Eindelijk. Je ontwikkeld smaakquote:
Mooi klokje.quote:
Altijd al gehad.quote:
Een leger zonder tanks is geen leger maar een vredesmacht.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:17 schreef von_Preussen het volgende:
Tsja, those were the days:
[ afbeelding ]
Ook niet in combinatie met een witte achterplaat en rose-gouden wijzertjes?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mooi klokje.
Ben alleen niet zo van de leren bandjes.
Zo een is heel mooiquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ook niet in combinatie met een witte achterplaat en rose-gouden wijzertjes?
Dit vind ik wel een VS-horloge:
[ afbeelding ]
Hmm, ik heb geen gevoel bij Longines. Als merk danquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ook. Toch gaat mijn voorkeur naar die klassiek uitziende Longines horloges
Die zou ik wel dragen inderdaad, maar die wat je net postte ook wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ook niet in combinatie met een witte achterplaat en rose-gouden wijzertjes?
Dit vind ik wel een VS-horloge:
[ afbeelding ]
Het is in NL niet zo bekendquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hmm, ik heb geen gevoel bij Longines. Als merk dan
Oh, ik ken het wel, mijn vader heeft er eenquote:
Ik vroeg iets over de seksuele verhouding met zijn betere helftquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:31 schreef Voorschrift het volgende:
Brave ik heb er nog steeds 18 sinds Juni ofzo.
Seks is een taboe op dit forum, behalve voor homo's.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vroeg iets over de seksuele verhouding met zijn betere helft
Dat is voor je eigen bestwil. Ze proberen andere fokkers te ontmoedigen met Ryan3 te converseren.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:31 schreef GSbrder het volgende:
Ik zie net trouwens dat ik genote ben in een discussie met Ryan.
Mwah, ik kom er vaak wel mee weg.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Seks is een taboe op dit forum, behalve voor homo's.
No nipple policy included, wtf?
MI:4quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:34 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is voor je eigen bestwil. Ze proberen andere fokkers te ontmoedigen met Ryan3 te converseren.
NIPPLES!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:35 schreef Voorschrift het volgende:
Ik wil terug naar Afrika.
[ afbeelding ]
Amagawd!
169 in NWS?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |