Ik lollerdequote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, dat is het ergste dan als zijn piemel afscheurt....
Plus dat je toch al niet kon neuckenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
Natuurlijk is dat je ergste zorg, kip:
1. Je deed die eierdop in om geen bloed in je doos te hebben
2. Daar voel je als vrouw niks van
true, true!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
Natuurlijk is dat je ergste zorg, kip:
1. Je deed die eierdop in om geen bloed in je doos te hebben
2. Daar voel je als vrouw niks van
Mediteren of masturberen, daar komt het op neerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En wat kan ik daar aan doen, behalve nu rustig worden. Zodat ik het niet meer krijg
HUMMMMM HUMMMMMMquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mediteren of masturberen, daar komt het op neer
Jij kan alles in een half uur he?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Even in mn kasten graaien. Als ik over een half uur nog niet terug ben dan ben ik van mijn bureaustoel met wieltjes geflikkerd terwijl ik boven in de kast keek
Er staat daar ook iets over wat een bevalling met je bilnaad doetquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:38 schreef Stormqueen het volgende:
Kan de Fleurcup menstruatie cup worden gebruikt door vrouwen die nog maagd zijn ?
Ja. De Fleurcup menstruatie cup maat Small kan worden gebruikt door vrouwen die maagd zijn.
no way!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:37 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh de fleurcup. Ik ken dus sommigen die die gebruiken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er staat daar ook iets over wat een bevalling met je bilnaad doet
Scheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrr ???quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Huuuuquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wayquote:
Nee ze bedoelen vagina, maar het werd vertaald als bilnaadquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Scheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrr ???
Likt ze 'm ook uit? Scheelt water... Milieu!!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
WayVrouw die nogal 'natuurlijk' is ingesteld... Veel beter voor milieu enzo
![]()
En dan moet je hem omspoelen met 300 liter water (of vaatwasser???quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
WayVrouw die nogal 'natuurlijk' is ingesteld... Veel beter voor milieu enzo
![]()
damn.... waarom denken wij hetzelfde, wordt beetje eng zoquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Likt ze 'm ook uit? Scheelt water... Milieu!!
of je perineum....quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee ze bedoelen vagina, maar het werd vertaald als bilnaad
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Likt ze 'm ook uit? Scheelt water... Milieu!!
Omdat modewijzerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
damn.... waarom denken wij hetzelfde, wordt beetje eng zo
en hoe krijg je dat ding er netjes weer uit, dat klap toch zo om en dan zit alles onder enzo... bah...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
Wat ik me wel afvraag... Dat ding zuigt een soort vacuum... Als je hem te ruw er uit trekt, hangt dan je baarmoeder tussen je benen?
goeden argument!quote:
Kun je net zo goed meteen maandverband pakkenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en hoe krijg je dat ding er netjes weer uit, dat klap toch zo om en dan zit alles onder enzo... bah...
dan trek je te hard, en gulpt alles zo over het randje, hup, menstruatiebloed, bonkjes en sliertjes op je blote voetjes en tussen je tenen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en hoe krijg je dat ding er netjes weer uit, dat klap toch zo om en dan zit alles onder enzo... bah...
Ik wilde zeggen: 'Nou, dan moet je wel oppassen als je zwanger bent hahaha!'quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
Wat ik me wel afvraag... Dat ding zuigt een soort vacuum... Als je hem te ruw er uit trekt, hangt dan je baarmoeder tussen je benen?
Er zitten luchtgaatjes in zodat je hem makkelijk en comfortabel kan verwijderen!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
dat staat ook in de FAQ.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ik had haar wel al eens gevraagd hoe ze dat dan in openbare toiletten deed. Of ze hem dan uitspoelde in de wc-bak; maar daar was ze niet zo van gediendMaar ik snapte het ook echt niet !! Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je daar je ding staat uit te wassen... Gewoon... Nee
Uhm..... zal lekker ruiken dan....quote:Maar de meeste vrouwen hoeven hem maar een paar keer per dag te legen en dus komt het maar zelden voor dat je hiervoor gebruik moet maken van openbare toiletten.
Ja want dan word je ongesteldquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: 'Nou, dan moet je wel oppassen als je zwanger bent hahaha!'
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: 'Nou, dan moet je wel oppassen als je zwanger bent hahaha!'
Huh, gaatjes? Dat lekt toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er zitten luchtgaatjes in zodat je hem makkelijk en comfortabel kan verwijderen!
[..]
dat staat ook in de FAQ.
Je veegt hem schoon met pleepapier, of je neemt een flesje water mee
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er zitten luchtgaatjes in zodat je hem makkelijk en comfortabel kan verwijderen!
[..]
dat staat ook in de FAQ.
Je veegt hem schoon met pleepapier, of je neemt een flesje water mee
Ja daarom dequote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja want dan word je ongesteld
Geeft niet hoor![]()
Tampons bevatten helemaal geen parfumquote:terwijl tampons parfum en bleekmiddelen bevatten.
Volgens mij zitten die aan de bovenkantquote:
Klodderschquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan trek je te hard, en gulpt alles zo over het randje, hup, menstruatiebloed, bonkjes en sliertjes op je blote voetjes en tussen je tenen.
*sop sop* terwijl je loopt
Stuur ze een mail en vraag hetquote:
Citroentjesfrisquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tampons bevatten helemaal geen parfum
En bleekmiddel is allang uit het katoen-spul gespoeld voor het gebruikt mag worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |