SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
Thinking about thinking of you. ♫
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ja en toen was ik mijn geniale TT vergeten
Koos Speequote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:34 schreef DuTank het volgende:
de fuckik zit net Top Gear te kijken en nu komt gelijk Wegmisbruikers, die kerel wilt naar de mac volgens die pipo die het presenteert en ze begonnen te achtervolgen vanaf de Bruistensingel, vervolgens rijdt ie richting Heesch. Eeehm, hij reed net langs de Mac of niet dan?
Van 22 maart 2010, dus toen was de McDonalds Rosmalen gewoon open..
OmG bB hY zEgGuT dAtT jY oOk EeEn SwEeTtEeF b3nT ;s ;s ;squote:
Ajuuus en trustequote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:31 schreef shifto het volgende:
ich gehe slaffen, morgen einen sjeunen tag![]()
![]()
Dat kán ik nietquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wil je niet vertellen wat het precies is?
Hun waren zo raar aan het doen dat iedereen die geen kunstzinnige opleiding deed op de bank zat van WTFquote:
Klinkt bijster gezellig.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hun waren zo raar aan het doen dat iedereen die geen kunstzinnige opleiding deed op de bank zat van WTF
Tussen mij en die twee anderen welquote:
Nog gehosseld?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tussen mij en die twee anderen wel
Nee, op dat feestje kwam ik er, ook al is dat hard en triest om te zeggen, dat het in sommige gevallen beter is om forever alone te zijn dan uit wanhoop iemand kiezen.quote:
Je hebt altijd fok nogquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, op dat feestje kwam ik er, ook al is dat hard en triest om te zeggen, dat het in sommige gevallen beter is om forever alone te zijn dan uit wanhoop iemand kiezen.
Ben jij ook forever alone?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je hebt altijd fok nog
[ afbeelding ]
Waarom wil je dan niet met mij daten?quote:
Dan is het idee van forever alone weg.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarom wil je dan niet met mij daten?
beste afwijzing ooitquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan is het idee van forever alone weg.
Nee wat jij doet danquote:
Duh.quote:
quote:
Nee nu ik weet dat je niet wilquote:
Alsof dat relevant is voor nu.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja en anders wel wil je zeggen
Ik ben geraakt in mijn hart, hij is gebroken.quote:
Kusje erop?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben geraakt in mijn hart, hij is gebroken.
Hij blijft kapot.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Je weet toch hoe ik over je denk.
Doe je het zoquote:
Mijn afwijzing heeft geen enkele betekenis, aangezien jij mij eerst afwees en ik jou daarom enkel af zou kunnen wijzen uit zelfbehoud.quote:
Jij ziet alles gelijk als afwijzingquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn afwijzing heeft geen enkele betekenis, aangezien jij mij eerst afwees en ik jou daarom enkel af zou kunnen wijzen uit zelfbehoud.
Nee, jij wil niet daten en dat is geen afwijzing maar een uitnodiging om het nog een keer te vragen zekerquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij ziet alles gelijk als afwijzing
Oh nee hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, jij wil niet daten en dat is geen afwijzing maar een uitnodiging om het nog een keer te vragen zeker![]()
Vrouwen
Meteen neuken?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh nee hoor.Daten is overrated.
Sta ik daar straks, maak jij niet openquote:
Je gaat wel heel snel nu.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Sta ik daar straks, maak jij niet open
Nee, dat wil ik niet eensquote:
Gewoon handje vasthouden en elkaar aankijken.quote:
En daar neemt een man genoegen meequote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gewoon handje vasthouden en elkaar aankijken.
Voor 12 seconden wel. Daarna staat hij op en gaat hij iets te eten halen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En daar neemt een man genoegen mee
Kan ik mee leven.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voor 12 seconden wel. Daarna staat hij op en gaat hij iets te eten halen.
Dan doen we dat.quote:
In ruil voor een glas fristiquote:
Ben jij nou een vrouw?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zolang je maar je eigen eten klaarmaakt.
Ik ook niet. Enige wat ik ooit heb klaargemaakt voor een ander waren de tosti's voor mij en mr en die waren wel heel lekkerquote:
Dat had je mr moeten laten doen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ook niet. Enige wat ik ooit heb klaargemaakt voor een ander waren de tosti's voor mij en mr en die waren wel heel lekker
Eieren bakken, knakworstjes, kan ook wel simpele gerechten makenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat had je mr moeten laten doen.![]()
En tosti's, mexicano's in de oven en crostirondjes met erwtjes lukken nog net.
Owja dat is ook best gemakkelijk. En anders thuisbezorgd.nlquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eieren bakken, knakworstjes, kan ook wel simpele gerechten makenEn mr was gast dus die laat je dat niet doen.
Mijn moeder zat in de keukenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Owja dat is ook best gemakkelijk. En anders thuisbezorgd.nl![]()
Ja maar zij is een vrouw, die horen in de keuken.
Je bent aan het roddelen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn moeder zat in de keukenmr had een pasje zodat ze even uit haar keuken mocht
![]()
Als ze dit morgen terugleest: hoi mr'retje
Ik roddel niet, ze kan het teruglezen en ze weet dat het een grapje is. En ik ben besmettelijk dus dit wordt ook haar humorquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je bent aan het roddelen.
Ben aan het minderen met vreten en mn buik maakt rare geluiden. Net alsof tie naar eten roept zegmaar.
Leuk die verdedigingquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik roddel niet, ze kan het teruglezen en ze weet dat het een grapje is. En ik ben besmettelijk dus dit wordt ook haar humor![]()
En de mijne roept niet meer, muilkorf werkt.
Mr is echt een topwijf he?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Leuk die verdedigingMr leest trouwens altijd terug dus hallo mr!
Heftig
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:54 schreef bijdehand het volgende:
Oké ik ga proberen om 4 minuten terug te gaan in de tijd, hoop dat 't lukt!
Ken haar niet zo goed toch. Maar tot zover ik haar heb meegemaakt wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mr is echt een topwijf he?![]()
Kei heftig
Je kent mij toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:56 schreef DuTank het volgende:
Echt jammer dat ik die meet heb gemist, want ben wel benieuwd naar sommige die harder hier
Zoals een echte autist bekend staatquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:56 schreef DuTank het volgende:
Echt jammer dat ik die meet heb gemist, want ben wel benieuwd naar sommige die harder hier
Jaa maar BB bijvoorbeeld niet, ik heb een idee maar dat durf ik hier niet uit te sprekenquote:
Zeg maar hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jaa maar BB bijvoorbeeld niet, ik heb een idee maar dat durf ik hier niet uit te spreken
Spreekt uit.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jaa maar BB bijvoorbeeld niet, ik heb een idee maar dat durf ik hier niet uit te spreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |