Ik ken ze beide nog niet. Nou ja, de muziek van BB heb ik al wel eens gehoord. Die van AOL moet ik nog beluisteren.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ach jee, wat jammer!! Een van de saaiste musicals allertijden vervangt een van de spannendste. Ik ging mijn geld terugvragen als ik kaartjes had gekocht voor Blood Brothers en werd afgescheept met AOL.
Ergens ben ik wel blij dat ze in ieder geval een klassieker nemen en niet weer een suf spectakelstuk, maar dat dat ten koste moet gaan van BB is wel jammer natuurlijk.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ach jee, wat jammer!! Een van de saaiste musicals allertijden vervangt een van de spannendste. Ik ging mijn geld terugvragen als ik kaartjes had gekocht voor Blood Brothers en werd afgescheept met AOL.
U heeft via de ANWB Kampioen een unieke code ontvangen, deze geeft recht op ¤ 25 korting per kaart voor één van de geselecteerde voorstellingen van: Wicked, Miss Saigon, Saturday Night Fever, Droomvlucht, Next to Normal, Tineke Schouten - LoL Inclusive of André van Duin*.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:29 schreef Operc het volgende:
Ik zocht een 2 halen 1 betalen actie eigenlijk, maar wat is die ANWB actie dan?
Klinkt niet verkeerdquote:Op zondag 25 maart 2012 21:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
U heeft via de ANWB Kampioen een unieke code ontvangen, deze geeft recht op ¤ 25 korting per kaart voor één van de geselecteerde voorstellingen van: Wicked, Miss Saigon, Saturday Night Fever, Droomvlucht, Next to Normal, Tineke Schouten - LoL Inclusive of André van Duin*.
Ik denk dat ik mijn 2 halen, 1 betalen zelf ga gebruiken (al weet ik even niet waar hij gebleven is)
Dankje!quote:
Ik weet niet of het mag met deze bon, maar ik kan je de Golden Seats aanraden. Je betaalt iets meer dan bij Rang 1, maar je zit gegarandeerd op rij 6 of 7. Bij Rang 1 zit er zooooveel verschil in!!quote:Op zondag 25 maart 2012 22:38 schreef Operc het volgende:
[..]
Dankje!
Nu even kijken of t gaat lukken
Keek net op de zaalplattegrond en als je gaat is iets anders dan Rang 1 niet echt zinvol bij deze indeling
Golden Seats mag niet helaasquote:Op zondag 25 maart 2012 22:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of het mag met deze bon, maar ik kan je de Golden Seats aanraden. Je betaalt iets meer dan bij Rang 1, maar je zit gegarandeerd op rij 6 of 7. Bij Rang 1 zit er zooooveel verschil in!!
Verder hoor ik wel dat er mensen zijn die Rang 5 boeken, maar ter opvulling mogen zij naar een Rang 1 plaats. Men zegt wel dat de zaal continue uitverkocht is, maar (met name door de week) dat is niet altijd het geval.
Nee, dan kan je beter even bellen. Ik heb toen een belletje gedaan met de plattegrond ernaast, haha.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:00 schreef Operc het volgende:
[..]
Golden Seats mag niet helaas
En is er een mogelijkheid om bij het boeken voor je bevestigt, te zien op welke rij/stoelnummers je zit?
En dat van rang 5 is wel een goede, maar of die zekerheid biedt...
Ah, ok, dan ga ik dat proberen. (Zodra ik weet wat de ander wil qua rang etc.)quote:Op zondag 25 maart 2012 23:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, dan kan je beter even bellen. Ik heb toen een belletje gedaan met de plattegrond ernaast, haha.
Helaas kan het soms lang duren voor je er bij SeeTickets door bent, maar dat vond ik wel de moeite waard
Ja, dat is een risico, haha. Ik zat vorige keer aan het einde van Rang 1 en achter mij begon Rang 2![]()
Nu vind ik wel dat je bij dit theater het overal (redelijk) goed ziet
Wij zijn pas op een donderdagavond van Rang 3 naar Rang 1 verplaatst. Daar hoopten we al een beetje op eigenlijk toen we boekten, want het schijnt vaker te gebeuren...quote:Op zondag 25 maart 2012 22:49 schreef automatic_ het volgende:
Verder hoor ik wel dat er mensen zijn die Rang 5 boeken, maar ter opvulling mogen zij naar een Rang 1 plaats. Men zegt wel dat de zaal continue uitverkocht is, maar (met name door de week) dat is niet altijd het geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. schok ik me kapot, maar wat was dat gaaf.Mijn moeder en ik hadden wel meer van Rene willen zien. Sowieso is Rene natuurlijk een cadeautje.
![]()
Het was het eerste keer dat ik Simone live zag. Haar vond ik beter in de kleinkunst stukken dan in haar 'rocknummers'.
Michelle heb ik ik geloof ik ook nog nooit gezien, maar ik vond haar ook goed. Ze bracht haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. scenes geloofwaardig en heeft ook een mooie stem.
Lol, ik zie nu dat Freek, Michelle en Jonathan alle drie in Tilburg hebben gestudeerd. Al het goede komt uit Tilburg.![]()
![]()
Ik vind het prima!quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:20 schreef wonderer het volgende:
Dat gaat niet lukken, geen idee wanneer ik in Ndeerland ben. Ik heb wel twee britse vriendinnen die in juli gaan, misschien kunnen die het gebruiken?
twitter:BartelsFreek twitterde op donderdag 26-04-2012 om 13:56:41Nou t is eruit hoor: komend seizoen als Carl te zien in @Ghostdemusical met @TonSieben en @CelindeSchoen , zin in!! http://t.co/WAssp3Er reageer retweet
ik ga misschien kaartjes bestellen.. Ligt eraan hoe de musical is..quote:Op donderdag 26 april 2012 15:41 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Ik vond Ghost de film geloof ik niet zo geweldig. Wel een leuke cast hierzo. Celinde moest ik even opzoeken. Ze klinkt wel goed.
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:07 schreef Haaibaaike het volgende:
twitter:BartelsFreek twitterde op donderdag 26-04-2012 om 13:56:41Nou t is eruit hoor: komend seizoen als Carl te zien in @Ghostdemusical met @TonSieben en @CelindeSchoen , zin in!! http://t.co/WAssp3Er reageer retweet
Geen idee Haaibaaike. Ik heb gewoon een bloedhekel aan Freek Bartels. Verder vind ik de trand om elke succesvolle film tot een musical te maken ook vrij walgelijk. Dus dat zijn dan alweer twee redenen om deze 'musical' te mijden als de pest en naar een echte productie te gaan. Oklahoma of zo....quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb nog geen kaartjes besteld hoorMaar is de musical niks ElizabethR?
Aha ik dacht dat je die musical in het buitenland gezien had..Nee, ik heb geen hekel aan Freek Bartels.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:47 schreef ElizabethR het volgende:
Geen idee Haaibaaike. Ik heb gewoon een bloedhekel aan Freek Bartels. Verder vind ik de trand om elke succesvolle film tot een musical te maken ook vrij walgelijk. Dus dat zijn dan alweer twee redenen om deze 'musical' te mijden als de pest en naar een echte productie te gaan. Oklahoma of zo....
quote:Op zondag 6 mei 2012 12:08 schreef Clauw het volgende:
Wat is er mis met Jamai dan? Mij lijkt het een goede keuze.
Zijn jullie serieus?quote:Op zondag 6 mei 2012 12:19 schreef ElizabethR het volgende:
Mij ook hoor. Prima acteur en zanger. Hij zal vast een zeer overtuigende Chris neerzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |