SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten zijn keiverloofd.
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
Het officiele GAM SC anthem:
Mascotte van de GAM SC:
Is het al vrijdag?
http://www.ishetalvrijdag.nl/
Ja, gelukkig welquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:26 schreef Sharana_LV het volgende:
Is het al vrijdag?
http://www.ishetalvrijdag.nl/
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:28 schreef Sharana_LV het volgende:
dan is wel mijn vakantie bijna voorbij
Gister was mijn eerste werkdagquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:28 schreef Sharana_LV het volgende:
dan is wel mijn vakantie bijna voorbij
die van mij maandagquote:
Toen ik er was viel het gigantisch meequote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die van mij maandag
wel fijn dat als ik nu mijn slaapkamer stap ik niet emeer overal rommel zie liggen
Speciaal opgeruimd natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:43 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Toen ik er was viel het gigantisch mee
En men vraagt zich af waarom het zolang duurde voor de inloopkast klaar was...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Speciaal opgeruimd natuurlijk.
Je had niet 1 van de kasten moeten openen.![]()
Als je het mist kan je morgen wel even in mijn slaapkamer kijkenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die van mij maandag
wel fijn dat als ik nu mijn slaapkamer stap ik niet emeer overal rommel zie liggen
Kijken, riiiiiight.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Als je het mist kan je morgen wel even in mijn slaapkamer kijken
Ik ben een hele nette jongeman!quote:
Een hele nette jongeman heeft een netjes opgeruimd huis....quote:
Ohja.. Dan ben ik een hele nette jongeman met een opruimprobleemquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:01 schreef Fallen het volgende:
[..]
Een hele nette jongeman heeft een netjes opgeruimd huis....
Pizza bellen. Of iets.. Ga niet voor een volle bak in de keuken staan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:22 schreef koei het volgende:
Poit, wat doe je met eten morgen? Ik ben er tussen 5 en 10 denk ik. Reist er nog iemand via Zoetermeer rond die tijd? Of die rond half vijf op het station is?
En die mag dan op je rug mee terug??quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:30 schreef wc-eend het volgende:
Ik kan eventueel wel iemand eventjes ophalen lopend van het station morgen in de middag...
Nope, zelf lopen...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:36 schreef Poit het volgende:
[..]
En die mag dan op je rug mee terug??
Oh, trouwens. Even wat praktisch over eventueel drankgebruik etc.
Ik haal een aantal flesjes fris en een hussie biertjes plus wat chipjensch.
Deze jongen had geen prijs met de Staatsloterij en kan het zich niet veroorloven om voor 12 (+) man voldoende eten en drinken in huis te halen. Mijn vraag aan jullie is om zelf wat lekker mee te nemen wat je graag zou willen drinken / snaaien.
Mocht je met de trein komen, er zit een Albert Heijn in de binnenstad. Daar kom je langs als je vanaf het station naar m'n huis loopt dus daar kunnen eventuele boodschappen gedaan worden.
Mochten mensen bang zijn m'n woning niet te kunnen vinden stuur dan even een pm of iets voor m'n telefoonnummer zodat ik kan assisteren in het doolhof dat Gouda heet.
P.s. Mocht je een bontkraagje tegenkomen, niet recht in de ogen kijken en geen bananen proberen te voeren.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:43 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Toen ik er was viel het gigantisch mee
Nee joh ik was toen super ziek, kon niet eens opruimenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Speciaal opgeruimd natuurlijk.
Je had niet 1 van de kasten moeten openen.![]()
quote:
quote:
*hap hap*quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Nee joh ik was toen super ziek, kon niet eens opruimentoen waren al mijn meubls nog niet binnen en heel veel dozen niet uitgepakt
Same, ook al kom ik niet naar uberpartyquote:
mag toch alleen maar thee en waterquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Deze jongen had geen prijs met de Staatsloterij en kan het zich niet veroorloven om voor 12 (+) man voldoende eten en drinken in huis te halen. Mijn vraag aan jullie is om zelf wat lekker mee te nemen wat je graag zou willen drinken / snaaien.
Mocht je met de trein komen, er zit een Albert Heijn in de binnenstad. Daar kom je langs als je vanaf het station naar m'n huis loopt dus daar kunnen eventuele boodschappen gedaan worden.
Mochten mensen bang zijn m'n woning niet te kunnen vinden stuur dan even een pm of iets voor m'n telefoonnummer zodat ik kan assisteren in het doolhof dat Gouda heet.
P.s. Mocht je een bontkraagje tegenkomen, niet recht in de ogen kijken en geen bananen proberen te voeren.
Ik hoef niet veel, er moet toch wat af.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Nice!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:11 schreef Frankii het volgende:
Ik kom naar de uberparty om me helemaal klem te zuipen om dat vervolgens niet te doen en na 2 biertjes af te taaien.
Geen tettenquote:
Spacecake?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:34 schreef Sharana_LV het volgende:
mmm best wel lamme tak, had eigenlijk vanavond ff wat zooi moeten bakken najaaa
had gekundquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Spacecake?
Vroeger hadden we nog hashbrownies van De Kok maar helaas dit jaar niet
Dibs op een rondje Gouda in de Jaguar!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:43 schreef Fallen het volgende:
Maar euh, Jaguar mee of niet? U zegt het maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dibs op een rondje Gouda in de Jaguar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij mag wat mij betreft mee maar ik krijg geen geluid uit m'n TV via een RF unit..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:43 schreef Fallen het volgende:
Maar euh, Jaguar mee of niet? U zegt het maar.
Hmzz, TV erbij wordt wat veel...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Hij mag wat mij betreft mee maar ik krijg geen geluid uit m'n TV via een RF unit..
Tempest is dikke prima maar zonder geluid valt het toch wat tegen
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dibs op een rondje Gouda in de Jaguar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, de Jaguar van opa is verkocht, dus die wordt het in elk geval niet.He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
Het zit hem in de TV. Heb verschillende RF kabels geprobeerd (NES, Dreamcast, Megadrive) maar allen geven ze geen geluid..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Hmzz, TV erbij wordt wat veel...
En je tv is kadoek of ligt het aan de RF-kabel? Want ik kan natuurlijk de gehele Jaguar met kabels én Tempest2000 meenemen.
[..]
Heb geen snaren liggen..quote:
Oh, je hebt geen akoestische?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb geen snaren liggen..
En het is een oldsschool Squire Fender unit.
Nein, das ist elektrisch jaaaaaaahhhhhquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:52 schreef Frankii het volgende:
[..]
Oh, je hebt geen akoestische?
Ik kan wel snaren meenemen?
Videorecorder nog in huis ofzo? En dan van daaruit via Scart?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Het zit hem in de TV. Heb verschillende RF kabels geprobeerd (NES, Dreamcast, Megadrive) maar allen geven ze geen geluid..
M'n (Spaanse) NES heeft een tulp uitgang en daardoor heb ik wel geluid... Snap niet waarom het niet werkt via RF.
Maarja, heb die TV ook maar gekregen..
quote:
Ach, laat ook maar zitten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Nein, das ist elektrisch jaaaaaaahhhhh
Als je het echt niet kan laten hou ik je niet tegen
[ afbeelding ]
Nope, geen VCR in huisquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:54 schreef Fallen het volgende:
[..]
Videorecorder nog in huis ofzo? En dan van daaruit via Scart?
Zo heb ik een tijdje via een oude videorecorder Tempest2000 gespeeld op de beamer.
Als ik ooit nog een keer geld overhoud, dan koop ik een nieuwe beamer(lamp).
Haha, mutsje.. Da's toch helemaal niet nodig!!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:04 schreef Sharana_LV het volgende:
poitmans, spacecake gaat voor morgne niet lukke nanders moet ik vannacht nog bakken
ik was het nietquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:17 schreef Sharana_LV het volgende:
Zie net dat er grote vlek op een jurk zit![]()
*gaat schrobben*
Wat dan??quote:
Dat had ik ook niet verwacht, maar dan houd ik daar qua contant geld rekening mee en hoef ik niet nog snel even wat te halen ergens.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Pizza bellen. Of iets.. Ga niet voor een volle bak in de keuken staan.
Ik zal kijken of ik nog iets heb, maar ben niet van de organisatie geweest. Kan je natuurlijk wel vertellen wat er allemaal gebeurd is.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:05 schreef koei het volgende:
[..]
Dat had ik ook niet verwacht, maar dan houd ik daar qua contant geld rekening mee en hoef ik niet nog snel even wat te halen ergens.
Fallen, zou jij wie is de mol/baarn scoutingspul mee willen nemen voor me?
Ach, zitten een boel nerds bij elkaar dus dat komt wel goed denk..quote:
Windje gelaten?quote:
Laat je ook weinig schetenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:12 schreef SocialDisorder het volgende:
ik laat geen windjes
als ik een scheet laat, knalt het KNMI een Alarmcode Oranje eruit.
truth.quote:
In de vorm van een kurk?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
truth.
ik krijg medicijnen om te voorkomen dat ik scheten ga laten.
nee, de gassen worden geabsorbeerd en omgezet in klontjes die gewoon met poepen eruit komen.quote:
Dat is ook goed! Hoelaat kom je morgen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik nog iets heb, maar ben niet van de organisatie geweest. Kan je natuurlijk wel vertellen wat er allemaal gebeurd is.
Ergens van 13:00 tot 20:00 ofzo. Moet 's avonds ook nog in Amsterdam zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:24 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is ook goed! Hoelaat kom je morgen?
verdorie, jaloers! Waarom zit in amsterdam centrum geen MMquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:24 schreef SocialDisorder het volgende:
trouwens; Ass Creed, Uncharted en Lego Harry Potter jaren 5-7 gekocht bij de MM
en nieuwe brillen voor m'n televee
Oh, dat valt nog wel mee, dacht dat je er korter zou zijn! Ik ben er alleen wat later pas!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:30 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ergens van 13:00 tot 20:00 ofzo. Moet 's avonds ook nog in Amsterdam zijn.
Awesome, awesome, lul wut?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:24 schreef SocialDisorder het volgende:
trouwens; Ass Creed, Uncharted en Lego Harry Potter jaren 5-7 gekocht bij de MM
en nieuwe brillen voor m'n televee
LEGO-games zijn de bomquote:
indy is de minst leuke, star wars en BATMAAAANquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:47 schreef Rossdale het volgende:
Heb LEGO Indy, maar was hem na 10 min al beu
dit dusquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
indy is de minst leuke, star wars en BATMAAAAN
Echt welquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
ik kom morgen wel bij jou lego gamen dan
das geen discussiequote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
eerst uit onze discussie komen in andere chat anders kom ik niet meer langs
samequote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
das geen discussieik zit te trollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |