Voornamelijk in de Cabine/apparatenbouw.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
why not, als ze goed zijn. Maar belangrijkste is dat jij een baan hebt
Nog een bepaalde industrie, is nml een groot begrip
Ow, ga ik toch maar eens proberen dan. Ik heb trouwens een buur die de cementmixer en mitrailleur wél werkend heeftquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
gewoon tegen 1 energie ergens neerleggen. ontploffen als er een zombie op staat. Volgens mij 4 levens
heb ik er diverse van, Hebben mogelijk gekocht of voor de updat werkend gekregenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ga ik toch maar eens proberen dan. Ik heb trouwens een buur die de cementmixer en mitrailleur wél werkend heeft
cabine in de zin van vrachtwagens?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:24 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Voornamelijk in de Cabine/apparatenbouw.
Cementmixer e.d. zijn er pas sinds de update. Maar gekocht zou natuurlijk kunnen. Maar ga ik echt niet doenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ik er diverse van, Hebben mogelijk gekocht of voor de updat werkend gekregen
ik kijk wel uitquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Cementmixer e.d. zijn er pas sinds de update. Maar gekocht zou natuurlijk kunnen. Maar ga ik echt niet doen
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
cabine in de zin van vrachtwagens?
lekker afwisselend dus. Spannend. hopen dat het door gaatquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:31 schreef pl4kkie het volgende:
[..], allerlei soorten cabines, voor kranen, vrachtwagens, noem het maar up, hun maken het.
Ik hoop het ook(weet eigenlijk wel zkeer). Maadag hoor ik meer + een salaris aanbod.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
lekker afwisselend dus. Spannend. hopen dat het door gaat
zal voor je duimenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:38 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik hoop het ook(weet eigenlijk wel zkeer). Maadag hoor ik meer + een salaris aanbod.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:38 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik hoop het ook(weet eigenlijk wel zkeer). Maadag hoor ik meer + een salaris aanbod.
Ik ook hoorquote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ik ook hoor![]()
Maar niet meteen in paniek raken als ze maandagmiddag/avond nog niet gebeld hebben. Komt wel vaker voor
dat is dan ook weer een voordeel, dat je de bedrijfscultuur kentquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:43 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
[..]![]()
Nee weet ik. Maar ik heb wel een vermoeden dat ze maandag bellen. Ik heb 5 jaar met die mensen samengewerkt, ik weet hoe ze werken
. Als ze iets zeggen dan komen dat na ook.
Idd, er zit eigenlijk nog een heel verhaal vooraf, maar ik heb geen zin om dat helemaal uitteleggenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is dan ook weer een voordeel, dat je de bedrijfscultuur kent
Truste kokkiequote:
en zo werkt datquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:46 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Idd, er zit eigenlijk nog een heel verhaal vooraf, maar ik heb geen zin om dat helemaal uitteleggen.
Korte samenvatting: als je 5 jaar lang je best doet onthouden mensen je. Dat kan een heel groot voordeel zijn.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |