quote:Op zondag 6 mei 2012 12:08 schreef Clauw het volgende:
Wat is er mis met Jamai dan? Mij lijkt het een goede keuze.
Zijn jullie serieus?quote:Op zondag 6 mei 2012 12:19 schreef ElizabethR het volgende:
Mij ook hoor. Prima acteur en zanger. Hij zal vast een zeer overtuigende Chris neerzetten.
Les Mis was toch ook een serieuze rol! Ik vind acteren, zang & dans goed bij Jamaiquote:Op zondag 6 mei 2012 12:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie serieus?Nee ik vind hem geen goede acteur, maar hij kan wel zingen. Ik ben zelfs weggelopen bij Jesus Christ Superstar omdat ik hem zo vreselijk vond
Komische rollen kan hij best aan maar een serieuze rol als Chris?
Damn, dankzij een kettingbotsing op de A12 (ik zat in de middelste auto) helaas de voorstelling gemist.quote:Op zondag 6 mei 2012 09:42 schreef Twoflower het volgende:
Vanmiddag weer eens gaan genieten van Wicked. Ik heb d'r zin in.
Oh my!!! Ben je wel ok? Veel belangrijker als die hele voorstelling!!!quote:Op zondag 6 mei 2012 16:36 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Damn, dankzij een kettingbotsing op de A12 (ik zat in de middelste auto) helaas de voorstelling gemist.
Ja hoor, d'r was gelukkig alleen materiële schade.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh my!!! Ben je wel ok? Veel belangrijker als die hele voorstelling!!!
Jakkes. Dat zou ik echt nooit mee willen maken. 'Gelukkig' dat er alleen blikschade was.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:36 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Damn, dankzij een kettingbotsing op de A12 (ik zat in de middelste auto) helaas de voorstelling gemist.
Eens. Ik vond hem in Les Mis erg overtuigend.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:51 schreef Clauw het volgende:
[..]
Les Mis was toch ook een serieuze rol! Ik vind acteren, zang & dans goed bij Jamai
Heb je hem niet als Marius gezien dan? Ik vond hem echt goed en ik denk echt dat ie het kan. Sterker nog, ik zou hem best willen zien.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie serieus?Nee ik vind hem geen goede acteur, maar hij kan wel zingen. Ik ben zelfs weggelopen bij Jesus Christ Superstar omdat ik hem zo vreselijk vond
Komische rollen kan hij best aan maar een serieuze rol als Chris?
Phew. Wel klote. Kun je je kaartje ook terugvorderen van de verzekering?quote:Op zondag 6 mei 2012 18:52 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ja hoor, d'r was gelukkig alleen materiële schade.
Geen idee. Het ging natuurlijk om een leasewagen, die ik op dat moment particulier gebruikte, maar de leasemaatschappij is de verzekerde.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Phew. Wel klote. Kun je je kaartje ook terugvorderen van de verzekering?
Ja, maar toch. Alles is meegenomen en als je het terugkrijgt, kun je weer een nieuw kaartje boekenquote:Op maandag 7 mei 2012 22:20 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Geen idee. Het ging natuurlijk om een leasewagen, die ik op dat moment particulier gebruikte, maar de leasemaatschappij is de verzekerde.
Trouwens, het was een kaartje van een actie 'tweede kaartje gratis', dus zo heel veel geld waren we nou ook weer niet kwijt...
Zozo, netjes!!quote:Op maandag 28 mei 2012 18:49 schreef wonderer het volgende:
Klote... Nadeel van reizende producties.
Ik ben van het weekend naar Wicked geweest (last minute rij zes midden, not bad). Is me erg goed bevallen. Ik had Renee en Celine (en Nuno), maar vond ze allemaal erg goed! Wil nog wel een keer.
Ja, aan jou kan niemand tippen.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:56 schreef wonderer het volgende:
Ach, ik ga vrijdag, zaterdag en zondag naar dezelfde show. In Rusland. Het kan altijd erger
Ik wil mee!quote:Op maandag 28 mei 2012 20:01 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ja, aan jou kan niemand tippen.
Al heb ik wel al wat vage plannen om dit jaar weer een weekendje oid naar Londen te gaan en er in een dag of 3 zo'n 5 musicals uit te persen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |