dat....quote:
Uuh op de Sinjeur Semeynsweg te Den Haag woon tegenover een bejaardentehuis lekker rustigquote:en wat is het goede gedeelte dan?
(ik ken Den Haag wel goed, maar weet nu niet wat je bedoelt)
Oh daar! Da's praktisch Rijswijk joh! Lekker zo bij het groenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:15 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Uuh op de Sinjeur Semeynsweg te Den Haag woon tegenover een bejaardentehuis lekker rustig
Nederlandse rap....quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
YOOO IK KOM GLADDER DAN EEN LADYSHAVE, EN AL DIE CHICKIES WORDEN WARM VAN MIJN BABYFACE
Andere kant van de straat inderdaadquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh daar! Da's praktisch Rijswijk joh! Lekker zo bij het groen
Hoe is pizzaria Casanova tegenwoordig? Of kom je daar nooit?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:18 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Andere kant van de straat inderdaad
Mwah niet zo heel goed meerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoe is pizzaria Casanova tegenwoordig? Of kom je daar nooit?
Pannekoekennnnn! Wantz!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:20 schreef Diconnected het volgende:
Pannekoeken bakken en fokken tegelijk, like a boss
Gisteren nog gezongen op het Buitenhof toen een vriend zijn scooter ging verzetten omdat hij steeds omwaaidequote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Toeter toeter toeter toeter met Romana op de scooter,
Ije ije ije ije,Ik wil een stukje met haar rijden
Ook zo'n goede kwaliteit
Was ik al bang voor, jammer hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Mwah niet zo heel goed meer
Ja echt wel! heb tot op heden nog geen lekkere gevonden dus nu maar verplicht new york pizzaquote:
Darrylquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
YOOO IK KOM GLADDER DAN EEN LADYSHAVE, EN AL DIE CHICKIES WORDEN WARM VAN MIJN BABYFACE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |