Ik heb hem ook zojuist gezien en ben het grotendeels met je eens. De eerste helft had ik het idee naar een goede, maar overbodige, film te kijken. De tweede helft leek iets meer af te wijken van de Zweedse film.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:31 schreef Toad het volgende:
[ afbeelding ]
The Girl with the Dragon Tattoo (David Fincher, 2011)
Ik lees op internet dat The Girl with the Dragon Tattoo wat opbrengst betreft een beetje tegenvalt. En dat het daarom ook wellicht een tijdje heeft geduurd voordat Sony de sequel heeft aangekondigd.
En dat is best jammer, want ik vind deze versie toch wel beter dan de Zweedse film. Finchers stijl past goed bij het verhaal, Rooney Mara is een goede Lisbeth. Ik vind het allemaal wat spannender, wat meer hebben dan die Zweedse film. En de film heeft een toffe soundtrack en openingstitels:
De titels hebben wat James Bondachtigs. Het verhaal is wel bekend neem ik aan.
ah thx, was m ff vergeten maar ik ga m ff checken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:48 schreef Dobbs het volgende:
Eerste post hier, ik kijk graag films.
[ afbeelding ]
Tropa de Elite 2 - O Inimigo Agora É Outro (2011 in Nederland)
Genieten deze film. Van de week ook deel 1 gekeken, die was ook top. De films gaan over drugs- en corruptiebestrijding in de krottenwijken van Rio de Janeiro en dat wordt met een fantastische vaart en intensiteit gefilmd. Ik ben geen groot fan van actiefilms (dat is de film ook niet helemaal), maar de actiescènes in deze film vond ik zeer gaaf. Niet voor de tere zieltjes want ze zijn erg gewelddadig. Ik las een reactie van iemand die de film beschreef als Goodfellas meets Cidade de Deus, daar kan ik me zeker in vinden. Aanrader!
IMDb: 8.2
Mijn cijfer: 9
en wat krijg je dan als je immortals kijkt??quote:Op zondag 15 januari 2012 12:34 schreef Roces18 het volgende:
ah mijn ban is eindelijk weg
Immortals gekeken.
[ afbeelding ]
Ik had gehoopt op een nieuwe variant op 300 maar schijn bedriegt. De special effects zijn erg goed maar de rest is een teleurstelling. Zo'n film kijk je in eerste instantie voor de gevechten maar dat is niet veel soeps. Niet origineel en redelijk saai. En voor het vanzelfsprekende eindgevecht hoef je het al helemaal niet te zien. Maar ook het verhaal kon mij niet boeien, geen diepgang in de personages, een beetje romantische onzin er door heen geroerd en een plot wat je na 10 minuten al helemaal weet. Natuurlijk is het entertainment voor het grote publiek maar steek er wat meer tijd in zodat iedereen het kan waarderen. En dan nog maar te zwijgen over de mythologie die ze gebruiken ....
Wil je actie zien van hoog niveau, dan kijk je 300. Wil je een coole film zien over de goden kijk dan Thor.
7
ah deze had ik nog in de bios gezien, vond m ook tegenvallen.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:34 schreef Roces18 het volgende:
ah mijn ban is eindelijk weg
Immortals gekeken.
[ afbeelding ]
Ik had gehoopt op een nieuwe variant op 300 maar schijn bedriegt. De special effects zijn erg goed maar de rest is een teleurstelling. Zo'n film kijk je in eerste instantie voor de gevechten maar dat is niet veel soeps. Niet origineel en redelijk saai. En voor het vanzelfsprekende eindgevecht hoef je het al helemaal niet te zien. Maar ook het verhaal kon mij niet boeien, geen diepgang in de personages, een beetje romantische onzin er door heen geroerd en een plot wat je na 10 minuten al helemaal weet. Natuurlijk is het entertainment voor het grote publiek maar steek er wat meer tijd in zodat iedereen het kan waarderen. En dan nog maar te zwijgen over de mythologie die ze gebruiken ....
Wil je actie zien van hoog niveau, dan kijk je 300. Wil je een coole film zien over de goden kijk dan Thor.
7
ik niet. puur omdat ik ze niet review waardig vind... ik geef nml in een paar korte zinnen mijn mening, een review moet in mijn optiek langer zijn dan b.v. 5 korte regels..quote:Op zondag 15 januari 2012 22:37 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Vraagje he, voegen jullie deze recensies ook toe als userreview op FOK!film? Zo niet, mag ik dan vragen waarom?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit nog es in 3D kijken, beter dan op een vliegtuigschermpje. Shrek3D was mijn eerste 3Dfilm in de bios, knetterhard van genoten toen. 3D leent zich met name voor animatiefilms vind ik.
8.5/10 (IMDB: 7.0/10)
Killer Elite (2011)
Statham doet zijn bekende kunstje weer. Hij kan het goed, maar vergeleken met de begindagen (vooral Snatch) is het allemaal wat minder. Sowieso minder humor, dat mist gewoon echt.
DeNiro heeft een kleinere rol dan hij verdient, het verhaal is op zich interessant omdat het gebaseerd is op waargebeurde zaken, maar het is te complex voor een film. Teveel locatieswitches, teveel karakters.
Wel een lekkere flow en genoeg actie.
7.5/10 (IMDB: 6.6/10)The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik vind mijn Nederlands niet gevorderd genoeg.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:37 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Vraagje he, voegen jullie deze recensies ook toe als userreview op FOK!film? Zo niet, mag ik dan vragen waarom?.
bazenfilmquote:Op maandag 16 januari 2012 15:23 schreef schommelstoel het volgende:
Gisteren Twelve Monkeys weer eens bekeken.
[ afbeelding ]
Ik denk dat mensen maar even zelf de beschrijving van de film moeten gaan lezen van IMDB en of andere film site's
Cijfer: 8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |