Ik lollerdequote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, dat is het ergste dan als zijn piemel afscheurt....
Plus dat je toch al niet kon neuckenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
Natuurlijk is dat je ergste zorg, kip:
1. Je deed die eierdop in om geen bloed in je doos te hebben
2. Daar voel je als vrouw niks van
true, true!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
Natuurlijk is dat je ergste zorg, kip:
1. Je deed die eierdop in om geen bloed in je doos te hebben
2. Daar voel je als vrouw niks van
Mediteren of masturberen, daar komt het op neerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En wat kan ik daar aan doen, behalve nu rustig worden. Zodat ik het niet meer krijg
HUMMMMM HUMMMMMMquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mediteren of masturberen, daar komt het op neer
Jij kan alles in een half uur he?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Even in mn kasten graaien. Als ik over een half uur nog niet terug ben dan ben ik van mijn bureaustoel met wieltjes geflikkerd terwijl ik boven in de kast keek
Er staat daar ook iets over wat een bevalling met je bilnaad doetquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:38 schreef Stormqueen het volgende:
Kan de Fleurcup menstruatie cup worden gebruikt door vrouwen die nog maagd zijn ?
Ja. De Fleurcup menstruatie cup maat Small kan worden gebruikt door vrouwen die maagd zijn.
no way!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:37 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh de fleurcup. Ik ken dus sommigen die die gebruiken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er staat daar ook iets over wat een bevalling met je bilnaad doet
Scheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrr ???quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Huuuuquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wayquote:
Nee ze bedoelen vagina, maar het werd vertaald als bilnaadquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Scheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrr ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |