Ja precies, op haar zoon z'n 16e verjaardag was haar cadeau met z'n allen naar een techno concert en op haar kosten helemaal lam zuipen. What a mom.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En iedereen heeft medelijden met haar koters
Liggen ze weer een avond wakker van het gebal van Mams.
Precies, maar niet te vaak me dunkt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:29 schreef waht het volgende:
[..]
Dat soort gangmakers zijn wel fijn inderdaad. Daar beleef je de raarste dingen mee.
Zou er niet op zitten te wachten, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja precies, op haar zoon z'n 16e verjaardag was haar cadeau met z'n allen naar een techno concert en op haar kosten helemaal lam zuipen. What a mom.
Hmm, dan zou ik blijer zijn met een zak geld.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja precies, op haar zoon z'n 16e verjaardag was haar cadeau met z'n allen naar een techno concert en op haar kosten helemaal lam zuipen. What a mom.
Ik ook niet echt, maar het is wel grappig, onverantwoord ouderschap tot de macht 10 zegmaar. Zou het sowieso nogal raar vinden leeftijdsgenootjes in hun boxershort door je huis te zien lopen omdat ze net je ma hebben gepaald.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zou er niet op zitten te wachten, eerlijk gezegd.
Idd, en je meest memorabele uitspraak is schijnbaar ook een blijvertje in mijn sig, tot nu toe is ie onovertroffen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:27 schreef De_Nuance het volgende:
Ik begin steeds aardiger te worden naar vP toe zie ik.
Het lijkt me zo'n smerige gedachte dat m'n moeder sex zou hebben, jech.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En iedereen heeft medelijden met haar koters
Liggen ze weer een avond wakker van het gebal van Mams.
Ja, grappig als het je eigen ma niet isquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, maar het is wel grappig, onverantwoord ouderschap tot de macht 10 zegmaar.
Precies, als 't mijn ma was dan ging ik wel naar paps.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, grappig als het je eigen ma niet is
En als je de deur opentrekt blijkt ie net z'n 20-jarige secretaresse een beurt te geven....quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, als 't mijn ma was dan ging ik wel naar paps.
Ja ach, het is jammer dat haar zoon hetero was, wel een hottie.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En als je de deur opentrekt blijkt ie net z'n 20-jarige secretaresse een beurt te geven....
Vrouwen klagen dat alle leuke mannen homo zijn, homo's klagen dat alle leuke mannen hetero zijn.....quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ach, het is jammer dat haar zoon hetero was, wel een hottie.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
M'n lijst met quote's begint steeds verder te groeien.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hee, zowaar een compliment!
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nu je het zegt, die éne vrouw die binnenkwam in deze SC terwijl het over bloed squirtende kutjes ging hebben we ook niet meer teruggezien.quote:
Och redelijk simpel, meeste homo's vallen niet op van die wijverige nichten en dan kom je vaak al snel uit bij de hetero's. Vrouwen willen van die tot in de puntjes verzorgde emotionele kutten als vriendjes en dat zijn vaak homo's.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vrouwen klagen dat alle leuke mannen homo zijn, homo's klagen dat alle leuke mannen hetero zijn.....
Is het erg als ik hier niets van snap?
Het gras is altijd groener etcquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vrouwen klagen dat alle leuke mannen homo zijn, homo's klagen dat alle leuke mannen hetero zijn.....
Waarom zo slijmen Robin, bleghquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Held. Toegegeven, je hebt soms wat psycho trekjes, maar dit forum gaat over je opvattingen. Je bent altijd goed in discussies, dus ik snap niet waarom mensen er zo'n probleem van maken.
Vrouwen vallen op homo’s, homo’s vallen op hetero’s, hetero’s vallen op vrouwen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De interesse jegens het betreffende fenomeen gaat aan mijn begrip voorbij.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nu je het zegt, die éne vrouw die binnenkwam in deze SC terwijl het over bloed squirtende kutjes ging hebben we ook niet meer teruggezien.
De treurige driehoek des levens.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vrouwen vallen op homo’s, homo’s vallen op hetero’s, hetero’s vallen op vrouwen.
Niet zo moeilijk
Zo is dat.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, en je meest memorabele uitspraak is schijnbaar ook een blijvertje in mijn sig, tot nu toe is ie onovertroffen.
Dat heet "algemeen interesse", beste Reya.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:39 schreef Reya het volgende:
[..]
De interesse jegens het betreffende fenomeen gaat aan mijn begrip voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |