abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106829782
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 13:01 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Jullie zijn wel vriendelijk zeg.
Misschien moet je de postgeschiedenis van bianconeri eens doorlezen. Na alle discussies met hem, waarin hij liegt, draait en op de man speelt, wordt het heel moeilijk vriendelijk te blijven.
pi_106830197
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:56 schreef ATON het volgende:

[..]

LEUGENAAR, je heb niks commentaar gegeven. Het enige wat je hier al gedaan hebt is kakelen als een kip en clubkaartjes proberen verkopen !!!

[..]

Maak je basisschool af jochie.
Wat ben jij een walgelijke leugenaar zeg!!!!!
Ik heb allang gereageerd op je domme link, dat jij ligt te slapen zegt al genoeg over jouw interesse hierin. Zo blind als het maar kan.

quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 13:01 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Jullie zijn wel vriendelijk zeg.
Laat ze maar praten, zegt meer dan genoeg over ze.
Ze kijken totaal niet naar mijn posts maar nemen direct zonder reden aan dat ik totaal niet reageer.
Kijk alleen al de allereerste topic van deze reeks, heb ik meer dan genoeg inhoudelijk gereageerd.

Oh ATON!
Ik heb ff voor je gezocht leugenaar, reeks 3 pagina 5. Daar heb ik op je rare link gereageerd.
Maar natuurlijk heb je niet meer gekeken he????

Voor hetzelfde geldt heb ik hier gezegd dat je een miljoen krijgt als je op mij reageert,
zelfs dan zou je het volgens mij niet eens doorhebben of wel?
Rot gewoon op als je hier alleen komt stoken tussen mensen en niet eens dingen gaat lezen.
pi_106830246
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2012 13:10 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Misschien moet je de postgeschiedenis van bianconeri eens doorlezen. Na alle discussies met hem, waarin hij liegt, draait en op de man speelt, wordt het heel moeilijk vriendelijk te blijven.
1. Ik heb hier nog nooit gelogen, al 100x om gevraagd maar als je het moet aantonen komen er alleen rare opmerkingen.

2. Draait? Ik verdraai mijn mening helemaal niet, waar ik achter sta daar sta ik achter.

3. Dat jij niet vriendelijk kan blijven is jouw probleem.
Ik heb net ook aangetoond tegen die vage ATON dat ik wel degelijk allang gereageerd heb.
En dat heb ik al heel vaak gedoen, bv met je punten over Tyrus.
Jullie lezen gewoon totaal niet wat ik lees omdat je anders ziet dat je ongelijk krijgt.

Hou op met praten als je daar bang voor bent en blijf lekker leven in je wereld van leugens.
  † In Memoriam † zondag 15 januari 2012 @ 13:28:07 #254
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106830291
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2012 13:10 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Ik ken alleen die van Aton en die getuigen van vrij weinig respect voor de ander.
pi_106830486
Bianconeri:
quote:
Oh ATON!
Ik heb ff voor je gezocht leugenaar, reeks 3 pagina 5. Daar heb ik op je rare link gereageerd.
Maar natuurlijk heb je niet meer gekeken he????

Voor hetzelfde geldt heb ik hier gezegd dat je een miljoen krijgt als je op mij reageert,
zelfs dan zou je het volgens mij niet eens doorhebben of wel?
Rot gewoon op als je hier alleen komt stoken tussen mensen en niet eens dingen gaat lezen.
Je blijft alsnog een dikke leugenaar! Op Reeks 3 pag.5 staat helemaal geen antwoord op mijn web-verwijzing.
pi_106830626
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 13:28 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Ik ken alleen die van Aton en die getuigen van vrij weinig respect voor de ander.
Dat respect heeft bianconeri dan ook verspeeld nadat hij zijn tegenstanders stelselmatig heeft gekleineerd en alle argumenten heeft weggehoond zonder daar serieus op in te gaan. Respect zou wederzijds moeten zijn lijkt mij.
  † In Memoriam † zondag 15 januari 2012 @ 13:50:16 #257
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106830830
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2012 13:42 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Dat respect heeft bianconeri dan ook verspeeld nadat hij zijn tegenstanders stelselmatig heeft gekleineerd en alle argumenten heeft weggehoond zonder daar serieus op in te gaan. Respect zou wederzijds moeten zijn lijkt mij.
Dat mag wel zo zijn, maar dergelijke zaken hoeven niet en public in een draadje te worden uitgevochten dat kan ook per dm/pm. Het verziekt een beetje de sfeer in het hele draadje. Van mij mag een moderator dergelijk 'jij liegt, jij liegt zelf, nee jij liegt et cetera' wel verwijderen of ingrijpen.
pi_106831009
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 13:50 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Dat mag wel zo zijn, maar dergelijke zaken hoeven niet en public in een draadje te worden uitgevochten dat kan ook per dm/pm. Het verziekt een beetje de sfeer in het hele draadje. Van mij mag een moderator dergelijk 'jij liegt, jij liegt zelf, nee jij liegt et cetera' wel verwijderen of ingrijpen.
Wanneer er gelogen wordt dan mag je daar iemand best op wijzen mits dat onderbouwd wordt.
Als dat te offtopic of te verziekend is dan is dat inderdaad aan een moderator om waar nodig in te grijpen, daar heb ik weinig moeite mee. ;)
  † In Memoriam † zondag 15 januari 2012 @ 13:58:53 #259
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106831065
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2012 13:57 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Wanneer er gelogen wordt dan mag je daar iemand best op wijzen mits dat onderbouwd wordt.
Als dat te offtopic of te verziekend is dan is dat inderdaad aan een moderator om waar nodig in te grijpen, daar heb ik weinig moeite mee. ;)
Het gaat mij er niet om wie liegt en wie de waarheid spreekt dat verschil in mening kan altijd gebeuren, maar de manier waarop.
pi_106835233
Bianconeri is een van de meest verschrikkelijke, zelfingenomen, naar niemand luisterende, van laag niveau getuigende en hooghartige user op Fok.
Ik snap niet dat iemand hier nog met hem probeert te discussieren.
Alpha kenny one
  † In Memoriam † zondag 15 januari 2012 @ 17:12:55 #261
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106837126
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 16:15 schreef falling_away het volgende:
Bianconeri is een van de meest verschrikkelijke, zelfingenomen, naar niemand luisterende, van laag niveau getuigende en hooghartige user op Fok.
Daar is hij dan geen uitzondering. Maar volgens mij heb je voor dergelijk dingen een Feedback draadje? (Ik kom zelden hier juist vanwege de arrogantie van veel users.)
pi_106840299
quote:

[..]

En dat is nooit gebeurd, zelf niet na mijn suggestie.
pi_106842432
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:12 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Daar is hij dan geen uitzondering. Maar volgens mij heb je voor dergelijk dingen een Feedback draadje? (Ik kom zelden hier juist vanwege de arrogantie van veel users.)
Ik ben niet arrogant dat even daar gelaten, maar je hebt wel groot gelijk dat het niveau van de meesten hier nou niet bijster fantastisch is. Een hoop geschreeuw en beledigende reacties en maar zeer weinig inhoudelijke zaken.

Daarom ben ik ook gestopt met het reageren op hun, ik reageer alleen op serieuze mensen en vragen. Niet mensen die domweg komen schreeuwen dat evolutie bewezen is(waarvan zelfs de domste mens weet dat het niet zo is) en weet ik veel wat voor onzin.

En als je hun punten ontkracht dan lezen ze het zogenaamd niet en reageren ze nooit meer.

quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 13:35 schreef ATON het volgende:
Bianconeri:

[..]

Je blijft alsnog een dikke leugenaar! Op Reeks 3 pag.5 staat helemaal geen antwoord op mijn web-verwijzing.
Nou ik heb het nogmaals opgezocht, het staat er wel degelijk dus wie is hier nou de leugenaar?

quote:

[..]

Ik heb helemaal niemand gekleineerd en reageer serieus op serieuze argumenten.
Dus die respect is er van mijn kant wel degelijk.

quote:

Ja maar jullie maken me nu al weken voor leugenaar uit zonder dat werkelijk te onderbouwen.

quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 16:15 schreef falling_away het volgende:
Omdat sommige mensen WEL serieus iets zoeken hier, ipv sommige mensen die alleen maar komen rotzooi schoppen en helemaal geen interesse in wat dan ook hebben.
Duidelijk voorbeeld is blijven zeuren om inhoudelijke antwoorden terwijl ik het antwoord allang gegeven heb, lekker lezen van ze is dat zeg :')
En jij getuigt ook niet van bijster veel interesse.
  † In Memoriam † zondag 15 januari 2012 @ 19:47:37 #264
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106842893
Dit gaat helemaal nergens meer over. Ik maak wel een linkje in feedback hierheen!
pi_106843978
Bianconeri:
quote:
Nou ik heb het nogmaals opgezocht, het staat er wel degelijk dus wie is hier nou de leugenaar?
NATUURLIJK BEN JIJ EEN LEUGENAAR !!! Je beweert iets weerlegd te hebben uit deze Skepsis-link en dat heb je helemaal niet. Het enig wat je gedaan hebt is alles weggewuifd zonder enige bron of motivatie, zoals we van jou gewoon zijn. Doe me een lol en ga nog wat aanbellen. Mischien kun je daar je prut kwijt aan een of ander naïef schepsel.

Reeks 3 pag.5
@ UltraR
quote:
1. Patriarchen tijd. Wordt helemaal niets gezegd, alleen wat geschat over een datum.
2.Uittocht Egypte. Zelfde, hoop gelul weinig interessants. Komt niet voor in Egyptische documenten, tja dat verbaast toch ook niets aangezien het vernederend was.
3. Verovering. Lachwekkend, Jericho wordt afgedaan als iets niet bestaands? Hallo zeg, je hoeft alleen maar te googlen en je vindt al genoeg.
4. Canaatische steden. Nogmaals niet veel schokkends.
5. Oorsprong israelieten. Hoop menen weinig echte aanvoeringen
6. Koninkrijk zonder naam, ze vinden wel dingen(potten) maar toch bestaat het niet. Rare conclusie. Israel en Juda stonden ook tegenover elkaar in bepaalde tijden.
7. Jehovah. Dus omdat er teksten zijn met 2 goden betekend het dat Israel ook die 2 goden had?
Betreffende dit artikel:
http://skepp.be/artikels/(...)-de-muur-van-jericho
  zondag 15 januari 2012 @ 20:25:35 #266
130830 hoatzin
begint, eer ge bezint...
pi_106844671
quote:

[..]

Ik sluit me hierbij aan.
  † In Memoriam † zondag 15 januari 2012 @ 20:28:06 #267
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106844808
De enige conclusie die ik trek (ik ken van alle twee de achtergrond-geschiedenis) is dat het hier voor derden of vreemden amper iets van te volgen is en niet echt toegankelijk. Verder volg ik dit draadje niet meer dus succes ermee.
  zondag 15 januari 2012 @ 20:28:58 #268
130830 hoatzin
begint, eer ge bezint...
pi_106844850
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:37 schreef bianconeri het volgende:

. Niet mensen die domweg komen schreeuwen dat evolutie bewezen is(waarvan zelfs de domste mens weet dat het niet zo is)
Kijk, dit is nu zo'n leugen. Moet het nòg duidelijker? Wat is dat voor uitspraak dat zelfs de domste mens weet dat evolutie niet bewezen is?
  † In Memoriam † zondag 15 januari 2012 @ 20:40:19 #269
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106845488
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 20:28 schreef hoatzin het volgende:

[..]

Kijk, dit is nu zo'n leugen. Moet het nòg duidelijker? Wat is dat voor uitspraak dat zelfs de domste mens weet dat evolutie niet bewezen is?
Technisch gesproken heeft hij gelijk. De evolutieTHEORIE is de theorie die het meeste kan verklaren en waarvan nog geen observaties gedaan die er tegenin gaan. Het is dus nog niet weerlegd dat is wat anders dan wel bewezen. Men vervangt slechts de ene theorie voor de ander -> geocentrisch wereldbeeld -> heliocentrisch wereldbeeld, Newton -> Einstein et cetera. (Paradigma, Kuhn, Falsifieerbaarheid, Popper). Ik volg dit topic niet meer dus reacties hierop lees ik niet meer.
pi_106846860
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 20:25 schreef hoatzin het volgende:

Ik sluit me hierbij aan.
Moet jij weten, die quote die je maakt staat echter vol met onzin. Dus tja.....

Alle mensen die NIETS inhoudelijk willen bespreken mogen dit topic verlaten, wellicht valt er nog iets inhoudelijks te bespreken met anderen die dat willen.

quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 20:40 schreef De_Kardinaal het volgende:

Technisch gesproken heeft hij gelijk. De evolutieTHEORIE is de theorie die het meeste kan verklaren en waarvan nog geen observaties gedaan die er tegenin gaan. Het is dus nog niet weerlegd dat is wat anders dan wel bewezen.
Precies(voor een deel dan)!
Er wordt altijd maar gedaan alsof er allemaal onomstotelijk bewijs is voor evolutie terwijl daar helemaal niets van klopt. Volledig ontkracht is evolutie niet nee, maar bewezen bij lange na niet.

quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 20:28 schreef hoatzin het volgende:

Jammer genoeg voor je is het geen leugen.
pi_106847053
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 20:40 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Technisch gesproken heeft hij gelijk. De evolutieTHEORIE is de theorie die het meeste kan verklaren en waarvan nog geen observaties gedaan die er tegenin gaan. Het is dus nog niet weerlegd dat is wat anders dan wel bewezen. Men vervangt slechts de ene theorie voor de ander -> geocentrisch wereldbeeld -> heliocentrisch wereldbeeld, Newton -> Einstein et cetera. (Paradigma, Kuhn, Falsifieerbaarheid, Popper). Ik volg dit topic niet meer dus reacties hierop lees ik niet meer.
Evolutie is een feit. De theorie is dat het 'mechanisme' achter evolutie natuurlijke selectie is. En het feit dat de kardinaal het woord theorie in hoofdletters schreef laat zien dat hij waarschijnlijk niet beseft dat een wetenschappelijke theorie niet hetzeflde is als wat er in de volksmond mee wordt bedoeld: http://notjustatheory.com/
Alpha kenny one
pi_106847356
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 21:03 schreef falling_away het volgende:

[..]

Evolutie is een feit. De theorie is dat het 'mechanisme' achter evolutie natuurlijke selectie is. En het feit dat de kardinaal het woord theorie in hoofdletters schreef laat zien dat hij waarschijnlijk niet beseft dat een wetenschappelijke theorie niet hetzeflde is als wat er in de volksmond mee wordt bedoeld: http://notjustatheory.com/
Men kan er enkel van zeggen dat nog niet alle detaïls gekend zijn, maar dat is bij veel wetenschappelijke onderzoeken.
pi_106847521
Bianconeri:
quote:
Alle mensen die NIETS inhoudelijk willen bespreken mogen dit topic verlaten
Bye bye Bianco.
  zondag 15 januari 2012 @ 21:46:04 #274
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_106849973
Ik denk dat het beste is als we allemaal Bianonceri gaan negeren, als er namelijk niemand meer reageert heeft hij ook niets om op in te gaan en te proberen om problemen te veroorzaken. Mensen kunnen niet verdeeld raken op die manier en zo kunnen we misschien weer een discussie van hoog niveau krijgen met waardevolle posts zoals die van Elemo in plaats van dit gebekvecht.
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
pi_106852122
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 21:46 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Ik denk dat het beste is als we allemaal Bianonceri gaan negeren, als er namelijk niemand meer reageert heeft hij ook niets om op in te gaan en te proberen om problemen te veroorzaken. Mensen kunnen niet verdeeld raken op die manier en zo kunnen we misschien weer een discussie van hoog niveau krijgen met waardevolle posts zoals die van Elemo in plaats van dit gebekvecht.
O.K. voor mij is ie al Bye bye.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')