Ik doe het nog steeds zonder winterjas, tot op heden nog prima gelukt... Ik hoop dat de winter nu ook wegblijftquote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:13 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh!
Gerberaatje, heerlijk, de twaalf!
En Kyara de veertig. Kan nu echt niet lang meer duren(ook al voelt dat misschien wel zo).
Hoop dat t lukt Katy!
En Marjolijntje, heb ik ook hoor!
Ik heb om 13 uur controle en wij gaan ook nog babyshoppen denk ik. En op zoek naar een goede jas, drama is dat zeg.
Ik weet niet of ze daar bij ons zo streng op zijn. Als ik 4 dagen naar Den Haag moet, dan is het 3 dagen KDV en één dag naar m'n ouders. Dat vind ik toch wel veel weg. Ik wil proberen het tot 6 maanden vol te houden.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hier mag het niet, thuiswerken is niet bedoeld als kinderopvang... Het is ook bijna onmogelijk, zo veel slaapt je kind echt niet en als ie slaapt ben je meestal druk bezig met effe snel wat ruimen, eten klaarzetten enzo... Ik heb wel eens in noodgevallen thuisgewerkt als Willem ziek was ofzo, is echt niet te doen gewoon...
Hm okay. Ik wil het ook in ieder geval een paar maanden proberen. Als er een dag kdv bij moet, dan moet dat maar. Ik wil na verloop van tijd toch wel op zoek naar een baan iets dichter bij huis. Alleen moet ik dan wel oppassen dat ik m'n opgenomen ouderschapsverlof niet moet terugbetalen. Kortom.. nog een hoop uit te zoekenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:12 schreef Aventura het volgende:
Hier ook een 4x9 werkende moederwaarvan ook 2 dagen thuis. Een van die twee dagen is mijn kind onder mijn hoede. Gaat tot nu toe prima. Voeden, spelen, slapen. Ik moet dan wel wat langer door om e.e.a. af te krijgen. Maar als dat niet lukt, dan niet. Wij werken resultaatgericht, als ik maar doe wat ik hb afgesproken. Ik vraag me alleen wel af hoe dit straks gaat. Kind is nu 5,5 maand en wordt ntuurlijk steeds mobieler. Misschien wordt het dan een dag kdv erbij (hij gaat nu 1 dag naar het kdv, is 1 dag bij mij en 2 dagen bij papa).
You can run, but you can't hide!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]Ik was die hilarische droom nog aan het zoeken
Ik kom zo bij je terug...
edit: Volgens mij is ie grappiger als je er bij was...* wegduikt
De taart was heerlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:05 schreef KatyM het volgende:
[..]
Geniet van je taartEn gourmetten is ook altijd leuk! Niet teveel brood met kruidenboter eten, daar raak je vol van, is niet gezond en dan kan je de rest niet op.
Ik heb een simpele zwarte van de H&M gekocht in de uitverkoop.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:13 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh!
Gerberaatje, heerlijk, de twaalf!
En Kyara de veertig. Kan nu echt niet lang meer duren(ook al voelt dat misschien wel zo).
Hoop dat t lukt Katy!
En Marjolijntje, heb ik ook hoor!
Ik heb om 13 uur controle en wij gaan ook nog babyshoppen denk ik. En op zoek naar een goede jas, drama is dat zeg.
Ja dat is waar, zo'n 3 uur per dag. Ik zal er even over nadenken, bedankt voor de tips allemaal.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:18 schreef flugeltje het volgende:
Thuiswerken met KDV is ook al heel relaxed hoor Katy, het scheelt je dan in elk geval wel een hoop reistijd...
Ja precies. Ik ga het een aantal maanden proberen, mocht het niet gaan, dan nog een extra dag KDV. Zo'n kindje verdient natuurlijk ook alle aandacht en niet een moeder die de hele dag geen tijd heeft. Ik hoop dan snel een baan in Amsterdam te hebben, dat scheelt al een hoopquote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:31 schreef Claudia_x het volgende:
Katy, mij is heel lang gelukt om thuis te werken en op Ivan te passen. Hij was een makkelijke baby en sliep veel. Zeker de eerste zes maanden viel het me mee. Op een bepaald moment ging het echt niet meer. Je doet je kind dan een groter plezier door het naar een kinderdagverblijf te brengen dan het de hele tijd af te wimpelen met "nu niet, mama heeft geen tijd".
quote:
Ik moest lachen omdat je ook de halve jaren viert.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:22 schreef Zoë23 het volgende:
hahanog niet zo lang als de meeste dames hier samen zijn met hun lief
maar het is een begin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |