dan formuleer ik het anders:quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, zover ga ik nog niet dat er doden hoeven te vallen
Ach, even dromen mag toch bestquote:
Hilde wie ?quote:
ik heb een keer een boek gelezen dat je de dingen waarvan je droomt moet visualiseren. En dat het dan uitkomt wat je visualiseert. Ik denk dat ik Mark gewoon laat bellen maandagquote:
topic stond in RLS net bovenaan, een of ander iemand uit een big brother reeks NLquote:
Dit soort nieuws vind ik veel leukerquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:19 schreef Ceetje.. het volgende:
toch leuk zo'n app op je ipad die je vertelt dat er in Rotterdam Rijnmond een zeer grote brand woedt
uit big brother 2006. moeder van milica die datzelfde jaar in het huis zat. Blijkt al 3mnd geleden te zijnquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
uit big brother 2006. moeder van milica die datzelfde jaar in het huis zat. Blijkt al 3mnd geleden te zijn
Ietsjes langer geledenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
uit big brother 2006. moeder van milica die datzelfde jaar in het huis zat. Blijkt al 3mnd geleden te zijn
mijn lieve Mark heeft deze app geïnstalleerd, altijd bang dat ie iets mist. Maar geeft bij ernstige calamiteiten de pushberichten voor heel NL door, niet alleen plaatselijkquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit soort nieuws vind ik veel leuker
http://www.nu.nl/algemeen(...)welijk-scheiden.html
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ietsjes langer geleden![]()
Hilde Rens heeft op 25 juni 2009 zelfmoord gepleegd.
Als er echt belangrijjk nieuws is krijg ik wel een twatjequote:Op vrijdag 30 december 2011 23:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mijn lieve Mark heeft deze app geïnstalleerd, altijd bang dat ie iets mist. Maar geeft bij ernstige calamiteiten de pushberichten voor heel NL door, niet alleen plaatselijk
das weer een anderquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ietsjes langer geleden![]()
Hilde Rens heeft op 25 juni 2009 zelfmoord gepleegd.
die krijg ik ook maar dat vond hij niet voldoendequote:Op vrijdag 30 december 2011 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als er echt belangrijjk nieuws is krijg ik wel een twatje
Ow, wordt er werkelijk van mij verwacht dat omdat ik in de RLS-SC post alle kandidaten van alle BB's en DGK's uit mijn hoofd ken, en nog steeds bij hou wat wie doetquote:
milica haar dochter is getrouwd met jeroen, ook een deelnemer. zij is drachtig en staat op het punt te werpenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, wordt er werkelijk van mij verwacht dat omdat ik in de RLS-SC post alle kandidaten van alle BB's en DGK's uit mijn hoofd ken, en nog steeds bij hou wat wie doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |