 januari 2012 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is ook zo![]()
Daarom weet ik zijn
[..]
door deecht wel op de juiste manier te interpreteren
Ik heb nog niet eens gekekenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan nog steeds niet stoppen met werken, had wel de vetpot van ¤ 10,-
<duh> altijd met de oudejaarsloterijquote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
<duh> altijd met de oudejaarsloterij
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je blijft hem maar de hand boven het hoofd houden!
dat zal ik wel verdienenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je blijft hem maar de hand boven het hoofd houden!
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:52 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
![]()
de 30mljn is van de normale trekking
daar ga ik ook van uitquote:Op maandag 2 januari 2012 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Is een beetje langs mij heen gegaan deze maand. Heb drie hele loten, maar ga er vanuit dat ik je nog géén nieuwe telefoon kan geven
zonder die loten te kopen had ze bijna die telefoon voor je bijelkaar!quote:Op maandag 2 januari 2012 22:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar ga ik ook van uit![]()
3 loten, alsof je een emmer leeg schut
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar ga ik ook van uit![]()
3 loten, alsof je een emmer leeg schut
wat een heerlijk gevoel zou dat zijn zegquote:Op maandag 2 januari 2012 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]eentje vast, eentje van mijn moeder, en eentje omdat ik toch wat moest kopen van die kerstkadobon van ¤30 van mijn baas
en dan koop je een staatslot? en dan juist in de loterij dat iedereen mee doet?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]eentje vast, eentje van mijn moeder, en eentje omdat ik toch wat moest kopen van die kerstkadobon van ¤30 van mijn baas
Ja, daarom eigenlijk dom dat ik nog niet gekeken heb. Zeg baas, bedankt voor het kerstkadootje van 30 miljoenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
wat een heerlijk gevoel zou dat zijn zeg![]()
Uh, kan je dat worteltje uit je mond halen voor je praatquote:Op maandag 2 januari 2012 23:03 schreef superkokje het volgende:
[url=checken][url]https://www.staatsloterij.nl/cspublish/Satellite?c=Page&childpagename=Staatsloterij%2FStaatsTwoColumnsLayout&cid=1221558288819&p=1221558155870&packedargs=Combination%3DStaats_Combination%26Fraction%3DStaats_Fraction%26hasJackpotOption%3DhasJackpotOption%26hasNumberChoice%3DhasNumberChoice%26numberChoice%3DStaats_numberChoice%26onClickTrue%3DStaatsOnClick%26withJackpot%3DStaats_withJackpot&pagename=StaatsWrapper[/url][/url]
Ik moet nu kijken of jij een nieuwe telefoon krijgtquote:
wat jij wilquote:Op maandag 2 januari 2012 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet nu kijken of jij een nieuwe telefoon krijgt
Eh, ik geloof dat ik afgelopen maand een beetje chaotisch was. De loten liggen niet op hun normale plek, ik moet zoekenquote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, ik geloof dat ik afgelopen maand een beetje chaotisch was. De loten liggen niet op hun normale plek, ik moet zoeken
herkenbaar.. laatst alles afgezocht om het partroon van mijn uiltje.. en die vind ik nu dus in een bepaald tasje terug.. en ik ben nu dus mijn uiltje aan het haken!!quote:Op maandag 2 januari 2012 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, ik geloof dat ik afgelopen maand een beetje chaotisch was. De loten liggen niet op hun normale plek, ik moet zoeken
ik ben meer van een uiltje knappenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
herkenbaar.. laatst alles afgezocht om het partroon van mijn uiltje.. en die vind ik nu dus in een bepaald tasje terug.. en ik ben nu dus mijn uiltje aan het haken!!
Lijkt mij sterk dat ik ze bij het oud papier heb zitten, maar je weet nooit, morgen toch maar even kijken. Zou zo zonde zijn voor je, geen nieuwe telefoon en geen wintersportquote:
zou idd heel jammer zijn jaquote:Op maandag 2 januari 2012 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk dat ik ze bij het oud papier heb zitten, maar je weet nooit, morgen toch maar even kijken. Zou zo zonde zijn voor je, geen nieuwe telefoon en geen wintersport
Ga morgen wel even kijkenquote:
daar hou ik me ook maar aan vastquote:Op maandag 2 januari 2012 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ga morgen wel even kijken
En anders de 10e weer een kansje
Jij kan je beter vast houden aan een leuke baan, heb je meer succes meequote:Op maandag 2 januari 2012 23:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar hou ik me ook maar aan vast
doe ik voorlopig ook welquote:Op maandag 2 januari 2012 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij kan je beter vast houden aan een leuke baan, heb je meer succes mee
ik wil ook een leuke baan vasthoudenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij kan je beter vast houden aan een leuke baan, heb je meer succes mee
Die gaat er dit jaar voor jou (en mij) ook zeker komenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik wil ook een leuke baan vasthouden
moet ik eerst nog bedenken watquote:Op maandag 2 januari 2012 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die gaat er dit jaar voor jou (en mij) ook zeker komen
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
moet ik eerst nog bedenken wat
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]boerin misschien iets voor jou?
Bollo zoekt nog een vrouwke
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]boerin misschien iets voor jou?
Bollo zoekt nog een vrouwke
slaap lekkerquote:Op maandag 2 januari 2012 23:39 schreef superkokje het volgende:
ik ben er weg van voor vandaag. Zien dat we eea kunnen inhalen
Truste
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:39 schreef superkokje het volgende:
ik ben er weg van voor vandaag. Zien dat we eea kunnen inhalen
Truste
Die moet op zoek naar een lief boerinnekequote:Op maandag 2 januari 2012 23:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]en dan neem jij mijn lief over???
Niet stoken in een gelukkig huwelijk!! Laat dat maar aan mijn schoonmoeder over..quote:Op maandag 2 januari 2012 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die moet op zoek naar een lief boerinneke
Had met mijn ex ook zo'n mens dus moet even postenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Niet stoken in een gelukkig huwelijk!! Laat dat maar aan mijn schoonmoeder over..
Bij het grofvuil zetten dusquote:
quote:
blijft een leuke filmquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]is wel grappig, lompe boer vinnik hem
kokkie
beter zoekenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
Wel opvallend in dit soort films hebben de hoofdrolspelers altijd mooie buurmannen of buurvrouwen. Waarom overkomt mij zoiets niet
Hmmm, als bij jouw wel dat soort types in de flat wonen, moet ik maar verhuizenquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, als bij jouw wel dat soort types in de flat wonen, moet ik maar verhuizen
Whut, dus jij bent de enige man in jouw flat? wat een paradijs dan voor jequote:
valt best mee, hoop bejaardenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Whut, jij bent de enige man in jouw flat, wat een paradijs dan voor je
Ow, stakkerquote:
Is wel lachen zo in dat restaurantquote:
het zal je gebeuren zegquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is wel lachen zo in dat restaurant
Dan is het pas echt lachenquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
vooral voor degene met de afstandsbediening
tenzij die weet wat die doetquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]maar dan moet ie wel in handen zijn van een volwassene en niet van een kind
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
tenzij die weet wat die doet![]()
oh nee, das strafbaar
eentje maarquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
Ze krijgen traantjes in hun ogen, en nog steeds ontkennen
Ze komt erachterquote:
Zou ik nooit beweren hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
ze wist het al.En vrouwen maar beweren dat mannen moeilijk zijn
vrouwen willen niet begrepen wordenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zou ik nooit beweren hoor![]()
Ik snap alleen niet dat ze ons niet begrijpen
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
vrouwen willen niet begrepen worden
quote:
quote:Mannen zijn niet sterk, mannen zijn niet stoer
, mannen zijn bang
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
Dat kan toch ook niet anders als je met zulke wezens te maken hebt
geen ongedierte in mijn huisquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]jij bent bang voor een klein grijs muisje
![]()
![]()
Hier ook windkracht 10 voorspeld voor vanachtquote:
quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
tja.. wat een echoput is het hier.. het lijkt mijn real life vrienden wel
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]is niet leuk als je zo door je vrienden in de steek gelaten wordt
![]()
IRL of FOK! maakt niet uit
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sorry dat ik je eenzaam liet voelen!!!
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]geniet even van de knuffel van vikingsmeisje
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nog een keertje dan...
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dank je, ik voel mij nu niet meer eenzaam en alleen
weekend werken jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
Ben je nu ook echt beter? Of is het half-half?
Weekend nu toch weer, of niet?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
weekend werken ja![]()
gaat wel weer, nu alleen weer koppijn
geen idee, kan je zo hebbenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]hoe komt dat?
stress, verflucht, hooikoorts?
Ja, ik wél, maar jijquote:
heb idd niet zo gek vaak koppijn, en als ik het heb, is het niet echt storend.quote:
En met een toename van het dagelijkse aantal te slikken pilletjesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb idd niet zo gek vaak koppijn, en als ik het heb, is het niet echt storend.
denk maar zo, ouderdom komt met gebreken
ben niet zo'n pillenslikker. Kom er regelmatig achter dat ik ze weer vergeten benquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En met een toename van het dagelijkse aantal te slikken pilletjes
Ja, een beetje jammer dat ik een nieuwe tv gekocht heb. Nu zie ik nog scherper dat er toch niets op tv isquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:24 schreef superkokje het volgende:
Wat hebben we toch weer een geweldige TV avond
gnah, gnahquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:25 schreef superkokje het volgende:
Vanavond lekker Dakar kijken![]()
Oh nee, hoeft niet, etappe is geschrapt ivm hevige sneeuw in chili![]()
Ik slik de pillen ook niet vrijwillig hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben niet zo'n pillenslikker. Kom er regelmatig achter dat ik ze weer vergeten ben
ik weet het, maar denk er gewoon niet aanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik slik de pillen ook niet vrijwillig hoor
Maar het is niet zo slim om ze regelmatig te vergeten. Juist het regelmatig innemen, is belangrijk
quote:
Zo'n weekdoosje bij de apotheek kopen, naast je bed leggen, met een glas water ernaast. En zodanig dat je eerst het glas onmept voor je je wekker uit kunt zettenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik weet het, maar denk er gewoon niet aan
dan maar een jaar eerder deaudt
en 's avonds danquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo'n weekdoosje bij de apotheek kopen, naast je bed leggen, met een glas water ernaast. En zodanig dat je eerst het glas onmept voor je je wekker uit kunt zetten
liggen op de koffiemachine naast de wasbak in de keuken, dus zie ze altijd liggenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo'n weekdoosje bij de apotheek kopen, naast je bed leggen, met een glas water ernaast. En zodanig dat je eerst het glas onmept voor je je wekker uit kunt zetten
Twee doosjes kopen, of H.A. vragen of je medicatie niet aangepast kan worden dat je maar 1x per dag je meds hoeft in te nemen.quote:
volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als het zo simpel was van alleen maar een jaartje eerder deaudt gaan, dan was ik het met je eens. Ik heb je vast wel al eens op het topic van Sunchaser/Stephan gewezen
lukt niet met cholesterol en bloeddrukquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Twee doosjes kopen, of H.A. vragen of je medicatie niet aangepast kan worden dat je maar 1x per dag je meds hoeft in te nemen.
Ow, cholesterol heb ik geen last van dus ook geen meds voor. Voor bd en hk heb ik nu 5 pilletjes, maar die moet/mag ik allemaal 's ochtends innemen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
lukt niet met cholesterol en bloeddruk
bd 's morgens iddquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, cholesterol heb ik geen last van dus ook geen meds voor. Voor bd en hk heb ik nu 5 pilletjes, maar die moet/mag ik allemaal 's ochtends innemen.
ouderdom komt met gebreken hèquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
Ik had nog een vraagje aan je, maar die ben ik nu weer vergeten
oorzaak drankquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
Kozakovquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
quote:
quote:
*plop*quote:
Ik betwijfel het. Als ik in je buik prik voelt het volgens mij nog erg rauw aanquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Als ik in je buik prik voelt het volgens mij nog erg rauw aan
Nog beterquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel goed lezen
quote:
nergens voor nodigquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]* MaryMouse kruipt snel met peukie haar holletje in
maar, maar, jij bent toch niet opnieuw begonnenquote:
hou het maar op wisselend succesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar, maar, jij bent toch niet opnieuw begonnen
Emmertje liep vorige week over
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
hou het maar op wisselend succes
Slecht van je. Heel slechtquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar, maar, jij bent toch niet opnieuw begonnen
Emmertje liep vorige week over
is wel goed voor hbquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik heb het tenminste een dik half jaar toch vol weten te houden.
roken is ook niet goed met hb
Niet slecht, wel ongezondquote:
<zucht>quote:
Tja, verbaast mij wél. Over zijn post-angst is ie toch al een tijdje heenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
onze lurker komt ook weer een keer kijken![]()
Veel natrium naar binnen werken, bij voorkeur in geconserveerde vette worsten, heeft je cholesterol er ook meteen baat bijquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Veel natrium naar binnen werken, bij voorkeur in geconserveerde vette worsten, heeft je cholesterol er ook meteen baat bij![]()
Oh, en ook zorgen dat je veel meer stress in je leven krijgt, scheelt zo ook weer een puntje of 10
Ja, ik kom weer ffies kijken, mag dat?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
onze lurker komt ook weer een keer kijken![]()
hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:57 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ja, ik kom weer ffies kijken, mag dat?
Foie grass goede neutralisator voor natrium? Ik dacht dat dat vooral van invloed was op ijzer, en dus op de andere Hb (hemoglobine)quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:55 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
en lekker dat het is
![]()
![]()
neutraliseer ik wel met foie grass
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:57 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ja, ik kom weer ffies kijken, mag dat?
in de perigord, het gebied van de ganzenlever, komt wereldwijd het minst problemen met hart en bloedvaten voorquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Foie grass goede neutralisator voor natrium? Ik dacht dat dat vooral van invloed was op ijzer, en dus op de andere Hb (hemoglobine)
* MaryMouse gaat meer lever eten![]()
Oh, dat wist ik niet. Maar wat is er dan zo bijzonder aan ganzenlever t.o.v. andere levers?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
in de perigord, het gebied van de ganzenlever, komt wereldwijd het minst problemen met hart en bloedvaten voor
ik heb geen idee, maar is wel onderzoek naar gedaan. Schijn minder verzadigde vetten te hebben dan overige dierlijke vettenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Maar wat is er dan zo bijzonder aan ganzenlever t.o.v. andere levers?
Eh, maar de verzadigde vetten hebben toch meer invloed op cholesterol?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik heb geen idee, maar is wel onderzoek naar gedaan. Schijn minder verzadigde vetten te hebben dan overige dierlijke vetten
Ik ga maandag wel even zoeken in de Digitale Bieb naar dat onderzoekquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik heb geen idee, maar is wel onderzoek naar gedaan. Schijn minder verzadigde vetten te hebben dan overige dierlijke vetten
klopt, dacht dat je daar ook op doelde met vette worstquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, maar de verzadigde vetten hebben toch meer invloed op cholesterol?
Echt, ik wou dat die artsen/wetenschappers eens gewoon toegaven dat ze niet weten waardoor hb wordt veroorzaakt, laat staan hoe je het kan vóórkomen.
Ow, ja nu snap ik het.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
klopt, dacht dat je daar ook op doelde met vette worst
:$.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
natuurlijk jij altijd
![]()
pl4kkie
ik heb je hier gemist
ik ookquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ja nu snap ik het.met de vette worst
doelde ik inderdaad daar op.
ik ben slecht geworden in multi-tasken
Das, heul niet waarquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:08 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
:$.
Ik heb weinig te vertellen eigenlijk
Je kon verwachten dat dat twatje een back-fire zou wordenquote:
Ja okee, Ik zit denk met mn hoofd een beetje diepverzonken daarinquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Das, heul niet waar![]()
(maar ik weet het al)
Vertel jij het kokkie dan even zelf? Die heeft nu geen idee waar ik op doelquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:09 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ja okee, Ik zit denk met mn hoofd een beetje diepverzonken daarin
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vertel jij het kokkie dan even zelf? Die heeft nu geen idee waar ik op doel
quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:22 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik heb een baan ja. Maar of het een nieuwe baan word? Dat weet ik nog niet. Maandag hoor ik meer. Heel goed en leuk gesprek gehad. Ik durf al wel te zeggen mits er geen gekke dingen gebeuren ik voor 99% een nieuwe job heb.
Metaalbewerker/lasserquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
das super. En wat gaat het worden
Ja, de vergrijzing slaat toe daar, Ze willen een hoop nieuw bloed aannemen. Buitenlanders komen er daar echt niet binnenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
kijk aan. Dus toch nog vakmensen nodig
gewoon tegen 1 energie ergens neerleggen. ontploffen als er een zombie op staat. Volgens mij 4 levensquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
Ik weet mijn vraag weer
![]()
Kokkie weet jij al wat je met die landmijnen moet/kunt doen die je soms als mistery-gift krijgt?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
kijk aan. Dus toch nog vakmensen nodig
why not, als ze goed zijn. Maar belangrijkste is dat jij een baan hebtquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:20 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ja, de vergrijzing slaat toe daar, Ze willen een hoop nieuw bloed aannemen. Buitenlanders komen er daar echt niet binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |