Zolang je mij maar een beetje trollt, het oneens met mij bent o.i.d. is het geen probleem.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:40 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Zo is dat.
Denk alleen wel dat we nog vaak genoeg in de clinch liggen met elkaar
* Zucht *quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vrouwen vallen op homo’s, homo’s vallen op hetero’s, hetero’s vallen op vrouwen.
Niet zo moeilijk
Hehehequote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij bent genuanceerd en sterk in discussies.
*slijm*
Stel je voor je ligt een vrouw te beffen terwijl ze ongesteld is, dan wil je natuurlijk die troep niet in je gezicht hebben. En aangezien in POL iedereen grensverleggend bezig is, leek mij dit een geschiktere plek dan R&P, waar 95% van de users nog nooit een naakte vrouw heeft gezien.quote:
Niet zo erg als je jouzelf in het oranje rondje bevindtquote:
Ah, de bi mannen en vrouwen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet zo erg als je jouzelf in het oranje rondje bevindt
[ afbeelding ]
Laat je niet voor de gek houden, het is gewoon een schematische weergave van het electriciteitscircuit van een Vinexwoning.quote:
Hier gaat het ongeveer al mis.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Stel je voor je ligt een vrouw te beffen terwijl ze ongesteld is,
Dan zouden het inmiddels spookdorpen moeten zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laat je niet voor de gek houden, het is gewoon een schematische weergave van het electriciteitscircuit van een Vinexwoning.
Want? Die kurk van de champagnefles moet uiteindelijk toch ergens blijven, of ben ik nu de enige die 2 praktische zaken zo combineert?quote:
Ies Haram.quote:
Hm, kan me er gelukkig geen voorstelling van maken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Stel je voor je ligt een vrouw te beffen terwijl ze ongesteld is, dan wil je natuurlijk die troep niet in je gezicht hebben.
Vrouwelijke vagiens worden niet zo ongesteld als de opening van een ontdopte fles bubbels.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Want? Die kurk van de champagnefles moet uiteindelijk toch ergens blijven, of ben ik nu de enige die 2 praktische zaken zo combineert?
Biefstuk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, kan me er gelukkig geen voorstelling van maken.
Tenminste nog vlees en geen vis.quote:
Dat lijkt me een bijzonder onaangename ervaring.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij een vriendin kan je het timen, maar wat als je een vrouw oppikt tijdens uitgaan en ze vertelt niet dat ze in haar periode zit?
Precies, dan komt de vraag; ben je een wegloper of doorzetter.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat lijkt me een bijzonder onaangename ervaring.
Dat is mij duidelijk, maar het ging mij om het volgende.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vrouwelijke vagiens worden niet zo ongesteld als de opening van een ontdopte fles bubbels.
Op het moment dat je een tampon uit het onderlichaam trekt zou je toch enigzins een sterke aanwijzing kunnen hebben wat er aan de hand is.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij een vriendin kan je het timen, maar wat als je een vrouw oppikt tijdens uitgaan en ze vertelt niet dat ze in haar periode zit?
Een slaper, uiteraard.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, dan komt de vraag; ben je een wegloper of doorzetter.
Dat begrijp ik, maar dan is het al te laat.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op het moment dat je een tampon uit het onderlichaam trekt zou je toch enigzins een sterke aanwijzing kunnen hebben wat er aan de hand is.
Wat ben ik ook een held met Cluedo.
Daarom alleen al moet je een vrouw nooit alleen laten ontkleden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op het moment dat je een tampon uit het onderlichaam trekt zou je toch enigzins een sterke aanwijzing kunnen hebben wat er aan de hand is.
Wat ben ik ook een held met Cluedo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |