Ik ook, maar hoe was het andere jaren ook alweer? Van de Jees nummers hadden we volgens mij ook alleen nog maar fragmenten (wel iets langer dan dit) tot aan het NSF.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het zo flauw dat die nummers zo geheim moeten blijven.
Thanks!quote:Op zondag 8 januari 2012 12:41 schreef Greys het volgende:
En de fragmentjes achter de introductie van de kandidaten door Jan zijn idd de enige fragmentjes nog!
Misschien omdat Raffaella als podiumbeest bestempeld werd bij VOH en Joan een stuk minder zelfverzekerd overkomt? Ik gok zoiets...quote:Op zondag 8 januari 2012 15:40 schreef Greys het volgende:
Al vraag ik me wel af waar de schrijver hiervan zijn/haar mening over 'de beste presentatie' van Rafaella vandaan haalt, er is toch nog niets qua presentatie dat we hebben kunnen zien?
Ja idd, zoiets moet het zijn.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien omdat Raffaella als podiumbeest bestempeld werd bij VOH en Joan een stuk minder zelfverzekerd overkomt? Ik gok zoiets...
bron: esfmagazine.nlquote:Naast deze wijzigingen gaat ook de huisstijl op de schop. Komende maandag wordt het nieuwe logo van Nationaal Songfestival 2012 geïntroduceerd. Dat wist een medewerker van de TROS ons te vertellen. De wijzigingen passen in het plaatje om van Nationaal Songfestival 2012 een moderne preselectie te maken naar Deens en Noors voorbeeld. De wijzigingen worden ook meegenomen in de leaders en de officiële songfestivalwebsite www.songfestival.nl.
plus dat er aan sommige liedjes nog wordt gesleuteld en daarom nog geen langere previews online staan. Ach, vind het niet erg. Ik laat me wel verrassen over iets meer dan een maand.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:49 schreef iBenny het volgende:
Jan Smit heeft net over het ESF geluld(wat hij van alle comotie vond) bij Life4You
GREYSSSSSSSSSSSS Brigitte Kaandorp op 4 NU!quote:Op zondag 8 januari 2012 12:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, maar hoe was het andere jaren ook alweer? Van de Jees nummers hadden we volgens mij ook alleen nog maar fragmenten (wel iets langer dan dit) tot aan het NSF.
Ik denk ook dat ze willen dat men oordeelt op basis van het 'voor het eerst horen'. Dat is natuurlijk bij het ESF ook zo, dat de buitenlanders die moeten stemmen het dan vaak voor het eerst horen. Hoewel... tegenwoordig staat alles al weken op internet, de complete nummers met clip, van te vorenEn de echte fans (die stemmen, denk ik) hebben dat dan al bekeken.
Ja dat is waar!quote:Op zondag 8 januari 2012 18:57 schreef TheVulture het volgende:
Het beste is ook eigenlijk om die liedjes pas op de 26e voor het eerst volledig te horen... dan heb je hetzelfde effect als dat Europa heeft in mei!
twitter:raffaelapaton twitterde op maandag 09-01-2012 om 00:16:24Sleep tide, don't let the bed bugs bite:-) reageer retweet
twitter:raffaelapaton twitterde op zondag 25-12-2011 om 01:39:02@MikeDekkers Hou van jou! Merry Christmas #kanjoukaarttochnietovertreffen;) Kan nooit meer zonder jou sexy njiggah ass van me! reageer retweet
Wat is een sexy njiggah ass?quote:Op maandag 9 januari 2012 00:56 schreef Greys het volgende:
Kijk dit dan...
twitter:raffaelapaton twitterde op zondag 25-12-2011 om 01:39:02@MikeDekkers Hou van jou! Merry Christmas #kanjoukaarttochnietovertreffen;) Kan nooit meer zonder jou sexy njiggah ass van me! reageer retweet
quote:Op maandag 9 januari 2012 00:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Bjoetiefoel Hoop; Mooie Hoop.....dat wil m'n moeder altijd weten als ik de hond voor ze heb uitgelaten als ze er eens niet zijn.
Of ze dan wel een mooie hoop heeft gedaan
En die twee verdwenen w's achter jou zullen we haar dan maar vergeven...quote:
Die W's had ik niet eens gezien, want ik was te druk met njiggah te ontcijferenquote:Op maandag 9 januari 2012 01:02 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
En die twee verdwenen w's achter jou zullen we haar dan maar vergeven...
Maar ik heb het filmpje teruggespoeld om te luisteren of ze nou echt sprak over haar twee ooms. En één van die ooms is Ruth Jacott. Whoehahaha
Geen idee, zal bestquote:Op maandag 9 januari 2012 01:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die W's had ik niet eens gezien, want ik was te druk met njiggah te ontcijferen![]()
Zijn Humprey Dinges en Ome Ruth ook echt familie? In de zin van broer/zus van vader/moeder?
Humphrey en Ruth.waren toch.heel lang een setje?quote:Op maandag 9 januari 2012 01:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee, zal best
Maar ik zie d'r al gaan op al die buitenlandse persconferenties in Baku.
"Yes yes, my uncle Ruth."
Ohjaquote:Op maandag 9 januari 2012 08:42 schreef Greys het volgende:
Haar grote liefde Henk Jan Smits volgens mij?
Ja, dat postte ik al eerderquote:Op maandag 9 januari 2012 01:02 schreef Greys het volgende:
Maar ik heb het filmpje teruggespoeld om te luisteren of ze nou echt sprak over haar twee ooms. En één van die ooms is Ruth Jacott. Whoehahaha
Ja zie, nog een blijft-hanger!quote:Op maandag 9 januari 2012 23:12 schreef creno het volgende:
Toen ik het fragment van Raffaëla hoorde dacht ik meteen: "dat zal het wel worden". Maar liever niet, het is weer zo'n typische nederlandse inzending uit Nederland wat niet gaat scoren.
Het fragmentje van Joan Franka blijft bij mij gewoon hangen, nu al... Ik heb mijn keus al gemaakt
Echte chocolade of is het meer een 1 girl 1 cupgebeuren?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:28 schreef Greys het volgende:
Erik, zeg eens eerlijk, heb jij ook de neiging om John de Mol te mailen dat ie moet opbokken met Rafaëlla en gewoon Joan moet sturen?
Want als ik al lees dat er met Rafaella is bedacht dat ze 'dingen met chocolade' op het podium gaat doen, dan denk ik dat John zijn keuze al vast staat
Daar durf ik nog niet over na te denkenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Echte chocolade of is het meer een 1 girl 1 cupgebeuren?
Daarom doe ik het voor je.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar durf ik nog niet over na te denken
Ja, als ik de illusie zou hebben dat die man naar iemand anders kan luisterenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:28 schreef Greys het volgende:
Erik, zeg eens eerlijk, heb jij ook de neiging om John de Mol te mailen dat ie moet opbokken met Rafaëlla en gewoon Joan moet sturen?
Want als ik al lees dat er met Rafaella is bedacht dat ze 'dingen met chocolade' op het podium gaat doen, dan denk ik dat John zijn keuze al vast staat
joanquote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, als ik de illusie zou hebben dat die man naar iemand anders kan luisteren. Maa recht, ik vrees er zo voor dat Joans nummer "geen songfestivalnummer" gaat zijn en dat de "vakjury" het dan maar afserveert en dus Raffaela met 'r chocoladde (
) maar doorgaat.
En dingen met chocolade op het podium... ik krijg ook meteen 2girls1cup-beelden in mijn hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |