Alleen als we op jodenjacht zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:20 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
In Rotterdam lopen ze toch hand in hand?
Bij ons scharen zequote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:20 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
In Rotterdam lopen ze toch hand in hand?
Maar wel boeiend genoeg om te reageren?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:42 schreef BasEnAad het volgende:
Topic 3294394132794023 hierover.
Sowieso is het niet boeiend gaaap.
Mijn reactie is dat ook ja?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:51 schreef valek het volgende:
[..]
Maar wel boeiend genoeg om te reageren?
Dat dus. Voetbalhomo'squote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:18 schreef valek het volgende:
Het zijn toch al allemaal homo's die daar komen.
Dat zelfde geldt natuurlijk voor vrouwen, en in mindere mate ook voor kinderen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:19 schreef HostiMeister het volgende:
Want homo's die kunnen niet gewelddadig zijn? Rot toch op man
Ik ben geen Ajaxsupporter. Lees Ajaxsupporter=homo.quote:
Klopt jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:06 schreef valek het volgende:
En PSVsupporters=bange, lelijke, mongeloide zonderverstandvanvoetbal, op kinderenvallende man die 90 minuten per week BOERUHh roept
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:17 schreef Bundesrepublik het volgende:
Kan TS ook veilig naar een voetbalwedstrijd.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:06 schreef valek het volgende:
En PSVsupporters=stoere, knappe, slimme verstandvanvoetbal, op vrouwenvallende man.
We kunnen er niet allemaal als nichten uitzien he.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De vrouwtjes soppen al van je, hoor.
Ach John de Wolf liet als latente homo zijn baard staan en zijn haar lang laten groeien.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:31 schreef Stokstaart het volgende:
[ afbeelding ]
Prima ontmoetingsplek voor homo's. Kunnen ze kippenborstjes van 410 mooi gelijk hun borsthaartjes laten waxen.![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach John de Wolf liet als latente homo zijn baard staan en zijn haar lang laten groeien.
Na het kaart incident wist men echter wat voor vlees men in de kuip had.
matennaaier.
Lekker uitziende geile bewakers neerzetten bij de ingang, de mannen die er op duiken mogen naar binnen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:25 schreef Karina het volgende:
Wat een gelul, hoe moet je checken of iemand homo is? Alsof elke homo lid is van het COC of lid van wat dan ook![]()
hihi lid
Geen gelul. Gewoon je lid laten zien aan de deur. Het heet niet voor niets lidmaatschap.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:25 schreef Karina het volgende:
Wat een gelul, hoe moet je checken of iemand homo is? Alsof elke homo lid is van het COC of lid van wat dan ook![]()
Zo is dat. Zo groot zijn ze nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:12 schreef Voorschrift het volgende:
Een zichzelf respecterende homo gaat toch niet bij Ajax op bezoek.
Kutclub.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo is dat. Zo groot zijn ze nou ook weer niet.
Mag je me uitleggen hoe je aan een lid kunt zien of iemand gay is? Extra Large?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen gelul. Gewoon je lid laten zien aan de deur. Het heet niet voor niets lidmaatschap.
Ook fijn voor de vrouwenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lekker uitziende geile bewakers neerzetten bij de ingang, de mannen die er op duiken mogen naar binnen.
Of een stel bewaaksters met bodemloze inkijk, de mannen die er niet naar kijken mogen naar binnen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lekker uitziende geile bewakers neerzetten bij de ingang, de mannen die er op duiken mogen naar binnen.
Dat was Metgod:quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach John de Wolf liet als latente homo zijn baard staan en zijn haar lang laten groeien.
Volgens mij ging het over een ander soort kaartquote:
Extra Dark zou ik zeggen...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Mag je me uitleggen hoe je aan een lid kunt zien of iemand gay is? Extra Large?
[..]
Precies. Het gaat natuurlijk over '94, waarin John zich een ware kakkerlak toonde.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over een ander soort kaart
Hmmm, vlees in de Kuipquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deed de homo alsof ie geblesseered het trainingskamp van Oranje verliet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies. Het gaat natuurlijk over '94, waarin John zich een ware kakkerlak toonde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |