Misschien moet je de postgeschiedenis van bianconeri eens doorlezen. Na alle discussies met hem, waarin hij liegt, draait en op de man speelt, wordt het heel moeilijk vriendelijk te blijven.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jullie zijn wel vriendelijk zeg.
Wat ben jij een walgelijke leugenaar zeg!!!!!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:56 schreef ATON het volgende:
[..]
LEUGENAAR, je heb niks commentaar gegeven. Het enige wat je hier al gedaan hebt is kakelen als een kip en clubkaartjes proberen verkopen !!!
[..]
Maak je basisschool af jochie.
Laat ze maar praten, zegt meer dan genoeg over ze.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jullie zijn wel vriendelijk zeg.
1. Ik heb hier nog nooit gelogen, al 100x om gevraagd maar als je het moet aantonen komen er alleen rare opmerkingen.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:10 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Misschien moet je de postgeschiedenis van bianconeri eens doorlezen. Na alle discussies met hem, waarin hij liegt, draait en op de man speelt, wordt het heel moeilijk vriendelijk te blijven.
Ik ken alleen die van Aton en die getuigen van vrij weinig respect voor de ander.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:10 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Misschien moet je de postgeschiedenis van bianconeri eens doorlezen. Na alle discussies met hem, waarin hij liegt, draait en op de man speelt, wordt het heel moeilijk vriendelijk te blijven.
Je blijft alsnog een dikke leugenaar! Op Reeks 3 pag.5 staat helemaal geen antwoord op mijn web-verwijzing.quote:Oh ATON!
Ik heb ff voor je gezocht leugenaar, reeks 3 pagina 5. Daar heb ik op je rare link gereageerd.
Maar natuurlijk heb je niet meer gekeken he????
Voor hetzelfde geldt heb ik hier gezegd dat je een miljoen krijgt als je op mij reageert,
zelfs dan zou je het volgens mij niet eens doorhebben of wel?
Rot gewoon op als je hier alleen komt stoken tussen mensen en niet eens dingen gaat lezen.
Dat respect heeft bianconeri dan ook verspeeld nadat hij zijn tegenstanders stelselmatig heeft gekleineerd en alle argumenten heeft weggehoond zonder daar serieus op in te gaan. Respect zou wederzijds moeten zijn lijkt mij.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ken alleen die van Aton en die getuigen van vrij weinig respect voor de ander.
Dat mag wel zo zijn, maar dergelijke zaken hoeven niet en public in een draadje te worden uitgevochten dat kan ook per dm/pm. Het verziekt een beetje de sfeer in het hele draadje. Van mij mag een moderator dergelijk 'jij liegt, jij liegt zelf, nee jij liegt et cetera' wel verwijderen of ingrijpen.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:42 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Dat respect heeft bianconeri dan ook verspeeld nadat hij zijn tegenstanders stelselmatig heeft gekleineerd en alle argumenten heeft weggehoond zonder daar serieus op in te gaan. Respect zou wederzijds moeten zijn lijkt mij.
Wanneer er gelogen wordt dan mag je daar iemand best op wijzen mits dat onderbouwd wordt.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat mag wel zo zijn, maar dergelijke zaken hoeven niet en public in een draadje te worden uitgevochten dat kan ook per dm/pm. Het verziekt een beetje de sfeer in het hele draadje. Van mij mag een moderator dergelijk 'jij liegt, jij liegt zelf, nee jij liegt et cetera' wel verwijderen of ingrijpen.
Het gaat mij er niet om wie liegt en wie de waarheid spreekt dat verschil in mening kan altijd gebeuren, maar de manier waarop.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:57 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Wanneer er gelogen wordt dan mag je daar iemand best op wijzen mits dat onderbouwd wordt.
Als dat te offtopic of te verziekend is dan is dat inderdaad aan een moderator om waar nodig in te grijpen, daar heb ik weinig moeite mee.
Daar is hij dan geen uitzondering. Maar volgens mij heb je voor dergelijk dingen een Feedback draadje? (Ik kom zelden hier juist vanwege de arrogantie van veel users.)quote:Op zondag 15 januari 2012 16:15 schreef falling_away het volgende:
Bianconeri is een van de meest verschrikkelijke, zelfingenomen, naar niemand luisterende, van laag niveau getuigende en hooghartige user op Fok.
Ik snap niet dat iemand hier nog met hem probeert te discussieren.
En dat is nooit gebeurd, zelf niet na mijn suggestie.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:57 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Wanneer er gelogen wordt dan mag je daar iemand best op wijzen mits dat onderbouwd wordt.
Als dat te offtopic of te verziekend is dan is dat inderdaad aan een moderator om waar nodig in te grijpen, daar heb ik weinig moeite mee.
Ik ben niet arrogant dat even daar gelaten, maar je hebt wel groot gelijk dat het niveau van de meesten hier nou niet bijster fantastisch is. Een hoop geschreeuw en beledigende reacties en maar zeer weinig inhoudelijke zaken.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar is hij dan geen uitzondering. Maar volgens mij heb je voor dergelijk dingen een Feedback draadje? (Ik kom zelden hier juist vanwege de arrogantie van veel users.)
Nou ik heb het nogmaals opgezocht, het staat er wel degelijk dus wie is hier nou de leugenaar?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:35 schreef ATON het volgende:
Bianconeri:
[..]
Je blijft alsnog een dikke leugenaar! Op Reeks 3 pag.5 staat helemaal geen antwoord op mijn web-verwijzing.
Ik heb helemaal niemand gekleineerd en reageer serieus op serieuze argumenten.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:42 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Dat respect heeft bianconeri dan ook verspeeld nadat hij zijn tegenstanders stelselmatig heeft gekleineerd en alle argumenten heeft weggehoond zonder daar serieus op in te gaan. Respect zou wederzijds moeten zijn lijkt mij.
Ja maar jullie maken me nu al weken voor leugenaar uit zonder dat werkelijk te onderbouwen.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:57 schreef TerryStone het volgende:
Omdat sommige mensen WEL serieus iets zoeken hier, ipv sommige mensen die alleen maar komen rotzooi schoppen en helemaal geen interesse in wat dan ook hebben.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:15 schreef falling_away het volgende:
Bianconeri is een van de meest verschrikkelijke, zelfingenomen, naar niemand luisterende, van laag niveau getuigende en hooghartige user op Fok.
Ik snap niet dat iemand hier nog met hem probeert te discussieren.
NATUURLIJK BEN JIJ EEN LEUGENAAR !!! Je beweert iets weerlegd te hebben uit deze Skepsis-link en dat heb je helemaal niet. Het enig wat je gedaan hebt is alles weggewuifd zonder enige bron of motivatie, zoals we van jou gewoon zijn. Doe me een lol en ga nog wat aanbellen. Mischien kun je daar je prut kwijt aan een of ander naïef schepsel.quote:Nou ik heb het nogmaals opgezocht, het staat er wel degelijk dus wie is hier nou de leugenaar?
Betreffende dit artikel:quote:1. Patriarchen tijd. Wordt helemaal niets gezegd, alleen wat geschat over een datum.
2.Uittocht Egypte. Zelfde, hoop gelul weinig interessants. Komt niet voor in Egyptische documenten, tja dat verbaast toch ook niets aangezien het vernederend was.
3. Verovering. Lachwekkend, Jericho wordt afgedaan als iets niet bestaands? Hallo zeg, je hoeft alleen maar te googlen en je vindt al genoeg.
4. Canaatische steden. Nogmaals niet veel schokkends.
5. Oorsprong israelieten. Hoop menen weinig echte aanvoeringen
6. Koninkrijk zonder naam, ze vinden wel dingen(potten) maar toch bestaat het niet. Rare conclusie. Israel en Juda stonden ook tegenover elkaar in bepaalde tijden.
7. Jehovah. Dus omdat er teksten zijn met 2 goden betekend het dat Israel ook die 2 goden had?
Ik sluit me hierbij aan.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:42 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Kijk, dit is nu zo'n leugen. Moet het nòg duidelijker? Wat is dat voor uitspraak dat zelfs de domste mens weet dat evolutie niet bewezen is?quote:Op zondag 15 januari 2012 19:37 schreef bianconeri het volgende:
. Niet mensen die domweg komen schreeuwen dat evolutie bewezen is(waarvan zelfs de domste mens weet dat het niet zo is)
Technisch gesproken heeft hij gelijk. De evolutieTHEORIE is de theorie die het meeste kan verklaren en waarvan nog geen observaties gedaan die er tegenin gaan. Het is dus nog niet weerlegd dat is wat anders dan wel bewezen. Men vervangt slechts de ene theorie voor de ander -> geocentrisch wereldbeeld -> heliocentrisch wereldbeeld, Newton -> Einstein et cetera. (Paradigma, Kuhn, Falsifieerbaarheid, Popper). Ik volg dit topic niet meer dus reacties hierop lees ik niet meer.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:28 schreef hoatzin het volgende:
[..]
Kijk, dit is nu zo'n leugen. Moet het nòg duidelijker? Wat is dat voor uitspraak dat zelfs de domste mens weet dat evolutie niet bewezen is?
Moet jij weten, die quote die je maakt staat echter vol met onzin. Dus tja.....quote:
Precies(voor een deel dan)!quote:Op zondag 15 januari 2012 20:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
Technisch gesproken heeft hij gelijk. De evolutieTHEORIE is de theorie die het meeste kan verklaren en waarvan nog geen observaties gedaan die er tegenin gaan. Het is dus nog niet weerlegd dat is wat anders dan wel bewezen.
Jammer genoeg voor je is het geen leugen.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:28 schreef hoatzin het volgende:
Kijk, dit is nu zo'n leugen. Moet het nòg duidelijker? Wat is dat voor uitspraak dat zelfs de domste mens weet dat evolutie niet bewezen is?
Evolutie is een feit. De theorie is dat het 'mechanisme' achter evolutie natuurlijke selectie is. En het feit dat de kardinaal het woord theorie in hoofdletters schreef laat zien dat hij waarschijnlijk niet beseft dat een wetenschappelijke theorie niet hetzeflde is als wat er in de volksmond mee wordt bedoeld: http://notjustatheory.com/quote:Op zondag 15 januari 2012 20:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Technisch gesproken heeft hij gelijk. De evolutieTHEORIE is de theorie die het meeste kan verklaren en waarvan nog geen observaties gedaan die er tegenin gaan. Het is dus nog niet weerlegd dat is wat anders dan wel bewezen. Men vervangt slechts de ene theorie voor de ander -> geocentrisch wereldbeeld -> heliocentrisch wereldbeeld, Newton -> Einstein et cetera. (Paradigma, Kuhn, Falsifieerbaarheid, Popper). Ik volg dit topic niet meer dus reacties hierop lees ik niet meer.
Men kan er enkel van zeggen dat nog niet alle detaïls gekend zijn, maar dat is bij veel wetenschappelijke onderzoeken.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:03 schreef falling_away het volgende:
[..]
Evolutie is een feit. De theorie is dat het 'mechanisme' achter evolutie natuurlijke selectie is. En het feit dat de kardinaal het woord theorie in hoofdletters schreef laat zien dat hij waarschijnlijk niet beseft dat een wetenschappelijke theorie niet hetzeflde is als wat er in de volksmond mee wordt bedoeld: http://notjustatheory.com/
Bye bye Bianco.quote:Alle mensen die NIETS inhoudelijk willen bespreken mogen dit topic verlaten
O.K. voor mij is ie al Bye bye.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:46 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Ik denk dat het beste is als we allemaal Bianonceri gaan negeren, als er namelijk niemand meer reageert heeft hij ook niets om op in te gaan en te proberen om problemen te veroorzaken. Mensen kunnen niet verdeeld raken op die manier en zo kunnen we misschien weer een discussie van hoog niveau krijgen met waardevolle posts zoals die van Elemo in plaats van dit gebekvecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |