abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 februari 2012 @ 23:40:22 #251
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108031376
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:26 schreef seasushi het volgende:
... mini-update. 6 weken na mijn ontslag uit de "crisis" en ik voel me gewoon goed. *)
*O*

Die eetbuien 's avonds herken ik ... ik moet gewoon een paar uur na het avondeten yoghurt eten en een paar uur later fruit, want dan heb ik er meestal geen last van, maar ik heb er vaak geen zin in. :+
En hier komen ook regelmatig betalingsherinneringen binnen. Mijn hoofd zit gewoon veel te vol en daardoor vergeet ik dus heel veel.

En dromen dat je om een goede reden boos wordt, maar dat iedereen zegt dat er geen reden is om boos te zijn, waardoor je dus steeds bozer wordt, is geen leuke manier om wakker te worden. }:|
Zeker omdat het mij in het echt ook vaak overkomt ...
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 16 februari 2012 @ 08:03:14 #252
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_108035604
Wat fijn sushi en sylvana! Goede berichten :)

Hier slecht nieuws. Een vriend van me (die ook een ex is) heeft zelfmoord gepleegd. Heb ik dinsdagavond te horen gekregen. Het is iemand uit dezelfde vriendengroep als waar vorige maand ook iemand zelfmoord van heeft gepleegd. Godver. We zijn allemaal verdoofd en verslagen. Hadden dat niet aan zien komen. Heb gisteren zijn zus gesproken. Zij en haar ouders hadden ook niks zien aankomen.
Ik zag hem niet veel maar als we elkaar zagen was het altijd goed. De beste knuffels van de wereld... en die zijn nu weg :'(
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_108036199
Heftig zeg Murmeli! Gecondoleerd en een dikke knuffel :*
pi_108036515
Wat verschrikkelijk! gecondoleerd murmeli!
pi_108052289
Murmeli, gecondoleerd. Wat naar!

Sylvana, klinkt ok die deeltijd!
Fake it till you make it...
pi_108052500
Dat is het ook Nijna! Er wordt ook echt met doelen gewerkt en er zijn blokken zoals systeemblok, netwerkontwikkeling, taakgroep, gezond denken, sociale vaardigheidstraining etc, dus je gaat ook echt aan de slag zeg maar :)
pi_108054046
@ Murmeli.. Gecondoleerd.
Zorg goed en wees lief voor jezelf.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_108054257
Murmeli, nog maar een dikke knuffel. Gaat het een beetje vandaag? :*
pi_108054788
Een dikke knuffel voor murmeli, schat wat gebeuren er toch een hoop shit dingen bovenop de troep die je al moet verwerken!

Ik lees niet echt veel meer mee, Ik weet niet precies waarom, Ik ben wel benieuwd hoe het met jullie gaat maar ik ben zo druk met alles om me heen dat het soms gewoon niet lukt! Ik heb vandaag wel gehoord dat mijn vriend akkoord gaat met een pup voor mij :D:D:D:D dat wil ik zo graag, maar hij wilde er niet aan, en vandaag in gesprek met mijn mama, ging hij ineens om. Dus ik ben zooo blij!
S. 2014
J. 2016
  donderdag 16 februari 2012 @ 22:35:54 #260
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108062917
Gecondoleerd en sterkte Murmeli.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 17 februari 2012 @ 17:44:46 #261
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_108087569
Dank je wel lieverds!

Het gaat heel wisselend met mij. Ik slaap nauwelijks en heb misselijkheidsaanvallen (kan ook van het stoppen met de ad's zijn). En plotselinge huilbuien. En soms gaat het ook wel. Ik ga nu ff lekker naar huis en morgen weer naar eindhoven. En maandag weer. De ns wordt heel rijk van mij.
pi_108090497
Oh wat een (%!&#@$&% dag... loop om de haverklap te :'( .
pi_108094907
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 19:05 schreef Nijna het volgende:
Oh wat een (%!&#@$&% dag... loop om de haverklap te :'( .
Huilen is verwerken, is iets wat ik heb geleerd, dus laat het maar gewoon komen! Let it al out! Dikke knuff
S. 2014
J. 2016
pi_108097073
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 20:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Huilen is verwerken, is iets wat ik heb geleerd, dus laat het maar gewoon komen! Let it al out! Dikke knuff
precies. Hoewel het niet iedere dag en constant moet zijn. Maar je moet het eruit laten en huilen is een van miljoenen manieren waarop je dingen kan uitten.

ZO uit ik dingen ook wel eens via woede-aanvallen... ;)
pi_108098249
grenzen aan leren voelen en aan leren geven... heel lastig... :{
pi_108101829
Vooral dat aan leren GEVEN is heeeel moeilijk!
S. 2014
J. 2016
pi_108101949
Wat ook moeilijk is: accepteren wat je niet kunt veranderen. Blijkt dat ik echt diabetes heb en dat het niet door de Risperdal kwam. En dat nieuws kan ik toch nog maar moeilijk verwerken/accepteren :(

Maar ook met andere dingen vind ik dat moeilijk, vandaar dat ik ook zoveel pieker :(
pi_108102389
Over wat pieker je allemaal dan Sylvana?
Rustig aan.
pi_108102569
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 23:08 schreef kingtoppie het volgende:
Over wat pieker je allemaal dan Sylvana?
Over school, therapie, hoe ik me gedraag, wat dat voor invloed op mn relatie heeft, over een geldzaak, over het gebrek aan sociale contacten, over mn gezondheid, waar niet over eigenlijk :? :(
pi_108109586
En als je dan je grenzen aangeeft en mensen die dichtbij je staan daar gewoon maar overheen walsen... waarom zou ik ze dan nog aangeven :{w
pi_108113278
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 23:12 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Over school, therapie, hoe ik me gedraag, wat dat voor invloed op mn relatie heeft, over een geldzaak, over het gebrek aan sociale contacten, over mn gezondheid, waar niet over eigenlijk :? :(
heel erg herkenbaar. Ik pieker ook over echt alles waar je als mens over kan piekeren.

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 09:46 schreef Nijna het volgende:
En als je dan je grenzen aangeeft en mensen die dichtbij je staan daar gewoon maar overheen walsen... waarom zou ik ze dan nog aangeven :{w
Omdat dat hoort bij het leven. En ooit is de maat vol, en dan kan je in ieder aangeven, van ik heb mijn grenzen aangegeven en jij bent erover heen gegaan en nu is het gedaan. ..snap je?
pi_108118159
Wil hier ook even mijn verhaal kwijt:

Vanaf na de zomervakantie ben ik ook beetje gaan tobben allemaal. Steeds had ik om de 3/4 weken een periode dat ik het ff niet zag zitten en zat ik een weekje me thuis druk te maken om alles. Ben het afgelopen jaar minder zelfverzekerd geworden en ontzettend gespannen en gestresst om bepaalde dingen. Gesprekken op school/trainen/examens overal ben ik veel angstiger voor dan dat ik vroeger was. Ben hiermee naar de huisarts gegaan en kreeg ik oxazepam om rustiger van te worden. Dit helpt opzich wel goed bij me, maar ik kan dit niet blijven slikken en de spanning/angst blijft toch af en toe terug komen. Nu ben ik de laatste week ook weer wat meer gestresst om kleine dingen en het probleem is dat ik echt de hele dag misselijk ben van dit gepieker. Ik heb opzich wel zin om dingen te ondernemen e.d, maar doordat ik hier zo gestresst voor ben komt het er de laatste tijd niet zoveel van en ga ik bijvoorbeeld niet zoveel uit. Anti-depressiva heb ik het nooit over gehad met de huisarts omdat het steeds maar een korte periode is dat ik me zo gespannen voel. Maar omdat dit toch blijft terugkomen en ik dan een hele week bijna niet eet en veel loop te kokhalzen ga ik maandag misschien toch eens vragen om iets (anti depressiva?) wat me op de langere termijn wat zelfverzekerder en minder gespannen maakt. Wat denken jullie in mijn situatie? Het is niet zo dat ik me depri voel, maar door de gespannenheid en angstigheid blijf ik toch wat meer thuis zitten en beland zo een beetje in een negatieve spiraal. Zelfmoordneigingen enzo heb ik verder helemaal niet.
pi_108118803
Je schrijft om de 3/4 weken, ben je man of vrouw? Want als je vrouw bent heeft het misschien wat te maken met je cyclus en is het iets hormonaals?
Zijn er dingen gebeurd die kunnen verklaren dat je angstiger bent geworden?
Al eens overwogen om een psycholoog te bezoeken?
pi_108119548
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 16:03 schreef Nijna het volgende:
Je schrijft om de 3/4 weken, ben je man of vrouw? Want als je vrouw bent heeft het misschien wat te maken met je cyclus en is het iets hormonaals?
Zijn er dingen gebeurd die kunnen verklaren dat je angstiger bent geworden?
Al eens overwogen om een psycholoog te bezoeken?
Ben een man (20 jaar), nee is helemaal niets gebeurd verder waardoor dit zou kunnen komen. Psycholoog ofzo heb ik nooit overwogen, dan ben ik voor die gesprekken weer gespannen en ik denk ook niet dat dit me veel zou helpen. Verder zit ik er gewoon erg mee dat ik onwijs misselijk ben in stress en angst perioden en dat ik dan dagen geen hap door me keel krijg en veel loop te kotsen. Als ik in aanmerking zou komen voor anti-depressiva zou ik het dus ook helemaal niet erg vinden als ik wat kilo's aankom en weer lekker veel trek heb. Mijn eetlust is gewoon weg in bepaalde perioden.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 18:11:20 #275
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_108122306
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 23:12 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Het is ook wel veel he wat er dan nu op je afkomt. Diabetes is totaal geen leuke diagnose om te horen te krijgen. Als je je los daarvan ook al niet zo leuk voelt (zacht uitgedrukt) is het heel erg begrijpelijk dat je even de weg kwijt bent.
Probeer een ding tegelijk aan te pakken zover dat gaat, en daarvoor je vriend vooral als bondgenoot te zien en je niet teveel zorgen te maken over wat hij van je gedrag vindt. Hij zal heus wel begrijpen dat je je misschien niet zo leuk gedraagt nu met al deze shit. Als je straks weer wat sterker bent komt dat wel weer goed.
In ieder geval wil ik je heel veel sterkte wensen meis. pff... niet leuk dit allemaal!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')