Ik lollerdequote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, dat is het ergste dan als zijn piemel afscheurt....
Plus dat je toch al niet kon neuckenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
Natuurlijk is dat je ergste zorg, kip:
1. Je deed die eierdop in om geen bloed in je doos te hebben
2. Daar voel je als vrouw niks van
true, true!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
Natuurlijk is dat je ergste zorg, kip:
1. Je deed die eierdop in om geen bloed in je doos te hebben
2. Daar voel je als vrouw niks van
Mediteren of masturberen, daar komt het op neerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En wat kan ik daar aan doen, behalve nu rustig worden. Zodat ik het niet meer krijg
HUMMMMM HUMMMMMMquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mediteren of masturberen, daar komt het op neer
Jij kan alles in een half uur he?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Even in mn kasten graaien. Als ik over een half uur nog niet terug ben dan ben ik van mijn bureaustoel met wieltjes geflikkerd terwijl ik boven in de kast keek
Er staat daar ook iets over wat een bevalling met je bilnaad doetquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:38 schreef Stormqueen het volgende:
Kan de Fleurcup menstruatie cup worden gebruikt door vrouwen die nog maagd zijn ?
Ja. De Fleurcup menstruatie cup maat Small kan worden gebruikt door vrouwen die maagd zijn.
no way!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:37 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh de fleurcup. Ik ken dus sommigen die die gebruiken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er staat daar ook iets over wat een bevalling met je bilnaad doet
Scheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrr ???quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Huuuuquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wayquote:
Nee ze bedoelen vagina, maar het werd vertaald als bilnaadquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Scheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrr ???
Likt ze 'm ook uit? Scheelt water... Milieu!!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
WayVrouw die nogal 'natuurlijk' is ingesteld... Veel beter voor milieu enzo
![]()
En dan moet je hem omspoelen met 300 liter water (of vaatwasser???quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
WayVrouw die nogal 'natuurlijk' is ingesteld... Veel beter voor milieu enzo
![]()
damn.... waarom denken wij hetzelfde, wordt beetje eng zoquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Likt ze 'm ook uit? Scheelt water... Milieu!!
of je perineum....quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee ze bedoelen vagina, maar het werd vertaald als bilnaad
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Likt ze 'm ook uit? Scheelt water... Milieu!!
Omdat modewijzerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
damn.... waarom denken wij hetzelfde, wordt beetje eng zo
en hoe krijg je dat ding er netjes weer uit, dat klap toch zo om en dan zit alles onder enzo... bah...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
Wat ik me wel afvraag... Dat ding zuigt een soort vacuum... Als je hem te ruw er uit trekt, hangt dan je baarmoeder tussen je benen?
goeden argument!quote:
Kun je net zo goed meteen maandverband pakkenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en hoe krijg je dat ding er netjes weer uit, dat klap toch zo om en dan zit alles onder enzo... bah...
dan trek je te hard, en gulpt alles zo over het randje, hup, menstruatiebloed, bonkjes en sliertjes op je blote voetjes en tussen je tenen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en hoe krijg je dat ding er netjes weer uit, dat klap toch zo om en dan zit alles onder enzo... bah...
Ik wilde zeggen: 'Nou, dan moet je wel oppassen als je zwanger bent hahaha!'quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
Wat ik me wel afvraag... Dat ding zuigt een soort vacuum... Als je hem te ruw er uit trekt, hangt dan je baarmoeder tussen je benen?
Er zitten luchtgaatjes in zodat je hem makkelijk en comfortabel kan verwijderen!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
dat staat ook in de FAQ.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ik had haar wel al eens gevraagd hoe ze dat dan in openbare toiletten deed. Of ze hem dan uitspoelde in de wc-bak; maar daar was ze niet zo van gediendMaar ik snapte het ook echt niet !! Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je daar je ding staat uit te wassen... Gewoon... Nee
Uhm..... zal lekker ruiken dan....quote:Maar de meeste vrouwen hoeven hem maar een paar keer per dag te legen en dus komt het maar zelden voor dat je hiervoor gebruik moet maken van openbare toiletten.
Ja want dan word je ongesteldquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: 'Nou, dan moet je wel oppassen als je zwanger bent hahaha!'
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: 'Nou, dan moet je wel oppassen als je zwanger bent hahaha!'
Huh, gaatjes? Dat lekt toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er zitten luchtgaatjes in zodat je hem makkelijk en comfortabel kan verwijderen!
[..]
dat staat ook in de FAQ.
Je veegt hem schoon met pleepapier, of je neemt een flesje water mee
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er zitten luchtgaatjes in zodat je hem makkelijk en comfortabel kan verwijderen!
[..]
dat staat ook in de FAQ.
Je veegt hem schoon met pleepapier, of je neemt een flesje water mee
Ja daarom dequote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja want dan word je ongesteld
Geeft niet hoor![]()
Tampons bevatten helemaal geen parfumquote:terwijl tampons parfum en bleekmiddelen bevatten.
Volgens mij zitten die aan de bovenkantquote:
Klodderschquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan trek je te hard, en gulpt alles zo over het randje, hup, menstruatiebloed, bonkjes en sliertjes op je blote voetjes en tussen je tenen.
*sop sop* terwijl je loopt
Stuur ze een mail en vraag hetquote:
Citroentjesfrisquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tampons bevatten helemaal geen parfum
En bleekmiddel is allang uit het katoen-spul gespoeld voor het gebruikt mag worden
Bloed na een dag is echt wel erger dan strontquote:
Vraag es wanneer hij weer bij mij langskomt?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Stuur ze een mail en vraag het
Kut, sociaal leven roept
Je hebt wel geparfumeerd wc-papier, maar daar krijg ik jeuk vanquote:
Dat weet ik zo net nog nietquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bloed na een dag is echt wel erger dan stront![]()
Het zit in een plastic bakje, warm, in je muts. Dat kan echt goed gaan stinken
Zeker ook hoogopgeleid en blank en 30?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ken ook hippies die tampons haken, die in de wasmachine kunnen!
Serieus?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:46 schreef Stormqueen het volgende:
ja, da's wel waar. stront is ook wel gewoon echt goor...quote:
dafuq?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:46 schreef Stormqueen het volgende:
Inddquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, da's wel waar. stront is ook wel gewoon echt goor...
Laten we het beide gewoon niet ruiken, is beter
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Kiek dan!
[ afbeelding ]
Mit hippy achtergrond
En als ie dan erin zit schiet ie *ploink* in de vorm?quote:
Zou dat niet kut voelen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En als ie dan erin zit schiet ie *ploink* in de vorm?
ja, dat denk ik wel... maar echt.... why....quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
auwquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hehehe,,, visualsquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
Leuk, als je tampons aan de waslijn hangen en je bezoek komt langsOf zo'n verzadigde in de wasmand
quote:TO CLEAN: Place used tampon in a bucket/pail/basin of COLD water as soon as it is taken out to soak. Drain & refill the water at least once a day. On wash day, toss tampons in the washer or wash by hand using only cold water and very little detergent (1-2 TBS is good enough). Air dry.
*NEVER use any form of bleach to clean tampons
*Adding salt to soaking water will help to eliminate stains
*Heat will cause blood stains to set.
*You can try using sunlight to "bleach" tampons naturally
*A few drops of tea tree oil or white vinegar will help to deodorize/disinfect your tampons, but be sure to give them an extra rinse afterwards!
Ik heb geen bleekveldje, wat nu?!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
vooral de extra benadrukte stukjes
voor het raam?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb geen bleekveldje, wat nu?!
zo te zien is het onwijs slap spul, dus zal wel meevallenquote:
Dus je moet je meteen vanuit je foef in een bak water gooien, het water elke dag verversen tot het wasdag is, en dan nog eens in koud water spoelen? En dan in de zon?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
vooral de extra benadrukte stukjes
Als een slinger?quote:
Volgens mij is het wel een mannenhand die hem vouwt. Het zal is niet door mannen bedacht zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zo te zien is het onwijs slap spul, dus zal wel meevallen
Yep... lekker eco vriendelijkquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus je moet je meteen vanuit je foef in een bak water gooien, het water elke dag verversen tot het wasdag is, en dan nog eens in koud water spoelen? En dan in de zon?
En dat meerdere keren per dag?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus je moet je meteen vanuit je foef in een bak water gooien, het water elke dag verversen tot het wasdag is, en dan nog eens in koud water spoelen? En dan in de zon?
gewoon meteen die grote erin frutten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
GODVERDOMME ik ben al het kleine kwijt alleen het grote heb ik nog
yep, aan een touwtje voor het raamquote:
U vraagt, kip draaitquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
1843 heeft gebeld, ze willen hun menstruatie-oplossing terug
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Deze moet je zelf nog vouwen/oprollen
[ afbeelding ]
Hippie heavenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Deze moet je zelf nog vouwen/oprollen
[ afbeelding ]
morgenquote:
:'Dquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:57 schreef BBQ-kip het volgende:
En als je de vlekken er niet meer uit krijgt maak je er kattenspeeltjes van
[ afbeelding ]
Smaakvolquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:57 schreef BBQ-kip het volgende:
En als je de vlekken er niet meer uit krijgt maak je er kattenspeeltjes van
[ afbeelding ]
eindejaarsbonus? Of ben je onder de tafel gegaan voor hem?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Lolwhut, ik krijg geld van de uitbetalert van m'n horecavrijwillersbaantje, maar ik weet niet waarom.
Omdat het kanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:00 schreef Stormqueen het volgende:
Soberzo, een tamponspeeltje voor je kat, whyyyyyy
wijnglas.gifquote:
Serieus geen idee. Ik heb al drie keer een brief gekregen dat mijn contract verbroken wordt, maar ze laten me maar niet met rust.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
eindejaarsbonus? Of ben je onder de tafel gegaan voor hem?
Goeden idee! Ik ga vast hakenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien ook loik voor sien, als de broccoli op is? Een giga reuze nep bebloede tampon?
'zeg, ik heb een idee wat je kan haken, een bloedende tamponquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:04 schreef IJsdraakje het volgende:
OEH, m'n zus is haakfan. Heeft ze weer een projectje.
ik wil ook wel een ecotampon. Kan ik ook een revieuw makenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:04 schreef IJsdraakje het volgende:
OEH, m'n zus is haakfan. Heeft ze weer een projectje.
Ik heb ook nog ergens een mooie tamponrevieuwquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil ook wel een ecotampon. Kan ik ook een revieuw maken
show us!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb ook nog ergens een mooie tamponrevieuw
vaag... nou ja, laat maar lekker gaan dan hequote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Serieus geen idee. Ik heb al drie keer een brief gekregen dat mijn contract verbroken wordt, maar ze laten me maar niet met rust.(Betaling gaat alleen via hen als je op O&N of Koninginnedag werkt, heb ik geen van twee gedaan dit jaar)
Mwah, 16,89 kan ik zo ook nog wel opbrengen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vaag... nou ja, laat maar lekker gaan dan he
Wegzetten in geval ze er nog eens op terugkomen en na verjaring lekker opmaken
Jonge, die heb je al lang een keer gezienquote:
Echt??quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, 16,89 kan ik zo ook nog wel opbrengen.![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, 16,89 kan ik zo ook nog wel opbrengen.![]()
Oh dat zou ook nog wel kunnen. Ik heb immers ook een pensioen van ¤2 bij ze opgebouwd.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Is het niet egwoon nog vakantiegeld ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Ohjaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jonge, die heb je al lang een keer gezien
Bij mijn jumbo-shoplog toen
Samen met een swatch van de pindakaas
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn post op de achtergrond!
Zo heee!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh dat zou ook nog wel kunnen. Ik heb immers ook een pensioen van ¤2 bij ze opgebouwd.
Pehehequote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn post op de achtergrond!
Jaaaaa, wat is het nou.... vage Indo'squote:Wegens verbouwingen zijn wij gesloten van 3 januari
tot en met 16 januari. Ook kunt u tot 16 januari
Enkel telefonisch bestellen. Excuses voor het ongemak.
Ténzij ik overstap op de fleurcupquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jaaaaa, wat is het nou.... vage Indo's
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, maar dan doe ik dat natuurlijk ook
Welke kleur?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, maar dan doe ik dat natuurlijk ook
mixgerecht met nasi koening, rendang, tofu, boontjes etc.quote:
Eik0lsquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mixgerecht met nasi koening, rendang, tofu, boontjes etc.
Hebben ze paars?? Dan paars!quote:
heerlijk! Ik hou nu al van hem!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
Bb heeft de administratie opgeruimd. Het papier wat weg moet wordt as we speak verbrandmannen
Ja, hebben ze!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hebben ze paars?? Dan paars!
Anders blauw, dat wordt met bloed samen ook paars
Hoezo, we kunnen toch best samen doenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, hebben ze!
En die kleuren zijn handig! Koop je groene voor lies! Nooit verwarring!
Zie boven je.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hoezo, we kunnen toch best samen doen
(we zijn bijna nooit tegelijk ongesteld)
Ja, dan krijg ik ook aids van onzen speeltjensquote:
Fikkenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
Bb heeft de administratie opgeruimd. Het papier wat weg moet wordt as we speak verbrandmannen
Da's trouwens wel lastig aan lesbo zijn, twee weken per maand waarop je niet kan secksenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hoezo, we kunnen toch best samen doen
(we zijn bijna nooit tegelijk ongesteld)
Kan best heur!!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's trouwens wel lastig aan lesbo zijn, twee weken per maand waarop je niet kan secksen
Misschien hebben ze wel telepathische sex, jij met je vooroordelen!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's trouwens wel lastig aan lesbo zijn, twee weken per maand waarop je niet kan secksen
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:21 schreef Lindytje het volgende:
http://www.trulyyours.nl/
En er is weer een nieuwe doosch!
Jonge, met tampons heb je niet een hele bloedmuts, en we hebben ook een douche hier thuisquote:
Zulks een luxe!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jonge, met tampons heb je niet een hele bloedmuts, en we hebben ook een douche hier thuis
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel telepathische sex, jij met je vooroordelen!
Ja, dat was een investering man... Maar na jaren hebben we er toch maar aan toegegevenquote:
Omdat ik ook telepathisch ben en weet wat jij denktquote:
Soberzo, twingoquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Hebben jullie die nieuwe Twingo reclame al gezien?
Die met die moeder die haar dochter met aarsgewei, haar eigen aarsgewei laat zien![]()
Zogenaamd hippe moeder (ze heet vast Ria) en dan rij je in een Twingo....
Ja...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Hebben jullie die nieuwe Twingo reclame al gezien?
Die met die moeder die haar dochter met aarsgewei, haar eigen aarsgewei laat zien![]()
Zogenaamd hippe moeder (ze heet vast Ria) en dan rij je in een Twingo....
Ik heb niet eens een wc hier! Tilburg loopt voor!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat was een investering man... Maar na jaren hebben we er toch maar aan toegegeven
emoslinger.gif?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja...
Die reclame verdient een emoslinger(maar ik ben te lui
)
Oeh, spannend!!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Omdat ik ook telepathisch ben en weet wat jij denkt
yep, nogal....quote:
aan mijquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, spannend!!
Waar denk ik nu aan dan?
Wij hebben gewoon een wc én een douchequote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een wc hier! Tilburg loopt voor!
Aan seks als je ongesteld bentquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, spannend!!
Waar denk ik nu aan dan?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga even douchen, kan ik meteen onder de douche zeiken want de wc is nog niet terug geplaatst.... hehehehe
en dan daarna even elders eten scoren
Douche- en pisze!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga even douchen, kan ik meteen onder de douche zeiken want de wc is nog niet terug geplaatst.... hehehehe
en dan daarna even elders eten scoren
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, aan een roze olifant!!11!1!!EINZ!1!!!ZWEI!!!1!!11!
Ja, echt... ik dacht: denk aan een roze olifant, denk aan een roze olifant!!!!!!!quote:
Dus eigenlijk dacht je aan denken aan een roze olifant!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, echt... ik dacht: denk aan een roze olifant, denk aan een roze olifant!!!!!!!
Hmm.. eigenlijk wel. Maar ik zag m al wel voor mequote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus eigenlijk dacht je aan denken aan een roze olifant!
Soberzo gtst kijkenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:32 schreef Lindytje het volgende:
Mensen die op FB GTST bespreken alsof de personages echte mensen zijn
Soberzo, GTST bespreken
Klopt! Om 21u pasquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Straks pas, toch? Nu eerst cake boss!
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Doe ik altijd!Ik faal in meerdere opzichten
Zoiets van : je hebt in ieder geval een leuke avond. En wat er daarna gebeurt? ....quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb het gemist, ik was aan het bellen
Ohja, die!!! 'alle opties staan nog open....'quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zoiets van : je hebt in ieder geval een leuke avond. En wat er daarna gebeurt? ....
Dat zou wel epic zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
Zouden ze ooit zo'n 5000 dollar taart laten vallen?
quote:
Thanks!quote:
Daarom is het zo'n briljant programmaquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[..]
Thanks!
Heerlijk gedoucht! (lees: gezeken én gedoucht)
Amerika he...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
Dat dat winkelpersoneel nog vriendelijk blijft
auch nür ins Amerikaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
En wat een voorraad moeten die winkels hebben
Zou leuk zijn als ze roepen: GODMILJAAR!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
OMG!!!! 500 miljard miljoen coupons!
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:12 schreef BBQ-kip het volgende:
System = down... whehehehe
COMPUTER SAYS NOOOOOOOOOOOOOo
Zeker, toptip!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:14 schreef Lindytje het volgende:
SQ, dit is toch een briljant programma, of niet dan??![]()
![]()
Maar dan heb je wel 240 keukenrollen!!!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:14 schreef bleiblei het volgende:
Echt, 890 dollar aan zooi halen en 20 dollar afrekenen.
uit je bek meuren jonguh!quote:
Naast de 400 die je al hadquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel 240 keukenrollen!!!
tvohquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:17 schreef princess-a het volgende:
Mijn zusje heeft een soort 'levensmoe' www op Hyves, intens verdrietig, zo eenzaam blabla
en ik moet er om lachen, tis zo'n dramaqueen en een jenkerd pur sang Gemeen he
Kijken jullie nu allemaal extreme couponing? Niemand kijkt TVOH'?
Ik heb er ook 1 dus ik snap je heel goedquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:17 schreef princess-a het volgende:
Mijn zusje heeft een soort 'levensmoe' www op Hyves, intens verdrietig, zo eenzaam blabla
Heheh nee, dat is ook een jenkerd hoor, maar die heeft hormones dus dat magquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
tvoh![]()
Is dat ej zusje die bevallen is?
Hahah gelukkigquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb er ook 1 dus ik snap je heel goed
En The Voice vind ik kut
waar doet ze dat dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:20 schreef Lindytje het volgende:
Die blog over de misslipglansshop van Marsjjjaaaa
![]()
Moet lipglans nu ook over de sjop van marsjaa bloggen?
musicalsquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:20 schreef Dwyn het volgende:
Ik word zo kotsziek van al die programma's die overal en nergens gepimpd worden en waar nooit een echte ster uit komt. En nee, musicals tellen niet.
Een ander zusje dan die met baby?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:17 schreef princess-a het volgende:
Als ze niet te duur zijn: allebei houdenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb nieuwe schoenen van de H&M binnen gehad. Had ze in 2 kleuren besteld om 1 te kiezen, maar nu ben ik verliefd op allebei
Je kúnt Ben Saunders niet bedoelenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:20 schreef Dwyn het volgende:
Ik word zo kotsziek van al die programma's die overal en nergens gepimpd worden en waar nooit een echte ster uit komt. En nee, musicals tellen niet.
nee toen postte ik hier nog niet dus die achtergrond ken ik nietquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heheh nee, dat is ook een jenkerd hoor, maar die heeft hormones dus dat magDit is het zusje dat ik net 1 jaar ken (weet niet of je toen al meepostte). Hele verhalen in die www dat je alleen maar welkom bent bij mensen als je vrolijk bent enzulks, en niet als het eens goed gaat. Maar het gaat nooit goed met haar, tis altijd kut. Nogal wiedes dat niemand zin heeft in zo'n klager
[..]
Hahah gelukkigThe voice is leeeeuuukk
die blog over massssjaassssss shopquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Waar doet ze wat? Bloggen, shoppen? Ik snap niet
voor zijn aambeien die gaan bloeden?quote:
Als hij in zijn kontje is genomen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
voor zijn aambeien die gaan bloeden?
Sorry, maar wie?!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Je kúnt Ben Saunders niet bedoelenDit is het eerste programma waar echt eens iets uit komt
Die kan neig ik op jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als ze niet te duur zijn: allebei houden
Dat soort mensen zijn zoooo vervelend jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heheh nee, dat is ook een jenkerd hoor, maar die heeft hormones dus dat magDit is het zusje dat ik net 1 jaar ken (weet niet of je toen al meepostte). Hele verhalen in die www dat je alleen maar welkom bent bij mensen als je vrolijk bent enzulks, en niet als het eens niet goed gaat. Maar het gaat nooit goed met haar, tis altijd kut. Nogal wiedes dat niemand zin heeft in zo'n klager
[..]
Hahah gelukkigThe voice is leeeeuuukk
oh vandaar... daar ben ik nog steeds geband he...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Neeehheeeeeeee, masjaa over lipganssssss, jonge!
Ohja, kakquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh vandaar... daar ben ik nog steeds geband he...
Zielig he?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:25 schreef BBQ-kip het volgende:
5 weken op vakantie in Mexico was als een gevangenis??? Omdat hij niet kon couponnen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |