ohquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:26 schreef Soempie het volgende:
Ga je het kleed ruilen, Katy? Of bijpassende items zoeken?
[..]
Ik moest lachen omdat je ook de halve jaren viert.![]()
Wiebel en ik zijn ook nog niet zo lang samen, net 4 jaar.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
En ff speciaal voor ons gerberaatje, jeeeeeeeeeeeeeeeej 12 weken mijlpaal!!!
Oh bedoel je dat, dit is waarschijnlijk je laatste?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:49 schreef Gerberaatje het volgende:
Isla ik blijf onder cOntrole bij de gynmaar het idee dat ik nooit meer IVF hoef al die spanning en ellende niet meer!! Heerlijk!
Ja, het lijkt me persoonlijk veel fijner tijdens de bevalling. Ook als de baby er is, dat we dan al direct thuis zijn, in ons eigen bed.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
@soempie, ik ben dolgelukkig dat ik deze keer thuis kon bevallen... vond het zo fijn omin mijn eigen vertrouwde omgeving te zijn... als je er zelf vertrouwen in hebt en je je er goed bij voelt, lekker thuis bevallen hoor...
Tja, ieder zijn keuze natuurlijk. Wij hebben dus wel een "belachelijk" bedrag neergeteld maar ik ga er ook vanuit dat we jaren met die spullen gaan doen. Ik heb mijn kledingkast en commode bijvoorbeeld tot ik het huis uit ging in mijn kamer gehad. Commode is zelfs meeverhuisd naar mijn studentenflat en nu staat hij hier op zolder voor extra bergruimte. Oftewel, met echt goede kwaliteitsspullen doe je ook erg lang.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 09:56 schreef KatyM het volgende:
Nou verder vind ik de babykamertjes erg mooi (zoals van Kyara), maar dan erg duur. En goedkopere vind ik dan weer minder mooi. Maar ik wil me niet laten verleiden om zo'n belachelijk bedrag uit te geven eigenlijk.
Ja dat boek ben ik ook altijd al verliefd op geweest. Deze is heel mooi, tis een pop-up, ooit bij de Bijenkorf gekocht.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:34 schreef Soempie het volgende:
IB, wauw.Wat past het allemaal mooi bij elkaar! En ik zie m'n lievelingsboek liggen.
![]()
![]()
Die heb ik zo'n drie jaar geleden bij de Xenos gekocht, ze hadden toen heel veel teak-spullen. Nu helaas niet meer, maar misschien dat je het nog bij Xenos kan vragen...quote:
Denk dat je mij wel inhaalt! Tis mijn eerste, en jouw tweede. En ik voel helemaal niks, (harde buiken oid, wel getrappel natuurlijk) denk dat guppie nog wel even lekker blijft zitten. Weet nog niet of ik foto's van gup ga plaatsen. Na die hele rel hier vinnik het toch een beetje eng.... Misschien in PM, maar ik denk er nog even over na!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:44 schreef Fee-nix het volgende:
Isla 37 wk!Da's waar ook, je loopt een dagje voor op mij
. Ook al ben je niet zo vaak op t forum, kom je wel je baby showen? Ben zo nieuwsgierig
.
Nou daar zou ik niet zo zeker van zijn hoor. Vorige keer ging ik rustig tot de 42 wk en toen was ie nog steeds absoluut niet van plan om eruit te komen! Zelfs niet na een dag aan de weeenopwekkers...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:47 schreef IslaBonita het volgende:
[..]
Denk dat je mij wel inhaalt! Tis mijn eerste, en jouw tweede. En ik voel helemaal niks, (harde buiken oid, wel getrappel natuurlijk) denk dat guppie nog wel even lekker blijft zitten. Weet nog niet of ik foto's van gup ga plaatsen. Na die hele rel hier vinnik het toch een beetje eng.... Misschien in PM, maar ik denk er nog even over na!
9 jaar! (biijna) Wauw!
Ja dit is mijn laatstequote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:06 schreef IslaBonita het volgende:
[..]
Oh bedoel je dat, dit is waarschijnlijk je laatste?
Hellup, ik heb meldplicht. Ik zit niet z vaak op het forum hoor. En kom heel laat mn bed uit. Maar ik ga mn best doen!
Ohja dat was dat moeilijke verhaal. Zou ik denk ik ook niet aan beginnen met al twee gezonde kindjes. Heb je een gevoel wat het is? Heel stom, toen we voor deze terugplaatsing naar het ziekenhuis gingen dacht ik ineens; "we gaan ons meisje ophalen" Weet niet waar ik dat vandaan haalde, maar het is idd een meisje.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:54 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ja dit is mijn laatsteals ik 'normaal' zwanger had kunnen worden had ik er wel meer gewild, maar de cryo's zijn op.. en voor ik weer ivf zou mogen doen, moet ik eerst geopereerd worden, anders kan de hele ivf niet eens (iets met de hydrosalpinxen die voor de eierstokken liggen, en het is wel belangrijk met folikelmetingen en punctie dat ze de eierstokken kunnen zien!) en die ellende ga ik mezelf en mijn gezin niet meer aandoen... voor een 2e kindje had ik dat zeker wel over gehad, maar voor voor een 3e of meer niet! Dus wij zijn compleet met dit kindje
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |