abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 januari 2012 @ 10:14:33 #151
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106518324
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 10:13 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh!

Gerberaatje, heerlijk, de twaalf! *O*
En Kyara de veertig. Kan nu echt niet lang meer duren :* (ook al voelt dat misschien wel zo).

Hoop dat t lukt Katy!

En Marjolijntje, heb ik ook hoor! :Y

Ik heb om 13 uur controle en wij gaan ook nog babyshoppen denk ik. En op zoek naar een goede jas, drama is dat zeg.
Ik doe het nog steeds zonder winterjas, tot op heden nog prima gelukt... Ik hoop dat de winter nu ook wegblijft :P
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 7 januari 2012 @ 10:15:50 #152
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_106518339
Mooie mijlpalen vandaag!!

*O* Kyara 40 weken! De mijlpaal! *O*

*O* gerberaatje 12 weken! *O*
pi_106518353
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 10:10 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Hier mag het niet, thuiswerken is niet bedoeld als kinderopvang... Het is ook bijna onmogelijk, zo veel slaapt je kind echt niet en als ie slaapt ben je meestal druk bezig met effe snel wat ruimen, eten klaarzetten enzo... Ik heb wel eens in noodgevallen thuisgewerkt als Willem ziek was ofzo, is echt niet te doen gewoon...
Ik weet niet of ze daar bij ons zo streng op zijn. Als ik 4 dagen naar Den Haag moet, dan is het 3 dagen KDV en één dag naar m'n ouders. Dat vind ik toch wel veel weg. Ik wil proberen het tot 6 maanden vol te houden.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 10:12 schreef Aventura het volgende:
Hier ook een 4x9 werkende moeder :) waarvan ook 2 dagen thuis. Een van die twee dagen is mijn kind onder mijn hoede. Gaat tot nu toe prima. Voeden, spelen, slapen. Ik moet dan wel wat langer door om e.e.a. af te krijgen. Maar als dat niet lukt, dan niet. Wij werken resultaatgericht, als ik maar doe wat ik hb afgesproken. Ik vraag me alleen wel af hoe dit straks gaat. Kind is nu 5,5 maand en wordt ntuurlijk steeds mobieler. Misschien wordt het dan een dag kdv erbij (hij gaat nu 1 dag naar het kdv, is 1 dag bij mij en 2 dagen bij papa).
Hm okay. Ik wil het ook in ieder geval een paar maanden proberen. Als er een dag kdv bij moet, dan moet dat maar. Ik wil na verloop van tijd toch wel op zoek naar een baan iets dichter bij huis. Alleen moet ik dan wel oppassen dat ik m'n opgenomen ouderschapsverlof niet moet terugbetalen. Kortom.. nog een hoop uit te zoeken :)
  zaterdag 7 januari 2012 @ 10:18:43 #154
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_106518360
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 10:02 schreef flugeltje het volgende:

[..]

:* Ik was die hilarische droom nog aan het zoeken :') Ik kom zo bij je terug...

edit: Volgens mij is ie grappiger als je er bij was... :P * wegduikt
You can run, but you can't hide! o|O Hehehe.

quote:
14s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 10:05 schreef KatyM het volgende:

[..]

Geniet van je taart O+ En gourmetten is ook altijd leuk! Niet teveel brood met kruidenboter eten, daar raak je vol van, is niet gezond en dan kan je de rest niet op.
De taart was heerlijk :). En bedankt voor de gourmet-tip ;). Ik ben vooral dol op gebakken champignons :). En op zalm! Dus dat komt zeker op tafel.
Zou trouwens lekker zijn als jij een dagje thuis mag werken, hoop ook voor je dat het lukt! Maar ik zou die dag denk ik niet gebruiken om je kindje thuis te houden... Daar ben je toch veel meer tijd aan kwijt dan je denkt. (Misschien dat het de eerste maanden nog wel lukt hoor, maar daarna worden de wakker-tijden toch echt steeds langer)

Thistleweed 19 weken! *O* Bijna op de helft!
  zaterdag 7 januari 2012 @ 10:18:51 #155
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106518363
Thuiswerken met KDV is ook al heel relaxed hoor Katy, het scheelt je dan in elk geval wel een hoop reistijd...
pi_106518369
Thuiswerken. Heerlijk lijkt me dat. Jammer dat ik het niet kan :'). Tenzij ik bepaalde werkzaamheden opstapel en dan vervolgens meeneem. Maar dat is niet echt handig. Bovendien moet ik voor die werkzaamheden die ik thuis kan doen wel vaak bellen, en ik ga écht niet bellen met m'n eigen abonnementje voor de baas. [voeg iets in met hart voor de zaak is aan diggelen].
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_106518373
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 10:13 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh!

Gerberaatje, heerlijk, de twaalf! *O*
En Kyara de veertig. Kan nu echt niet lang meer duren :* (ook al voelt dat misschien wel zo).

Hoop dat t lukt Katy!

En Marjolijntje, heb ik ook hoor! :Y

Ik heb om 13 uur controle en wij gaan ook nog babyshoppen denk ik. En op zoek naar een goede jas, drama is dat zeg.
Ik heb een simpele zwarte van de H&M gekocht in de uitverkoop.

Bij de wehkamp nu ook sale op de jassen:

http://www.wehkamp.nl/sal(...)2&M=&ML=&MK=&PRmin=0
pi_106518374
Ik nu ook Fluug, maar die ik nu heb wil ook niet goed meer dicht en ik moet, als ik op fiets naar werk ga, wel 25 minuten fietsen en das dan niet echt handig..
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_106518402
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 10:18 schreef flugeltje het volgende:
Thuiswerken met KDV is ook al heel relaxed hoor Katy, het scheelt je dan in elk geval wel een hoop reistijd...
Ja dat is waar, zo'n 3 uur per dag. Ik zal er even over nadenken, bedankt voor de tips allemaal.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 10:23:49 #160
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106518411
Dat is inderdaad een ander verhaal Clauwhee, ik kan al een tijdje niet meer fietsen en neem dan de auto, dat scheelt ook natuurlijk. Als ik naar de stad ga ofzo doe ik geen winterjas aan, ik woon in het centrum en ben zo weer thuis ook...
pi_106518490
Katy, mij is heel lang gelukt om thuis te werken en op Ivan te passen. Hij was een makkelijke baby en sliep veel. Zeker de eerste zes maanden viel het me mee. Op een bepaald moment ging het echt niet meer. Je doet je kind dan een groter plezier door het naar een kinderdagverblijf te brengen dan het de hele tijd af te wimpelen met "nu niet, mama heeft geen tijd".
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_106518770
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 10:31 schreef Claudia_x het volgende:
Katy, mij is heel lang gelukt om thuis te werken en op Ivan te passen. Hij was een makkelijke baby en sliep veel. Zeker de eerste zes maanden viel het me mee. Op een bepaald moment ging het echt niet meer. Je doet je kind dan een groter plezier door het naar een kinderdagverblijf te brengen dan het de hele tijd af te wimpelen met "nu niet, mama heeft geen tijd".
Ja precies. Ik ga het een aantal maanden proberen, mocht het niet gaan, dan nog een extra dag KDV. Zo'n kindje verdient natuurlijk ook alle aandacht en niet een moeder die de hele dag geen tijd heeft. Ik hoop dan snel een baan in Amsterdam te hebben, dat scheelt al een hoop :).
pi_106518945
tweeoogje, gefeliciteerd met je dochter *O* *O* Geniet er van !
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  zaterdag 7 januari 2012 @ 11:04:55 #164
30252 Soempie
Procreating
pi_106519003
Kyara, 40 weken! *O* Moet alles nog teruglezen, maar kwam voorbij een post van Fee en dat is precies wat ik dacht: wat fijn dat je baby het goed heeft bij je en lekker de 40 weken gehaald heeft. Al snap ik dat het ook wel -O- is.

Hier nog geen baby. De moed is ook opgegeven door de omgeving denk ik. Oma's bellen niet meer. :D

Nu echt teruglezen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_106519071
Kyara 40wkn *O*

gerberaatje 12wkn *O*!

Fluug 28wkn! *O*

Kuuks *; 5jr!

wij vieren vanavond ons 2.5jr samen :@

en... tweeoogje!!! gefeliciteerd!!! lekker genieten! *O*!!!

marjolijntje; dat met je borsten, das herkenbaar. Soms is alles echt superhard

en winterjas; heb n dik vest gekocht, maat groter, en daar red ik 't eerst wel mee
(is mn lief niet zo blij mee :P maar ik vind m warm en t is buiten toch niet echt super koud)
  zaterdag 7 januari 2012 @ 11:17:59 #166
30252 Soempie
Procreating
pi_106519228
Gerberaatje 12 weken! *O* Dat moet een fijn gevoel zijn.

En flugel ook alweer een week verder. ^O^

Kuuks, gefeliciteerd *; veel plezier vandaag!

En Katy, wel of geen KDV, het zou sowieso al heel mooi zijn als je die dag thuis kunt werken. Wat een tijden maak je zeg. 8)7
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zaterdag 7 januari 2012 @ 11:18:02 #167
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_106519229
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 11:09 schreef Zoë23 het volgende:

Gefeliciteerd! *O*

En Kuuks 5 jr samen! Sorry, ff overheen gelezen! Gefeliciteerd! *O*
  zaterdag 7 januari 2012 @ 11:18:35 #168
30252 Soempie
Procreating
pi_106519237
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 11:09 schreef Zoë23 het volgende:

:D O+
pi_106519307
Kuuks en Zoe gefeliciteerd! :*

Nou idd Soemp, tis af en toe even doorbikkelen maar tis een leuke baan, dat maakt een hoop goed.

Op naar de ikea :W.
pi_106519309
haha :@ nog niet zo lang als de meeste dames hier samen zijn met hun lief O+

maar het is een begin 8-)
pi_106519376
katyM! veel plezier bij de ikea! lekker shoppen :s)

Ik ga vanmiddag naar n vriendin die weer alleen woont, ze heeft weinig geld
dus neem ik wat huis-spullen mee voor haar
wel sneu allemaal, ze is heel gesloten dus niet makkelijk om met haar over dingen
te praten, haar (8> was niet zo lief (understatement) voor haar na een miskraam.. (bleek tegelijk zwanger
te zijn als mij)
ben blij dat ze nu voor haar zelf kiest :) er zijn veel leukere mannen dan die (8> ex van dr
pi_106519394
Mag ik ook meedoen? :@

Ben 37 weken vandaag! *O*

Gerberaatje, 12 weken! *O* *O* *O* Meid wat ben ik blij voor je. Weet precies hoe de onzekerheid voelt....lekker dat hele IVF gedoe achter je laten en "gewoon" naar de vk vanaf nu!!!!! (had je al een combinatie-test gedaan?)

Kyara, 40 weken!!!!! *O* *O* *O* Goed binnengehouden! ;) En nu afwachten.....

Flugel, 28 weken, wat gaat dat hard! Weet nog dat je zwanger was van je eerste....lijkt helemaal niet zo lang geleden..en nu al weer zoveel verder in je zwangerschap van je tweede!!! *O* *O* *O*

Kuukske gefeliciteerd! 5 jaar samen! *O* *O* *O*

Andere dames: goedesmorgens en fijn weekend! :*
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  zaterdag 7 januari 2012 @ 11:26:25 #173
30252 Soempie
Procreating
pi_106519407
Ga je het kleed ruilen, Katy? Of bijpassende items zoeken? :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 11:22 schreef Zoë23 het volgende:
haha :@ nog niet zo lang als de meeste dames hier samen zijn met hun lief O+

maar het is een begin 8-)
Ik moest lachen omdat je ook de halve jaren viert. :P
Wiebel en ik zijn ook nog niet zo lang samen, net 4 jaar.
pi_106519437
Wij 7, voor mijn doen :) is dat heul lang!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  zaterdag 7 januari 2012 @ 11:28:02 #175
30252 Soempie
Procreating
pi_106519444
37 weken, dan mag je thuis bevallen. *O* Of wil/ moet je in het ziekenhuis bevallen?

Het valt me op dat er zo weinig thuisbevallingen zijn hier.. :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')