abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 januari 2012 @ 12:58:20 #101
163650 Greys
pi_106555696
quote:
3s.gif Op zondag 8 januari 2012 12:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het zo flauw dat die nummers zo geheim moeten blijven :(.
Ik ook, maar hoe was het andere jaren ook alweer? Van de Jees nummers hadden we volgens mij ook alleen nog maar fragmenten (wel iets langer dan dit) tot aan het NSF.
Ik denk ook dat ze willen dat men oordeelt op basis van het 'voor het eerst horen'. Dat is natuurlijk bij het ESF ook zo, dat de buitenlanders die moeten stemmen het dan vaak voor het eerst horen. Hoewel... tegenwoordig staat alles al weken op internet, de complete nummers met clip, van te voren _O- En de echte fans (die stemmen, denk ik) hebben dat dan al bekeken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 8 januari 2012 @ 13:05:21 #102
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_106555924
Ja, maar ik zou ook al gelukkiger worden van fatsoenlijke fragmenten, niet iets wat toevallig op de achtergrond draaide bij de bekendmaking :P. Echt snippets. Iets langer dan 5 seconden :').
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_106556320
Geduld is een schone zaak ;)
pi_106556700
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2012 12:41 schreef Greys het volgende:

En de fragmentjes achter de introductie van de kandidaten door Jan zijn idd de enige fragmentjes nog!
Thanks!
Dat maakt en houdt het wel spannend :)

En gelukkig geen foto voor ESF, ik was bang dat het alweer een persfoto zou zijn ofzo. :@
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 januari 2012 @ 13:30:59 #105
163650 Greys
pi_106556733
Ik heb even met TROS en Talpa gemaild net of:

a) de kaartjes nou ECHT uitverkocht zijn (want sinds eergister niet meer te bestellen op de site, maar @songfestival twitterde gister nog over de kaartverkoop :? )
b) of er iets langere snippets komen waar Jan niet doorheen praat

Ben benieuwd :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_106560339
Ik ben blij dat Joan in de finale zit... Zij is écht goed! Mijn favoriet van The Voice was ze. Haar stem is zo bijzonder en zingt alles zo puur. Als haar liedje nou ook leuk is dan ga ik zeker op haar stemmen.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 januari 2012 @ 15:40:49 #107
163650 Greys
pi_106562037
Raffaela Paton & Joan Franka kanshebbers Songfestival
(nlpop.blog.nl) - Raffaëla Paton, Joan Franka, Ivan Peroti, Pearl Jozefzoon, Tim Douwsma en Kim de Boer. Dat zijn de zes artiesten die het tegen elkaar opnemen tijdens het Nationaal Songfestival op 26 februari. De Tros presenteerde zijn kandidaten vanmorgen voor de massaal uitgestroomde pers. Oneerbiedig gezegd: vijf acts uit de stal van John de Mol (4x The Voice + 1x zijn platenmaatschappij 8Ball Music) en de Tros heeft vervolgens Tim Douwsma gevetood. Ongetwijfeld gaat er nog wat gemor ontstaan bij de 485 artiesten die naast een plekje op het Nationaal Songfestival grepen. Feit is dat er zeker twee kansrijke nummers bij zitten voor het Eurovisie Songfestival in Azerbeidzjan. Voor het Nationaal Songfestival is in elk geval gekozen voor een nieuwe opzet.

De kandidaten zullen het opnemen tegen elkaar in duelvorm. We krijgen op 26 februari dus drie duels waarbij publiek en vakjury stemmen. De drie winnaars nemen het nog eens tegen elkaar op in een triofinale, waar opnieuw publiek en vakjury een stem hebben. Producent John de Mol introduceert verder (heel slim!) een adviescommissie met 100 mensen uit het buitenland. Zij luisteren zoals de rest van het Eurovisie Songfestival-publiek naar onze inzendingen. Deze commissie heeft alleen een adviserende rol, geen doorslaggevende.

Raffaëla Paton (ex-Idols, ex-The Voice of Holland) heeft het nummer Chocolatte ingezonden. Het is een uptempo nummer met dansinvloeden. Saillant detail: Eric van Tijn wilde jaren terug al eens met Raffaëla naar het Songfestival, maar haakte toen af omdat het budget niet toereikend was. Veel Nederlanders denken ongetwijfeld ‘heb je haar weer’, Europa zou voor het eerst kennismaken met Raffaëla. En volgens mij is die Europeaan wel geïmponeerd door haar strot, sterke voorkomen en de slick moves op het podium.

Joan Franka (uit team VanVelzen) had het zelfgeschreven nummer You and Me op de plank liggen. Het nummer kent folk-invloeden en een refrein dat meteen blijft hangen. Het is een beetje een meedeiner. Met haar karakteristieke voorkomen een sterke kandidaat.

Pearl Jozefzoon werd tweede bij de eerste The Voice of Holland. Sindsdien stond ze in Gelredome voor Symphonica in Rosso en scoorde ze een top 10-hit in duet met Wolter Kroes. Haar liedje heet We Can Overcome en is een ballad over hoop en overwinning.

Tim Douwsma kreeg ooit bekendheid via So You Wanna Be a Popstar en is sindsdien min of meer geadopteerd door de Tros. Bracht al meerdere singles uit maar de grote hit ontbrak. Undercover Lover is een Engelstalig nummer dat prima in zijn andere repertoire past.

Kim de Boer was vorig jaar de protégé van Angela Groothuizen bij The Voice of Holland. Ook zij kiest voor een ballad in de vorm van Children of the World.

Zelf heb ik het beste gevoel bij Raffaëla Paton en Joan Franka. Raffaëla heeft daarbij de beste presentatie, Joan het sterkste liedje.

Bron

Al vraag ik me wel af waar de schrijver hiervan zijn/haar mening over 'de beste presentatie' van Rafaella vandaan haalt, er is toch nog niets qua presentatie dat we hebben kunnen zien? :?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_106562104
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 15:40 schreef Greys het volgende:

Al vraag ik me wel af waar de schrijver hiervan zijn/haar mening over 'de beste presentatie' van Rafaella vandaan haalt, er is toch nog niets qua presentatie dat we hebben kunnen zien? :?
Misschien omdat Raffaella als podiumbeest bestempeld werd bij VOH en Joan een stuk minder zelfverzekerd overkomt? Ik gok zoiets...
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 januari 2012 @ 15:43:26 #109
163650 Greys
pi_106562151
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 15:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Misschien omdat Raffaella als podiumbeest bestempeld werd bij VOH en Joan een stuk minder zelfverzekerd overkomt? Ik gok zoiets...
Ja idd, zoiets moet het zijn.
Maar bij VOH vond ik juist het podiumgebeuren van Raffa nogal tegenvallen :@
In mijn geheugen was dat bij Idols beter dan bij VOH.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_106562429
Nieuwe huisstijl Nationaal Songfestival

quote:
Naast deze wijzigingen gaat ook de huisstijl op de schop. Komende maandag wordt het nieuwe logo van Nationaal Songfestival 2012 geïntroduceerd. Dat wist een medewerker van de TROS ons te vertellen. De wijzigingen passen in het plaatje om van Nationaal Songfestival 2012 een moderne preselectie te maken naar Deens en Noors voorbeeld. De wijzigingen worden ook meegenomen in de leaders en de officiële songfestivalwebsite www.songfestival.nl.
bron: esfmagazine.nl
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  zondag 8 januari 2012 @ 16:33:28 #111
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_106564295
Dat veranderen van imago kan geen kwaad, ik vindhet huidige logo ook best oubollig en typisch "de grootste familie van Nederland"-achtig.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_106567566
Jan Smit heeft net over het ESF geluld(wat hij van alle comotie vond) bij Life4You
pi_106570131
quote:
2s.gif Op zondag 8 januari 2012 17:49 schreef iBenny het volgende:
Jan Smit heeft net over het ESF geluld(wat hij van alle comotie vond) bij Life4You
plus dat er aan sommige liedjes nog wordt gesleuteld en daarom nog geen langere previews online staan. Ach, vind het niet erg. Ik laat me wel verrassen over iets meer dan een maand.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_106570161
Het beste is ook eigenlijk om die liedjes pas op de 26e voor het eerst volledig te horen... dan heb je hetzelfde effect als dat Europa heeft in mei!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_106570978
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 12:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ook, maar hoe was het andere jaren ook alweer? Van de Jees nummers hadden we volgens mij ook alleen nog maar fragmenten (wel iets langer dan dit) tot aan het NSF.
Ik denk ook dat ze willen dat men oordeelt op basis van het 'voor het eerst horen'. Dat is natuurlijk bij het ESF ook zo, dat de buitenlanders die moeten stemmen het dan vaak voor het eerst horen. Hoewel... tegenwoordig staat alles al weken op internet, de complete nummers met clip, van te voren _O- En de echte fans (die stemmen, denk ik) hebben dat dan al bekeken.
GREYSSSSSSSSSSSS Brigitte Kaandorp op 4 NU!

Volgens mij heb je hier ooit een youtube van gepost, kan dat? :D
pi_106571189
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 18:57 schreef TheVulture het volgende:
Het beste is ook eigenlijk om die liedjes pas op de 26e voor het eerst volledig te horen... dan heb je hetzelfde effect als dat Europa heeft in mei!
Ja dat is waar! :)

En het trekt misschien meer kijkers ook, op de 26e? ^O^
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 januari 2012 @ 00:41:08 #118
163650 Greys
pi_106588389
:') Seriously...

raffaelapaton twitterde op maandag 09-01-2012 om 00:16:24 Sleep tide, don't let the bed bugs bite:-) reageer retweet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 9 januari 2012 @ 00:43:31 #119
88233 Steve
Still the best.
pi_106588455
_O-!
"Atb is lief, groetjes Peri."
  maandag 9 januari 2012 @ 00:44:26 #120
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_106588482
Ik vind haar nu al niet meer leuk :')
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 januari 2012 @ 00:51:50 #121
163650 Greys
pi_106588667
Ik kan er niets aan doen, maar toen ze haar dochter Beautifull (arghhh die twee ellen) Hope noemde was ik haar al zat. Nou ja, eigenlijk toen ze steeds liep te kraaien dat ze verliefd was op Henk-Jan jaren geleden bij Idols al. En dan dat dommige geneuzel in het voorstelfilmpje op songfestival.nl ("mijn twee ooms, Humphrey en Ruth"... WTF) en nu dan dit weer in die tweets. Wat een oliebol _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 9 januari 2012 @ 00:56:12 #122
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_106588777
Oliebol _O- _O- :'( :') :D

Hoe kom je er op :')
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 januari 2012 @ 00:56:45 #123
163650 Greys
pi_106588788
Kijk dit dan... :{

raffaelapaton twitterde op zondag 25-12-2011 om 01:39:02 @MikeDekkers Hou van jou! Merry Christmas #kanjoukaarttochnietovertreffen;) Kan nooit meer zonder jou sexy njiggah ass van me! reageer retweet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 9 januari 2012 @ 00:57:47 #124
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_106588808
Bjoetiefoel Hoop; Mooie Hoop.....dat wil m'n moeder altijd weten als ik de hond voor ze heb uitgelaten als ze er eens niet zijn.
Of ze dan wel een mooie hoop heeft gedaan :')
  maandag 9 januari 2012 @ 00:58:23 #125
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_106588820
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 00:56 schreef Greys het volgende:
Kijk dit dan... :{

raffaelapaton twitterde op zondag 25-12-2011 om 01:39:02 @MikeDekkers Hou van jou! Merry Christmas #kanjoukaarttochnietovertreffen;) Kan nooit meer zonder jou sexy njiggah ass van me! reageer retweet
Wat is een sexy njiggah ass? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')