dat....quote:
Uuh op de Sinjeur Semeynsweg te Den Haag woon tegenover een bejaardentehuis lekker rustigquote:en wat is het goede gedeelte dan?
(ik ken Den Haag wel goed, maar weet nu niet wat je bedoelt)
Oh daar! Da's praktisch Rijswijk joh! Lekker zo bij het groenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:15 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Uuh op de Sinjeur Semeynsweg te Den Haag woon tegenover een bejaardentehuis lekker rustig
Nederlandse rap....quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
YOOO IK KOM GLADDER DAN EEN LADYSHAVE, EN AL DIE CHICKIES WORDEN WARM VAN MIJN BABYFACE
Andere kant van de straat inderdaadquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh daar! Da's praktisch Rijswijk joh! Lekker zo bij het groen
Hoe is pizzaria Casanova tegenwoordig? Of kom je daar nooit?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:18 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Andere kant van de straat inderdaad
Mwah niet zo heel goed meerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoe is pizzaria Casanova tegenwoordig? Of kom je daar nooit?
Pannekoekennnnn! Wantz!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:20 schreef Diconnected het volgende:
Pannekoeken bakken en fokken tegelijk, like a boss
Gisteren nog gezongen op het Buitenhof toen een vriend zijn scooter ging verzetten omdat hij steeds omwaaidequote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Toeter toeter toeter toeter met Romana op de scooter,
Ije ije ije ije,Ik wil een stukje met haar rijden
Ook zo'n goede kwaliteit
Was ik al bang voor, jammer hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Mwah niet zo heel goed meer
Ja echt wel! heb tot op heden nog geen lekkere gevonden dus nu maar verplicht new york pizzaquote:
Darrylquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
YOOO IK KOM GLADDER DAN EEN LADYSHAVE, EN AL DIE CHICKIES WORDEN WARM VAN MIJN BABYFACE
Ik ben verhuisd inmiddels, maar deze waren altijd erg goedquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:23 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja echt wel! heb tot op heden nog geen lekkere gevonden dus nu maar verplicht new york pizza
Ze bezorgen niet op mijn postcodequote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben verhuisd inmiddels, maar deze waren altijd erg goed
http://www.fellinispizza.nl/
Ik ben vast blij dat ik het niet ken.quote:
je kunt toch halenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:27 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ze bezorgen niet op mijn postcode
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben vast blij dat ik het niet ken.
Inderdaad...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben vast blij dat ik het niet ken.
Wiz Khalifa en jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Inderdaad...
UNF: jij was toch naar Wiz Galifa ofzo geweest?
En hoor je daar nu nog wat van?quote:
Ja hij heeft wel een paar bekende liedjes op het moment. Iets met Snoop dogg. En met Lily Allen 5 'o clock in the morning d8 ikquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Zwaaaaaaaaaaar gestoord wijf nu bij dr. Phil
Echt? Dacht trouwens dat Lilly Allen voorlopig geen liedjes meer maakte.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja hij heeft wel een paar bekende liedjes op het moment. Iets met Snoop dogg. En met Lily Allen 5 'o clock in the morning d8 ik
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn mama toen ze binnen kwam en mijn furbies zag:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon dat blik witte bonen in tomatensaus voorzetten en zelfde reactie teruggevenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn mama toen ze binnen kwam en mijn furbies zag:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu zit hij voor dr te praten en haar kusjes te geven. Ze geeft m wel eten trouwensquote:
Ze heeft sperziebonen gekochtquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gewoon dat blik witte bonen in tomatensaus voorzetten en zelfde reactie teruggeven
Bwhehe, ja toen ik ging kende ik ook bijna geen liedjes van hem. Maar vond het ook niet echt een succesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Echt? Dacht trouwens dat Lilly Allen voorlopig geen liedjes meer maakte.
Nou ja, boeit ook niet verder, maar was benieuwd
Zit nu ook te bedenken dat ik meestal 3FM ofzo luister, daar heb je minder zulk soort muziek
Netjes geluisterd naar jou!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze heeft sperziebonen gekocht
Natuurlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Netjes geluisterd naar jou!
Ga jij ze klaarmaken?
Wat ga je maken?quote:
Gewoon koken en aardappels koken en een rundervink erbij. Niks speciaals vandaagquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat ga je maken?
Vriend van me was trouwens helemaal blij toen ik hem liet kennis maken met foodgawker
Is ook een coole website natuurlijk!
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nu zit hij voor dr te praten en haar kusjes te geven. Ze geeft m wel eten trouwens![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |