quote:Op zaterdag 7 januari 2012 09:12 schreef Kyara het volgende:
Tweeoogje gefeliciteerd met je mooie meisje!
En toen was het 7 januari en het wiegje is nog leeg en mijn buik is nog vol.
Nou daar is ie dan, De Mijlpaal: 40 weken
(en dat voelt zowelals
)
Uhhm.. ik ga babyshoppen met schoonouders vandaag.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 09:42 schreef flugeltje het volgende:
Heeft er iemand nog iets leuks te vertellen?
Nijjjjssssquote:Op zaterdag 7 januari 2012 09:49 schreef Fee-nix het volgende:
Oja ennnn we gaan vanavond gourmetten!![]()
Ennnn gisteren had mijn lieve mannetje als verrassing twee puntjes van mijn favoriete vlaai meegenomen van multivlaai. Die gaan we zo lekker oppeuzelen.
Van harte! En babyshoppen is ook leukquote:Op zaterdag 7 januari 2012 09:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Uhhm.. ik ga babyshoppen met schoonouders vandaag..
* Kuukske stopt lijstje in tas..
En JD en ik zijn 5 jaar samen. Ook leuk.
Wat jij Fluug? Vandaag nog plannen?
Oeh mijlpalen!![]()
![]()
Hoop dat het lukt voor je, het is heerlijk namelijkquote:Op zaterdag 7 januari 2012 09:59 schreef KatyM het volgende:
Oh nog wel één dinkie...
Ik heb bedacht dat ik op m'n werk ga proberen om voor elkaar te krijgen standaard 1 dag thuis te werken, na m'n verlof. Het voelt toch niet okay om 4 dagen te moeten werken (zo ver weg) en dan maar 1 dag thuis. Werk normaal 4 x 9 maar ben wel 12 uur per dag weg. Ik hoop zo dat ze akkoord gaan. Dat zou ook financieel schelen..
En we moeten met z'n allen naar het nieuwe werken toch? Alleen dit idee geeft me al rust het weekend. Ik ga het gewoon voor elkaar krijgen
Welja... negeer mij maar gewoonquote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Van harte! En babyshoppen is ook leukIk kan alleen niets meer verzinnen wat ik echt nodig heb
quote:
Geniet van je taartquote:
Oh heerlijk zeg. Ja ik hoop echt dat t gaat werken. Al wil ik dan wel gewoon die ene dag de beeb thuis houden, dat scheelt weer een dag KDV. Als de beeb veel slaapt kan dat wel. Zo niet, dat zien we dan wel. Ik ga vanaf maandag alvast voor m'n idee lobbyen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoop dat het lukt voor je, het is heerlijk namelijk
Ik werk ook 4x9 waarvan 2 dagen thuis, dat maakt het leven een stuk makkelijker. Willem lekker naar het KDV en dan zelf in joggingpak lekker achter je pjoetertje met de radio aan...
Hier mag het niet, thuiswerken is niet bedoeld als kinderopvang... Het is ook bijna onmogelijk, zo veel slaapt je kind echt niet en als ie slaapt ben je meestal druk bezig met effe snel wat ruimen, eten klaarzetten enzo... Ik heb wel eens in noodgevallen thuisgewerkt als Willem ziek was ofzo, is echt niet te doen gewoon...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:06 schreef KatyM het volgende:
[..]
Oh heerlijk zeg. Ja ik hoop echt dat t gaat werken. Al wil ik dan wel gewoon die ene dag de beeb thuis houden, dat scheelt weer een dag KDV. Als de beeb veel slaapt kan dat wel. Zo niet, dat zien we dan wel. Ik ga vanaf maandag alvast voor m'n idee lobbyen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |