In maart ben ik dus naar Next to Normal geweest. Ik vond hem zo mooi dat ik zelfs weer heb zitten huilen in het theater. Dat was weer een hele tijd geleden, maar juist daarom fijn. Eindelijk weer een musical die op een toneelstuk-achtige wijze wordt verteld. Klein maar krachtig, zeg maar.
Ik had al wat gelezen over de musical (en wat 'vergelijkbare' films gezien) en dus was de twist geen verassing. Maar hij werd wel goed gebracht.
Over Freek en Rene niets dan lof.

Wat kunnen die zingen zeg! Ongelofelijk. Freek ook heel hoog en zacht zonder verwijfd over te komen. Toen Rene even de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. schok ik me kapot, maar wat was dat gaaf.

Mijn moeder en ik hadden wel meer van Rene willen zien. Sowieso is Rene natuurlijk een cadeautje.
Het was het eerste keer dat ik Simone live zag. Haar vond ik beter in de kleinkunst stukken dan in haar 'rocknummers'.
Michelle heb ik ik geloof ik ook nog nooit gezien, maar ik vond haar ook goed. Ze bracht haar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. scenes geloofwaardig en heeft ook een mooie stem.
Lol, ik zie nu dat Freek, Michelle en Jonathan alle drie in Tilburg hebben gestudeerd. Al het goede komt uit Tilburg.
wonderer
Hung like a My Little Pony
Okay

*regelt intussen een visum voor Rusland om Tanz der Vampire in St Petersburg te gaan kijken*
Voor het geval jullie nog twijfelden of ik wel of niet gek was na dat tripje naar Finland..
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
automatic_
muppetinnetje.
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 18:20 schreef wonderer het volgende:Dat gaat niet lukken, geen idee wanneer ik in Ndeerland ben. Ik heb wel twee britse vriendinnen die in juli gaan, misschien kunnen die het gebruiken?
Ik vind het prima!

Ik PM je er even eentje. Dat was degene die Operc niet gebruikte, ik vond hem nog online!
Edit; je inbox iws vol, dus ik DM!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Ik vond Ghost de film geloof ik niet zo geweldig. Wel een leuke cast hierzo. Celinde moest ik even opzoeken. Ze klinkt wel goed.
Gisteren (ja, 4 mei, extra speciaal) eindelijk naar Soldaat van Oranje geweest. Wat een geniale productie! Dat decord... Wauw. En dat voor een Nederlandse productie.
ElizabethR
Bangers & Mash
quote:
Geen idee Haaibaaike. Ik heb gewoon een bloedhekel aan Freek Bartels. Verder vind ik de trand om elke succesvolle film tot een musical te maken ook vrij walgelijk. Dus dat zijn dan alweer twee redenen om deze 'musical' te mijden als de pest en naar een echte productie te gaan. Oklahoma of zo....
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
Ik hoorde dat Jamai de rol van Chris gaat spelen in Miss Saigon. Ik vraag me echt af of de producenten het publiek nog wel serieus nemen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Wat is er mis met Jamai dan? Mij lijkt het een goede keuze.
quote:
quote:
Zijn jullie serieus?

Nee ik vind hem geen goede acteur, maar hij kan wel zingen. Ik ben zelfs weggelopen bij Jesus Christ Superstar omdat ik hem zo vreselijk vond

Komische rollen kan hij best aan maar een serieuze rol als Chris?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
ElizabethR
Bangers & Mash
quote:
Op zondag 6 mei 2012 16:36 schreef Twoflower het volgende:[..]
Damn, dankzij een kettingbotsing op de A12 (ik zat in de middelste auto) helaas de voorstelling gemist.

Oh my!!! Ben je wel ok? Veel belangrijker als die hele voorstelling!!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
wonderer
quote:
Op zondag 6 mei 2012 12:45 schreef MaJo het volgende:[..]
[..]
Zijn jullie serieus?

Nee ik vind hem geen goede acteur, maar hij kan wel zingen. Ik ben zelfs weggelopen bij Jesus Christ Superstar omdat ik hem zo vreselijk vond

Komische rollen kan hij best aan maar een serieuze rol als Chris?

Heb je hem niet als Marius gezien dan? Ik vond hem echt goed en ik denk echt dat ie het kan. Sterker nog, ik zou hem best willen zien.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
wonderer
quote:
Phew. Wel klote. Kun je je kaartje ook terugvorderen van de verzekering?
wonderer
quote:
Op maandag 7 mei 2012 22:20 schreef Twoflower het volgende:[..]
Geen idee. Het ging natuurlijk om een leasewagen, die ik op dat moment particulier gebruikte, maar de leasemaatschappij is de verzekerde.
Trouwens, het was een kaartje van een actie 'tweede kaartje gratis', dus zo heel veel geld waren we nou ook weer niet kwijt...
Ja, maar toch. Alles is meegenomen en als je het terugkrijgt, kun je weer een nieuw kaartje boeken
Ja dit is helaas waar. De producent 3andcrowd stopt helemaal trouwens. Gaat het niet redden in deze tijd.
wonderer
Klote... Nadeel van reizende producties.
Ik ben van het weekend naar Wicked geweest (last minute rij zes midden, not bad

). Is me erg goed bevallen. Ik had Renee en Celine (en Nuno), maar vond ze allemaal erg goed! Wil nog wel een keer.
automatic_
muppetinnetje.
quote:
Op maandag 28 mei 2012 18:49 schreef wonderer het volgende:Klote... Nadeel van reizende producties.
Ik ben van het weekend naar Wicked geweest (last minute rij zes midden, not bad

). Is me erg goed bevallen. Ik had Renee en Celine (en Nuno), maar vond ze allemaal erg goed! Wil nog wel een keer.
Zozo, netjes!!
Ik ga a.s. donderdag naar Little Mermaid en 6 juli weer naar Wicked
automatic_
muppetinnetje.
quote:
Op maandag 28 mei 2012 20:01 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ja, aan jou kan niemand tippen.

Al heb ik wel al wat vage plannen om dit jaar weer
een weekendje oid naar Londen te gaan en er in een dag of 3 zo'n 5 musicals uit te persen...

Ik wil mee!
ik zie als je op google miss saigon intoetst 2 kaarten = 1 gratis, maar het lukt me niet om die aanbieding te boeken, iemand enig idee hoe wel?