soms duurt het laden ff wat langer jaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:41 schreef Fifut het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk dat de website sloom is vandaag, niet de verzending. Hebben meer mensen dit?
jaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:41 schreef Fifut het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk dat de website sloom is vandaag, niet de verzending. Hebben meer mensen dit?
Sloom ? Muh In-ears (ck700's promotie) waren de dag erna verzondenquote:
De website.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:13 schreef jonasr het volgende:
[..]
Sloom ? Muh In-ears (ck700's promotie) waren de dag erna verzonden.
De soundmagic PL's duren nog niet. Die zullen wat dieper in het warenhuis liggen xD.
2seconden wachten voor je antwoordquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:13 schreef jonasr het volgende:
[..]
Sloom ? Muh neen.[quote]Op dinsdag 10 januari 2012 19:13 schreef Miniem het volgende:
[..]
De website.
Lezen.
Hebben die geen externe voeding nodig?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:19 schreef Goddelijker het volgende:
Ook maar weer eens wat bestelt:
[ afbeelding ]
Nope.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:21 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hebben die geen externe voeding nodig?
Linkje. Interessant ding.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:22 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nope.
Maar ik gebruik toch maar max. 1 apparaat tegelijk. Wordt alleen gek van 3 verschillende USB-kabels op m'n bureau.
Nu maar eentje en dan kan ik ze aanschakelen wanneer nodig.
Als je er meerdere toestellen aan wilt hangen of een externe HD wel, ik heb zelf deze;quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:21 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hebben die geen externe voeding nodig?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:58 schreef MacorgaZ het volgende:
Waarom kan ik niet met iDeal betalen bij DealExtreme? Het was toch zo'n grote website?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:11 schreef shiznuts het volgende:
iDEAL is Nederlands. Waarom zou een Chinese webshop moeite doen om dat te integreren (ja, sommige nemen die moeite wel, maar uitzonderingen bevestigen de regel en de regel is dat men zich in het buitenland niet kommert om onze lokale betaalfilosofiën)?
Erg multifunctioneel!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:18 schreef ANCT het volgende:
ik heb altijd al zo'n tandenborstel annex kam willen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |