SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
Thinking about thinking of you. ♫
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ja en toen was ik mijn geniale TT vergeten
Koos Speequote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:34 schreef DuTank het volgende:
de fuckik zit net Top Gear te kijken en nu komt gelijk Wegmisbruikers, die kerel wilt naar de mac volgens die pipo die het presenteert en ze begonnen te achtervolgen vanaf de Bruistensingel, vervolgens rijdt ie richting Heesch. Eeehm, hij reed net langs de Mac of niet dan?
Van 22 maart 2010, dus toen was de McDonalds Rosmalen gewoon open..
OmG bB hY zEgGuT dAtT jY oOk EeEn SwEeTtEeF b3nT ;s ;s ;squote:
Ajuuus en trustequote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:31 schreef shifto het volgende:
ich gehe slaffen, morgen einen sjeunen tag![]()
![]()
Dat kán ik nietquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wil je niet vertellen wat het precies is?
Hun waren zo raar aan het doen dat iedereen die geen kunstzinnige opleiding deed op de bank zat van WTFquote:
Klinkt bijster gezellig.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hun waren zo raar aan het doen dat iedereen die geen kunstzinnige opleiding deed op de bank zat van WTF
Tussen mij en die twee anderen welquote:
Nog gehosseld?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tussen mij en die twee anderen wel
Nee, op dat feestje kwam ik er, ook al is dat hard en triest om te zeggen, dat het in sommige gevallen beter is om forever alone te zijn dan uit wanhoop iemand kiezen.quote:
Je hebt altijd fok nogquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, op dat feestje kwam ik er, ook al is dat hard en triest om te zeggen, dat het in sommige gevallen beter is om forever alone te zijn dan uit wanhoop iemand kiezen.
Ben jij ook forever alone?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je hebt altijd fok nog
[ afbeelding ]
Waarom wil je dan niet met mij daten?quote:
Dan is het idee van forever alone weg.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarom wil je dan niet met mij daten?
beste afwijzing ooitquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan is het idee van forever alone weg.
Nee wat jij doet danquote:
Duh.quote:
quote:
Nee nu ik weet dat je niet wilquote:
Alsof dat relevant is voor nu.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja en anders wel wil je zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |