Dat is ook precies de setting die ik me bij haar liedje kan bedenkenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:10 schreef grazz het volgende:
Oke dit is erg. Ik weet ook niet of ik er goed aan doe om dit te vertellen....maar ik heb dus vannacht mn eerste songfestival droom dit van dit jaar gehad![]()
Ik kan me er niet meer heel veel van herinneren, maar volgens mij had Joan gewonnen. Ik zag haar namelijk op het podium zitten. Ze zat op het rand van het podium, echt heel dicht bij het publiek met een gitaar in d'r handen en dat zorgde voor een hele intieme sfeer, iedereen was ook doodstil. Nah en wat er daarna gebeurde weet ik niet meer.
Idd en ben blij dat John ook na het NSF zich er mee blijft bemoeien om er voor te zorgen dat er straks echt iets staat in Bakoequote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Kleding, true. Dat is ze aan te rekenen.
Die achtergrond... je zou dat als songfestivalartiest niet allemaal zelf moeten hoeven regelen. Die jongens hadden wel iets anders aan hun hoofd aan voorbereiding, interviews enzo. Daar had idd een veel betere begeleiding bij moeten zitten (inderdáád iemand als John de Mol) die dat soort dingen voor ze had opgepakt qua achtergrond en techniek.
Is het al bekend wie de 3 achtergrondzangeressen worden van de Nederlandse act, straks op het ESF?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klopt, maar de J's kwamen toch met een poprocknummer, dat is al anders dan de ballad-achtige song van Tom Dice... dat leent zich dan al automatisch meer voor een setting die door de Belgen terecht werd gekozen... zeker als het liedje Me and My Guitar heet...
De J's hadden geen liedje om rustig te gaan staan, geen liedje voor een flashy choreografie... maar ze hadden op zijn minst aan de kleding (dat witte pak) en gewoon veel meer uit het podium moeten halen qua achtergrond... dat is ook een grote fout van de TROS geweest.. nu was het op alle fronten niks!
Oh ja! Het onmisbare achtergrondkoortjequote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is het al bekend wie de 3 achtergrondzangeressen worden van de Nederlandse act, straks op het ESF?
Ja echt. Het lijkt missch wat op Tom Dice, maar ik zag haar echt heel dichtbij de mensen zitten, één spot aan geloof ik..ze leek wat schimmig. Snap ook echt niet waarom ik er nu al over droom. Er zijn toch wel meer mensen hier die over het songfestival hebben gedroomd?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is ook precies de setting die ik me bij haar liedje kan bedenken
Alleen over Yohanna, maar dat was verder volledig NIET Songfestival gerelateerdquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:14 schreef grazz het volgende:
[..]
Er zijn toch wel meer mensen hier die over het songfestival hebben gedroomd?
"Oh Knut, 12 points, 12 points 12 points...."quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:15 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Alleen over Yohanna, maar dat was verder volledig NIET Songfestival gerelateerd
Jaaaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:14 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Oh ja! Het onmisbare achtergrondkoortje
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:15 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat het in één keer 36 punten waren...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Oh Knut, 12 points, 12 points 12 points...."
*Giechel*quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:15 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Oh please, als het Joan wordt, NUL achtergrondzangers/essen iddquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:14 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Oh ja! Het onmisbare achtergrondkoortje
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:20 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat het in één keer 36 punten waren...
Maar we dwalen af.....
Vurtel.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:21 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik droomde over Greys en ik op het NSF..
Dat ik je handtas jatte?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:21 schreef Cosmo2.0 het volgende:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:21 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Waren we mean and bitchy?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:25 schreef Cosmo2.0 het volgende:
We waren jury en bepaalde mensen moesten optreden..
Het pakte mij ook meteenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:30 schreef Greys het volgende:
Heej trouwens... even serieus... ik heb dus gister die 6x6 seconden fragmentjes gehoord.
En eerlijk is eerlijk, dat fragmentje van Joan neurie ik al de hele dag. Is ook de enige die ik me kan herinneren van gister hoe het ging. Da's dus voor mij echt de enige die DIRECT in mijn hoofd bleef zitten
Precies, het enige wat belangrijk is, is dat het je na een luisterbeurt moet pakken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:38 schreef Greys het volgende:
Ik heb de fragmentjes hier thuis laten horen en de enige die leuk gevonden werd was Joan
Moet zeggen dat ik niet zeker weet of het een songfestivalliedje is, het is gewoon een liedje dat ik zelf vaak zou draaien omdat het mijn smaak is. Maar bestáát er nog wel een 'echt songfestivalliedje'? Het kan tegenwoordig alles zijn wat goed scoort, Paradise Oskar ging ook best goed in zijn eentje op de gitaar en die had veel minder uitstraling dan Tom Dice bv. Dus ik geef Joan echt best een goede kans.
Ja, ik hoor het Van Tijn nog zeggen over "Never Alone" Dat bleekquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:44 schreef CommanderKeen het volgende:
Wat wij in Nederland verstaan onder een songfestivalliedje verstaan scoort al jaren niet meer, dus laten we dan in godsnaam iets sturen wat niet typisch "songfestival" is.
Nee joh, is toch mooi! Dat op 5 januari de artiesten bekend gemaakt worden en dat je op 6 januari je alweer aan het voorbereiden bent op de teleurstelling. Kom je in ieder geval goed voorbereid de studio in!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:47 schreef Greys het volgende:
Even heel eerlijk (beetje genant) maar ik moet mezelf nu gewoon alweer gaan voorbereiden op de teleurstelling als Joan het dan straks niet wordt, ook al vinden wij het straks allemaal het leukste nummer
Ik kan daar zó slecht tegen, vorig jaar had ik het met Weelderig Waardeloos..
Dan ben ik er 200% van overtuigd dat een bepaald liedje het goed gaat doen en als het dan dan niet wordt... ow ow owIk neem het te serieus allemaal denk ik...
Heb dus gewoon een rottig gevoel dat John al lang weet/zorgt dat het Rafaella gaat worden. Met een nietszeggend huppelkuttennummertje.
OKEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:51 schreef lezzer het volgende:
Greys...![]()
We gaan er gewoon weer als een zotje voor ja!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh shut it ..... *ril*quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:58 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, zo'n nummer van Joan is op zich wel mooi, maar niet geschikt voor op het Songfestival.
Ik denk dat John de Mol dat op zich best interessante televisie zou vindenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:00 schreef Greys het volgende:
Ik werd daar vorig jaar echt heel agressief van
Niet dat ik mensen ging slaan of hysterisch ging huilen hoor
Ja! Greys die Daniël Dekker neerhoektquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat John de Mol dat op zich best interessante televisie zou vinden
Rafaella zei in dat TROS filmpje dat we het pas op de 26e horen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:16 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wat denken jullie? Krijgen we de liedjes vantevoren te horen of wachten ze ermee tot de finale-uitzending?
quote:cornaldm Cornald Maas
@... Zeg - geen oogkleppen op, geen angst voor diskrediet, hoef ook niet mijn positie veilig te stellen, want die heb ik verder niet
Niet op de mijnequote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:35 schreef Mestras het volgende:
Cornald heeft wel op mijn kritische tweets gereageerd:
[..]
hij was het zat op bestookt te worden met mijn tweets denk ikquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet op de mijne
Waarin ik heel netjes zei dat, ook als het eerlijk is gegaan, toch wel begrip er voor kan hebben dat veel mensen denken dat het NIET zo is, gezien de uitslag...
Zo mee eens! Omg, greys, hierom ben je mijn lievelingsmede-ESF-modquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:47 schreef Greys het volgende:
Even heel eerlijk (beetje genant) maar ik moet mezelf nu gewoon alweer gaan voorbereiden op de teleurstelling als Joan het dan straks niet wordt, ook al vinden wij het straks allemaal het leukste nummer
Ik kan daar zó slecht tegen, vorig jaar had ik het met Weelderig Waardeloos..
Dan ben ik er 200% van overtuigd dat een bepaald liedje het goed gaat doen en als het dan dan niet wordt... ow ow owIk neem het te serieus allemaal denk ik...
Heb dus gewoon een rottig gevoel dat John al lang weet/zorgt dat het Rafaella gaat worden. Met een nietszeggend huppelkuttennummertje.
Dat zou ook niet zo moeilijk zijn geweestquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:08 schreef Greys het volgende:
Als we dit toch hadden gestuurd vorig jaar he.... *zucht*
Het lag voor het oprapen. Het was er. Er hoefden geen toeters en bellen bij...
Denken jullie niet serieus ook dat we dan veel meer punten hadden gehad?
Ook dat zou niet zo moeilijk zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo mee eens! Omg, greys, hierom ben je mijn lievelingsmede-ESF-mod.
Een FOK!-omroep die het NSF overneemtquote:Ik ga er in mijn hoofd al van uit dat het Joan MOET worden, omdat we anders sowieso al geen kans maken, en het frustreert me nu al dat er mensen gaan zeggen dat het niet songfestivalgeschikt is of dat ze iets anders gaan kiezen! verdorie, wij moeten het voor het zeggen hebben
. Kan FOK! het NSF niet opkopen
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |