abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106826160
Heb gisteren real steal gekeken met mijn vriendin.

Was een aardige film. geobseseerde vader krijgt zoontje tijdje alles weer koek en ei bla bla het gebruikelijke verhaal hierover. niet echt een superbijzonder verhaal.

Maar wat ik dan wel weer heel erg leuk vond was hoe ze de robots in elkaar gezet hadden. het was erg leuk om te zien. het enige daaraan vond ik was dat je heel erg goed kon zien dat de robots op motion capture vochten. maar afgezien van dat erg goede special effects hiervoor.

deze film krijgt van mijn 7.5/10 (enkel omdat het een zo ontzettend uitgemolken verhaal is in een ander jasje)
  zondag 15 januari 2012 @ 11:43:00 #102
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_106827475
Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull. De tweede keer dat ik hem zie, maar wat is het toch een kutfilm. Dat einde :') :') , dat zwaardgevecht op de auto, Shia leBoef, etc etc. Geen wonder dat Harisson Ford hem een 'fucking idiot' noemde. Ze hadden zo veel realistisch met deze film kunnen doen. Helaas moeten ze de aliens er weer bij halen. Een 5.
pi_106827603
New years eve

Verenigde Staten
Komedie / Romantiek

118 minuten

geregisseerd door Garry Marshall
met Ashton Kutcher, Robert De Niro en Katherine Heigl

De film gaat over de verstrengelde verhalen van een groep New Yorkers die hun weg naar romantiek proberen te vinden in de loop van Oudejaarsavond. We volgen onder andere een verbitterde stervende man in een ziekenhuis (De Niro), een gefrustreerde directiesecretaresse (Pfeiffer) die eindelijk haar onvervulde dromen probeert waar te maken, een vrouwelijke producer (Swank) van de befaamde Times Square Oudejaarsavond-show en een jongeman (Kutcher) die een hekel heeft aan Oudejaarsavond.

best leuke film, geen top film maar wel een film die lekker wegkijkt..... aan de ene kant zijn er gewoon teveel verhaallijnen door elkaar waardoor er totaal geen diepgang ofzo in de film zit maar aan de andere kant is dat ook weer een sterk punt van de film dat het leuk is om van allemaal verschillende soorten mensen te zien hoe ze nieuwjaar vieren enzo. Dus gewoon lekkere wegkijke film een 6.5
  zondag 15 januari 2012 @ 12:34:41 #104
286575 Roces18
Chef de party
pi_106828667
ah mijn ban is eindelijk weg :P

Immortals gekeken.

Ik had gehoopt op een nieuwe variant op 300 maar schijn bedriegt. De special effects zijn erg goed maar de rest is een teleurstelling. Zo'n film kijk je in eerste instantie voor de gevechten maar dat is niet veel soeps. Niet origineel en redelijk saai. En voor het vanzelfsprekende eindgevecht hoef je het al helemaal niet te zien. Maar ook het verhaal kon mij niet boeien, geen diepgang in de personages, een beetje romantische onzin er door heen geroerd en een plot wat je na 10 minuten al helemaal weet. Natuurlijk is het entertainment voor het grote publiek maar steek er wat meer tijd in zodat iedereen het kan waarderen. En dan nog maar te zwijgen over de mythologie die ze gebruiken ....

Wil je actie zien van hoog niveau, dan kijk je 300. Wil je een coole film zien over de goden kijk dan Thor.

7
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_106828725
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 12:34 schreef Roces18 het volgende:

Immortals gekeken.
[ afbeelding ]
Ik had gehoopt op een nieuwe variant op 300 maar schijn bedriegt. De special effects zijn erg goed maar de rest is een teleurstelling. Zo'n film kijk je in eerste instantie voor de gevechten maar dat is niet veel soeps. Niet origineel en redelijk saai. En voor het vanzelfsprekende eindgevecht hoef je het al helemaal niet te zien. Maar ook het verhaal kon mij niet boeien, geen diepgang in de personages, een beetje romantische onzin er door heen geroerd en een plot wat je na 10 minuten al helemaal weet. Natuurlijk is het entertainment voor het grote publiek maar steek er wat meer tijd in zodat iedereen het kan waarderen. En dan nog maar te zwijgen over de mythologie die ze gebruiken ....

Wil je actie zien van hoog niveau, dan kijk je 300. Wil je een coole film zien over de goden kijk dan Thor.

7
en wat krijg je dan als je immortals kijkt??
pi_106831379
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 12:34 schreef Roces18 het volgende:

Immortals gekeken.
[ afbeelding ]

7
ah deze had ik nog in de bios gezien, vond m ook tegenvallen.
Het niveau van 300 haalt ie niet.
Het is gewoon een leuke film maar niks bijzonders.
pi_106831443

http://www.imdb.com/title/tt1591095/

Leuke film, het heeft overeenkomsten tussen andere horror films maar je hebt niet het gevoel dat het een kopie is van een film.
Het heeft in het begin wat weg van paranormal activity.
Paar echte schrikmomenten gehad :P
Goed geacteerd, simpel verhaal maar goed opgebouwd.
Goede horror film dus, waar maar weinig van bestaan.
  zondag 15 januari 2012 @ 15:02:06 #108
333374 Lithia
Too serious
pi_106832939
Transformers (2007)

Ik had alleen het derde deel gezien en ik merkte dat ze vaak verwijzingen maken naar de voorgaande delen, dus ik nam een kijkje. Uiteindelijk heb ik weinig dingen gemist, al is deze film véél beter dan de derde film. In de eerste film nemen ze daadwerkelijk moeite om een verhaal in de film te stoppen. Iets wat ik gemist heb in de derde film.
Iedere keer als ik de film een beetje serieus neem, dan doet de film zijn best om dat te voorkomen met willekeurige vage humor. Dat is niet erg, alleen voel ik me steeds misleid dat de film ook maar een beetje serieus is. Op een gegeven moment boeide het verhaal mij ook niet meer, omdat de film mij niet toe laat om het serieus te nemen.

Het was wel erg vermakelijk, ik heb gelachen om veel dingen en de meeste dingen waren niet eens een poging tot humor.

De beelden zijn zoals verwacht weer prachtig, de muziek is niet echt boeiend genoeg om er iets over te melden. De acteurs waren goed bezig, alleen krijg ik het gevoel dat ze veel meer konden als de script wat beter was.

IMDb: 7.2
Ik: 6.8
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  zondag 15 januari 2012 @ 22:32:26 #109
313219 vinnypassy
Everything is in our mind.
pi_106852702
Hotel Chevalier (2007, Wes Anderson)

Korte film die als inleiding dient voor The Darjeeling Limited. Zelfs in de dikke 10 minuten weet Anderson zijn stempel overduidelijk te drukken: subliem gestileerde beelden en een typisch dramatisch/komisch verhaaltje. Heel erg veel heeft het allemaal niet om het lijf, zowel letterlijk als figuurlijk, maar het is interessant genoeg voor een onderhoudende korte film. En uiteraard essentieel voordat The Darjeeling Limited bekeken wordt.

The Darjeeling Limited (2007, Wes Anderson)

Waar ik na Rushmore Anderson tot mijn favoriete regisseurs schaarde, ben ik nu fan van hem. Weer de fantastische beelden die tot in de puntjes verzorgd zijn, de eigenzinnige types en ijzersterke muziek. Dit keer komen drie broers terug bij elkaar op een spirituele reis die dient ter verzoening. Het levert wederom een aaneenschakeling van verschillende momenten op die resulteren in een grote glimlach aan het eind van de rit. Aanrader!
pi_106852963
Vraagje he, voegen jullie deze recensies ook toe als userreview op FOK!film? Zo niet, mag ik dan vragen waarom? ;).
Don't be a drag, just be a queen!
pi_106853652
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 22:37 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Vraagje he, voegen jullie deze recensies ook toe als userreview op FOK!film? Zo niet, mag ik dan vragen waarom? ;).
ik niet. puur omdat ik ze niet review waardig vind... ik geef nml in een paar korte zinnen mijn mening, een review moet in mijn optiek langer zijn dan b.v. 5 korte regels.. :+
pi_106853943
En een stukje erbij typen een mogelijkheid? :P.
pi_106854213
Drive 7,0/10

Ik had er teveel van verwacht. Het is geen teleurstelling want het is een genot om naar te kijken qua soundtrack en beeld. Het levert echt alles als je vraagt om een jaren '80 film. Klagen zal ik niet doen, maar het verhaal is toch echt te dun.

A seperation 7,4

Een paar uur later komt ie pas in. Alles wat Drive niet levert doet deze film dus wel; een verhaal en echte karakters. Alleen hier krijg je geen hoogstandjes qua beeld, dat geeft ook niet. Het begin en het einde laten je achter met een gescheurd hart. De film is zeer goed in elkaar gezet dat voor iedere persoon die je in de film tegenkomt alle voorspoed wenst en zelf ook niet kan kiezen voor een kant. Dat is mooi als een film dat met je kan doen.
pi_106856867
The Devi's Double

http://www.imdb.com/title/tt1270262/

Yup, vette poster. Maar daar is ook alles mee gezegd.
Wat een ontzettend zaadfilm heb ik zojuist gekeken... De hele film leunt eigenlijk op het acteertalent Dominic Cooper, en is voor de rest flinterdun.
Meer woorden zal ik er niet aan vuilmaken.

4/10
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_106857196
The Iron Lady.
Het is dat Meryl Streep zoals gebruikelijk weer eens ontzettend sterk acteerde, maar het verhaal van een demente vrouw die met behulp van hallucinaties en flashbacks terugkijkt op haar verleden was niet erg sterk.
pi_106859997
Puss in Boots (2011)
Heerlijke film. Alle Shrekfilms zijn geniaal, en Puss in Boots blijft een van de leukste karakters van de Shrekserie. Prima dat die een eigen film verdient. Het verhaal is niet superorigineel, maar wel leuk en met een diepere boodschap*.

Banderas en Hayek zijn geknipt voor deze rollen, heerlijk om deze 2 Desperados samen te zien (stem)'acteren'.

*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooit nog es in 3D kijken, beter dan op een vliegtuigschermpje. Shrek3D was mijn eerste 3Dfilm in de bios, knetterhard van genoten toen. 3D leent zich met name voor animatiefilms vind ik.
8.5/10 (IMDB: 7.0/10)

Killer Elite (2011)
Statham doet zijn bekende kunstje weer. Hij kan het goed, maar vergeleken met de begindagen (vooral Snatch) is het allemaal wat minder. Sowieso minder humor, dat mist gewoon echt.
DeNiro heeft een kleinere rol dan hij verdient, het verhaal is op zich interessant omdat het gebaseerd is op waargebeurde zaken, maar het is te complex voor een film. Teveel locatieswitches, teveel karakters.

Wel een lekkere flow en genoeg actie.
7.5/10 (IMDB: 6.6/10)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_106862976
Real Steel

Jammer dat het verhaal zo kinderachtig is en Hugh Jackman nog kinderachtiger acteert dan het kind, maar verder heb ik me prima vermaakt met de prachtige vechtscene's. Verbluffend hoe goed zoiets er tegenwoordig uit kan zien. En voor zo een beelden kijk je Real Steel ook, niet voor de vele cliches die eromheen hangen.

7.2

dat kind deed me trouwens wel érg denken aan anakin skywalker uit the phantom menace :')

[ Bericht 15% gewijzigd door planethugo op 16-01-2012 11:17:56 ]
  maandag 16 januari 2012 @ 15:03:37 #118
333374 Lithia
Too serious
pi_106870730
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 22:37 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik vind mijn Nederlands niet gevorderd genoeg. :P
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_106871548
Gisteren Twelve Monkeys weer eens bekeken.

Ik denk dat mensen maar even zelf de beschrijving van de film moeten gaan lezen van IMDB en of andere film site's ;)

Cijfer: 8
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_106871896
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 15:23 schreef schommelstoel het volgende:
[ afbeelding ]

Ik denk dat mensen maar even zelf de beschrijving van de film moeten gaan lezen van IMDB en of andere film site's ;)

bazenfilm _O_

brad pitt in het gekkenhuis :D
  maandag 16 januari 2012 @ 15:41:27 #121
182073 invine
blablabla etc.
pi_106872156
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 15:23 schreef schommelstoel het volgende:
[ afbeelding ]

Hele toffe film :D
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  maandag 16 januari 2012 @ 16:01:46 #122
203493 Haarklip
ágćtis byrjun
pi_106872924

Scream 4

Scream 4 voelt wat 'slimmer' aan dan het origineel, en ook al heb ik delen 2 en 3 niet gezien, heb ik toch zo'n flauw vermoeden dat dit deel een nieuwe boost geeft aan de serie. Het verhaal is flinterdun, maar nog net dik genoeg om mijn aandacht te blijven houden. Geloofwaardig word het nergens, karakters zijn nauwelijks uitgewerkt en de film bestaat uit een en al herhaling. En of de film zich onder de noemer 'horror' mag scharen weet ik ook niet, maar toch blijft het leuk om te zien hoe Ghostface zijn slachtoffers vermoord!
ég gaf ykkur von sem varđ ađ vonbrigđum.. ţetta er ágćtis byrjun
  maandag 16 januari 2012 @ 17:39:18 #123
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_106876905
Eagle Eye
Het ellendige van dit soort films is dat je bij voorbaat weet dat die uit de bocht gaat vliegen. In het begin wordt alles zorgvuldig geďntroduceerd en spreekt het vermakelijke plot wel aan. Maar na een tijdje kun je het niet meer serieus nemen. Bij Eagle Eye gebeurde dit ook, ongeveer bij de introductie van die supercomputer. Het plot wordt te belachelijk, onzinnig en onwaarschijnlijk :'). Eigenlijk valt er dan ook niks meer te redden, maar goed neemt niet weg dat ik me wel heb geamuseerd en daar gaat het uiteindelijk ook om. Cijfer: 6

Alexander
Zohee, Oliver Stone vergalloppeert zich enorm met dit wanstaltige epos over Alexander de Grote. Om eerlijk te zijn, zo heel aansprekend vind ik dit stuk geschiedenis niet en wanneer het verteld wordt in een langdradige film blijft er niet veel over dan een vervelend misbaksel. Af en toe heeft het nog een epische gevechtje drtussendoor (die olifanten waren het enige stoere van de film), maar voor de rest was dit bizar saai. Cijfer: 4,5

Le Mépris (Contempt)
Maar weer een Godardje meegepikt, de derde alweer. En ik ben er wederom niet uit wat ik er van moet vinden. De film is ongewoon (of juist typisch Godard?) en heeft een lichtvoetig stijltje. Halverwege de film wordt bijvoorbeeld een half uur uitgetrokken tussen Bardot en Piccoli die een hele discussie hebben over van alles en nog wat. Dan besluiten ze wel naar Capri, dan weer niet, dan weer wel. Beetje oeverloos, maar ja ik bleef toch enigszins geboeid kijken. Gelukkig voor de kijker gaan ze naar Capri en word je op het eind van de film daardoor getrakteerd op schitterende natuur.

Maar toch, ik weet het niet. Uuiteindelijk heb ik het idee dat ik na iets heel magers gekeken heb., wat toevallig niet vervelend was om naar te kijken De uitwerking van het dilemma (Piccoli krijgt de opdracht om een verhaal commercieel aantrekkelijker te maken) vond ik niet heel super gedaan. Brigitte Bardot is zeker knap, maar zo bijzonder vind ik haar voorkomen ook niet. Tenslotte had Le Mépris ook nog regisseur Fritz Lang als zichzelf, dat was dan wel weer stoer. Maar ik heb absoluut niet het idee gehad dat dit weer een ander meesterwerk was van Godard. Cijfer: 7
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
pi_106877852
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 15:34 schreef julian6 het volgende:

[..]

bazenfilm _O_

brad pitt in het gekkenhuis :D
Een rol waar hij weinig heeft moeten acteren ;)
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_106878678
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 15:03 schreef Lithia het volgende:

[..]

Ik vind mijn Nederlands niet gevorderd genoeg. :P
Mijn Nederlands is ook niet perfect, maar daarvoor hebben we wel spellingscontrole. :P.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')